The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kais, sun täytyy komentaa mies yöllä heräämään, ja mittaamaan ne sun sokerit (y) ja tietty niin ettei herätä sua. Sä tarttis kunnon yöunet!
En mie viitti,kun miehelläkin on välillä univaikeuksia & ei toi näkis kunnolla ottaa sokruja,kuitenkin mut herättää ku rumistelee puolisokeena unenpöperössä :rolleyes::D:LOL:
Ties mistä tuo ottas sokerit,varmaan persauksesta :LOL::LOL:
Turvallisinta ottaa ite :D(y)

Huh, saako sanoa? Tai kai sen saa kun sanoo vaan..jotenkin hirveen rikottu olo, tuntuu pahalta ja epäreilulta se että jatkuvasti ajattelen, että kohta taas sattuu ja kohta taas veetään matto jalkojen alta niin että humpsista vaan..aristelen luottaa ja haluan luottaa, mutta samaan aikaan mietin kuka pettää luottamuksen seuraavaks...on tää yhtä painajaista. Luottopula, jatkuvaa kamppailua ja jatkuvaa miettimistä ja pohtimista.

Pelottaa, oikeesti pelottaa tuleeko minusta ikinä enää kokonaista ihmistä...jotenkin epäilyttää sen mahollisuus taas nykyään niin paljon.

Huh, saako sanoa? Tai kai sen saa kun sanoo vaan..jotenkin hirveen rikottu olo, tuntuu pahalta ja epäreilulta se että jatkuvasti ajattelen, että kohta taas sattuu ja kohta taas veetään matto jalkojen alta niin että humpsista vaan..aristelen luottaa ja haluan luottaa, mutta samaan aikaan mietin kuka pettää luottamuksen seuraavaks...on tää yhtä painajaista. Luottopula, jatkuvaa kamppailua ja jatkuvaa miettimistä ja pohtimista.

Pelottaa, oikeesti pelottaa tuleeko minusta ikinä enää kokonaista ihmistä...jotenkin epäilyttää sen mahollisuus taas nykyään niin paljon.
Voi murunen,oon niin pahoillani että sua on satutettu ja rikottu niin paljon,että tunnet noin.
On tietysti vaikea luottaa enää ihmisiin kaiken sen paskan ja satuttamisen jälkeen,mutta on oikeesti olemassa ihmisiä,jotka välittää ja rakastaa sua. Kyllä se vie aikaa ja prosessointia paljon,että pääsisi yli kaikesta.Toivon ja uskon,että viellä joskus näin käy.
Halauksia,oot ihana & hyvä ihminen.Sun itseluottamusta pitäisi jotenkin kasvattaa.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Elena luota itseesi! Kenenkään muun varaan kun ei koskaan voi mitään perustaa.
Totta, joskus vaan ois ihana luottaa ihmiseen ilman että pelkää tulevansa taas ja taas ja taas pettyneeks kun mulla on sillon tapana aina etsiä syy itsestäni ja ajatella, että olen a) aiheuttanut kaiken ja b) ansainnut jollain tavoin kaiken.
Kaipa tuo johtuu siitä, että sitä mulle on aika usein hoettu elämän aikana.o_O

Totta, joskus vaan ois ihana luottaa ihmiseen ilman että pelkää tulevansa taas ja taas ja taas pettyneeks kun mulla on sillon tapana aina etsiä syy itsestäni ja ajatella, että olen a) aiheuttanut kaiken ja b) ansainnut jollain tavoin kaiken.
Kaipa tuo johtuu siitä, että sitä mulle on aika usein hoettu elämän aikana.o_O

No siis muuthan ovat aina väärässä ja vain itse on oikeassa! :oops: :whistle:

(niin se vaan on)

Voi murunen,oon niin pahoillani että sua on satutettu ja rikottu niin paljon,että tunnet noin.
On tietysti vaikea luottaa enää ihmisiin kaiken sen paskan ja satuttamisen jälkeen,mutta on oikeesti olemassa ihmisiä,jotka välittää ja rakastaa sua. Kyllä se vie aikaa ja prosessointia paljon,että pääsisi yli kaikesta.Toivon ja uskon,että viellä joskus näin käy.
Halauksia,oot ihana & hyvä ihminen.Sun itseluottamusta pitäisi jotenkin kasvattaa.
Niin, musta on tullut sellanen että automaattisesti alan etsimään merkkejä siitä tulossa olevasta pettymyksestä tai merkkejä petetyksi tulemisesta ja toi ärsyttää ja masentaa, kun ihan oikeasti haluaisin taas luottaa ees sen verran että uskallan päästää toisen vielä lähelle enkä automaattisesti ajattele, että toinen vaan haluaa tutustua etsiäkseen heikkouksia mitä voi myöhemmin käyttää vastaan tai muulla tavoin rikkoa kaiken. Ihan perseestä tällanen ja kuitenkin tää on lopputulos siitä mitä on tapahtunu elämän aikana.

Emmä noin osaa ajatella itteni kohalla, vaikka oishan se välilllä kivakin^^
Mä kirjoitin lukioaikaan aineen aiheesta "rakasta jumalaasi yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäsi". Sain melkis täydet pinnat. Keskityin asiassa siihen, miten voi rakastaa lähimmäistään ellei rakasta itseään.

Siitä on aloitettava!

Huomenta muruset :love:

Nukuin aika hyvin viime yönä,nousin vain kerran yöllä mittaamaan sokruja ja ne oli ok. Pari kertaa heräsin muuten mutta nukahin nopeesti.

Ihana aurinko herätti vähän ennen kaheksaa :)

• Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Huomenta

Ottaisko matikan kirjan tänään ja menis ulos opiskelemaan huovan päälle tonne nurmikolle sitä ensviikon koetta varten...hmm täytyy ottaa myös kahvia mukaan...ja ehkä kannattaa kävästä tarkistamassa ensiks, että nurmikko on tarpeeks kuivaa...:confused:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Huomentapäivää:)
Tiiäkö - nää tämmöset arkipyhähömpäkepäivät pitäis m e l k e i n lailla kieltää:barefoot:

Kun sitä erehtyy koisimaan ihan liika pitkään ja heti seuraavana päivänä pitäs olla ennen kissantuhnua hereillä:confused::D

Mutta tässäpä oon ja huomaan että ulkonahan taitaa olla jo kesä! Aurinko sinisellä taivaalla kaunistamassa päivää ja mieltä, hiirenkorviakin jo ainakin parikymmentä miljuunaa:love:

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Huomentapäivää:)
Tiiäkö - nää tämmöset arkipyhähömpäkepäivät pitäis m e l k e i n lailla kieltää:barefoot:

Kun sitä erehtyy koisimaan ihan liika pitkään ja heti seuraavana päivänä pitäs olla ennen kissantuhnua hereillä:confused::D

Mutta tässäpä oon ja huomaan että ulkonahan taitaa olla jo kesä! Aurinko sinisellä taivaalla kaunistamassa päivää ja mieltä, hiirenkorviakin jo ainakin parikymmentä miljuunaa:love:
:):love:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
No just juu,sohva sai kahvikasteen :coffee:;):unsure:

Toisen kupillisen sain juotua ulkona ilman kaatelua pitkin ja poikin :unsure:
Kamalaa!!
Hyvät kahvit ja aivan hikkaan meni!:eek:

Mää kahviaddiktinen oisin varmaan sinuna imenyt ne äkkiä siitä sohvasta suuhuni:coffee:...tai siis enhän minä nyt sellasta:oops:, mutta toi yks pähkinämama varmaan fantasioi moisesta.:barefoot:

Jaa:unsure:...

@Kais - hyvä kun sait nyt nukutuksi(y). Uni on niin hurjan tärkeää...mutta ei sekään aina todellakaan käskien tule ja helli. Mutta sitten mennäänkin oman jaksamisen tahtiin. Muutaman päivän menee huonoilla, hyvin huonoilla unilla mutta sitten on saatava jo jonkinlaista korjausliikettä aikaiseksi. Päikkärit ovat oivalliset.

Pidähän huoli itestäsi siellä:). Oma terveys kaiken edelle vaikka se lääkäriin meneminen onkin yhtä mutkusitkua...

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kamalaa!!
Hyvät kahvit ja aivan hikkaan meni!:eek:

Mää kahviaddiktinen oisin varmaan sinuna imenyt ne äkkiä siitä sohvasta suuhuni:coffee:...tai siis enhän minä nyt sellasta:oops:, mutta toi yks pähkinämama varmaan fantasioi moisesta.:barefoot:
Niih,ihan hirveetä kahvin tuhlausta :oops::(
No viittinyt oikein ruveta imemään kahvia sohvasta :unsure:
:LOL::LOL: Juu et varmaan hmm:rolleyes::whistle::LOL:

Jaa:unsure:...

@Kais - hyvä kun sait nyt nukutuksi(y). Uni on niin hurjan tärkeää...mutta ei sekään aina todellakaan käskien tule ja helli. Mutta sitten mennäänkin oman jaksamisen tahtiin. Muutaman päivän menee huonoilla, hyvin huonoilla unilla mutta sitten on saatava jo jonkinlaista korjausliikettä aikaiseksi. Päikkärit ovat oivalliset.

Pidähän huoli itestäsi siellä:). Oma terveys kaiken edelle vaikka se lääkäriin meneminen onkin yhtä mutkusitkua...
:love::)
Juuh,pien huolta murunen :love:
Tässä on nyt niin monta asiaa,mikä vaikuttaa uneen ja sokruihin& sykkeeseen.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä