*The Esikoisesta Haaveilevat*

halaukset kaikille tippuneille... :hug: ja kaikille niille myös jotka kokevat sen tarvitsevansa.. :hug:

Anu84 pidetään peukkuja ja jännäillään..vielä on toivoa.. :hug:

Nibbler mulle voi päivittää kp 1/28-30,yk2.. näyttää ainakin siltä tällä hetkellä..niukkaa on mutta kuitenni.. innolla uuteen kiertoon... :p
Hyvä että kivut kuitenni jonkun verran hellittänyt.. kumma juttu.. toivottavasti selvii... :hug:
 
kaz
:hug: Tippuneille ja muille onnea loppukierrolle tärppäyksen suhteen :D Täälläkin odotellaan Anun tuloksia.

:'( Minulta karkasi kissa pari päivää sitten, enkä ole nähnyt sitä sen jälkeen :'(
 
kaz
teddybear82 4-vuotias leikattu metsäkissan näköinen pitkäkarvainen kisuli.. Ei ainakaan hoidon puutteesta voi johtua, kun olen niin rokotuttanut kuin poistattanut kisulta hammaskivetkin... Juuri ennenkuin se karkasi, niin leikittiin ja täytin ruokakupinkin :'(
 
Hellou! Ihanaa, viikonloppu alkaa!!!

Vähän taas tänään tullut sitä beigeä valkkaria, mut ei muuta. Alavatsaa sananmukaisesti nippailee...aika hassua, kun en oikein koskaan ymmärtäny mitä se tarkottaa :D Ja musta tuntu että mulla on tänään ollu vähän outo olo muutenkin. Mä tuun kans putoomaan niin korkeelta... :ashamed: Jos ei tässä kierrossa tärppää niin varaan kyllä gynelle ajan, pitäis kai mennä ihan muutenkin jo tarkistuttaan paikat :LOL:

Anu ja Babybutterfly:hug: teille!

Kaz: Toivottavasti kisusi löytyy!!!
 
Tippuneille :hug:

Peukut pystyssä niille kenellä alkaa kierto olemaan lopussa tai peräti jo menkat myöhässä. Toivotaan positiivista lopputulosta. :)

Ahkeraa yritystä meille muille. :p Itse yritän ovista metsästää. Otin heti ekaan kiertoon ovistikut käyttöön. Mulla kun ei ikinä oo mitään selviä ovisoireita ollut, niin halusin selvittää itelleni että tapahtuuko koko ovista ollenkaan. Ekassa kierrossa sain muutamana päivänä tikkuun haalean viivan, joka ohjeiden mukaan ei tarkoita mitään. Pitäis olla yhtä vahva kuin kontrolliviiva, että tiedä sitten. Uus yritys tässä kierrossa, että onnistuuko ovista bongaamaan. Ahkeraa yritystä silti, onnistun sitä ovista bongaamaan tai en. :p :D
 
Kiitos kaikille voimahaleista =) niitä on aina yhtä kiva saada, tämä on mahtava paikka ja te ootte mahtavia tyyppejä siskot B)

BabyButterfly, hirmuisasti jaksamista teille! Olisi jo sunkin aika plussata :hug:
Samoin Louvre ja Anu, kohta on meidän kaikkien vuoro :heart:

kaz :'( Ompas kurjaa! Oliko se ulkokissa ihan? Jospas se tulisi vielä takaisin... Kyllähän kissat saattaa kadota pitkiksi ajoiksi ja sitten tulla takaisin :hug:

Meillä on olo jo parantumaan päin. :) Vuoto on rauhoittunut ja toivon tosiaan, että tämä nyt varmasti oli tässä! Kolmen viikon päästä kontrolliverikokeet, ja kai niistä sitten näkee onko asiat kuten pitää. Käytiin leffassa katsomassa Once- niminen pätkä, ja oli kyllä ihan symppis elokuva. Kertoi muusikkopojasta ja -tytöstä, jotka tapaa. Askartelen joulukortteja ja mietin kaikkea muuta kuin vauvan tekoa :D On yhtä seesteinen olo, kuin menkkojen loppupäivinä. Asialle ei nyt voi tehdä mitään, joten saa elää rauhassa toivolta ja yritykseltä :saint:
 
JenPen
nibbler Mun äidillä oli noita kystia munasarjoissa, ilmenivät kovin kipuina. Monissa tutkimuksissa ei jostain syystä löytynyt kuitenkaan mitään, kävivät ilmi vasta kun äiti meni kohdunpoistoon, niin siinä yhteydessä tutkimuksissa. Ja monta vuotta niitä kystia oli ainakin kivuista päätellen ollut. Tosin olivat ihan vaarattomia muuten, en siis tarkottanut pelotella =)

kaz Voi että, toivottavasti kissasi tulee takaisin! :'( Muista kysellä paikalliselta eläinsuojeluyhdistykseltä, niille aika paljon palautellaan kissoja etenkin kun on selkeästi lemmikkikissa, hyvin hoidettu ja siisti. Miten kissasi pääsi karkaamaan, kun on sisäkissa? :(

Voisko joku tiputtaa myt maanpinnalle kiitos?!?! Mulla on vissiin menossa ja toivon jo ihan täysillä et raskaana ollaan, ku viimeks täti tuli kp20. Alas tullaan taas kovaa ja korkealta....
 
heib.
isot halit kaikille sitä tarvitseville :hug:
huomasin just, että mun kiertopäivät on väärin tossa listassa... tai siis omien laskujen mukaan tänään olis kp 28 eikä 27... et jos joku korjais? :)

huih, kun oli rankka päivä tänään töissä. saatoin pelastaa ihmishengen nopealla toiminnalla ja päättelykyvyllä.... on vähän ajatukset sekaisin... kun ei tuollaisessa tilanteessa ole ennen ollut.

huomenna aattelin testailla, kun illalla olis kaverin tuparit. niin ei tuu sit juotuu, jos olenkin raskaana :)
 
BB :hug: Sulle kyllä sen plussan minäkin toivoisin.
Sunrise Sinulle myös jätti jätti jätti :hug: mulla mennyt ihan sun tapahtumat ohi. Paljon jaksamisia.

Muillekkin sitä kaipaaville :hug:
asty Hui! Sähän olit siis sankari! :) Kerrohan sit miten kävi testin kanssa! Pidän peukkuja. Jenpen pidän peukkuja myös sulle, että ois tärpänny.

(.) täällä nautitaan vapaapäivistä ja täti has left the building. Nyt suunittelen kovasti ensi viikonloppua, kun silloin vapaa ja oviksen pitäis asettua niillemain. ;) Eli miestä varten sotasuunitelmaa, että pääsisi pupuilemaan urakalla :LOL: Olikos täällä muita, joiden miehet ei aina välttämättä ole niin innoissaan pupuilusta?
 
:hug: Haleja kaikille tarvitseville

nibbler Mulla on listaan hypänny joku väärä kierronpituus..et siitä pituudesta ei oo mitään tietoo vieläkään. Eli tänään ois sitten kp 42/??. Kiitos kun jaksat listaa päivitellä!
=)
 
Heipähei!

Voima:hug: kaikille sitä tarvitseville!<--- Sunriselle erityisesti

delfis meillä mies haluais pupuilla niin usein, et pelottaa laimeneeko tavara.. :/

KP Tuire "Tuikku" Kaimio on ihan pro noissa koiran koulutus hommissa, se on kirjottanu kirjat "Pennun kasvatus" ja "Koirien käyttäytyminen

mulla ovis tulossa limoista päätellen..
 
Nasu-85
Moidon...
:hug: kaikille sitä tarvitseville...
++++ :whistle: tuulia ja onnea osalle ja mitähän vielä... :D
Joo... testattu on ja negahan sieltä tänä aamuna tuli elikkäs oon samassa tilanteessa ku anu84 ja tätiä ei kuulu eikä näy... :( Pientä juilimista on mut ei samalla tavalla ku tätiä odotellessa... huh... ei kai se auta... :headwall:
 
enpä mä sitten testaakaan tänään... :eek: en yhtään meinaa muistanu, että tänään on pyhäinpäivä (vai mikä lie:D ) eikä tässä tuppukylässä ole edes apteekki auki.. :/
eli maanantaille menee testaus.
aion ottaa tänään kaverin tupareissa kaks siideriä, sanokaa mitä sanotte. ainaku oon jättäny juomatta näillä kp:lla jos on ollu jotku bileet, niin en saletisti oo ollu raskaana. eli nyt jos juon, niin saletisti olen raskaana :D mun tuurilla :D
eihän mahdollinen alkio olisi edes veriyhteydessä minuun vielä...
ja melko varma oon, ettei siellä ketään ole, kun tänää alkoi minulle tutut pm-vatsanväännöt :/
 

1.11.2008

Minnie-...................kp 129/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 107/28..............................yk 3(km jälkeen)
Katie80..................kp 104/30...............................yk 4
Hope22..................kp 92/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 89/26...............................yk 1
Humu82..................kp 81/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
Zande.....................kp 70/36................................yk?
Kauris-82................kp 67/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 55/33................................yk 4
Yöperhonen-...........kp 54/29................................yk 8
Pinkkimieli...............kp 48/30.................................yk 1
Londiliina85............kp 47/28-30............................yk 2
Marshmallow..........kp 46/23-26.............................yk 4
Kia-85.....................kp 42/......................................yk 3

Ida7........................kp 39/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 38/23.................................yk 3
Piglet......................kp 37/27-................................(taustailee)
Nasu-85.................kp 36/28...................................yk 3
Kukkaiskeiju............kp 34/34-39.............................yk 3
Skorppan................kp 32/29-35............................yk 1
Anu84....................kp 32/27-28............................yk 13
Kuumeilija...............kp 31/26-41.............................yk 9

Suhsana.................kp 29/23-24............................. yk 3
Asty........................kp 29/28-42................................yk?
Katalin....................kp 28/28-29................................yk3
Fancyface...............kp 28/26-28.................................yk?
Iitu-........................kp 25/32-36................................yk 2
JenPen....................kp 24/28....................................yk 4 (T)
Nibbler....................kp 24/29.....................................yk 17
Toivova-84..............kp 24/25-29................................yk 4
Kaz..........................kp 23/26-29..............................yk 4
Nasuli08..................kp 22/28-30.............................yk 3
Vauvakuume83.......kp 20/30-35.............................yk 2
Santtuli...................kp 20/27-57..............................yk 5

MyPoodels..............kp 16/28-58.............................yk 6
Hippopotamus80....kp 14/28-32...............................yk 2
Kiharapää...............kp 13/32-35.............................yk 14
Hemuli1981............kp 11/28-38.............................yk 6
Delfis......................kp 10/26-34..............................yk 3

HaLPe.....................kp 9/23-27.............................yk 10
Heinu......................kp 9/26-31.............................yk 13
DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Mansikkatee...........kp 6/29..................................yk 4
Ouska.....................kp 5/33-??.............................yk 8
Happyfeet...............kp 5/32.................................yk 3
Siniviuhka...............kp 3/26-30............................yk 10
Louvre....................kp 3/32-40.............................yk 8
Teddybear82..........kp 2/28-?................................yk 2
Baby Butterfly.........kp -/28-31............................yk 5
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
Mii26......................kp ??/??...................................yk?
 
päivää tännekkin :)

JenPen ei pelottanu, kyllä mulla tuli kystat kans heti ekana mielen :) mut mulla on ollu aikasemmin niitä että ajatus ei sinäänsä oo kauheen vieras.

Kukkis Toivotaan että ei ala :hug: Ja samat vielä Katalinille :hug:

Hipolle Onnea oviksen metsästykseen! =)
 
JenPen
asty Mäkin meinaan olla tänään rebel ja ottaa siideriä kaverin synttäreillä tänään... B) Ota säkin hyvällä omatunnolla! =) Tein tänään aamulla testin, vaikka oli kyllä selvää ettei se vielä mitään näytä vaikka raskaana oliskin, mut varmuudeksi ton juomisen takia.
 
moikka tännekin!
en oo ollu maisemissa juurikaan tällä viikolla, olin opiskelemassa joulun hittileluista =)
:hug: bb.lle, olisin kyllä sulle plussan suonut ja toki kaikille muillekin tippuneille :hug:
kaz huoli on varmasti kova, toivottavasti kisu löytää kotiinsa tai joku löytää sen ja toimittaa vaikka löytöeläinkotiin :hug:
tsempitykset kaikille jännääjille ja suuret plussatuulet!
(.) jos ketään kiinnostaa, tädin pitäisi alkaa saapumaan, ei mittän oireita siitä. muuten kyllä oireita, huono olo kokoajan, päätä särkee päivittäin sekä huimaa ja maha niin omitunen... taitaapi mielikuvitus temppuilla :ashamed: enköhän pääse siihen yk 5, kuitenkin :'(
 

Yhteistyössä