Roosa jos sielä päin vietätte aikaa niin Julma Ölkky ois miun mielestä käymisen arvoinen paikka
Jep! Mä oon ollut siellä ihan penskana mutta mies ja lapset eivät. Se kuuluu retkikohteisiimme kyllä.
Roosa jos sielä päin vietätte aikaa niin Julma Ölkky ois miun mielestä käymisen arvoinen paikka
Onhan sielä vaikka mitä hienoa paikkaa, ite en ole ikinä käyny sielä. Liian kiire aina ajaa ohi Norjaan taikka takasinpäin töihin pittää keretä ja lomapäivät Norjassa ja Lapissa maksimoidessa niin viime tingassa aina takas.Jep! Mä oon ollut siellä ihan penskana mutta mies ja lapset eivät. Se kuuluu retkikohteisiimme kyllä.
ei oleTammukka ja taimen on eri kala.
Kokkeile vettää niitä naisia sinne?Päivää kettinkiin.
Mulla on ihavväärin suunniteltu koko nukkumaluukku.
Tänne ei saa naisia houkuteltua vaikka vetäis jäätelöä perässään.
...ja siellä yks toinen höpötinpöpötinttinenIhana!
Mulle sanoi joskus joku fiksu ihminen, että kaikkein kauneinta naisessa on se jos hän ei tiedosta olevansa kaunis..mä en ihan vieläkään ymmärrä miten tuo on käytännössä mahollista, kun kai nyt jokainen ittensä tuntee..mutta jotenkin kaunis ajatuksena jo
....ja tosta sun viestistä tuli just tuo ajatus mieleen ettet ees ymmärrä miten ihana olet!
Sä oot kuin viiniolin kyllä poikossa aika surkea rääpäle että en sinänsä ihmettele
tämän varaan oon laskeskellut ja näyttää siltä että laskelmani pitävät kutinsaSä oot kuin viini
Nuori viini kun ei eduksensa heti pääse mutta vanhetessaan vain paranee
Oi wauuu!No just sellainen saari meillä on. Pelkkää mäntyä ja kuivaa kangasta.
Saakohan tuolla mato-ongella mitään? Kalastusluvat olivat hirmu monimutkaiset. En taida viitsiä edes harkita.
Wow! Sielläpä on ollu jännää! *tohkeissaan*Ukkosta. Kävin portailla tupakalla ja läheisestä sähkötolpasta jossa joku pieni mikä lie muuntamo niin kipinät lenteli Hollywood tyyliin ja sähäkät äänetkin vielä päälle, pamauskin oli jossakin vaiheessa.
Sekuntia myöhemmin näkyi salama ja jyrähdykset siihen päälle. Ihme ja kumma ei muuntaja mikä lie rikkoontunut vaikka osa sähköstä silminnähden lenteli ulos kipinöinä.
Sähköt kävi vain alle sekunnin pois päältä, siis sen mikä on automaattisen takaisinkytkennän ensi aika. Seuraava on pari sekunttia ja sitten noin kymmenen minuuttia, sitten odotellaan että korjaajat pääsee paikan päälle tai muuten ihminen kytkee sähköt takaisin päälle.
Jonain yönä heräät siihen kun pyykinpesukone laulaa iloisesti.Tarvii tarkastaa. sit otan viel pari olutta ja tarkastan naapurinkin
Mäntsälässä on mustikkaa jo ihan kunnolla!Ois kyllä upeaa jos saisi raahata tonnikalat takaisin kotiin.
Sienistä on vissiin turha haaveilla. Tai marjoista. Ja kai se saarenpahanen on jo läpikaluttu ja poimittu.
Sit mun pitäis muistaa mitä semmoisen kanssa tehdään?Kokkeile vettää niitä naisia sinne?
Ei hiuksista sitte!
Kokkeile vaikka puhua?Sit mun pitäis muistaa mitä semmoisen kanssa tehdään?
ei ne kuunteleKokkeile vaikka puhua?
Äläpä yleistä siellä ollenkaanei ne kuuntele
Höpsisei ne kuuntele
Isoppojat on sanonu, että naiset hoitaa puhumisen ja miehet kuuntelematta jättämisen.Kokkeile vaikka puhua?