*The Esikoisesta Haaveilevat*

Jenpen olihan se aika... rankkaa sanalla sanottuna. siihen aikaan oli just alkanu ruokaterapeutilla käynnit ja muut. kodittomaks jouduin kun otin työpaikan josta sai aivan liian vähän rahaa, ei ollu varaa paljon muuhun kun siihen työssä käymiseen, sossussa kävin ja se vaan pahens asioita kun tuli semmonen väärin ymmärrys molemmin puolin. rahattomana en päässy enää kouluun ja jäin niin paljon jälkeen että ei ois ollu muuta mahdollisuutta ku käydä eka ja kolmas luokka uudestaan.

mut nyt on niistä kaikista selvitty :) ainaki melkeen.

mulla on vaan kerran aijemmin tullu tollain verta, mutta sillon on voinu tulla jälkeenki päin jotain. nyt ei ollu. luulin et menkat alkais mutta ei... no, enää pari päivää testaukseen :) vois melkeen sanoo et jännittää :D

Katalin :hug: ymmärrän hyvin tuon tunteen. koita piristyä siellä ajan kanssa ja muista että ei kannata itkeä ennenku täti tulee. peliä ei oo vielä menetetty :)

Kukkis kyllä sä jaksat odottaa :) aattele mua joka sinnittelee sunnuntaille. jos ei menkat sitä ennen ala. miks odottelu on tehty mahdollisimman vaikeeks? :D
 
Nibbler On sulla ollut aikamoiset koettelemukset. Onneksi olet niistä selvinnyt. Sulla on vielä muutama päivä jännättävänä.

Katalin :hug: Toivottavasti tulos vielä kääntyy positiiviseksi. Niin kauan on toivoa, kun täti ei ole tullut.

Nyt on odotteluvaihe menossa. Päivät on kyl mennyt kohtalaisen nopeasti. Syksyn pimeät vain tahtoo väsyttää. Varsinkin kun joutuu aamuisin heräämään aikaisin. Nytkin aika väsyttävä olo. Alavatsalla on ollut pientä juilimista. Ei ennen ole näin aikaisessa vaiheessa alkanut. Mut jos menkat alkaakin aikaisemmin. Pitää vain nyt odotella...
 
Moikka!!! Ei edelleenkään plussaa eikä menkkoja.. Mitä mun pitäis tehdä?? Pitääkö mun vaan alkaa syömään niitä teroja taas..?? Vaan odottelenko vielä jonkun aikaa... Millään en haluais niitä alkaa syömään!!!
 
Eli hitto.. Mullakin on vielä mahiksia jäljellä!!!!! Taas satuin vilkasee vaan sitä testiä tarkemmin minkä tänään tein, niin samanlainen onneton haamu siinä on, mutta en uskalla toivoa vielä yhtään mitään!!
Ja kun tosiaan koko ajan nyppii enemmän ja vähemmän tuolta oikealta alhaalta.. Pelkään jo et mikä on, mutta jos mä nyt vaikka pe teen vielä testin!!!
sitten olis kp 38-39/27-28! Eli sama millä Nasu85 nyt plussasi!!!
 
Nasu-85 Sillo kun sä sait sen haamun testiin niin saitko sen ihan sen testiajan sisällä? Millä sä testasit plussan?? Mitä kaikkia oireita sulla oli?? Vitsit oon niin onnellinen sun puolesta!! Mä täällä elättelen vielä toiveita omalle kohdallenikin!!!
 
Mäkin testasin...haamun!!! äh...mokoma hätähousu... Sanokaas näättekö tossa mitään, mä kyllä näen tässä selkeesti haamun, en tiedä tossa kuvassa sitten näkyykö... http://www.aijaa.com/v.php?i=3028515.jpg

Ja nyt töihin!!! Toi testi on instalert tai joku sellanen, ihan outo testi mulle...
 
mitä ihmettä te oikeen teette? :eek: Paljon onnea haamuleville ja Skorppanille ja nasulle vielä erityisesti!

täähä oli ihana yllätys :LOL: paitsi et kaikki lähtee ja mä vaan jään :(
*alkaa lavastelee raskautta että pääsee odottelijoihin*

mulla muuten tulee menkat vielä... taas samalla lailla ku viime kierrossa että aamulla herää menkkakipuihin jotka meneeki sitte ohi. hyvä näin koska mulla oli eilen jo ihan liian optimistiset fiilarit.

niin ja Kukkis tuo on mun näytöllä kans selkee. pitää kattoo vielä töissä ku tää kotikone on niin haalee muutenki, mutta kyllä mä nään siinä selvärajasen vaaleenpunasen viiivan :)

ONNEA vielä teille kaikille :hug: =) :flower:
 

4.11.2008

Minnie-...................kp 132/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 110/28..............................yk 3(km jälkeen)
Katie80..................kp 107/30...............................yk 4
Hope22..................kp 95/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 92/26...............................yk 1
Humu82..................kp 84/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
Zande.....................kp 73/36................................yk?
Kauris-82................kp 70/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 58/33................................yk 4
Yöperhonen-...........kp 57/29................................yk 8
Pinkkimieli...............kp 51/30.................................yk 1
Londiliina85............kp 50/28-30............................yk 2
Marshmallow..........kp 49/23-26.............................yk 4
Kia-85.....................kp 45/......................................yk 3
Ida7........................kp 42/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 41/23.................................yk 3
Piglet......................kp 40/27-................................(taustailee)

Kukkaiskeiju............kp 37/34-39.............................yk 3
Anu84....................kp 35/27-28............................yk 13
Katalin....................kp 31/28-29................................yk3
Fancyface...............kp 31/26-28.................................yk?

Iitu-........................kp 28/32-36................................yk 2
JenPen....................kp 27/28....................................yk 4 (T)
Nibbler....................kp 27/29.....................................yk 17
Kaz..........................kp 26/26-29..............................yk 4
Nasuli08..................kp 25/28-30.............................yk 3
Vauvakuume83.......kp 23/30-35.............................yk 2
Santtuli...................kp 23/27-57..............................yk 5

MyPoodels..............kp 19/28-58.............................yk 6
Hippopotamus80....kp 17/28-32...............................yk 2
Kiharapää...............kp 16/32-35.............................yk 14
Hemuli1981............kp 13/28-38.............................yk 6
Delfis......................kp 13/26-34..............................yk 3
HaLPe.....................kp 12/23-27.............................yk 10
Heinu......................kp 12/26-31.............................yk 13

DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Mansikkatee...........kp 9/29..................................yk 4
Suhsana.................kp 9/23-24............................. yk 4
Ouska.....................kp 8/33-??.............................yk 8
Happyfeet...............kp 8/32.................................yk 3
Siniviuhka...............kp 6/26-30............................yk 10
Louvre....................kp 6/32-40.............................yk 8
Teddybear82..........kp 5/28-?................................yk 2
Kuumeilija...............kp 3/26-41.............................yk 10
Asty........................kp 3/28-42................................yk?
Baby Butterfly.........kp -/28-31............................yk 5
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
Mii26......................kp ??/??...................................yk?

 
Onks tää joku vitsi? :p
PALJON ONNEA plussanneille! :flower: :heart:

Kukkaiskeijulle onnittelut selvästä haamusta!! Toivottavasti se siitä vahvistuu :hug: IHANAA :heart:

Anulle :hug: toivottavasti muuttuu vielä plussaksi :)
 
Hei taas kaikille!

On ollut kumma masis päällä pari viikkoa. En oikeen tiä miks. Ei ees tänne ole jaksanut kirjotella. Laitetaan nyt tällä kertaa vaikka syysdepiksen piikkiin. (mulle voi siis päivittää tohon listaan kp9 /yk4)

Kävin sit vihdoin eilen siellä gynellä. Se löysi ultralla toiselta puolen jotain mitä ei ite osannu määritellä mihinkään suuntaan ja laitto lähetteen johonkin klinikalle. Ei käyny oikeen ees selväksi sekään oliko se sitten kohdussa vai munasarjassa. Blaah, ja taas ootellaan.

Enivei, toisella puolella on kuulemma kuitenkin hyvää vauhtia kypsymässä hyvännäköinen(?) muna, jonka pitäs olla valmis irtoamaan joskus viikonvaihteessa - että sentään ees joku asia pelaa! Se on sitten eri asia onko kyseinen putki ees auki... Ja joskus oviksen jälkeen pitäs mennä veritesteihin mittauttaan hormonitasot sun muut, kun on toi kiertoni niin lyhyt.

Mutta kunnes toisin todistetaan, niin käytetään tääkin kierto hyväksi ja toivotaan parasta =)

Hurjasti onnea plussanneille ja haamuileville!! :heart:

 
Suhsana :hug: toivottavasti pian saat tietää mikä siellä on. toivottavasti ei mitään vaarallista tai vaikee hoitosta. hyvä utinen se ainakin oli että toisella puolella oli tulossa oleva muna :) noissa verikokeissa oon minäki käyny, ainaki mä luulen että on kyse samosita. kannattaa ottaa mandariini mukaan ku menee :)

että linnoittautukaahan perjantaina makkariin koko viikonlopuks :)
 

Yhteistyössä