The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Terve!

Päivän aamupalalounasvälipalapäivällisillallinen kuten joten suoriutumassa äänt...kurkun ohitse(y)

Äskettäin ikkunasta ulos kattoessani häpsitti lumihiutaleita. Kylmähän siellä on, lapaset käessä aamulla liikenteessä olin

Ai ni. Jos näet mun nessuklyyvaria, niin käskytäpä napakasti kotia kohti ettei oo tunkeemassa itteensä sinne minne ei ikinäkoskaanmillonkaan tartteis. Ylähuulikin on vissiin hilpassu yksissä juonituumin messiin mukaan kun ei oo tuntoa siinäkään kohdassa.

Ni! Ja jos meinaat huuattaan humpanjytkettä ni laita volat kunnolla kaakkoon että mäkin kuulen. Korvatki lumpsittaa(n)...

Jaaa..jos et vielä tiennynnä niin kohta ainakin tiiät että tännään on muuten hyvin äkillinen ja äkkiväärä, melkein yllätyksellisen nopee, äärikansallinen "hupsistakeikkaa heräsinkin vanhuskääkkämyskolotushapatuksellisena"-päivä:rolleyes::D

Hei, ihanaa lauantaita sulle:)
Ja kiitos ja anteeks:notworthy:, otan haarukan käpälääni ja oon hilijaa
 
*huokaa...syvään*

Eihän tää nykyllä voi olla tavallistakaan:notworthy:
Pualpäevee kaahaill..nätisti ajellu pitkin isojen ihmisten ilmoja ja rikastuttanu ylenpalttisenmäärin putiikkeja ja iha äskettäin viimeks tuon hurmurini kans kotiuduin kyläkaupalta kun seki piti tyhjentää ni...



%#!@@!%/_&/
Korppujauhonkutaleet:mad::cautious:

No, vielä mä ehdin(y)...tämänkin kerran jälkeen hilipasta kaupassa:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
*huokaa...syvään*

Eihän tää nykyllä voi olla tavallistakaan:notworthy:
Pualpäevee kaahaill..nätisti ajellu pitkin isojen ihmisten ilmoja ja rikastuttanu ylenpalttisenmäärin putiikkeja ja iha äskettäin viimeks tuon hurmurini kans kotiuduin kyläkaupalta kun seki piti tyhjentää ni...



%#!@@!%/_&/
Korppujauhonkutaleet:mad::cautious:

No, vielä mä ehdin(y)...tämänkin kerran jälkeen hilipasta kaupassa:barefoot:
Toi on niiin ärsyttävää.. just ku ehtii huokasta ni jo täytyy nostaa kytkintä ja lähtee uudestaan:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
r0s
*huokaa...syvään*

Eihän tää nykyllä voi olla tavallistakaan:notworthy:
Pualpäevee kaahaill..nätisti ajellu pitkin isojen ihmisten ilmoja ja rikastuttanu ylenpalttisenmäärin putiikkeja ja iha äskettäin viimeks tuon hurmurini kans kotiuduin kyläkaupalta kun seki piti tyhjentää ni...



%#!@@!%/_&/
Korppujauhonkutaleet:mad::cautious:

No, vielä mä ehdin(y)...tämänkin kerran jälkeen hilipasta kaupassa:barefoot:

Mä tulin ekasta kaupasta ja muistin että kinkku ja homejuusto unohtui. Siis toiseen kauppaan. Sit kävin Tokmannillakin ja liikennevaloissa tajusin että kinkku uupuu yhä. siis neljänteen kauppaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat

Yhteistyössä