*The Esikoisesta Haaveilevat*

kaz
JenPen se on sisäkissa, mutta se on monta vuotta aina tullu ovelle vastaan, kun on tultu kotiin ja yrittäny karata :( nyt se sitten vihdoin onnistui :(

Kiitos kaikille tuesta. :) Toivotaan että saadaan kissa takaisin kotiin. Tänään käytiin alueelle kiinnittämässä katoamis-ilmoituksia.. Jospa joku olisi nähnyt sen.. Tietysti voi olla mahdollista, että ilves on käynyt syömässä sen :'(
 
voi ei :( ootteko koskaan pitäny sitä pihalla? jospa se muistaa miltä kodin ympärillä tuoksuu.

Minunki edu karkas ja naapuri löysi sen. otti sisälle ja laitto ilmotuksen paikallistelkkuun. sitte ku olin menossa hakemaan sitä niin se oliki päsätäny sen ulos! |O sinne meni hyvä kissa.

toivottavasti löytyy kisu pian. niistä on kumman iso huoli ku ne karkaa
 
nibbler mä muistelisin että se oli joku 6 päivää, mutta en kyllä ole yhtään varma. ja joo, oikeastaan nää oireet kyllä on semmoiset, että jos nyt ei tärppää niin en kyllä ymmärrä miltä se sitten tuntuu. en vaan haluis herättää turhia toiveita. mulla on pari testiä kaapissa odottamassa, tekis kauheasti mieli testata huomenna aamulla, ennen töihin menoa. mitä mieltä ootte, olisiko ihan tyhmää :ashamed:
 
no eihän se nyt tyhmää tietenkään ole :)silloinhan sulla aikasintaan pitäs alkaa ja jos normaalisti on nyt oireita tädistä, ja nyt ei oo, niin sitten ehdottomasti kannattaa testata :)
vaikka suositus kait on että odottaa että menkat on varmasti myöhässä, mut kuka nyt jaksaa NIIN kauan odottaa :D ei täällä kauheen moni.

kauheeta mullaki enää 5 päivää testipäivään.. mihin tää aika on menny? :eek:
mä ajattelinki että minkä takia mä kattelen netistä uusia siteitä. :D kannattais varmaan jo tilata jos meinaan saada torstaille. yöks, mullon sillon yövuoro :( kiva siellä sitte...
 
niin siks mä kysyin tuota kiinnittymis hommaa ku dpo 8 tai jotain mä tunsin kesken työpäivän jonku nipistyksen tuossa navan kohdalla ja alitajunta huudahti että "siellä se nyt kiinnitty. are ju happi nau?" :LOL: sitte tuli järki ja sano että ei sítä noin voi tietää. ja siitä se sit tuli mieleen. ois tuo varmaan lukenu jossain muttaku sattumalta olin tässä niin päätin kysästä.
 
en kyllä mäkään taida jaksaa odottaa, kyllähän siinä jotain pitäis näkyä jos on näkyäkseen. ja voin sitten testata myöhemmin uudestaan, tää ois ikään kuin sellainen harjoittelu testi ;)
kyllä se aika vaan menee, vaikka tädin lähdön ja oviksen väli tuntuu aina tosi pitkältä. uskotaan siihen että se oli juurikin kiinnitymiskipuja, kyllähän niitä on ihmiset tunteneet. nii et sä mitään siteitä tarvii, ei vaan huolita sitä eukkoa enään tänne vierailemaan, jooko? nyt ruvetaan sotimaan vastaan ihan täysillä :kieh:
 
mä ajattelin kyllä ett varustautuisin kaikin kotikonstein enskierrossa tätiä vastaan.
joisin kaikki greippimehusta karpalomehuun ja heittelisin glandineja naamaan. sitte oviksen aikaan sulkisin miehen makkariin ketarat levälleen ja oltais saikulla verhot ja ovi kiinni koko viikko :kieh: sitte ovisken jälkeen makoilisin pers tyynyn alla punkkua juoden ja alavatsaa hieroen.kahvinkin lopettaisin ja tupakan polton lähes lopettaisin!

ihan oikeesti jos kokeilis ne kaikki kotikonstit. paitsi edelleenkään en suostu uusimaan sitä yskänlääkekuuria :LOL: oli liian tujua mulle.
 
kuulostaa oikein hyvältä toi sotasuunnitelma :D
mä kyllä jo tässä kierrossa kokeilin noita tyynyja selän alla ja ahkeraa pupuilua ja aloin syömään sitä foolihappoa multivitan lisäksi. tupakan polton lopettaminenkin on edistynyt jonkin verran :ashamed:
asiasta kymmenenteen, vihaan matematiikkaa |O en ymmärrä yhtään näitä hemmetin x= y jaettuna plaa plaa plaa... yritän kovasti tehdä koulutöitä samalla, ja tänne kirjoittelun lomassa miettiä joululelujen esillepanoa ja lisätilauksia, plääh!
 
joo ei kannata mitään matikkaa tajutakkaan. en mä oo koskaan tarvinu :saint:::D ehe...hee...

mä muistan joskus kuumeilun alkuaikoina syöneeni kaiken maailman vitamiineja ja foolihappoja. ei vaan tullu tulosta... aloe vera mehua juon silloin tällöin.foolihapot koitan saada niin pitkälle ravinnosta ku mahdollista.
tuo pupuilu on meillä vähän.. höö... ei niin aktiivista ku haluisin. tosin mies on TAAS alottanu yöhässimisen. miks se ei koskaan ajoitu oviksen aikaan? |O :xmas:
 

2.11.2008

Minnie-...................kp 130/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 108/28..............................yk 3(km jälkeen)
Katie80..................kp 105/30...............................yk 4
Hope22..................kp 93/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 90/26...............................yk 1
Humu82..................kp 82/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
Zande.....................kp 71/36................................yk?
Kauris-82................kp 68/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 56/33................................yk 4
Yöperhonen-...........kp 55/29................................yk 8
Pinkkimieli...............kp 49/30.................................yk 1
Londiliina85............kp 48/28-30............................yk 2
Marshmallow..........kp 47/23-26.............................yk 4
Kia-85.....................kp 43/......................................yk 3
Ida7........................kp 40/27-29.............................yk 2

Minttuli82................kp 39/23.................................yk 3
Piglet......................kp 38/27-................................(taustailee)
Nasu-85.................kp 37/28...................................yk 3
Kukkaiskeiju............kp 35/34-39.............................yk 3
Skorppan................kp 33/29-35............................yk 1
Anu84....................kp 33/27-28............................yk 13
Kuumeilija...............kp 32/26-41.............................yk 9
Suhsana.................kp 30/23-24............................. yk 3
Asty........................kp 30/28-42................................yk?

Katalin....................kp 29/28-29................................yk3
Fancyface...............kp 29/26-28.................................yk?
Iitu-........................kp 26/32-36................................yk 2
JenPen....................kp 25/28....................................yk 4 (T)
Nibbler....................kp 25/29.....................................yk 17
Kaz..........................kp 24/26-29..............................yk 4
Nasuli08..................kp 23/28-30.............................yk 3
Vauvakuume83.......kp 21/30-35.............................yk 2
Santtuli...................kp 21/27-57..............................yk 5

MyPoodels..............kp 17/28-58.............................yk 6
Hippopotamus80....kp 15/28-32...............................yk 2
Kiharapää...............kp 14/32-35.............................yk 14
Hemuli1981............kp 12/28-38.............................yk 6
Delfis......................kp 11/26-34..............................yk 3
HaLPe.....................kp 10/23-27.............................yk 10
Heinu......................kp 10/26-31.............................yk 13

DeviLiah..................kp -/35....................................yk 4
Mansikkatee...........kp 7/29..................................yk 4
Ouska.....................kp 6/33-??.............................yk 8
Happyfeet...............kp 6/32.................................yk 3
Siniviuhka...............kp 4/26-30............................yk 10
Louvre....................kp 4/32-40.............................yk 8
Teddybear82..........kp 3/28-?................................yk 2
Baby Butterfly.........kp -/28-31............................yk 5
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
Haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
Kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
Mii26......................kp ??/??...................................yk?
 
mä sitten testasin, en malttanut odottaa, oli niin sellainen olo, ja positiivinen se oli :D apteekin omalla, testiajan sisään ihan selkeä viiva, ei ihan yhtä tumma kun kontrolli viiva, mutta selkeä. Mä oon ihan sekaisin, itkettää ja naurattaa ja en ymmärrä ollenkaan :) ja töihinkin pitäis alkaa lähteä :)
 
Ihanaa toivova! Paljon onnea ja enkeleitä matkallesi siis :heart:

Samoin kaz, kuinka ihana uutinen :D Miten se tuli takaisin, ihan itsekö? vai oliko joku löytänyt sen? Tunne on varmasti ihan sanoin kuvaamaton, kerro! Vaikka vähän offtopic onkin... Itse niin kaipaisin kissaa meille :saint:
 
toivova-84, onnittelut ja pikkuiselle jarrusukkia matkaan. :)

kaz, hienoa että kisu palasi kotiin. :)

Omaa napaa: Meillä jäi eilen pupuilut väliin. Mies lähti yllättäen viihteeelle kun kaverinsa soittivat mukaan. Vaikka eilenkin kyllä ovistesti näytti selkeää negaa, joten ei kai suurta haittaa ollut tuosta että väliin jäi. Toivotaan ainakin niin. Saas nähdä saako noilla testeillä mitään ovista ikinä bongattuakaan. Noi on mammaksilta tilattuja ja luin tuolta yhdestä pinosta, että aika monella on huonoja kokemuksia noista, että eivät oo saaneet noilla mitään ovista bongattua. Tarttee harkita jos seuraavaan kiertoon vaihtais noi testit toisiin.

Ideanahan mulla oli noita testejä tilatessa, että halusin varmistaa itelleni että koko ovista yleensäkään tapahtuu. Mulla kun ei ikinä oo mitään selkeitä ovisoireita ollut. Sen jälkeen kun saisin yhden selkeän oviksen bongattua, olisin tyytyväinen ja voisin loput testit unohtaa kaapin perälle. Vaan hukkaan tais noi rahat mennä, jos ei noilla mitään selkeetä tulosta saa aikaseks. :kieh:
 
kiitos kaikille :heart:
en kyllä usko tätä ollenkaan, pakko käydä ostamassa lisää testejä. mutta nyt ihan pakko lähteä töihin, palataan illalla :D mukavaa sunnuntaita!
kaz todella hyvä uutinen :hug: varmasti mieletön helpotus!
PLuSSIa Kaikille+++++
 
Teddy tässähän tää on menny. työnmerkeissä. sisko teki yllätys käynnin tampereelta tänne ja menin kotikotiin riehumaan. odottelen innolla että pääsis kotiin meinaan heittäytyä heti sängylle makaamaan enkä nousta siitä ennenku aletaan kattoo Wall-e elokuvaa :)

Hippo en muista ootko tästä maininnu jossain kohtaa mutta ootko kokeillu näitä kotikonsteja oviksen bongaukseen? kaikkihan ei sitä välttämättä tunne tai huomaa edes limoista. esim. greippimehu tai bisolvon? :) mitä testejä käytät? mä kokeilin yhessä kierrossa kans ovistikkuja, mut musta ne oli kämmäset kun ne näytti tosi aikasin plussaa, mut aina oli vielä tummentumisen varaa.
 
nibbler, noi on mammaksilta tilattuja liuskatestejä, oiskohan ollut onestep nimeltään. Greippimehun otin tähän kiertoon myös mukaan. Vaan enpä oo huomannut sillä olevan muuta vaikutusta kuin että aamulla taatusti saa silmät auki kun sitä kulauttaa kurkusta alas. :LOL: Mieskin oli tässä käynyt mun mehupurkilla, vaikka kuinka vannotin sille että se on vaan MUN purkki. Tosin se ite totes sen jälkeen, että saat pitää mehus, oli ollut kuulemma niin kauheeta litkua, että oli ollut pakko ottaa vettä päälle. Siitäs sai mokoma mehuvaras. :LOL:
 

Yhteistyössä