The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ajatuksena hyvä, mutta siinä käy helposti samalla lailla kuin on käynyt lukuisten päiväkirjojenkin mitä olen aloittanut kirjoittamaan uutterana...ensimmäinen päivitys menee viä hyvin tyyliin ''Rakas päiväkirja, tänään join kahvia ja ihmettelin maailmanmenoa, kävin myös ulkona ja diipadaapa trallatiraa:love:.''...seuraava päivitys onkin sitten n. 10 vuotta myöhemmin tyyliin: ''Mitä ihmettä, oliks mulla tällanenkin kirja olemassa?o_O''

:oops:
Ok :D

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mulla tuli sillon kun edellinen koira kuoli.
Ok,mitä oireita sulla oli ? Mä en nyt muista oliko niistä puhetta silloin.

Miehellä on aika usein tullut tosi huono olo,vessahätä & vaikeuksia hengittää,kun pitäisi lähteä esim isoon kauppaan tai missä on paljon porukkaa tai toi hengenahdistus& vatsaoire ja huimaaaminen on tullut prismalla jo ollessa.

Ok,mitä oireita sulla oli ? Mä en nyt muista oliko niistä puhetta silloin.

Miehellä on aika usein tullut tosi huono olo,vessahätä & vaikeuksia hengittää,kun pitäisi lähteä esim isoon kauppaan tai missä on paljon porukkaa tai toi hengenahdistus& vatsaoire ja huimaaaminen on tullut prismalla jo ollessa.
Mulla tuli olo etten pystynyt liikkumaan mihinkään, hengitys oli tosi nopeata ja hyperventiloin, pyörrytti ja tuntu että seinät kaatuu päälle. Tää tapahtui sen nuoremman koiran kuollessa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ja hei kaikille!

Päätin sit lähteä duuniin oikein. :LOL:
Sama se kai, niistänkö mä putkeen kotona vai annako nokan valua ja valun lisäksi hikeä.

Ekat korvasienet myös bongattu! Poimia en viitsinyt kun olivat asiakkaan pihalla just siinä missä koirat käyvät (tai kävivät) pissillä.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais

Yhteistyössä