Ihan väsymyksen piikkiin naureskelen melkis kaikelle täällä
Ihan väsymyksen piikkiin naureskelen melkis kaikelle täällä
On se parempi nauraa kuin itkeeIhan väsymyksen piikkiin naureskelen melkis kaikelle täällä
Hae. Ja muista munkit.Tien toisella puolella olevassa kiinalaisravintolassakin loppui tänään remontti ja sieltä sais chilikanaa...pitäskö hakea loman kunniaksi annos, ilman riisiä
Olisko niillä jossain kassakoneessa toiminto mikä heittää randomina käskyn tarkistaa henkkarit? Vois sopia kuvioon.... Mä en oo ite käyny ostaan mitään alkoholipitosta miltei vuoteen kun ollaan tilattu ulkomailta siideriä ja viiniä. Eipäs kun ostinhan mä lonkeropackin talvella, silloin tuttu myyjä sanoi että sä ootkin sen verran tuttu et en mä sulta rupee kyllä henkkareita kysyyn. Pakko niil joku kiristys siinä on olla.Voi olla,että välillä kysyvät paperit useammin/ useimmalta. Joo,en kyllä varmaan näytä alle 18 v. Vaikka ehkä vähän nuoremmalta kuin 43v.
Lidlissä kysyi 40v mieheltä paperit ku osti tupakkaa
Ne on varmaan omasta takaaHae. Ja muista munkit.
Saattaa se olla nuin.Olisko niillä jossain kassakoneessa toiminto mikä heittää randomina käskyn tarkistaa henkkarit? Vois sopia kuvioon.... Mä en oo ite käyny ostaan mitään alkoholipitosta miltei vuoteen kun ollaan tilattu ulkomailta siideriä ja viiniä. Eipäs kun ostinhan mä lonkeropackin talvella, silloin tuttu myyjä sanoi että sä ootkin sen verran tuttu et en mä sulta rupee kyllä henkkareita kysyyn. Pakko niil joku kiristys siinä on olla.
Tänään katsellaan riekkuvia lapsukaisia ja säikähdellään poksahtelevia ilmapalloja, mitä taas on tupa täynnänsäMitäs muut tän illan ja huomisen puuhivat?
Me ollaan huomennakin, ainakin osin, työssä. Pitää ajella valitsemaan raaka-ainetta. Onneksi sataa vettä nii ei keljuta tönöttää auotssa.
Mäkin voisin viettää tuollaisen vapunIltaa
Miun vappu on tällainen. katso liitettä 6550
Emmää munkkeihin koskeHae. Ja muista munkit.
Manta heittää usein ittensä tohon asentoon töllön eteen ja kattelee vuoronperään minua ja töllöö just noin!!Iltaa
Miun vappu on tällainen. katso liitettä 6550
Aijaa?Emmää munkkeihin koske
Aijaa?
Mun täytyy sitten tehdä se puolestasi.
Just oli kaks muhevaa munkkia ihan tarjottimella. Olivat niin herkullisen näköiset ja sopivasti kuorrutetut, että en malttanut pitää näppejäni niistä erossa. Enkä suutakaan.
Housuni ja paitani tosin touhussa hieman sotkeentuivat mutta semmoista se on munkkien kanssa, että jotain voi ruiskahtaa.
Vappuna kuuluukin sataa räntää. Kysy vaik poliiseilta.
oli hiljan puhetta työmaalla Lastusta, oli kuulemma oikeessaki elämässä kova mehtämiesMjaa. 21.40 teemalla Lampaansyöjät.
Muutoin telkkari joutaakin olla kiinni.
Teeman myöhäisillassa tulis Buddy Holly-dokkari, mut tuo sama tuli just helmikuussa.
Mettästyksustään en tiedä mutta sen voin sanoa, että rosvopaistia hän osas tehdä varmasti vaikka unissaan.oli hiljan puhetta työmaalla Lastusta, oli kuulemma oikeessaki elämässä kova mehtämies
En lukenut pidemmälle. En uskaltanut.Ihme himo iski...