*The Esikoisesta Haaveilevat*

:LOL: ei juma oikeesti! aatelkaa nyt jkos mua töissäki alkaa puhelun aikana aivastuttaa, niin housut nilkkoihin vaan :LOL:

se mitä mun piti tulla hehkuttaa oli että mun kummilapsi kakkonen käynnistetään ensviikon keskiviikkona :) jee! on kuulemma niin iso että ei mahu pienestä ihmisestä ulos niin siks käynnistetään jo nyt. la tais olla 12.11. :heart:
vasta tulossa ja silti jo niin rakas.

joo ja tissit ilmoitti että oon ovuloinu täs kierros. että en kivuiltani vaan sitä oo huomannu. nyt on ollu aika rauhallista kipujen suhteen, aikasemmin päivällä tuli semmonen lyhyt kipukohtaus.
mietin että jos se oli vaikka karvanen munasolu joka lähti täs kierros niin siks ollu niin kipee niin kauan :D

kuuntelen tosi huonoo musiikkia :x "juu..tiduu.."
 
Nopsasti täälä käyn nyt ilmottamassa et mulle voi päivittää kp1/32-34

Kolmas kerta toden sanoo eli nyt aion plussata! Nii ja kohtalon ivaa kai oli ku tänää tuli raskaustesti tilaus ja ostin ekat vauvan vaatteet (oli tarjouksessa osta 2 maksa 1 nii oli "pakko") ja yhen ihaa lelunki nii heti ku veskiin pääsen nii alkaa vuotaa. Toivottavasti ei kauheesti ainakaa pitenis toi kierto.

Siinä mun testissä on vieläki se haalee viiva :/ Tyhmiä tollaset viivat ku nostaa toiveet pilviin..
 
Heips..
nibbler onnea kummilapsesta jo nyt.. :) ja mitä kumman kipuja sulla?? :O
anu84 :hug:
hmm.. eipä tätiä vielä näy.. mutta voipi olla niinkin että ei vielä alakaan ku just oon pillerit lopettanu... "pillerikierron" mukaan tänään pitäisi siis alkaa..:D mut no joo katsellaan..:) ei kyl mitää tuntemuksia suuntaan taikka toiseen.. tsempitykset muillekin.. :)
+++++ :whistle:
 
huoh, mulla sama beige vuoto jatkuu... No ei sentään verinen vuoto...Jotenkin vaan on yleinen mieli nyt aika apea...ei jaksais tuo harjottelu kiinnostaa yhtään, oppari pitäis saada valmiiks ja kierto on ihan peestä... :ashamed:

JenPen sitä tais kysellä että mikä ehkäsy ollu aiemmin. Me on jätetty rengas pois maaliskuun lopussa, mutta käytettiin kyllä kumia vielä kesäkuun lopulle. En ehtinyt tuota rengasta käyttää kun muutaman kierron ajan, sitä ennen olin syöny pillereitä jotain 4 vuotta. Ei olis kai pitänyt, vaikka sanotaankin ettei se tähän vaikuta... :ashamed:
 
Ei hitto... Se testi minkä olin aamulla tehnyt.. Nyt sitä tuossa joku tunti sitte vilkaisin paremmin, niin "selvästi" erottaa haamujen haamujen haamu viivan ja aina olen tuolla samalla testannut ja mitään en ole niihin aikaisemmin saanut, vaikka olenkin sitä myöhemminkin vielä vilkuillut.. Mä nyt niin toivon et pari päivää menis nopeeta et sais testata uudestaan!!!!
Nyt olis niinki 4+0 tai 4+1, että haalea se viiva voi kyllä vielä ollakkin joten toivoa ei ehkä kuitenkaa vielä menetetty!!
ja tosiaan eilisesta asti ollu maha jotenki kivi kova! Mitään muuta tuntemuksia ei ole. Paitsi et paistoin tänään lohen uunissa joka on mun herkkua niin en ole saattanut sitä edes maistaa ku haiseekin jotenki niin "pahalle"!
 
Nasu-85
Jipii...
Ei tosin varmaan kannattas ilostuu vielä liikaa van ma sain kans haamun testiin, piti ihan pyytää pikkusisko kattomaa kanssa et onks se haamu vai kuvittelenko... =)
Ja kyl seki näki et siin ois ainaki voinu olla plussa... No kai se on vieläki vaa odoteltava... B)
 
tipuin!
laita vaan Nibbler mut takasin listoille, eli kp 1/26-30 ja yk 10...
en tiedä edes harmittaako, kun jotenkin tässä kierrossa tiesin, ettei tärppiä kuitenkaan tuu..harmittaa vaan, että täti antoi odottaa itseään päivän normaalia pidempään..
 
Siniviuhka, voimahali :hug:

Anu ja Nasu, pidetääns peukkuja! (Täällähän pitäisi muuten olla peukkuhymiö!!!)

Ilmoittelen tässä samalla taas itsestäni, kun tuntuu että enemmän oon roikkunut nyt tuolla km:n jälkeisissä. Mulla kävi niin, että vuodin kaksi viikkoa, ja alkoikin taas tuntumaan jomotusta alaselässä, niin pääsin lopulta kättärille tutkimuksiin monen mutkan kautta kun terveysaseman lääkäri ei oikein osannut lähettää mua oikeeseen paikkaan. Käski menemään naistenklinikalle ilman lähetettä... Selvisi, että keskenmeno olikin keskeytynyt. joku pala oli vain irronnut ja se sitten vuoti. Eilen kävin sairaalassa ottamassa lääkkeen ja niillä sitten sain keskenmenon tas käyntiin, ja kyllä vuotaa! :eek: Kurjinta tässä on ollut se, että joutuu asiaa puimaan kun haluaisi vain jatkaa elämäänsä jo. Eikä ollut myöskään kiva nähdä sitä ultrakuvaa, jossa näkyi se pieni :'(

Mutta nyt on kuitenkin selvää, että kohta tämä on ohi ja se on jollakin tavalla helpottavaa. :saint:

oon ollut palstalta pois, niin etten varmasti osannut kommentoida kaikille. Paljon haleja joka tapauksessa, Happyfeetille ainakin! :hug:

Uskotaan valoon ja rakkauteen kaikesta huolimatta :saint: :heart:
 
Kiitos haleista :hug:
Oli eilen ja sillon toissailtana niin vähäistä vuotoo et aattelin jo vauvakuumehöyryissäni et jospa tää olis vaa tällasta vuotoo ku voi tulla vaikka on raskaana jnejnejne... No nyt ei oo epäilystäkään enää ettei ois oikeet menkat. Tänää iha kunnon vuotoo ja niin järkyt kivut että en muista oliko ennen pillereitäkää näin kipeet. Pillereitte kans ei oo ollu oikeestaa kipuja ollenkaa, mitä nyt vähä jomottanu tms.
Toivon kyllä niin kovasti ettei vaa pitenis ainakaa enää kierto jos on vielä menkkoja tullakseen. Paras tietenkin on se mitä me kaikki halutaan eli ei tulis enää.
Tänään sain kerrottua yhelle kaverilleki että yritetään ja seki oli ihan onnessaan meiä puolesta :)

Jospa olis jouluna sitten ilouutisia kaikille kertoa :heart: Olisin niin halunnu isäinpäivänä jo kertoa vanhemmille ja perheelle muutenki. Oisin antanu iskälle semmosen isovanhempien kirjan nii ois ihania ilmeitä varmaan tullu :flower: Mut joulu ois toisaalta parempi ku sillon käydään sitte miehenki vanhempien luona kauempana nii lähes samaan aikaan ois saanu tietää. Ku ollaa aateltu et iha naamakkai kerrotaa kaikille ku on mukavempi varmasti :)
Ja isovanhemmille just kaikille ollaa aateltu et annetaa noi kirjat ja sillai kerrotaa.

Kohti parempaa huomista -> :heart:
 
Moi kaikki!

Anulle ja Nasulle tsempitykset! Toivottavasti olis teillä pikkuset alulla!

Sun Rise: Sulle voima :hug: , vaikka kiva huomata että varmasti vaikeaan asiaan osaat suhtautua noin järkevästi kuitenkin. Toivottavasti pääset pian taas rytmiin mukaan!

Ja Happyfeet :hug:

Vielä oma napa... Menkat ei ole vielä alkanut ja hyvä mieli tuli siitäkin että tänäänei ole tullut yhtään oikeastaan valkovuotoa! Ei edes beigeä! Ja rinnat on vähän sellaset...niinkun...tai siis nännit on vähän niinkun"kylmänä" melkeen koko ajan... :/ :p Voi kun mä toivon niin kovasti, mutta aika näyttää...
 
JenPen
Sun Rise Voimia sulle kovasti :hug: Miehen siskolle kävi juuri samalla tavalla viime vuonna, keskenmeno keskeytyis ja myöhemmin joutui vielä kaavintaan kun kaikki ei lääkkeistä huolimatta ollut tullut kohdusta pois, ja hänelle tuli vielä kohtutulehdus kaiken päälle :( Toivottavasti teillä alkaisi olla koettelemus lopuillaan, on varmasti tosi raskasta. :ashamed:
 

Yhteistyössä