*The Esikoisesta Haaveilevat*

katalin laita jo se kuva :) halutaan nähdä se:D

Tervetuloa munki puolesta uusille! :flower:

Onnea Kukkaiskeiju kunnon plussasta!!

Mä lähen tänään jo reissun päälle ja huomenna lähetään lentoon kauas pois..
 
katalin samallalailla siis sen linkin kanssa teet kuin ton lihavoinninkin, tosin ensin painat ( maisemanappi siis ) ja sitte laitat linkin, sen jälkee heti perään tota maisemanappia uudelleen :) kokeilepa uudestaan :)

huijuij, mies käy tänään lekurin vastaanotolla :D saappa nähdä joutuuko ne "puukottaa" kikulia vai ei :p samalla ajatteli kysyä sitä spermantestausta..
 
käsittämätöntä - sain lähetteen maanantai-iltana julkiselle puolen tutkimuksiin (eikä pitäs ees olla mikään kiireellinen tapaus tää ) ja tänään sieltä soitettiin että olis aikaa tarjolla!??! ensimmäistä kertaa kuulen kyllä näin ripeasti yhtään minkään tapahtuvan julkisella puolen...

ihan jees - ei siis tartte tuota ainakaan kustantaa vielä omasta pussista yksityisellä :D eli kolmen viikon päästä loppuu taas arvailut - vaikka siihen mennessähän mä tietenkin oon jo tikuttanut plussan, eli mitään tutkimuksia ei ees tarvita...! ;)
 
JenPen
Mä olen kans nyt ihan kaffella siitä että ketkä kaikki nyt on plussannu, täällä on joku ihan ennennäkemätön plussa-aalto... :D Tosiaan pääsisköhän sitä iteki sinne aallonharjalle? :whistle:

katalin Tämän aallon huomioon ottaen, todennäkösesti sullakin on siinä testissä varma
plussa! Onnea sinnekin, koita pysyä housuissas kun joudut yksin jännäämään! :flower: =) Epäselvä kuva, mut ainakin tossa alemmassa testissä ihan selkee toinenkin viiva!

nibbler Ihana toi sun miehes kommentti :heart: Mäkin ihmettelin kerran, kun mies tuli kotiin suunnilleen raivoissaan ja kertoi, että kaverinsa on parin kuukauden seurustelun jälkeen nyt tulossa isäksi, tyttöystävä yhdestä ehkäisyttömästä kerrasta tullut raskaaksi, vahingossa. No mies oli tietty iloinen kaverinsa puolesta, mutta raivosi minulle sitä että on se nyt p*rkele kun muut pamahtavat raskaaksi noin vaan ja me ei sitten millään, häntä harmitti kovasti.
Tosiaan muita pitin peesailla sen suhteen, että olen myös ihmetellyt sun reippautta ja monesti miettinyt että kun sais edes osan sun asenteesta! Toivotaan että se gynellä käynti selkeyttäis sun tilannetta ja saisitte apua/neuvoja yritykseen! :hug:

Mulla myös ens kiertoon kaikki kotikonstit käyttöön: Ovistikut on kaapissa valmiina, tänään menen ostamaan greippimehua ja apteekista sitä vehnänalkioöljyä vai mitä se oli, mihin sain vinkin tuolta lapsettomuuspuolelta. Olis paras auttaa... Ku haluaisin jouluna antaa äidille lahjaksi jotain mistä se arvais tulevansa mummiksi :D
 
voi PRKL! mies oli merkannut kalenteriin väärin sen lekurin..se olis ollu jo eilen! nyt se sitten joutuu turhaan maksamaan sen 23e peruuttamattomasta käynnistä..... :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: pilasi muuten mun koko työpäivän kun äsken soitti.
 
ViutII, toi on kyllä niin tuttua.!! ja itsekin vaikka koitan olla välillä ajattelematta koko vauva asiaa, niin ihan mahdotontahan se on... eilen yksi kaveri sanoi mulle että lopeta vaan se ajattelu, älä mieti asiaa, se lisää stressiä ja sit ei ainakaan onnistu.... kun olisikin noin helppoa vaan olla ajattelematta.! huoh
 
Heips kaikille..
Onnea plussanneille.. täältä myö muutkin tullaan perässä..

).( kävin työterveydenhoitajalla ja sain sitä kautta ajan gynellekin..:) pääsee paikat tarkistuttaa..:p muuten olo on väsy..

tärppi-onnea kaikille.. ++++ :whistle:

Mites muiden viikko mennyt? :)
 
kuulkaas nyt kanssasisaret.. tahtoisin saada vastauksen kun tämä asia niin kovasti mieltäni kaivaa.!

elikkä siis.. vatsa on koko ajan turvoksissa, aivan kova alavatsa ja välillä tuntuu repivää kipua kun esim venyttelee, tekee nopean liikkeen yms. ja nyt kun tuo täti, ainakin luulisin sen olevan sellainen, on kylässä.... tai no oli.. vuotoa ollut siis nyt 3pv, tänään tosin erittäin vähäistä. ei ollenkaan normaalia.! aamuisin etovaa oloa, muutaman kerran olen jo oksentanutkin, mutta se on ollut aivan satunnaista.! hirveitä mielihaluja ja melkein päivittäistä huimausta..... missä vika.? :eek:

toivottavasti saitte olennaisen selville tuosta selityksestä :)
 
Katalin kyllä mä nään ne viivat siinä :) onneksi olkoon, toivotavasti vahvistuu entisestään :)

Yöperhonen voi ku tietäsin sen sulle kertosin :hug: mulla samat oireet paitsi oksentelun kannalta, mutta ei oo kaukana :x voiskohan se olla jotain hormonijuttuja... oksetusta ja huimausta voi ainakin olla ilmeisesti jos niskassa on joku systeemi huonosti, ainaki miehellä oli. mutta aika hakuammuntaa sekin :D tai sitte veriarvot jotenki vinksallaan? mä uskon enempi tähän ainaki omalla kohallani.

ON: mies oli tehny jotain tajuttoman ihanaa, mut se meni vähän pieleen kun en ollu huomannu sitä. se oli toissayönä laittanu lapun meijän sängyn yläpuolella olevalle hyllylle. siinä oli nuoli miehen sängynpuoliskalle päin ja teksti "tuo mies rakastaa sua" :heart: hersyydeli sentään.

ei vieläkään oo kummilasta tullu... mikä sillä kestää? mä lähen sitä kohta ite hakemaan.
"step aside doctor i´ll deliver this baby" *käärii hihoja*
 

Yhteistyössä