..kaikista muista paitsi itsestäänMulla tää liittyy syömishäiriöön ja tunne juttuihin...kai sitä naisena vaan liikaa huolehtii
Been there, done that.
..and still do...
..kaikista muista paitsi itsestäänMulla tää liittyy syömishäiriöön ja tunne juttuihin...kai sitä naisena vaan liikaa huolehtii
Otanosaa*ottaa osaa*
Kyllä, nimenomaan kyllä..juuri näin...kaikista muista paitsi itsestään
Been there, done that.
..and still do...
Nii aattele jos oisit mennyt sahaamaan ne puis...sen mitä joskus vilaukselta kuvat näin niin meillä on yhtä lailla nätit ....joten ois ollut kyllä haaskausta moiset toimenpiteetMut on se hyvä, että nännit ovat yhä jäljellä ku syy olikin näin typerä!
Nännit on turhat vaan nunnalla!Mut on se hyvä, että nännit ovat yhä jäljellä ku syy olikin näin typerä!
Totta turiset kuomaseniMulla tää liittyy syömishäiriöön ja tunne juttuihin...kai sitä naisena vaan liikaa huolehtii
Miksi anananasta ja homejuustoa, miksiiiiii???Täytteet (jauheliha, puolikuivat tomaatit, minimozzarellat) (tonnikala, palvikinkku, ananas, homejuusto, paahdettu paprika) valmisteltu. Ja tein reunoille dipiksi basilika-valkosipulimajoneesiä.
Juusto pitäis vielä raastaa. Pohjat kohoavat kauniin pyöreinä.
Siis kaikkihan tietää sen, että valkohomeet tarkoittaa pilaantunutta tuotetta, mutta sinihome juustossa on herkkua.Miksi anananasta ja homejuustoa, miksiiiiii???
Koska ne on hyviä pitsassaMiksi anananasta ja homejuustoa, miksiiiiii???
Hei bööööööörb, home EI kuulu ihmisen ruokavalioonSiis kaikkihan tietää sen, että valkohomeet tarkoittaa pilaantunutta tuotetta, mutta sinihome juustossa on herkkua.
Homeethan on sientä. Vitivalkoisen sienen syönti yleensä ei kannata. Muunväriset sienet sit saattavat olla hyviäkin.
¨Miksi anananasta ja homejuustoa, miksiiiiii???
Jaa missä toisessa, mä oon vielkin järkyttynyt joten valaisekko hieman kiitos?¨
Ei toisessa ole.
Siitä se penisiliinikin on lähtöisin.Hei bööööööörb, home EI kuulu ihmisen ruokavalioon
Toi on niiin ärsyttävää.. just ku ehtii huokasta ni jo täytyy nostaa kytkintä ja lähtee uudestaan*huokaa...syvään*
Eihän tää nykyllä voi olla tavallistakaan
Pualpäevee kaahaill..nätisti ajellu pitkin isojen ihmisten ilmoja ja rikastuttanu ylenpalttisenmäärin putiikkeja ja iha äskettäin viimeks tuon hurmurini kans kotiuduin kyläkaupalta kun seki piti tyhjentää ni...
%#!@@!%/_&/
Korppujauhonkutaleet
No, vielä mä ehdin...tämänkin kerran jälkeen hilipasta kaupassa
Jaa missä toisessa, mä oon vielkin järkyttynyt joten valaisekko hieman kiitos?
*huokaa...syvään*
Eihän tää nykyllä voi olla tavallistakaan
Pualpäevee kaahaill..nätisti ajellu pitkin isojen ihmisten ilmoja ja rikastuttanu ylenpalttisenmäärin putiikkeja ja iha äskettäin viimeks tuon hurmurini kans kotiuduin kyläkaupalta kun seki piti tyhjentää ni...
%#!@@!%/_&/
Korppujauhonkutaleet
No, vielä mä ehdin...tämänkin kerran jälkeen hilipasta kaupassa