The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ai sä olet karppaaja. :oops:
Minusta se ruoka ei ole tavallista parempaa. :unsure:
Mä olen pyrkinyt syömään enemmän ja vähemmän vhh tyylillä vuosia jo, en säännöllisesti kylläkään ja se tuntuu taas vatsantoiminnassa ja verensokerien heittelyissä..tällä lailla verensokerit pysyy tasaisempina ja vatsa toimii paremmin eikä kipuile(y)
 
Mä olen pyrkinyt syömään enemmän ja vähemmän vhh tyylillä vuosia jo, en säännöllisesti kylläkään ja se tuntuu taas vatsantoiminnassa ja verensokerien heittelyissä..tällä lailla verensokerit pysyy tasaisempina ja vatsa toimii paremmin eikä kipuile(y)
Mä jossain vaiheessa tota kokeilin. Mut varsinaisesti syömisen tarkkailu ei ny oikein o meikäläisen touhuja. Toisaalta vois kans sanoa, että mikä hemmetin vähähiilihydraattinen jos vetää laatikon kaljaa päivässä.
Mut se mikä jäi jokseenkin pysyväksi on se, että pullamössöt, limsat yms on jääneet kokonaan pois. No, lakua ja salmiakkia ny menee leffamässynä ja kisumisun käskystä pitää toisinaan ostaa sipsipussi...
Sokeri ja suola mulla jäi pois ihan ittestään kun aikanaan muutin nukkumaluukkuun... ei tarkoituksella, mä vaan en koskaan muistanut ostaa niitä. Vähän ajan päästä en enää edes kaivannut.

Mut pyttipannua en voi vastustaa oli hydraatteja tai ei.
 
Höm.

Ei tää lihapiirakka ihan oikeaa lihapiirakkaa kyllä ole mutta hyvää kuiteskin. Ja jos koko pellillisessä mistä tulee 12 palaa on kaksi desiä vehnäjauhoja niin ei voi väittää hiilarikatastrofiksikaan. -Ainakaan ennen kun lotraa litran makeaa ketsuppia pinnalle. :whistle:

Mut maitolsillinen maistuisi seuraksi!
Hyvä kun onnistui :)
 

Yhteistyössä