*The Esikoisesta Haaveilevat*

hahaa :LOL: mä tykkään hirveesti greippimehusta ja muutenki kirpeistä mehuista. mut suunnilleen sama reaktio oli mun miehellä että saan pitää juomani ku kerran meni kokeilemaan :D
se on ihan loistava aloitus päivään! :) tulee semmonen "terveellinen" olo

Teddy joo tässä vaiheessa kiertoa on jo aina parempi fiilis :) eilenki mietiskelin juttuja ja totesin että oon tainnu selvitä. siis iahn kaikesta mitä täs on kerenny kokemaan parin vuoden sisällä. näitä juttuja mielessäni veresti mun kahden vuoden takainen päiväkirjani jossa oli ties mitä merkintää miten huonosti mulla meni. ja erityisesti se aika kun isäinpäivänä testasin kaks positiivista ja alettiin miehen kaa miettiin että mitäs nyt? se oli aika rankkaa aikaa kun oltiin seurusteltu niin vähän aikaa vasta ja mies ei ollu yhtään valmis.
sitte alettiinki lämmetä vauva ajatukselle, mutta sitten en ollutkaan raskaana... kaks viikkoa me sitä tietämättömyyttä elettiin.

tuli vähän pitkä sepustus nyt taas muttakun pääs alkuun niin turha kait lopettaa.niin nyt tuntuu kun ois päässy ihan pohjalle, ja kaivautunu siitä vielä alemmas. siellä on ihan rauhallista ja olo on melko "zen" :D
 
Toivova Paljon ONNEA plussasta!!! Toivottavasti pikkuinen jaksaa pitää kiinni loppuun asti :heart:

Mä oon ihan hulluna siihen Greippimehuun! nam, nam..

kaz ihanaa, ku sait karvasen vauvasi takaisin :heart:

Nibbler tuntuuko, et ois tärpänny?
 
Halpe eipä oikeestaan... tai en mä oo aatellu edes :D tai ehkä vähän... ei oikeestaan tunnu yhtään miltään puoleen tai toiseen kun on alkanu hyväksymään menkat osana tätä koko isoa projektia. silleen että ne tulee kun tulee jos tulee niin toivottavasti edes ajallaan :D

nyt oon jotenki ruvennu ehkä ajattelemaan että tää projekti on yk 1, eikä niin että yritys tavallaan loppuu ja alkaa menkoista... tai en mä tiiä mitä mä selitän :D

mulla on nousemassa kuume. siis fyysinen kuume tämän perheenjäsenkuumeen rinnalle (perheenjäsenkuumeeks on tää käsite muuttunu nyt ku mä haluisin vauvan lisäks kissaa, koiraa ja kanaa :D)

alkaako tää mun teksti olla käsittämätöntä? :LOL:
 
Ompas kauan kun oon viimeks käyny :) Mutta sellainen ryhmä :hug: kaikille, hyvässä ja pahassa :)

Itse kuulun siihen pahaan ryhmään, tänään pärähti käyntiin yk 10... Mutkin vois laittaa taustailijoihin, ilman kp:tä.. Kun niin harvoin enää käyn..

Mutta tärppionnea tasapuolisesti kaikille, hoitakaahan vuodelle 2009 paljon vauvoja lisää vielä :heart:
 
perheenjäsenkuume :LOL: saat ton mun pienemmän koiran lainaan, ni koirakuume ainakin loppuu hetkessä! :D Mul on menny niin, et kuumeilin ekaa koiraa tosi kovasti..sain sen sit kuumeilin toista koiraa sain senkin ja nyt kuumeilen ihmisvauvaa..minkä tälle mahtaa, ku on niin kova hoivaamisvietti :D :p
 
Kuumeilijalle ja astylle ainakin :hug: Toki myös kaikille niille, ketkä kokee tarvitsevansa :hug:

Tänään on taas korjattu tilanne kun eilen jäi pupuilut väliin miehen baarireissun takia. Tänään näytti tuo ovistestikin jonkinlaista haamua. Tai siis viiva on kyllä ihan selkeä, mutta ei niin vahva kuin kontrolliviiva. Ohjeen mukaan se ei tarkoita mitään, mutta ite ainakin haluan uskoa että jotain tuolla omassa kehossa tapahtuu. 3 edellisenä päivänä kun ei tuohon testiin oo edes tuota haaleata viivaa tullut. Saas nähdä mitä se huomenna näyttää vai näyttääkö enää mitään. Varmuuden vuoks täytyykin pitää miestä kovilla pari päivää. :whistle:
 
JenPen
kaz Ai ilves?! :eek: Missä te oikeen asutte?? Mutta ihanaa et kissa palasi, on varmaan helpottunut olo!! :) Tuliko ihan ite kotio?

toivova Onnea kamalasti!!!! :flower: Mietinkin et sun tilantees taitaa olla aika selvä... =)

nibbler Mäki syön tota foolihappoa ja monivitamiinia. Greippimehua on monesti pitäny ostaa mut en koskaan muista... En kyl ees tykkää siitä :x
Mä repesin tolle sun suunnitelmalle, "tupakoinnin lähes lopettaisin" :D Ku rupesin kuvittelee tota teidän ovisviikkoa, ootte siel pimennossa verhot ikkunoissa vuorokaudet ympäriinsä sängyssä ja välil sä ravaat tupakalle :LOL: En tiiä mitä siin oli niin hauskaa, mul on vähän pää pehmee tänään...
Onpa meitä tosiaan paljon täällä, ja plussanneita hirvee määrä, 68kpl!! :eek: Kai sitä ton tilaston valossa olis toivoa et iteki kuuluis joskus siihen joukkoon...
Mitä siis, tosta sun päiväkirjasta, teit positiivisen testin mut et ollukaan raskaana? Mä oon luullu ettei oo mahdollista.

hippo Mulla on kotitesti.fi:stä tilattuja liuskatestejä, mun mielestä just toi OneStep. Mulla kyllä ilmottivat oviksen siinä yhdessä kierrossa kun aktiivisesti testailin, tosin vaan sen yhen kerran se viiva tuli tosi tummaksi eikä sillonkaan ollu testiajan sisään ihan yhtä tumma ku kontrolliviiva. Ohjeiden mukaan ei sit ovista olis, mut miten se viiva siihen sit yleensäkään muodostuis ja vielä monena päivänä peräkkäin? Iteki tilasin ne just sen takia et tietäisin tapahtuuko ovista yleensäkään.

asty Halit tädin takia... :( :hug:

Mullakin on kova perheenjäsenkuume.... :D Toivon et pääsisin haalimaan itelleni niitä kovasti rakastamiani pikkuelukoita ku päästään isompaan asuntoon. Haluaisin rottia, undulaatteja, käärmeen ja toisen koiran. Australianpeimenkoiran, oon ihan ihastunu niihin =) Fretin haluaisin myös kovasti, mut se ei taida koiraperheeseen sopia...
 
Nasu-85
Jahas se olis taas viikonloppu takana ja työviikko edessä... :$
:hug: Tädin yllättäneille, isot onnittelut Toivovalle :flower: ja mitähän vielä.. :D
Ei tartte ku pari päivää olla käymättä nii tippuu kyllä kärryiltä...
Mulla edelleenki sama tilanne, täti ei oo tullu, testi ei näytä mitää ja nyt sit lisäks siihe vielä ni olin sitte ystäviä wc-pytyn kans tänää oikein uskolla.. Massu on turvoksissa samalla tavalla ku olis potkupallon syöny ja juilii sillee pikkusen koko ajan ja alaselkä on tullu hirmu kipeeks... Taidan käydä neuvolalla keskiviikkona jos ne nyt viimesellä si rauhottas mun mielen edes jollain lailla... :/ On kyl jo käyny mielessä seki et toivottavast mikää ei oo pielessä... No toivottavasti ei...
 
töistä palanneena, aivan sekaisin :)
ei meinaa kyllä vielä yhtään tajuta, ja pelottaa että miten kaikki sujuu ja jaksaako pikkuinen matkassa.
kiitos teille kaikille onnitteluista :heart:
tää on kyllä ihana porukka ja toivon niin paljon teille jokaisella plussaa :heart:
 

3.11.2008

Minnie-...................kp 131/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 109/28..............................yk 3(km jälkeen)
Katie80..................kp 106/30...............................yk 4
Hope22..................kp 94/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 91/26...............................yk 1
Humu82..................kp 83/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
Zande.....................kp 72/36................................yk?
Kauris-82................kp 69/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 57/33................................yk 4
Yöperhonen-...........kp 56/29................................yk 8
Pinkkimieli...............kp 50/30.................................yk 1
Londiliina85............kp 49/28-30............................yk 2
Marshmallow..........kp 48/23-26.............................yk 4
Kia-85.....................kp 44/......................................yk 3
Ida7........................kp 41/27-29.............................yk 2

Minttuli82................kp 40/23.................................yk 3
Piglet......................kp 39/27-................................(taustailee)
Nasu-85.................kp 38/28...................................yk 3
Kukkaiskeiju............kp 36/34-39.............................yk 3
Skorppan................kp 34/29-35............................yk 1
Anu84....................kp 34/27-28............................yk 13
Suhsana.................kp 31/23-24............................. yk 3

Katalin....................kp 30/28-29................................yk3
Fancyface...............kp 30/26-28.................................yk?
Iitu-........................kp 27/32-36................................yk 2
JenPen....................kp 26/28....................................yk 4 (T)
Nibbler....................kp 26/29.....................................yk 17
Kaz..........................kp 25/26-29..............................yk 4
Nasuli08..................kp 24/28-30.............................yk 3
Vauvakuume83.......kp 22/30-35.............................yk 2
Santtuli...................kp 22/27-57..............................yk 5

MyPoodels..............kp 18/28-58.............................yk 6
Hippopotamus80....kp 16/28-32...............................yk 2
Kiharapää...............kp 15/32-35.............................yk 14
Hemuli1981............kp 13/28-38.............................yk 6
Delfis......................kp 12/26-34..............................yk 3
HaLPe.....................kp 11/23-27.............................yk 10
Heinu......................kp 11/26-31.............................yk 13

DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Mansikkatee...........kp 8/29..................................yk 4
Ouska.....................kp 7/33-??.............................yk 8
Happyfeet...............kp 7/32.................................yk 3
Siniviuhka...............kp 5/26-30............................yk 10
Louvre....................kp 5/32-40.............................yk 8
Teddybear82..........kp 4/28-?................................yk 2
Kuumeilija...............kp 2/26-41.............................yk 10
Asty........................kp 2/28-42................................yk?
Baby Butterfly.........kp -/28-31............................yk 5
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
Mii26......................kp ??/??...................................yk?
 
Jenpen ois se kyl aika hauskan näköstä varmaan ku minä nousisin välillä miehen päältä ja kävelisin tää mr. burns kroppa alastomana keittiön flektin alle röökille (hyi mua ei niin saa tehä )
ooi nyt tuli mieleen mun eka yö miehen kaa, ku päätettiin tehä "elokuvat" ja seksin jälkeen poltettiin sängyssä röökit :heart: ja mä en kännipäissäni osannu olla söhimättä tyynyyn sitä röökiä :D vieläki näkyy jäljet. voih. silloin mies sano että se haluu tietää musta kaiken ja mä sanoin että kuuuntele dream theaterin wait for sleep niin opit tuntemaan. sit se latas sen netistä ja me kuunneltiin sitä koko yö. *voih*

joo tosiaan se testi homma. se meni kokonaisuudessaan niin (tästä tulee pitkä, ota hyvä asento ) eli menkat oli myöhässä. tämän ei pitäny olla mahdollista koska mä söin pillereitä. no päätin testata isäinpäivän kunniaks ja oletin että ei siellä mitään oo.
no testi näytti haamua. kumminki ihan selvää sellasta. naureskelin lattialla ja ajattelin tehä heti perään toisen että mä voisin säikyttää miehen ensin tuolla positiivisella ja sitten näyttää tuon negan. varmasti siinä testissä oli joku vika.
no se toinenki näytti haamua.

tilasin sitte ajan neuvolaan ja kerroin koko homman. siellä ne testautti mut uudestaan (tää siis päivä pari testien jälkeen ) ja siellä tuli puhdas nega.
neuvolan täti sano sitte että jos ei oo kahteen viikkoon tullu menkkoja niin sitte soitan taas.

kaks viikkoa meni, siinä välissä mulla tuli ruskeeta narumaista vuotoa vähän ja sitte ei mitään. tuohon aikaan mulla oli about kaikki mahdolliset asiat päin persettä mitä olla ja vaan voi. mm. jouduin kodittomaks ja jouduin myydä melkeen kaikki kamani. me oltiin miehen kaa muutettu erilleen yhessä vaiheessa ja en halunnu muuttaa takasi just silloin.

sit eräänä päivänä alko menkat. sen jälkeen vaihoin e-laastareihin ja menkat oli taas 2 viikkoa myöhässä. alko kauheet kivut ja lopulta, kun tk oli sössiny tarpeeks kauan menin yksityiselle gynelle joka löysi ne kystat. se sano että positiivinen testi on ihan hyvin voinu olla joko varhanen keskenmeno joka vaan ei halunnu ulos. tai sitten niistä kysistä johtuvaa.

huh... eli ei tätä joka käänteessä tapahdu elä huoli :)

Hippo hyvä ku ovis löyty :) tai ainaki pikku hiljaa se sieltä tulee.
 
kääk! unohin raportoida :D astetta limaisempi limajuoru:

eilen seksin jälkeen kun menin vessaan tuli tavaran mukana verta..tai siis veri oli värjänny sen tavaran.:eek: en ollu kipee mistään enkä usko että mikään oli revenny. ainoo mikä oli outoo oli se että mua oksetti seksin aikana, ku hytkyin päällä. mitä ihmettä?
 
kaz
JenPen Se alkoi naukua, kun lauantai-iltana kävin vielä huutelemassa sitä, niin sitten löysin sen.. Joo todellakin ilveksiä, minäkin olen nähnyt yhden tuossa parin kilometrin päässä :eek: Onneksi kaikki on nyt hyvin :)

Lämmin kiitos kaikille tuesta :heart:
 
JenPen
Täti tulee huomenna, tunnen sen jo nyt :'( Ellei sit jo tänä iltana. Vois melkeen päivittää jo valmiiks kp1 mulle, mut odotellaan nyt vielä ihan varmaa tietoa...

kukkaiskeiju Mulla on ihan sellanen tunne et sä olisit raskaana... ;)

Nasu-85 Ihan selkeen kuulosia oireita sulla, miks ihmeessä testi ei näytä vielä plussaa?? Toivottavasti olisit sinäkin raskaana jo, mistäs tollanen pahoinvointikin muuten tulisi... Mut voimia siihen odotteluun ja ihmettelyyn!

nibbler Kuulostaa aika rankalta vaiheelta sun elämässä :( Miten ihmeessä sä kodittomaksi jouduit? :eek:
Limajuoruus mulla ei oo kyllä sanottavaa, en keksi mistä vois olla kyse. Mullakin tosin seksin jälkeen joskus tullu vuodon mukana aavistus verta, vaikka ei tunnu siltä et olis mitenkään kipeä tai olis mitään hankaumia tms. päässy tulemaan. Vuoto kuitenki ollu sellasta vähän punertavaa.. Kai siellä voi silti jotain hankaumia olla, ite ei vaan huomaa siinä huumassa :D
Ai joo, piti vielä kommentoida et mä oon haaveillu tosta leffatupakoinnista et seksin jälkeen sängyssä, ja luin vielä sellasta kirjaa missä yks pariskunta joka kerran jälkeen poltteli yhdessä tupakkia sängyssä :D No, kesällä kun oltiin Tsekeissä niin siellähän pääsin hotellihuoneessa sytyttämään tupakan ku sielläs sai joka paikassa polttaa.. :p

Siniviuhka Oliks sullakin paha olo eilen? B) Mulle tuli oikeen migreeni ja pahemman kerran, ei ookaan aikoihin ollu... Oli aika tuskanen sunnuntaipäivä mut kyllähän siitä taas selvittiin... :whistle:
 
Katalin: Voi ei! :hug: Mutta ehkä se vaan ei vielä näy...Hyvin paljon mahdollista!

Jenpen: Toivotaan niin, saa nähdä maltanko odottaa keskiviikkoon asti...ja eihän mullakaan välttämättä näyttäis vaikka oliskin... :whistle: Pliis, huomenna kun sorrun tekemään testin ja saan negan niin muistuta että kirjotin näin... :LOL:
 

Yhteistyössä