Mä olen kans nyt ihan kaffella siitä että ketkä kaikki nyt on plussannu, täällä on joku ihan ennennäkemätön plussa-aalto...
Tosiaan pääsisköhän sitä iteki sinne aallonharjalle?
katalin Tämän aallon huomioon ottaen, todennäkösesti sullakin on siinä testissä varma
plussa! Onnea sinnekin, koita pysyä housuissas kun joudut yksin jännäämään! :flower: =) Epäselvä kuva, mut ainakin tossa alemmassa testissä ihan selkee toinenkin viiva!
nibbler Ihana toi sun miehes kommentti :heart: Mäkin ihmettelin kerran, kun mies tuli kotiin suunnilleen raivoissaan ja kertoi, että kaverinsa on parin kuukauden seurustelun jälkeen nyt tulossa isäksi, tyttöystävä yhdestä ehkäisyttömästä kerrasta tullut raskaaksi, vahingossa. No mies oli tietty iloinen kaverinsa puolesta, mutta raivosi minulle sitä että on se nyt p*rkele kun muut pamahtavat raskaaksi noin vaan ja me ei sitten millään, häntä harmitti kovasti.
Tosiaan muita pitin peesailla sen suhteen, että olen myös ihmetellyt sun reippautta ja monesti miettinyt että kun sais edes osan sun asenteesta! Toivotaan että se gynellä käynti selkeyttäis sun tilannetta ja saisitte apua/neuvoja yritykseen! :hug:
Mulla myös ens kiertoon kaikki kotikonstit käyttöön: Ovistikut on kaapissa valmiina, tänään menen ostamaan greippimehua ja apteekista sitä vehnänalkioöljyä vai mitä se oli, mihin sain vinkin tuolta lapsettomuuspuolelta. Olis paras auttaa... Ku haluaisin jouluna antaa äidille lahjaksi jotain mistä se arvais tulevansa mummiksi