Jenpen olihan se aika... rankkaa sanalla sanottuna. siihen aikaan oli just alkanu ruokaterapeutilla käynnit ja muut. kodittomaks jouduin kun otin työpaikan josta sai aivan liian vähän rahaa, ei ollu varaa paljon muuhun kun siihen työssä käymiseen, sossussa kävin ja se vaan pahens asioita kun tuli semmonen väärin ymmärrys molemmin puolin. rahattomana en päässy enää kouluun ja jäin niin paljon jälkeen että ei ois ollu muuta mahdollisuutta ku käydä eka ja kolmas luokka uudestaan.
mut nyt on niistä kaikista selvitty ainaki melkeen.
mulla on vaan kerran aijemmin tullu tollain verta, mutta sillon on voinu tulla jälkeenki päin jotain. nyt ei ollu. luulin et menkat alkais mutta ei... no, enää pari päivää testaukseen vois melkeen sanoo et jännittää
Katalin :hug: ymmärrän hyvin tuon tunteen. koita piristyä siellä ajan kanssa ja muista että ei kannata itkeä ennenku täti tulee. peliä ei oo vielä menetetty
Kukkis kyllä sä jaksat odottaa aattele mua joka sinnittelee sunnuntaille. jos ei menkat sitä ennen ala. miks odottelu on tehty mahdollisimman vaikeeks?
mut nyt on niistä kaikista selvitty ainaki melkeen.
mulla on vaan kerran aijemmin tullu tollain verta, mutta sillon on voinu tulla jälkeenki päin jotain. nyt ei ollu. luulin et menkat alkais mutta ei... no, enää pari päivää testaukseen vois melkeen sanoo et jännittää
Katalin :hug: ymmärrän hyvin tuon tunteen. koita piristyä siellä ajan kanssa ja muista että ei kannata itkeä ennenku täti tulee. peliä ei oo vielä menetetty
Kukkis kyllä sä jaksat odottaa aattele mua joka sinnittelee sunnuntaille. jos ei menkat sitä ennen ala. miks odottelu on tehty mahdollisimman vaikeeks?