Pitäiskö joskus testata ihan läpällä millanen ilme itelleni tulis, jos suussa olis 4-5 makkaraa kerrallaOn muuten tuskasen näköinen emäntä
Pitäiskö joskus testata ihan läpällä millanen ilme itelleni tulis, jos suussa olis 4-5 makkaraa kerrallaOn muuten tuskasen näköinen emäntä
Mä veikkaan et vois olla vähän saman sorttinen, mä mietin et ku sil tulee tollane kakomis tyylinen nitkautus et mahtokohan tuupata yhden kurkkuun astiPitäiskö joskus testata ihan läpällä millanen ilme itelleni tulis, jos suussa olis 4-5 makkaraa kerralla
Sama probleema.... Jos pomppis tuollain vaiks puoli tuntia ni auttaiskohan se nukahtaan?Pitäis varmaan alkaa pomppimaan sängyn suuntaan kohta...ei kyllä väsyttäis yhtään
Alakerran mummo luulis että mulla on täällä joku mies, jos mä alan tuolla sängylläni noin pomppimaanSama probleema.... Jos pomppis tuollain vaiks puoli tuntia ni auttaiskohan se nukahtaan?
Tuosta tulikin mieleen että ehkä ne meidän entiset naapurit ei sittenkään olleet mitään kaneja vaan kärsivät vaan uniongelmista kun joka ilta (ja välillä päivälläkin) kuului rytmikäs jyskytys Olisivat saaneet siirtää sänkynsä 20cm päähän seinästäAlakerran mummo luulis että mulla on täällä joku mies, jos mä alan tuolla sängylläni noin pomppimaan
ei se valosta johdu, sielllähän tulee kummiski yöllä pimeäVoihan kökkö
Taas kekkuloinut vajaata tunnin hereillä..voiskohan tämä johtua nyt siitä, että on niin valoisaa vai mikä kropan sisäisen kellon voi panna näin sekaisin?
Onneks ei ole pitkä päivä ja sen jälkeen saa kyllä nukkua!
Ai niin ja huomenta vaan kaikille, toivottavasti te muut nukutte sentään vielä
Niin mutta valoisa alkaa jo aikasemmin.ei se valosta johdu, sielllähän tulee kummiski yöllä pimeä
täällä ei enää tuu
Emmä yöllä käy vaan aamullaootki näemmä liittyny ikämiesten kerhoon
mehän rampataan yöt kusella
Valo voi tehdä sen. Mulla on kahdet pimennysverhot. Oli pakko ostaa.Voihan kökkö
Taas kekkuloinut vajaata tunnin hereillä..voiskohan tämä johtua nyt siitä, että on niin valoisaa vai mikä kropan sisäisen kellon voi panna näin sekaisin?
Onneks ei ole pitkä päivä ja sen jälkeen saa kyllä nukkua!
Ai niin ja huomenta vaan kaikille, toivottavasti te muut nukutte sentään vielä
En mäkään käy jos ei ole pakko. Uni häiriintyy jos nousee ylös kesken unien.Emmä yöllä käy vaan aamulla
Mitä te yöllä ravaatte vessassa, nukkukaa!
Kyllä tähän tottuu, menee vaan hetko...sitten taas syssyllä en saa unta kun tulee niin pimeää aikasinValo voi tehdä sen. Mulla on kahdet pimennysverhot. Oli pakko ostaa.
Minne se silleen hävis?Huomenta, mä valvoin yöllä kun uni hävisi.
en oo syyllinen, heräsin ensmäisen kerran poikkeuksellisesti vasta 6:10Kyllä tähän tottuu, menee vaan hetko...sitten taas syssyllä en saa unta kun tulee niin pimeää aikasin
Minne se silleen hävis?
Ruutiksen kanssa vessaan vai?
Mä en ole tähän ikään asti tottunut.Kyllä tähän tottuu, menee vaan hetko...sitten taas syssyllä en saa unta kun tulee niin pimeää aikasin
Minne se silleen hävis?
Ruutiksen kanssa vessaan vai?
No ei se kovin pieni ääni ollut jos sinne saakka kuuluiJoo, heräsin kun ruutis kävi vessassa. Mä herään pienistäkin äänistä
Onpa kiva tissivako nuorella naisella. Istuin bussissa ja tein näin.
No ei se kovin pieni ääni ollut jos sinne saakka kuului
No kahoku mie tiiän kaiken
Mistä sie tiiät missä ruutis vietti yönsä.