No nyt täällä... =) Ma kun tuolla töissä viihdyn edelleen enemmän ehkä ku laki sallii..
Elikkä siis mun kierto on ollu pikkusen pielessä tuossa listassa...
Sain sen haamun siis viime viikolla ja edellinen täti kävi 25.9... Ja kierto on ollu aiemmin niinki pitkä ku 38pv enkä nyt ymmärrä alkuunkaan et miten oon laskenu sen niin väärin...
Ja nyt ollaan menossa menkkojen ja laskureiden mukaan 5+5 ja laskettu aika olis niinkus 2.7.. Eka neuvolaan meen 18.11.. :heart:
Jaa oireita, tiesin itte jo varmaks heti ku menkat jäi pois, olin hirmu turvoksissa melkein heti puolen välin jälkeen ja tuntu ihan selvään semmosta niinku ns vihlovaa kipua alavatsassa pikkuse niinku menkkakivut mut si kuitenki ihan erilailla, söin ihan mielettömiä määriä ja ne pupuiluhalut hävis ihan täysin kokonaan...
Jatkuvasti juoksuttaa vessassa ja mitähän vielä... Sitte alko tää pien huonovointisuus ja nyt si eilen sain sen plussan näkymään kunnolla...
Pari kaveria kyl sano et oli siin minkälainen viiva tahojaan ni se olis plussa mut en sitte tiiä...
Anu84 kyl sulla on ihan hyvät mahikset vielä, anoppi (eli lastenterveydenhoitaja) sano et se testin viivan näkyvyys riippuu ihan siit et kuin paljon kroppa tuottaa sitä raskaushormoonia ja joillaki ei välttämättä testi näytä varmaks vasta ku on jollai esim kuudennella tahi seittemännellä viikolla jot älä vielä luovuta... :hug:
Isot kiitokset onnitteluista kaikille :flower:
:hug: tädin yllättäneille ja hirveest ++++++++++
liikenteesee...
Ma tuun kurkkiin tänne aina välillä ja kertoon kuulumisia ku pikkuse on edelee epätodellinen olo aina välilä vielä...
Nasu-85 ja Puhi 5+5 :heart: