Teetkö taikinan edellisenä päivänä vai samana?Mä teen niin löysän taikinan että sormilla saa hienosti. -Kunhan tekee pyöreän pohjan. Ja sen teinkin koska ostin just pyöreän pitsakiven.
Teetkö taikinan edellisenä päivänä vai samana?Mä teen niin löysän taikinan että sormilla saa hienosti. -Kunhan tekee pyöreän pohjan. Ja sen teinkin koska ostin just pyöreän pitsakiven.
Teetkö taikinan edellisenä päivänä vai samana?
Mä teen kans yleensä edellisenä päivänä, tulee niin maukas ja rapee pohjaTämän tein eilen.
Useimmiten pitsanhimo iskee akuuttina ja samana päivänä siis.
Parempi tulee todella!Coffee please
Saan varmaan rytmihäiriön illalla mut who cares
Mä teen kans yleensä edellisenä päivänä, tulee niin maukas ja rapee pohja
Nih.Toi on niiin ärsyttävää.. just ku ehtii huokasta ni jo täytyy nostaa kytkintä ja lähtee uudestaan
Jeah! Sielläkin osataan käydä kaupassaMä tulin ekasta kaupasta ja muistin että kinkku ja homejuusto unohtui. Siis toiseen kauppaan. Sit kävin Tokmannillakin ja liikennevaloissa tajusin että kinkku uupuu yhä. siis neljänteen kauppaan.
Höh,halaus sinneMenkat!
Johan ne nyt puoli vuotta sitten just olivat!
HalausNälkä, mutta ei tee mieli syödä mitään...
Ei naurata yhtään. Ny on toukokuu. Siis t o u k o k u u! Tällä menolla pitää käyttää pitkiä kalsareita vielä juhannuksenakin.
Jalkarättejä!
Nnnoooouuuuu....
Jalkarättejä!
Oih, näyttää hyvältäHeitin vielä muutaman viinirypäleen pitsan päälle. Täydellinen! Etenkin sen basilika-valkosipulimajoneesin kera.
Heitin vielä muutaman viinirypäleen pitsan päälle. Täydellinen! Etenkin sen basilika-valkosipulimajoneesin kera.
No jyyyy.. Suomen kes..eikäku kevät! Lyhyt ja vähäluminenNnnoooouuuuu....
Ei välttämäti nauratakaan mutta pikkusesti hihityttää..kun onhan se koomista kun kukkaa pukkaa ja pörriäistäkin ja västäräkinki muuten bongasin että vähäsestä se on kuules eemelj kiinni!Ei naurata yhtään. Ny on toukokuu. Siis t o u k o k u u! Tällä menolla pitää käyttää pitkiä kalsareita vielä juhannuksenakin.
Mulla on nyt masu niin täynnä machopataa, että saat syödä tuon ilman minua.Heitin vielä muutaman viinirypäleen pitsan päälle. Täydellinen! Etenkin sen basilika-valkosipulimajoneesin kera.
Laulava punatukkakukka; Julianius Londondimuskukkaa pukkaa ja
Täsä nyt mittään itkueukoks ruvetajakseta..ei muuta kuin villasukat makkaralle vaan ja huulet virneeseen..vaikka se ylähuuli onkin vielä jossakin toisaallaLaulava punatukkakukka; Julianius Londondimus
Nyt suokaa minulle anteeksi, että vetäydyn seurastanne.
Seuranne on ihastuttavaa kuten aina, mutta Beatles on sentään Beatles!