Mä niin toivon et oot oikeassa Mulla on kyllä vähä sama fiilinki. Ja meinashan ne sääimmeiset et toukokuun puolivälistä olis tavanomaista lämpimämpää, viime toukokuun helteet kelpais kyllä taasEi välttämäti nauratakaan mutta pikkusesti hihityttää..kun onhan se koomista kun kukkaa pukkaa ja pörriäistäkin ja västäräkinki muuten bongasin että vähäsestä se on kuules eemelj kiinni!
Kesästä tullee lämpsä,sano mun sanoneen
Iltaa Mitäs lauantai-ilta pitää siellä sisällään?Iltaa
Vietän aikaa miehen kanssa.Iltaa Mitäs lauantai-ilta pitää siellä sisällään?
Tullee tullee, täällä on kuule niin moni mummomarttanen totisella äänellä leukaperähuiviliinansolmut täristen virkonnu jotta tulevana kesänä taas hiki lentää ja haarukset on kuumannihkeinä ja munamartat on alvariinsa kirjainkaupassa viilentymässä (vaahtoavan ölytkupposen äärellä)Mä niin toivon et oot oikeassa Mulla on kyllä vähä sama fiilinki. Ja meinashan ne sääimmeiset et toukokuun puolivälistä olis tavanomaista lämpimämpää, viime toukokuun helteet kelpais kyllä taas
no ei nyt kuiten liiotella tarvii..mää en jouva koko kesää lutraamaan järvessäTulevana kesänä saa olla vaikka 40+. Loma on elokuulle asti.
Rauhallinen lauantai-ilta, tai rauhallinen ja rauhallinen, ehkä sen jälkeen kun mukelot saa nukkuun voi puhua rauhallisuudesta kattovat eka putouksen Sit naatitaan hiljaisuudesta ja syödään wingsejä, ehkä katotaan joku leffaVietän aikaa miehen kanssa.
Entä siellä?
no ei nyt kuiten liiotella tarvii..mää en jouva koko kesää lutraamaan järvessä
Ei meillä ainakaan tarvia olla nuin kuuma Mä en pystyisi lenkkeilemään enkä nukkumaan kunnolla. Läähättäisin vaan kotona.Tulevana kesänä saa olla vaikka 40+. Loma on elokuulle asti.
Ei tarvi olla.Ei meillä ainakaan tarvia olla nuin kuuma Mä en pystyisi lenkkeilemään enkä nukkumaan kunnolla. Läähättäisin vaan kotona.
Joo mutta ei sitä pantu pizzaanSiitä se penisiliinikin on lähtöisin.
Ottaaks suakin niin pataan noi puheet ananaksesta ja homeesta pitsassa, mä niin ymmärrän sun tuskasi veli...revitään vtu kaikki alas!!Ulkolaudoitusta revitty.
Saunottu.
Syöty. (Oli machopataa)
Pyykit koneessa.
Oliks jotain muuta?
Taidan vaan odotella Beatlesdokumentin ja Hurriganeksien alkamista.
Ottaaks suakin niin pataan noi puheet ananaksesta ja homeesta pitsassa, mä niin ymmärrän sun tuskasi veli...revitään vtu kaikki alas!!
Lupaatko...siis LUPAATKO ettet kiehu, jos mittari yltää noihin lukemiin ens kesänä???? ja kerran vielä ?Tulevana kesänä saa olla vaikka 40+. Loma on elokuulle asti.
Heräsin päiväunilta vähän tavallista rajummalla asenteella
Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon. Tai muuten mörökölli minut vieköön.Lupaatko...siis LUPAATKO ettet kiehu, jos mittari yltää noihin lukemiin ens kesänä???? ja kerran vielä ?
WOW....easy girl!Ottaaks suakin niin pataan noi puheet ananaksesta ja homeesta pitsassa, mä niin ymmärrän sun tuskasi veli...revitään vtu kaikki alas!!
Se kahdenkeskisen illan vietto voi olla joskus väsyttävääMeillä on oikein rattoisaa. Mies nukkuu.
Istuttiin sohvalla.Se kahdenkeskisen illan vietto voi olla joskus väsyttävää