Mä aina herään vähän ennen kellon soittoa. Nukahdan mukavasti uudestaan ja sitten piip piip.Mä herään nykyään aina kun aurinko alkaa nousta. Käyn vessassa, kääntyilen ja kääntyilen ja nukahdan just sopivasti vähän ennennko kello soi.
Onkohan niihin papereitten tarkastamisiin tullut kiristyksiä? Tyyliin et kaikilta pitää kysyä? Eihän tuossa ole mitään järkeä, ei sillä etten uskoisi sun näyttävän alle 18v:ltä mut kuitenkin, yhden lonkun takiaUpea ilma
Oli viimeinen jumppa
Toivottavasti syksyllä jatkuu ryhmä.
Oli muuten prismalla ruuhkaa.
Tuli evästä repullinen & 2 kassillista.
Kotimaista nakkia,snelmannin all naturall nakkia,snelmannin all naturall chorozoa,kylmäsavustettua lohta,perunasalaattitarpeet,hedelmiä, kermaa,jogurtteja,jauhelihaa ,broileria ynnä muuta
Ja 1 vaivainen lonkero ja eiku piti henkkarit näyttää mua puolet nuorempi tyttö kassalla.
Tuo on niin ärsyttävääMä aina herään vähän ennen kellon soittoa. Nukahdan mukavasti uudestaan ja sitten piip piip.
Voi olla,että välillä kysyvät paperit useammin/ useimmalta. Joo,en kyllä varmaan näytä alle 18 v. Vaikka ehkä vähän nuoremmalta kuin 43v.Onkohan niihin papereitten tarkastamisiin tullut kiristyksiä? Tyyliin et kaikilta pitää kysyä? Eihän tuossa ole mitään järkeä, ei sillä etten uskoisi sun näyttävän alle 18v:ltä mut kuitenkin, yhden lonkun takia
Voi olla,että välillä kysyvät paperit useammin/ useimmalta. Joo,en kyllä varmaan näytä alle 18 v. Vaikka ehkä vähän nuoremmalta kuin 43v.
Lidlissä kysyi 40v mieheltä paperit ku osti tupakkaa
Jep,niin ollaanMehän ollaan melkis samanikäiset!
Multa ei oo vielä tänä vuonna kyselty.
SamoinMä herään nykyään aina kun aurinko alkaa nousta. Käyn vessassa, kääntyilen ja kääntyilen ja nukahdan just sopivasti vähän ennennko kello soi.
Samoin
Kotona ollaan, varmaan terassilla tulee istuttua jonkin verran,jos on nätti ilma. Lueskelen ja kuuntelen musiikkia. Otan rennosti.Mitäs muut tän illan ja huomisen puuhivat?
Me ollaan huomennakin, ainakin osin, työssä. Pitää ajella valitsemaan raaka-ainetta. Onneksi sataa vettä nii ei keljuta tönöttää auotssa.
Mun puuhat liittyy kutakuinkin tähän:Mitäs muut tän illan ja huomisen puuhivat?
Me ollaan huomennakin, ainakin osin, työssä. Pitää ajella valitsemaan raaka-ainetta. Onneksi sataa vettä nii ei keljuta tönöttää auotssa.
Oikeesti sellanen vanha aarniometsä, sen keskellä puumökki ja oma rauha!Pitäisi kai asua jossain metsässä. Sit vois nousta kun kuuluu nousta ja mennä nukkumaan kun kuuluu. Auringon mukaan.
Talvella ois paaaaaaljon nukkumista!
Mukavaa lomakoomaaLomakooma alkakoon!
Hauskaa vappua!Hauskaa Vappua kaikille!
Hauskaa vappua.Päivää kettinkiin.
Vappusaunassa käyty.
Siinä olikin tän päivän hommat. Siis ennen saunaa piti pestä saunan ja pesuhuoneen ritilämatot. Painepesuri on hyvä keksintö.
Ny syömään. On kuulemma munkei.
Hauskaa vappua kaikille.