Niihän siinä luki *nyökyttelee*FLUORI !
Niihän siinä luki *nyökyttelee*FLUORI !
" näyttää kieltä "Niihän siinä luki *nyökyttelee*
Herttinen sentään" näyttää tissit "
HalausLevoton olo. Ei ole dupakkia ja koko ajan tekee mieli mussuttaa jotakin.
( . ) ( . )Herttinen sentään
Käy reippaalla kävelylenkillä?Levoton olo. Ei ole dupakkia ja koko ajan tekee mieli mussuttaa jotakin.
Yritän lopettaa. Joinakin päivinä en ole polttanut.Halaus
Meinasitko lopettaa tupakanpolton ?
Mulla oli useamman päivän levoton olo,tosin ihan muusta syystä.
Mitä sait?Mä sain viikonloppuna rahoittavaa.
Ei viitsi enää. Saattaa vielä piristää.Käy reippaalla kävelylenkillä?
Piti olla rauhoittavaa.Mitä sait?
Tsemppiä lopettamiseenYritän lopettaa. Joinakin päivinä en ole polttanut.
Vai niin. Mä sain viikonloppuna rahoittavaa. Mutta ei auta tupakanhimoon.
Ei taida auttaa, ei.Mä sain viikonloppuna rauhoittavaa. Mutta ei auta himoon.
Kiitos Unet ja ajatukset voi tehdä tukalan olon.Tsemppiä lopettamiseen
Joo,sain miekin viikonloppuna,mut ei heti levottomuus loppunnut Levottomat unet & ajatukset.
Entäs musiikki & liikunta,auttaako,onko sulla korvikkeita ?
Ai jonkun letkeen tofunakin?Huomenna koulussa on makkaraa. Taidan syödä kasvisversion.
SoijamakkaraAi jonkun letkeen tofunakin?
Kiitos On tässä kyllä lepposampi olo, ja kun vappukin tulee niin pääsee viettään vielä spesiaalipäivän muksujen kanssa, muutoin mulla onkin niin typerää työvuoroa viikon et koko päivä tuhraantuu, vaikkakin hyvä et sai aamulla nukkua kaheksaan astiEikä kannatakkaan, nyt vaan nautitte ja alatte jossain vaiheessa suunnitella toista yhteistä wiikendireissua..olette varmasti sen ansainneet ja sen tarpeessakin
En oo ikinä maistanu mut ajatus on niin vahva et mieluummin oisin ehkä syömättä Musta ei olis kyllä vegeks mitenkään päinSoijamakkara
En ole minäkään maistanut. Mutku nyt en välitä syödä makkaraa.En oo ikinä maistanu mut ajatus on niin vahva et mieluummin oisin ehkä syömättä Musta ei olis kyllä vegeks mitenkään päin
Uskotaan vähemmälläkin vakuuttelullaEn ole minäkään maistanut. Mutku nyt tekee mieli makkaraa..
On muuten tuskasen näköinen emäntäUskotaan vähemmälläkin vakuuttelulla