Minnie- Olikse se tapaus missä se synnyttäjä karjas oikeen kunnolla kun lapsi oli tullut ulos?
G: Mies toivois ehdottomasti partiota harrastukseksi. Minä taas ratsastusta, jotain musiikkia ja ehkä tanssiakin, jotain iloista ja rentoa =) Lemmikkieläimiä meillä tulee myös olemaan aina, toivon että oppis puuhaamaan niiden kanssa, ottamaan vastuuta ja nauttimaan niiden seurasta. Ja keittiöpuuhiin haluaisin myös lapsen ottaa mukaan.
Mua pelottaa toi baletti ja toisaalta muutkin urheilulajit, onko niistä hirveästi paineita lapselle. Itse en haluaisi että lapsi kokee mitään suorittamisen pakkoa tai sellaista että on pakko olla hyvä. Enkä tytölle mitään ulkonäköpaineita, mitä tuntuu että baletista vois tulla jos ei olekaan ihan luotu siihen lajiin.
yöperhonen- Millasen duunin oot alottanut?? Kiva kun eka päivä meni hyvin =)
babyb Joo mä oon ton videon nähnyki joskus...
Siel ei tainnu olla rahaa siihen kivunlievitykseen... Saa nähä paljonko siellä ite sit huutaa, ku oon hyvin äänekäs ihminen jo muutenkin B) Toki osa huutaa, mut ite oon ihmetelly miten hiljaa monet on ja miten rauhallista se touhu yleensäkin on kokonaisuudessaan, kun oon nyt noita livesynnytysvideoita kattonu Sairaalasta, Youtubesta ja tosta Kätilöt-ohjelmasta. Jotenkin oon ajatellu että siel on hirvee härdelli päällä, yks huutaa ja muut juoksee edestakas...
Mä lähden viikonlopun viettoon Tampereelle aamutuimaan, hyviä viikonloppuja siis kaikille! :wave: