Tänään oli
neuvola.. Paino noussu viimeisimpään neuvolaan, joka oli siis neljä viikkoa sitten, vain 500 grammaa eli ei paha..mut sais kyllä olla nousematta ollenkaan enää!
oon meinaa lihonu jo siihen mun alimpaan painoon ennen raskauden alkua 14 kiloa..et se kyl riittäis mulle, kiitos!
Mun hoitaja kyl sano, et sen mielestä mun posket on kaventunu, et olin sen mielestä ihan posket lommolla, kun se ei mua oo hetkeen nähny taas..kai mä oon sit naamasta laihtunu!
Hemoglobiini oli 125 eli ihan okei..verenpaineet oli laskenu vähän..ei kyl tarttis, kun muutenkin ollu aika alhaiset, mut ei niissä kai sen kummempaa.. sit kohtua kokeillessa hoitaja sano, et tuntuis siltä, et vauva olis kääntyny pää alaspäin.. viimeks viä pari viikkoa sit ultrassa se oli perätilassa.. ja sf-mitta mulla oli 30,5 cm..
Neuvolalääkäriä mulla ei enää oo..tai siis sitä ei oo viä ollukaan..mut sitä nyt ei mulla laiteta, kun tosiaan olin pari viikkoa sitten tayssissa kontrollissa klexane-piikitysten takia..ihan tyhmää..
olisin viä halunnu neuvolassakin lääkärille, mut ei sit..sano vaan, et jos ny jotain ihmeempää tulee, niin sit tietty pääsen lääkärille, mut kun kaikki on hyvin, niin ei sille tartte sit mun mennä..
Marpa Meillä ei mies oo ollu neuvolassa mukana..eipä sitä siä oo tarvinnu, kun ei siä oo mitään ihmeempää ollu..just mitataan painoo, verenpainetta, hemoglobiinia jne..et en jotenki oo nähny ite tarpeelliseks miestä mukana, mut jos ite mies sinne haluaa kauheesti mukaan, niin otat tottakai!
Ultrissa meillä mies on sit aina ollu mukana..siinä on miehellekin jotain konkreettista katsottavaa ja ihmeteltävää..
mut siis tosiaan saihan siä ekalla kerralla neuvolassa kaiken maailman opusta ja dvd:tä mukaan, mut mä kyl selvitin ne asiat sit miehelle kotona..
Nellielli ja pötkö 30+2