The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ja kun alkuun pääsin niin...

@Elena - ihan niin kuin o00o viisaana tuossa jo sanoikin, niin kaikki lähtee omasta itestään. Ihan kaikki. Sussa on sisälläs valmiina elämisen riemu ja onni ja rakkaus. Usko ja toivokin. Ja ne kaikki kulminoituu siihen, että sun on rakastettava itseäsi:). Sun on ymmärrettävä itse että olet kaiken hyvän väärti mitä ikinä vain elämääsi haluat. Sun on opittava huomaamaan itsesi ja sisäistämään se, että oot ainutkertainen - ei ole olemassa ketään muuta toista! Ja että tämä hetki, tämä huikea elämäs on nyt Se Juttu!

Pelottaahan se. Kun kuitenkin sen sydämensä kanssa menee. Ja tietää jo hyvinkin ettei kyyneleittäkään selviä mutta - itselleen on vaan annettava lupa onneen, iloon ja rakkauteen. Ei sitä kukaan muu anna.

Joten - loppuhöpötykset häämöttää! - sinä olet itsellesi ykkönen:). Elämäsi suurin rakkaus. Siitä se lähtee. Tartu kiinni siihen mikä pikkusestikin tuntuu hyvältä ja saa sun perhoset liikkeelle. Koska se on oikein ja hyvästä :).

Muista - oot rakas:love:

• Tykkää
Reactions: Kais
Ja kun alkuun pääsin niin...

@Elena - ihan niin kuin o00o viisaana tuossa jo sanoikin, niin kaikki lähtee omasta itestään. Ihan kaikki. Sussa on sisälläs valmiina elämisen riemu ja onni ja rakkaus. Usko ja toivokin. Ja ne kaikki kulminoituu siihen, että sun on rakastettava itseäsi:). Sun on ymmärrettävä itse että olet kaiken hyvän väärti mitä ikinä vain elämääsi haluat. Sun on opittava huomaamaan itsesi ja sisäistämään se, että oot ainutkertainen - ei ole olemassa ketään muuta toista! Ja että tämä hetki, tämä huikea elämäs on nyt Se Juttu!

Pelottaahan se. Kun kuitenkin sen sydämensä kanssa menee. Ja tietää jo hyvinkin ettei kyyneleittäkään selviä mutta - itselleen on vaan annettava lupa onneen, iloon ja rakkauteen. Ei sitä kukaan muu anna.

Joten - loppuhöpötykset häämöttää! - sinä olet itsellesi ykkönen:). Elämäsi suurin rakkaus. Siitä se lähtee. Tartu kiinni siihen mikä pikkusestikin tuntuu hyvältä ja saa sun perhoset liikkeelle. Koska se on oikein ja hyvästä :).

Muista - oot rakas:love:
Mistä ihmeestä sä olet tänne maan päälle oikein tulla tupsahtanut...<3
Mulle on täysin uutta ajatella ittestäni hyvää, siihen täytyy tavallaan pakottaa ittensä..mä osaan kyllä neuvoa toisia hyvin siinä asiassa, mutta kun tulee aika katsoa peiliin ja löytää itsestäni yks hyvän höyli piirre...meenkin helposti nopeeta vaan ohi ja irvistän peilikuvalleni:notworthy:

On jännä asia (julmalla tavalla jännä asia) miten henkinen väkivalta saa ihmisen otteeseensa ja uskomaan siihen, että ne hokemat on totta ja kaikki on ihmisen omaa syytä. Kaikki haukkuminen, kiusaaminen, yksin jääminen, fyysinen väkivalta...ihan kaikki on ihmisen itsensä aiheuttamaa ja ansaitsemaa.

Mutt sä oot kultanen, ihan ihana aarre ihmisenä!

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Pesukone roiskimassa(y)
Ite suuntaan ajatusta pihahommille, nyt näyttäis siltä että loppuosan pihasta vois haravoida ja iskeytyä kiinni multahommiinkin.

Pikkunen kukkapenkinhässäkkäkin pitäis käännellä ja muokata kun...kuulema - pikkuset ihanat tsirpuset lirkutteli:love: - ois tulossa jotain kasvatettavaa ja enemmänkin iloa tuottavaa :)

Mutta. Tulipa vaan mieleen että..hmm...missähän mun talikko on??..se ois eri kätevä lapion apuri...

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Ellunen ihan oikeasti rakasta ihtees,sä oot ihana,hyvä,upea ihminen ja moni ajattelee susta sillä lailla. :love:
Jos ei rakasta ihteensä,niin vaikeeta on hyväksyä muidenkin rakkaus.
Sun pittää yrittää nähä hyvyys & rakkaus pahan sijaan,vaikka sua on niin paljon satutettu.
Kaikki se paha, ei oo sun syytä,vaan niiden inhottavien ihmisten syytä.
56989_03b289b4.gif

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mistä ihmeestä sä olet tänne maan päälle oikein tulla tupsahtanut...<3
Mulle on täysin uutta ajatella ittestäni hyvää, siihen täytyy tavallaan pakottaa ittensä..mä osaan kyllä neuvoa toisia hyvin siinä asiassa, mutta kun tulee aika katsoa peiliin ja löytää itsestäni yks hyvän höyli piirre...meenkin helposti nopeeta vaan ohi ja irvistän peilikuvalleni:notworthy:

On jännä asia (julmalla tavalla jännä asia) miten henkinen väkivalta saa ihmisen otteeseensa ja uskomaan siihen, että ne hokemat on totta ja kaikki on ihmisen omaa syytä. Kaikki haukkuminen, kiusaaminen, yksin jääminen, fyysinen väkivalta...ihan kaikki on ihmisen itsensä aiheuttamaa ja ansaitsemaa.

Mutt sä oot kultanen, ihan ihana aarre ihmisenä!
..yyhmm..nokun:oops:..tais olla silloin joskus ammoisina aikoina jotenkin toivetta ilmassa kahdella ihmisellä....ja...sitten mä vaan swiuushh wiuhwauh kiireellä tömpsähdin jostain hattaroista(y)...jotenkin siihen liittyy kans kukkaset ja surriaspörriäisetkin:love:

Mutta - niin kuin sanoit - ihmisen aiemmat kokemukset vaikuttavat. Miten oot kohdannut elämän, mitä oot sanu toisilta ihmisiltä. Ja tarpeeksi kun tulee kipua ja surua ja maahan lyttäämistä niin kyllä se vääristää omia tietoja itsestään. Ja silloin on niin helppo mennä toisten luomiin vääriin kuviin mukaan. Ja jopa uskoa niihin.

Mutta. Itseään ei pääse pakoon. Sieltä nousee se tietoisuus siitä että - ei! Ei se mene ollenkaan noin miten m u u t sanovat! Ja se havahtuminen on käänne:)!

Jokaisella on menneisyys ja ne kivut ja huonot ihmiskohtaamiset. Ihan jokaisella. Mutta niihin ei jäädä. Vaan mennään kohti uutta ja eteenpäin:)! Niin fraasillista kuin onkin...mutta totta!

Joten koetas nyt tulla vaan tähän viekkuseen ja otetaas yhteisirvistys peilikuvalle ja napitetaan sinne kunnolla ja höpistään: voe helekatti, melkosen syheröisiä unikuvia ollaan näemmä molemmat nähty:rolleyes::D mutta kiesus että ollaan ihunoita mimmejä:love:!

Voi mun persausta jessus sentään :X3::unsure:
Toinen kankku,reisi & sääri on imakasti kippee ja eilen sattui tohon polveen,vähän vieläkin mut ei niin pahasti ku illalla.:sneaky:

Dodih, nyt tule semmosta komentoa ja silmien pyörittelyä että mä lähren liikekannalle tuonne ulos :)!
Sitä en sano mitä aikaiseksi saan mutta ainakin nautin auringosta, se on varmaa:love:
...ja varmaan aivastelen miljuunasti ja pyyhin kyyneleitä kun herkistelyttää:D

Kuule, ollos höveli ja ihastele ja nauti tätä päivää just niinkun ite haluut :)
Koska sä pystyt ja osaat :)
Sä oot :love:

...muimui:)*vilkuttaa*

..yyhmm..nokun:oops:..tais olla silloin joskus ammoisina aikoina jotenkin toivetta ilmassa kahdella ihmisellä....ja...sitten mä vaan swiuushh wiuhwauh kiireellä tömpsähdin jostain hattaroista(y)...jotenkin siihen liittyy kans kukkaset ja surriaspörriäisetkin:love:
No emmää ihan tuota meinannu sillä kysymyksellä, kun kyllä mä sen biologisen puolen vielä jotenkuten muistan:ROFLMAO:
Mutta - niin kuin sanoit - ihmisen aiemmat kokemukset vaikuttavat. Miten oot kohdannut elämän, mitä oot sanu toisilta ihmisiltä. Ja tarpeeksi kun tulee kipua ja surua ja maahan lyttäämistä niin kyllä se vääristää omia tietoja itsestään. Ja silloin on niin helppo mennä toisten luomiin vääriin kuviin mukaan. Ja jopa uskoa niihin.
Kyllä, tää on just eikä melkein totta..ja vaikka sen tiedostaa niin emmä osaa muuttaa sitä ajatusta itestäni positiiviseks oikein enää, kun sitä on hoettu niin kauan.
Mutt kyll mä koitan ja onneks on ihmisiä, jotka näkee mussakin potentiaalisesti hyvääKIN.:oops:

Voi mun persausta jessus sentään :X3::unsure:
Toinen kankku,reisi & sääri on imakasti kippee ja eilen sattui tohon polveen,vähän vieläkin mut ei niin pahasti ku illalla.:sneaky:
Hui miten se silleen imuttelee sun kankkustareittä ja säärtä kipeeks?:alien:
Mun koskee kanssa alaselkään, vasemmalle puolelle...pitäis saaha kunnon hieronnat, että lakkais särkemästä:cautious:

Jos ei rakasta ihteensä,niin vaikeeta on hyväksyä muidenkin rakkaus.
Hups, unohin vastata:eek::oops:

Tuokin on totta, kun vaan tietäs miten sen tekee. Mulla on just sellanen olo etten oikeesti uskalla luottaa toisen tunteisiin. Tulee sellanen olo, että se vakuutteli rakkaudesta tai ylipäätään mistään tunteista johtaa lopulta siihen, että mun tunteita hyväkskäytetään ja leikitään aikansa, sitten jään joko täysin kontrollin alle tai yksin...ja mä mieluummin sitte valitsen yksinäisyyden jo ennenkun kumpaakaan tuollasta tapahtuu.

Tais tuo kankku,polvi ja jalka suuttua eilisestä kävelystä :unsure::sneaky:
Höh, toivottavasti helpottaa,juu hieronta tekkee hyvää
Mulla tuli noi oireet jossain vaiheessa kun tein mäkijuoksua...pitäiskin taas alottaa kun tuolla lähellä on sellanen ihana hiekkamäki ja siinä sais ihan rauhassa humpsutella menemään.:love:

• Tykkää
Reactions: Kais
Hups, unohin vastata:eek::oops:

Tuokin on totta, kun vaan tietäs miten sen tekee. Mulla on just sellanen olo etten oikeesti uskalla luottaa toisen tunteisiin. Tulee sellanen olo, että se vakuutteli rakkaudesta tai ylipäätään mistään tunteista johtaa lopulta siihen, että mun tunteita hyväkskäytetään ja leikitään aikansa, sitten jään joko täysin kontrollin alle tai yksin...ja mä mieluummin sitte valitsen yksinäisyyden jo ennenkun kumpaakaan tuollasta tapahtuu.
Sepä siinä,kun toinen ei voi vakuttaa ja toistaa tarpeeksi,vaikka miten yrittäisi.Se lähtee itsestä se,että rakastaa ihteensä ja tietää olevansa arvokas ja hyvä.
Joskus ajattelin itekkin,etten mä uskalla,mutta sepä on siinä,jos ei uskalla koskaan ottaa riskiä,niin saattaa menettää jotain hyvää & tärkeää.

Ellu,muuten voisitko kirjoittaa vaikka kuukauden ajan joka päivä jotain hyvää paperille itsestästi ? Se voi olla ihan mitä tahansa,vaikka ihan pieni asia ja sitten vaikka aina viikon päästä luet ne kaikki hyvät asiat.

Ellu,muuten voisitko kirjoittaa vaikka kuukauden ajan joka päivä jotain hyvää paperille itsestästi ? Se voi olla ihan mitä tahansa,vaikka ihan pieni asia ja sitten vaikka aina viikon päästä luet ne kaikki hyvät asiat.
Ajatuksena hyvä, mutta siinä käy helposti samalla lailla kuin on käynyt lukuisten päiväkirjojenkin mitä olen aloittanut kirjoittamaan uutterana...ensimmäinen päivitys menee viä hyvin tyyliin ''Rakas päiväkirja, tänään join kahvia ja ihmettelin maailmanmenoa, kävin myös ulkona ja diipadaapa trallatiraa:love:.''...seuraava päivitys onkin sitten n. 10 vuotta myöhemmin tyyliin: ''Mitä ihmettä, oliks mulla tällanenkin kirja olemassa?o_O''

:oops:

Kohta pihalle huovan ja matikankirjan kanssa...juomana joko kahvi ja limu, en oo vielä päättänyt kumpi..kun aattelin että tuolla on melkein +20 varjossa, eli huomattavasti kuumempaa auringossa...tulee kuuma kahvia juodessa.:cautious:

Tänään aukeaa myös kesän rillikausi(y)

Olipa ihana olla ulkona, arskat päässä ja istua juomassa kylmää limpparia huovalla. :cool:
Ikävä vaan että kärpäset ym. pörriäiset halusivat myös käydä moikkailemassa ja naapurien ''iloksi'' kantautuikin sitten vähänväliä omalta pihalta korkeita ulvahuksia ja huutoja ja käskyjä ''Menkää nyt hus pois ja antakaa mun olla!! ....Kääk onks toi paarma vai kärpänen?? ...Tuo on ainakin mehiläinen!!''.:oops:

Matikan tehtäviä en malttanut jaksanutviittinythalunnut tehä lainkaan, yhtä tehtävää vilkasin sillä silmällä ja kun totesin, että ihan helppoo, teen ton myöhemmin...tulikin sen verran kuuma, että tulin sisälle.

Pientä rusketusrajaakin oon huomaavinani kaula-aukon kohalla, joten kai mä sitten rusketuinkin.:ninja:

Yhteistyössä