The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ei välttämäti nauratakaan mutta pikkusesti hihityttää:D:unsure:..kun onhan se koomista kun kukkaa pukkaa ja pörriäistäkin ja västäräkinki muuten bongasin että vähäsestä se on kuules eemelj kiinni(y)!
Kesästä tullee lämpsä,sano mun sanoneen:)
Mä niin toivon et oot oikeassa(y) Mulla on kyllä vähä sama fiilinki. Ja meinashan ne sääimmeiset et toukokuun puolivälistä olis tavanomaista lämpimämpää, viime toukokuun helteet kelpais kyllä taas:rolleyes:
 
Mä niin toivon et oot oikeassa(y) Mulla on kyllä vähä sama fiilinki. Ja meinashan ne sääimmeiset et toukokuun puolivälistä olis tavanomaista lämpimämpää, viime toukokuun helteet kelpais kyllä taas:rolleyes:
Tullee tullee, täällä on kuule niin moni mummomarttanen totisella äänellä leukaperähuiviliinansolmut täristen virkonnu jotta tulevana kesänä taas hiki lentää ja haarukset on kuumannihkeinä ja munamartat on alvariinsa kirjainkaupassa viilentymässä (vaahtoavan ölytkupposen äärellä)(y)

Kyllä tämä tästä taas jääpalakoneen perään huokailuksi muuttuu:D
 
Mie sain hottispoppasen piirakan just ulos uunista:p joten tähän kohtaan on nyt sanottava että mä siirryn suurella hartauvella vatkaamaanvaahottamaan munia:geek: jotta


Hjuvat illanjatkumot teille kaikille ja varsinkin just sulle:)

Ja sitten joskus myöhäisyönkintaalla kun simmuja lupsituttaa niin - näe kauniita unia ja nuku hyvin. Öitä:)*pus*

 

Yhteistyössä