Meillä on oikein rattoisaa. Mies nukkuu.
Täällä on kohtpian sama tilanne ellen mäkin satu nukahtamaan.
Meillä on oikein rattoisaa. Mies nukkuu.
Enkyllä nytkyllä usko!Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon. Tai muuten mörökölli minut vieköön.
Se on yllättävän uuvuttavaa sekinIstuttiin sohvalla.
Öitäpä sinne!Näh, taidan minäkin ruveta nukkumaan. Öitä
Me usein miehen kans tipahdetaan samoihin aikoihin kesken leffan ja herätään elokuvan loppuun, siinä on hyvä kysellä toiselta miten se päättyTäällä on kohtpian sama tilanne ellen mäkin satu nukahtamaan.
niimpä tietenkinpantiin sohvalla.
Me usein miehen kans tipahdetaan samoihin aikoihin kesken leffan ja herätään elokuvan loppuun, siinä on hyvä kysellä toiselta miten se päätty
Katsotaan sitten kesällä.Enkyllä nytkyllä usko!
Mun mies on täysin samanlainen Ei voi luovuttaa, "ei mua enää väsytä" ja kohta torkkuu taasTäällä mies alkaa pilkkiä ja mä kysyn, mentäiskö nukkumaan. "Ei vielä, katotaan tää loppuun" on vastaus. Sit se pillkkii taas ja nukkuukin ja pahimpana iltana haluaa katsoa seuraavankin jakson ennenko suostuu ihan oikeasti unille.
Mies on tyyliä kahdeksanvuotias tossa asiassa.
Herätä mies iltajumppaan niin jo tulee uniUni ei tule.
Me jumpattiin iltapäivällä. En raaski herättää.Herätä mies iltajumppaan niin jo tulee uni
Hyvää yötäMul riittää nyt kyllä! Haukotuttaa niin että leuat menee sijoiltaan.
Illanjatkot siis!
Päivää, mä nukuin huonosti ja nyt on vetämätön olo.Päivää
Ei menny yö hyvin, koko ajan heräilin siihen että oikealle puolelle päätä särki tosi kovaa..sitten se tuli vielä uniin ja näin sellastakin unta missä mulla oli se sellanen aneurysma jokin missä verisuoni pullistui päässä ja herätessä pelotti, että jos mulla onkin se
Olipas inhottavaa... Pääsitkö särystä eroon?Päivää
Ei menny yö hyvin, koko ajan heräilin siihen että oikealle puolelle päätä särki tosi kovaa..sitten se tuli vielä uniin ja näin sellastakin unta missä mulla oli se sellanen aneurysma jokin missä verisuoni pullistui päässä ja herätessä pelotti, että jos mulla onkin se
Sua pitäis sitten varmaan vähän vetästä*nippasee tukasta*Päivää, mä nukuin huonosti ja nyt on vetämätön olo.
En kokonaan, tätä oli jo viime viikolla, mutta meni ohi...mutta toi viimeöinen ei ollut kiva kokemusOlipas inhottavaa... Pääsitkö särystä eroon?
Noi tollaset unet on todella ahdistaviaNäin todella ahdistavaa unta eksän hautajaisista... Itkin ihan hillittömästi, sit siellä muutamat ihmiset pulisi ja hihitteli keskenään ja mä kävin niihin käsiks ja mut raahattiin pois
Onko sulla niskat jumissa? Tai saatko jostain vetoo niskaan?En kokonaan, tätä oli jo viime viikolla, mutta meni ohi...mutta toi viimeöinen ei ollut kiva kokemus
Halaus,onpa ollu kurja yö. TsemppiäPäivää
Jaksamista & halaukset sinnekkinPäivää, mä nukuin huonosti ja nyt on vetämätön olo.
Hyi mikä uni ollu.HuomentaPäivää!
Olipas inhottavaa... Pääsitkö särystä eroon?
Mäkin nukuin huonosti(varmaan johtu siitä älyttömästä kahvin latkimisesta)
Näin todella ahdistavaa unta eksän hautajaisista... Itkin ihan hillittömästi, sit siellä muutamat ihmiset pulisi ja hihitteli keskenään ja mä kävin niihin käsiks ja mut raahattiin pois
No hyii..HuomentaPäivää!
Olipas inhottavaa... Pääsitkö särystä eroon?
Mäkin nukuin huonosti(varmaan johtu siitä älyttömästä kahvin latkimisesta)
Näin todella ahdistavaa unta eksän hautajaisista... Itkin ihan hillittömästi, sit siellä muutamat ihmiset pulisi ja hihitteli keskenään ja mä kävin niihin käsiks ja mut raahattiin pois
Ei edes potku perseeseen auta.Sua pitäis sitten varmaan vähän vetästä*nippasee tukasta*
...