The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Pähkinämama
Hassu juttu, mulle lekuri määräsi lisää kahvia ja suolaa pitämään verenpainetta normaalilukemissa :ROFLMAO:

Mut toi sykeasia on sellainen mistä ihan oikeesti kannattaa käydä lääkärillä. Paitsi jos on kuin meidän arvauskeskus jossa kenelläkään ei ole koskaan vikaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hassu juttu, mulle lekuripapereita määrästä lisää kahvia ja suolaa pitämään verenpainetta normaalilukemissa :ROFLMAO:

Mut toi sykeasia on sellainen mistä ihan oikeesti kannattaa käydä lääkärillä. Paitsi jos on kuin meidän arvauskeskus jossa kenelläkään ei ole koskaan vikaa.
Hei syötkö sinäkin liikaa suolaa?
Niin minäkin, vaikkakin nykyään oon vähentänyt huomattavasti, vielä ois matkaa siihen että oppis maustamaan ruoan täysin jollain muulla kuin suolalla.

Pähkinämama
Noh, mä itseasiassa en käytä paljoa suolaa, mutta lekuri joo ihan oikeasti kehoitti sen käyttöä lisäämään kun nuo paineet tuppaa olemaan alhaiset. Mä olen moneen kertaan nauranut, et olen varmaan ainoa jolle lääkäri määrää lisää kahvia ja suolaa :LOL:

Noh, mä itseasiassa en käytä paljoa suolaa, mutta lekuri joo ihan oikeasti kehoitti sen käyttöä lisäämään kun nuo paineet tuppaa olemaan alhaiset. Mä olen moneen kertaan nauranut, et olen varmaan ainoa jolle lääkäri määrää lisää kahvia ja suolaa :LOL:
ai lisäämään, ok, no ei sitte mittää.^^
Mulla ei suolankäyttö ole ainakaan vielä aiheuttanut mitään nousuja, verenpaineet nousee välillä aivan muista syistä kyllä.
Kahvin juomisesta kyllä on marmatettu useammankin kerran.

Tuossa nyt kun luin korkeasta leposykkeestä,niin siihen voi vaikuttaa diabetes,mulla on d2,kilpirauhasen ongelmat,mulla vajis,stressi no sitähän on mulla,univaikeudet joo sitäkin on :unsure:
Eli monta syytä voi olla.
Mutta juu pitäis soitella lääkäriin,kun noi sokrutkin on yöllä/ aamulla korkeella,päivällä/ illalla ok

Tuossa nyt kun luin korkeasta leposykkeestä,niin siihen voi vaikuttaa diabetes,mulla on d2,kilpirauhasen ongelmat,mulla vajis,stressi no sitähän on mulla,univaikeudet joo sitäkin on :unsure:
Eli monta syytä voi olla.
Mutta juu pitäis soitella lääkäriin,kun noi sokrutkin on yöllä/ aamulla korkeella,päivällä/ illalla ok
Joo noi kilpparit on mulla tutkittu myös ja ovat ok, tosiaan tuota dia2sta ovat epäilleet usein ja varmaan tulevat sitä ihmettelemään vielä jossain vaiheessa.

• Tykkää
Reactions: Kais
Toi sokrun nousu on kyllä vähän omakin moka,kun on välillä tullu makeaa syötyä. Mut joo pitäis vähän jutella sen lisäksi miks nousee yöllä/ aamulla vaikka on monta tuntia paastoa. Pitäiskö muuttaa lääkitystä

• Tykkää
Reactions: Elena777
Koiratkin osaa olla tosi lutusia otuksia :love:
Niin osaavat, ton gifsin koirilla on samat ilmeet kun mun koirilla oli, vas. puoleinen muistuttaa sitä joka kuoli vain 8 vuotiaana sairauteen, oli sellanen pieni erakko luonteeltaa mutta ihanan kiltti:love:
Oikeenpuoleinen taas on ilmeeltään ja korvien asennoltaan aivan kuin ilmetty koira joka kuoli tään vuoden helmikuussa sitte vanhuuttaan tulleiden vaivojen...se oli tollanen iloinen ja ikuinen höpö vavva:love:

Niin osaavat, ton gifsin koirilla on samat ilmeet kun mun koirilla oli, vas. puoleinen muistuttaa sitä joka kuoli vain 8 vuotiaana sairauteen, oli sellanen pieni erakko luonteeltaa mutta ihanan kiltti:love:
Oikeenpuoleinen taas on ilmeeltään ja korvien asennoltaan aivan kuin ilmetty koira joka kuoli tään vuoden helmikuussa sitte vanhuuttaan tulleiden vaivojen...se oli tollanen iloinen ja ikuinen höpö vavva:love:
Voi ihania :love:

Yhteistyössä