*The Esikoisesta Haaveilevat*

enkös mä sitä vauvahaaveelle tyrkyttäny.. vai olikohan kukkis :D no mut listan päivityksen saa kontolleen se, joka ekana laittaa nauruhymiön mun plussauksen jälkeen.

mut eläkäähän hätäilkö rakkaat siskoni, mä oon täällä vielä kauan :D kiitos puhalluksista kaikki otetaan vastaan kiitollisena :D :hug:
 
Ja mun kp tänään 13.
Heips! Eli clomit syöty viimeviikolla ja eilen ultrattiin kp.12 ja oikeassa munasarjassa näkyi vain pieniä kystiä eli ei johtofolliikkelia.. :( Mutta vasemmassa 17mm. Johtofolliikkeli joka kuulemma irtoaa parinpäivän säteellä. tarkkaa aikaa ei osannu sanoa, koska pco:ssa ei voi kuulemma olla ihan varma, irtoamisesta eli siis milloin tapahtuu.. vaikka clomeja syötykin... Ja sehän kasvaa 2mm päivässä.. jee.. Lääkäri oli tosi luottavaisin mielin ja jos tässä kierrossa ei onnaa, niin sitten miehen simpat tutkitaan. Et tälleen..
 
ON: nyt mä sen tein! irtisanouduin duunistani! tosin vaan 2 viikkoa ennenku koko pulju pistetään kiinni, mutta kuitenkin. olo on ihanan helpottunut vaikka nyt pitäs alkaa miettiä että mitä sitä sitten tekis... työharjottelupaikkojahan saa vaikka mistä, mutta palkkaakin ois kiva saada. se 600? kuukaudessa menis kokonaan lainaan ja asumiseen että...

no... "gubbe betalar" :whistle: ehä mä paljoo tartte ku välillä ruokaa, kraanasta saa vettä, ja jos toinen välillä läpsis pyllylle niin mikä hätä mulla muka on. :Dnii ja lankaa! kerä kuussa :D
 
Chamorphis
Täälähän nyt plussia satelee! :D Onnittelut kaikille plussanneille ja haamuileville! Sitten vaan vauhdilla tonne odottajien puolelle.
Kaikille muille plussatuulia ja pikaista siirtymistä plusanneisiin! +++++++++++ :whistle:
Ja halaus niille joita täti on piinaamassa... :hug:

Chamorphis ja Nasu 29+0
 
Täällähän on iloisia uutisia ilmestynyt sylikaupalla! Onnea kaikille plussanneille, ja vahvistumisia haamuilijoille. Miun pitäis ootella viikonlopulle ennen testailua.. Tämä kierto on kyllä ollut jotenkin helppo, vauva-ajatus ei oo vallannu ihan täysin mun jokaista sekuntia, enkä ole kovin hermoillutkaan asian suhteen. Oviksen mie bongailin tikuilla ja se hyödynnettiin reilu viikko sitte. Mutta edes mahdollisia oireita en oo jostain syystä edes yrittäny etsiä itsestäni.

Jostain syystä on vaan pessimistinen olotila. Noh, viikonloppunapa se taas selviää.
 
iitu- onnea viikonlopulle :) täällä toinen testaaja, koittaa pitää menkat sisällään sunnuntaille.

mies parka :( selitti jotain työkaveristaan jolla on seittemän lasta, joista yks tuottaa sille päänvaivaa. sen työssä on paljon näitä joilla on viidestä ylöspäin lapsia, ja mies manas kesken liikenteen että on se nyt *tana ku toiset saa 20 lasta ja toiset ei saa yhtään. ei auttanu muu ku laittaa käsi sen kädelle ja olla hiljaa :( välillä se on niin hällä väliä tän lapsen teon suhteen, ja sitte se välillä päästelee tuollasia helmiä. vaikka aihe onki kipee niin silti ei voinu olla edes pikkasen lämpeemättä sisältä.
 
voi onnea kaikille plussanneille <3 ihanaa ihanaa!! mulla ei tätiä näy..kurjaa jos ne nyt katoaa kokonaan ja sit en tuu koskaan raskaaks!!!! APUA! on niin masentunu olo nyt kyllä :( oli kyllä niin puhdas nega se eilinen että ei epäilystäkään..ei edes haamua..ei mitään :( oonkohan mä jotenki rikki :(
 
JenPen
kukkaiskeiju mitä mä just eilen sanoin, ei oo totta!!! :flower: :heart: Erittäin haalea haamu sun testissäs, mut ihan selkeesti vaaleenpunanen ettei mikään viivanpaikka. Ja käsittääkseni positiivista se tarkoittaa vaikka olis kuinka haalea. Tosi paljon onnea teille!! :hug:

Ja onnea myös muille plussanneille, nyt tuli niin iso aalto etten enää edes muista jokasta! :D

nibbler Onneksi tosiaan sulla nyt asiat paremmin, ja toivottavasti pysyykin :) Samaa mieltä muiden kanssa, että sullehan se plussa seuraavaksi ehdottomasti kuuluis.

Taidan minäkin tässä nibben kanssa alkaa lavastaa itselleni raskautta että pääsee muiden mukaan... *rakentaa tyynystä mahaa paidan alle* :ashamed:

suhsana Toivottavasti sulla on kaikki kunnossa! Sähän päätit mennä vaan tarkastuttaa onko kaikki kunnossa, eiks se niin ollu? Kysyisin vaan että menitkö yksityiselle ja jos, niin mille? Ja mitä gynelle sanoit että sait moiset tutkimukset? Laita vaikka yv:nä vastausta jos et täällä halua lääkäriasemaa tms. kirjoittaa. =) Kun itellä olis tarkotus kans mennä tutkituttamaan paikat..

Mulla oli kans edellinen kierto helppo, en ajatellu koko vauva-asiaa juurikaan eikä tädin tulo pahemmin harmittanut. Tää kierto onkin taas ollu yhtä vauvaunelmaa ja epätoivoa vuorotellen. Tuli kyllä huono omatunto, kun serkun kanssa kirjoittelen välillä näistä asioista ja se kertoi tuntemuksistaan, heillä yritystä ja hoitoja useita vuosia takana, ja useita keskenmenoja. Ei riitä edes yhden käden sormet niiden laskemiseen.
 
kopsaanpa tännekin tän tekstin kun kirjotin viikkopinoon...

Hih! Testaan huomenna uudestaan! Sisko innostui jo niin paljon että anto mulle sellasen mamma/imetyskorun jonka oli kuulemma mua varten ostanut Ja lapsille sano että keksikääs tätin vaaville joku nimi...kummityttö ehdotti pallaxia...mistä lie keksi, mutta isosiskon kanssa päätyivät lopulta kukkaan

Voi apua, toivottavasti huomenna oli paljon selkeämpi jo tuo testi niin ei tarttis sitä enää pohtia että ollako vai eikö olla!!! Mä oon niin innoissani!

Oon neuvolassa harjottelussa ja sain ton testin siltä mun ohjaajalta niin näytin sen sitten sille ja sanoin että kiitos vaan testistä. Se oli ihan innoissaan että hei nyt teet sitten huomenna tai ylihuomenna uuden (ja lykkäs mulle uudet testit kouraan ) Sanoi kyllä myös että "kyllä se on minun kokemus että tuollainen haamu se vaan vahvistuu" ui ui, mä oon niin täpinöissäni! Sori nyt omanapa...
 
Tosiaan ollut melkoinen plussa-aalto täällä. Kääntäkääs sitä aaltoa sit tulemaan tähänkin suuntaan. Tollaseen aaltoon mäkin haluan. :D

Onnea vaan plussanneille. Haamuilijoille toivotaan viivojen vahvistumista. :flower: B)

Tarttis keksiä itelleen virikkeitä pariks viikoks, ettei ehtis ajattelemaan vauvoja lainkaan. Unelmatilanne ois että sais pidettyä ittensä niin kiireisenä, ettei ehtis mitään mielikuvitusoireita keksimään. Vaan eipä taida onnistua vaikka miten yrittää. :whistle: :LOL:
 
ohoh! täälläpä tosiaan oikea plussatsunami pyyhkäissyt.. :LOL: Onnea oikein paljon kaikille plussaajille ja haamujengille myös! :) :heart: :heart: :heart:

nibbler ääh, et sä tänne ketjuun yksinään jää, luulenpa, että sinäkin kerkeät oman naperosi pyöräyttää maailmaan ennenkuin mulle plussaa suodaan :p
 
Nasu-85
No nyt täällä... =) Ma kun tuolla töissä viihdyn edelleen enemmän ehkä ku laki sallii..
Elikkä siis mun kierto on ollu pikkusen pielessä tuossa listassa... :p Sain sen haamun siis viime viikolla ja edellinen täti kävi 25.9... Ja kierto on ollu aiemmin niinki pitkä ku 38pv enkä nyt ymmärrä alkuunkaan et miten oon laskenu sen niin väärin...
:eek: Ja nyt ollaan menossa menkkojen ja laskureiden mukaan 5+5 ja laskettu aika olis niinkus 2.7.. Eka neuvolaan meen 18.11.. :heart:
Jaa oireita, tiesin itte jo varmaks heti ku menkat jäi pois, olin hirmu turvoksissa melkein heti puolen välin jälkeen ja tuntu ihan selvään semmosta niinku ns vihlovaa kipua alavatsassa pikkuse niinku menkkakivut mut si kuitenki ihan erilailla, söin ihan mielettömiä määriä ja ne pupuiluhalut hävis ihan täysin kokonaan... :LOL: Jatkuvasti juoksuttaa vessassa ja mitähän vielä... Sitte alko tää pien huonovointisuus ja nyt si eilen sain sen plussan näkymään kunnolla...
Pari kaveria kyl sano et oli siin minkälainen viiva tahojaan ni se olis plussa mut en sitte tiiä...

Anu84 kyl sulla on ihan hyvät mahikset vielä, anoppi (eli lastenterveydenhoitaja) sano et se testin viivan näkyvyys riippuu ihan siit et kuin paljon kroppa tuottaa sitä raskaushormoonia ja joillaki ei välttämättä testi näytä varmaks vasta ku on jollai esim kuudennella tahi seittemännellä viikolla jot älä vielä luovuta... :hug:

Isot kiitokset onnitteluista kaikille :flower:
:hug: tädin yllättäneille ja hirveest ++++++++++ :whistle: liikenteesee... :D
Ma tuun kurkkiin tänne aina välillä ja kertoon kuulumisia ku pikkuse on edelee epätodellinen olo aina välilä vielä...

Nasu-85 ja Puhi 5+5 :heart:
 

Montako/ketkäs kaikki täällä nyt oikeen on plussannut tän ketjun aikana? Ei meinaa kärryillä pysyä. Toivottavasti samat tuulet jatkuu edelleen =)

Kuinka paljon teillä muuten pyörii nää plussaamis- ja muut vauvakuumeajatukset päässä koko ajan? Häiritseekö kellään pahasti esim. työntekoa harhailevat ajatukset ja miten miten te ylipäätään onnistutte keskityttymään johonkin muuhunkin asiaan välillä?

JenPen, laitoin sulle yv:tä.
 

Yhteistyössä