~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Huomenta vaan kaikki!

Ihan ensin, kultarakasterp, mulle voi päivittää KP 1/25-34 ja YK 18 Kiitos :heart:

sartsa jos löydät netistä jostain kivan torkkupeiton, niin laitahan miulle linkkiä tuonne naamakirjan puolelle niin katsastan sen niin tiiä vähän minkälaista haluat :heart: Hih, totta, miä oon niin oma napa tässä asiassa, et mies saa kyllä ensin käydä vetämässä käteen, ennen kun minuu aletaa mitää suolaliuoksii ja varjoaineita ruikkii munasarjoihin :D :ashamed: Hyi minuu.. :ashamed: Olet ihanainen muru :heart: :hug:

HH toivotaan, että teillä tärppäis tässä kierrossa, kun tiiän ite miten en haluais tutkimuksiin, niin toivon, ettei sinne joutus muutkaan.. Kovasti olen sitä haikaraa potkinu sinne, josko se nyt lähtis liikkeelle, kun pahimmat pakkasetkin tuntuu hellittäneen :heart: Avokin kanssa eilen keskusteltiin asioista ja todettiin niinkun aiemminkin, että keväällä aletaan tosissaan hakeutumaan tutkimuksiin kunhan hän pääsee töihin eikä olla vaan yhden ihmisen palkan varassa, että ollaan taloudellisesti vahvoilla ja pystytään sitten lapselle antamaan mahdollisimman turvattu elämä taloudellisestikkin.. Ja ehdin hyvässä lykyssä saada sen uuden vakkaripaikan ;) Oih, joulukuusi :heart: Meidänkin pitäs jostain käydä sellanen hakemassa nyt aika pikimmiten, ei tässä paljoo ole enää aikaa :D Kovasti jaksamista ja malttia odotteluaikaan laskettuihin tätipäiviin :heart: :hug:

bubunen :hug: Kiitos :heart: Pysyhän sinäkin meitä täällä tsemppaamassa pikku maha-asukista huolimatta :heart: Halauksia sinne! Kiitos kauniista sanoista :heart:

taffo Khih, jätäpä tosiaan päivä tai pari väliin niin pysy enää yhtään perässä, sen on huomannu itekkin :D
 
milean toivotaan nyt oikein kovasti, että se olis totaalisesti eksyny se täti, eikä kurvais paikalle ja saisit viikon päästä sen plussan sinne testiin :heart: Voimia! :hug:

opaali Ihan ymmärrettävää, etä toivottomuus iskee välillä, ei mitenkään pysty koko ajan olla miettimättä lapsiasiaa, varsinkin kun sitä niin kovasti haluaa, ymmärrän ihan täysin :heart: Mutta sulla on ainakin niin ihailtava asenne, että tekemistä löytyy ja oot päättäny tehdä asioita jotka rajottuu sitten jossain määrin lapsen saatua. Toivon sulle paljon jaksamista ja haikaran pikaista käyntiä :heart: :hug: Jos sen tätin on pakko kurvata paikalle, niin toivotaan, että kurvaa edes joulun jälkee, eikä juuri jouluna! Kaikista parastahan olis jos se jättäis kurvaamatta kokonaan. :heart: Paljon paljon jaksamista :heart:

ON: Kaikista omituisinta tässä ja viime kierrossa on ollu se, että menkat on ilmottanu tulostaan pienellä määrällä vatsakramppeja, sitten oon osannu ottaa särkylääkkeen ja kun ne aamulla alkaa niin uudet lääkkeet ja pahin kipupiikki on vältetty.. Sekä rinnat, ne oli viime kierrossa kipeät ekana vuotopäivänä ja tässä kierrossa oli kipeät eilen ja se siitä.. Ei mitään puolentoista viikon kipuiluja ovulaation jälkeen niinkun yleensä on.. Näin se oma kroppa huijaa ja pettää pahan kerran :D

Plussatuulia ja rauhallista joulunodotusta :) Tää lähtee kilisyttää sukkapuikkoja ja taas illaksi töihin repimää pelihousuja ;)
 
Sartsa83
bubunen Mä pidän koko ajan kuria itelleni.. tekis mieli vaan ostella niitä testejä, mutta enköhän mä nyt kuitenkin raskaana ole. Näyttäs siltä että hiivatulehduskin ois iskemässä ja se on kans joillakin raskaanaolevilla yks oire. Ja nyt aamulla on ollu taas entistä enemmän pahoinvointia. Karjalanpiirakat tökki aika pahasti kun koitin niitä syödä. Jouduin käydä tyhjentää suuni roskikseen, kun alko piirakka tökkii suussa. Kahvikaan ei maistunu enää niin hyvältä. Ainoa mitä tykkään aamusin edelleen ottaa, on tuoremehu. :D ..Ja bubunen: mitään ei tapahdu, kunhan vain et stressaa. :) :heart:
Juu, voi ollaa että tulee aika herkkä hetki ultrassa viikon päästä tiistaina. Huh huh... meitsi saattaa tirauttaa pari kyyneltä siellä. :) Pienen pieni möhkis siellä mennä vipeltää.. tai tässä vaiheessa vielä kelluu. :) :heart:
Mieluummin mä kyllä otan ne kovat pahoinvointioireet kun sen ettei oo pahoinvointia ollenkaan, koska kun on sitä pahoinvointia, mä tiedän että oon raskaana ja kaikki on hyvin. Jos ei ois oireita, jokin mättäis. Juu, mä olin myyntimiehenä aina semmonen että kerroin (esim. gigantissa ollessa) jos joku tuote oli oikeesti paska tai oikeesti hyvä. En lähteny sanomaan että "tää on todella hyvä tuote vaikka onkin näin edullinen" tai muutakaan.. mutta oli myös tilanteita missä tuokin lause oli täyttä totta. Mutta pyrin aina siihen että jos käskettiin "huijaamaan" asiakasta ostamaan joku tietty tuote mistä saatiin paljon katetta mutta se ei oikeasti ollu hyvä, niin mä en noudattanu sitä koska en halunnu huijata ihmisiä. Siks mä osittain potkut sieltä sainkin. Mulle vain sanottiin näin:"Sä et olekaan niin huippumyyjä kun me odotettiin susta. Sä annoit meillä vähän väärän kuvan itestäs". Vaikka sanoin heille kun olin haastattelussa siellä et:"En mä mikään huippumyyjä ole, mutta musta voi kehittyä semmonen hyvällä opastuksella." Joten joo, mua ei sais enää myyntialalle millään. Oon nyt niin tyytyväinen siihen mitä oon löytäny. Yks ois kans poliisin ammatti. :) Jos tältä alalta ei sitte töitä irtoa kun joskus töihin takasin menen, niin sitten lähden poliisikouluun. :)
 
Sartsa83
Hempu No ei suhun ruveta mitää suolaliuoksii ja varjokuvaaineita lykkimään. Korkeintaan tehää se munatorvien aukiolotutkimus ja sitten saatetaan lääkitä jotenkin, mutta sen näkee sitten jos ja kun nyt eka sen spermatutkimuksen teetätte. :) Murusein :heart:
 
Täällä yksi uusi vaavia toivova haluaisi liittyä haaveilevaan joukkoonne. :wave: Täällä menossa kp 6 elikkä mensut juuri loppumaisillaan ja tosiaan edessä vasta ensimmäinen yrityskuukausi. Lopetin minipillerit jo kuukausi-pari sitten eli nämä olivat jo toiset luomumenkat, mutta pidän itse tätä silti vasta ensimmäisenä oikeana yrityskuukautena.
Aloitin kierron alusta syömään Ladyvita Plus -valmistetta. Tiedä sitten, auttavatko nuo oikeasti, mutta tuskinpa niistä haittaakaan on.
 
Sartsa83
milean Toivotaan kovasti sitä plussaa vaan. :) :heart:

Opaali Todella ymmärrettävää sun tuntemukset. Mulla oli vähän samat tuntemukset muutamien kaverien kohdalla ollu, joten tiedän miltä susta tuntuu. Ja sitten ärsytti ne äidit jotka valitti kuinka rankkaa on kun on lapsia. Varmasti mutta se on silti maailman ihanin ihme saada ne lapset. Ei kukaan oo sanonu etteikö se ois rankkaa mutta ne on silti omia lapsia.

Hirmuisesti opaali voimia sinne ja jospa se täti jättäis ens viikolla tulemati. Näin mä ainakin toivon. :heart: Niin ja oikein ihanaa ja rauhallista joulua sullekin ja toiveikasta uutta vuotta. :heart: :xmas:
 
Sartsa83
Indrina Tervetuloa :wave: Suosituksena on käyttää greippimehua ja foolihappovalmisteita kun alkaa yrittää. Ne lisäävät limakalvon limaisuutta ja editävät sen että hedelmöittyny munasolu pystyy siten kiinnittymään paremmin.
 
sartsa No hyvä :D Työkaveri kun kertoili oikee kauhutarinoita noista tutkimuksista :D Huh, miä jo pelkäsin, että ne oikeesti on ihan kamalat :D No kunhan talvi tästä taittuu ja sähkölasku ei oo niin suuri, niin sit pistän tuon miehen vetelemään purkkiin :LOL: onneks sillä vissii tuo sairauskassa korvaa niitä lääkärikuluja sitten :) Raksu :heart:

Indrina tervetuloa joukkoon :)
 
Tervetuloa Indrina!Hempu raksu,tulihan huomattua joo... :saint: Pakko kysyä nyt noista vitskuista:Mä aloitin kolme viikkoa sitten multivita raskaus ja imetys nappien popsimisen,apteekissa suosittelivat sitä yrittäjille,ja paketissakin lukee niin,mutta en sitten tiedä...?En oo huomannu vielä "mitään" esim limoja ym, sellaista mutta katsotaan kun ovis tulee luultavasti jouluna!Sartsa :heart: ,varmasti ihanaa kun pääsee ultraan!
 
Tervehdys! Mä olin kokonaisen päivän ilman tietokonetta, koska olin niin väsynyt etten jaksanut sitä avata! :eek: Mutta väsymys on positiivista, kun muita r-oireita ei nyt kauheasti ole ollutkaan (paitsi vähän nippailua masussa) niin siitä tietää että kai vielä on kuitenkin raskaana ja toukalla kaikki hyvin.. :)

helitys ookke, ei sit varmaan voi johtuu pillereiden lopetuksesta tuo menkkojen myöhässä olo.. :D toivottavasti tulee plussa!

Voi espe!!! :hug: :hug: Toivottavasti teillä nyt tärppää pian ja älä koe syyllisyyttä! Lapsen hankinta on järkevää vasta sitten kun tuntee itse olevansa siihen valmis - eli sun kohdalla vasta nyt. Toivottavasti saatte asiat kuntoon! :heart:

bubunen onnea onnea onnea!! :flower: Tervetuloa tuonne odotuspuolelle! :) Ja nauti siitä pahoinvoinnista!! Mä kovasti toivon että mulle tulis sitä taas vähän enemmän, vähän huolettaa kun oireet on omasta mielestä vähentynyt.. :/

Hempu :hug: Välillä on ihan ok ärsyyntyä, varsinkin kun uskallan väittää että tää vauva-asia painaa sunkin mieltä aika paljon.. :hug: :hug: tsemppiä ja pahoittelut tädistä!! :heart:

HH:lle kovasti kovasti tsemppiä, sulla on ne kaikkein piinaavimmat päivät edessä.. Toivottavasti täti tajuaa pysyä poissa! :heart:

Opaali :wave: Hienoa, että olet yrittänyt keskittyä muuhun kuin lapsentekoon ja onnistunutkin siinä!! Se ei oo todellakaan helppoa, mutta varmasti tekee välillä hyvää ajatella jotain muutakin.. Voi kun se täti nyt vaan pysyisi poissa! Ja ihanaa joulua sulle! :)

milean, edelleen jännään sun puolesta!! :)

sartsa mä oon kans mietiskellyt tota poliisin ammattia, mä oon tosin niin pikkuinen (siis lyhyt ja myös aika kapoinen) niin kaikki aina sanoo ettei musta vois poliisia tulla, ei kukaan konna ottais mua tosissaan. :LOL: :LOL:

Indrina :wave: tervetuloa!!
 
Huomenia!

Nimittäin musta on näköjään tullut aikamoinen unikeko. Just hiljattain pääsin ylös sängystä ja heti tähän koneen ääreen. Addiktoitunut..? :D

Mä pyysin haikaraa jatkamaan matkaa teille, Opaali. Toivottavasti löytää perille ja kumauttaa tädin tajuttomaksi matkalla! Tuo sun asenne on tosi hyvä, pitää stressin (ainakin suurimman osan aikaa) kurissa ja nauttii niistä asioista, jotka sitten vauvan myötä vähenee. Ollaan aika samaa ikäluokkaa (mä oon -79), ja tuttavapiirissä suorastaan vilisee vauvoja! Eikä mikään ihme, tämähän on nykyisin just se ikä kun niitä vauvoja "hankitaan". Itsellä on välillä ollut tosi haikea olo, koska mä olisin ollut valmis vauvaan jo pidempään, mutta miehellä on kestänyt hiukan kauemmin. Nyt on niin mielettömän hienoa, että meillekin on tulossa pikkuinen!! Mutta toivotaan, että sä saisit oman pienen alulle mahdollisimman pian, ja jos ei vielä niin mun mielestä Sartsa joskus sanoi tosi viisaasti noista hoidoista että siellähän sitten autetaan raskaaksi, ne on sen alan ammattilaisia. :heart: :heart: :hug:

Hempu :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: Ja mä pysyn täällä, tää on ihan huikeen hyvä palsta niin mihis mä nyt täältä lähtisin! Voin käydä vähän kuikuilemassa tuolla odotuspuolella, mutta täällä pysyn kunnes te tuutte sinne myös! Odotan ja hirtän odottaessa tädit kaikki ja potkaisen haikarat teidän osoitteisiin ihan omin pikku koipisin!! :heart:
 
:( Kuulin just tuolla pukukopilla, kun yks toinen työkaveri manas, ettei housut mahdu jalkaan.. Nauroin, että laihikselle vaan, niin hää totesi, että: Ei se auta, ku hää on raskaana niin turvottaa sen takia.. Kuulemma rv 10 menossa.. :'( Voi räkä..
 
siili :hug: :hug: ihana sinä :heart: :heart:

bubunen awww :heart: Potki oikein kovaa :heart: hih, noh nyt pitää viellä nauttia ja nukkua kun pystyy, ajattele sit muutaman kuukauden päästä, kun alkaa olee iso maha ja nukkuminen ei ihan niin helppoa sit olekkaa :D

sartsa Hih, jänskättää tuo ultraan meno siun puolesta :heart: Ihanaa :)
 
Sartsa niinhän se on. Yritän kanssa pitää kuria itselläni, koska epäilys on kanssa kierre... Kun antaa epäilykselle sijan ja alkaa miettiä et pitäisikö tehdä yksi testi vielä jne., niin se vaan ruokkii itseään ja siitä tulee helposti stressi. Eli nyt mä täällä päätän uskoa että kyllä, mulle voi käydä näin hyvä onni joskus. :heart:

Hyvä asenne tuo että oot onnellinen kaikesta mitä oot löytänyt! On kyllä mun mielestä oman hyvinvoinnin kannalta tosi tärkeää, että ei tee jotain oman luonteen ja omantunnon vastaista niin kuin sulla myyjänä, työ valitettavasti kuitenkin vie elämästä niin monta tuntia. Toivottavasti sitten vielä kotona olemisen jälkeen löytäisit sellaisen paikan, joka vastaa sun toiveita. Ja onneksi nykyään voi lähteä opiskelemaan minkä ikäisenä tahansa, että ei tarvi enää mennä putkessa "opiskelu-->työpaikka" ja siinä työpaikassa sitten hamaan eläkeikään... Mä olen alalla, joka on ollut mulle nuoresta asti oikeastaan ainut vaihtoehto (sosiaaliala). En ole ikinä ollut oikein kiinnostunut mistään muusta. Nyt kuitenkin on tuntunut, että se ottaa enenmmän kuin antaa, kun sosiaalialan työtä täytyy mun mielestä tehdä täydellä sydämellä. En tiedä johtuuko siitä, että olen ollut viimeiset vuodet esimiestehtävissä, ja ne on aika stressaavia välillä. Etenkin kun mun työssä periaatteessa teen kahta työtä yhtä aikaa, oon lastentarhanopettaja osan aikaisesti ja johtaja lopun aikaa, ja tuntuu että on aina väärässä paikassa. Kun tekee hallinnollisia tehtäviä, tuntuu että pitäis ja haluais olla lasten kanssa, ja kun on lasten kanssa, miettii niitä kaikkia tekemättömiä töitä jotka odottaa toimistossa... Nyt äitiysloma antaa kyllä todella tervetulleen hengähdystauon ja sen aikana voikin miettiä mitä sitten haluaa jatkossa tehdä.

Indrina tervetuloa!

Siili kyllä mä nautinkin kaikista oireista, koska ne kertoo että on raskaana. Mieskin eilen sääli mua kun mulla oli niin paha olo ja mä sanoin että eikä, se on vaan ihanaa kun muistaa että meille todella tulee vauva! Ja tuosta oireiden vähenemisestä, mun ystävä on nyt 8. viikolla, ja hänellä oli hirveitä vatsakipuja ja pahoinvointia alussa, ja nyt voi aika hyvin. Että varmaan ne oireet vähän aaltoilee. :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hempu86la:
:( Kuulin just tuolla pukukopilla, kun yks toinen työkaveri manas, ettei housut mahdu jalkaan.. Nauroin, että laihikselle vaan, niin hää totesi, että: Ei se auta, ku hää on raskaana niin turvottaa sen takia.. Kuulemma rv 10 menossa.. :'( Voi räkä..
Voi hempu-rakas, tuhat miljoonaa tsiljoonaa lohdutushalausta sulle!!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
bubunen, jeps, sitähän se mieskin yrittää mulle vakuutella että varmaan ne oireet voi aaltoilla.. Jotenkin huoli kuitenkin koko ajan.. Mutta yritän silti nauttia tästä enkä vaan murehdi, on tätä sen verran kauan odotettu. :)

Tsemppiä kaikille, mussut! :heart:
 
:heart: Heissan tytsyt :heart:

Poikkesinpa toivottelemaan koko poppoolle aivan ihanat, rauhalliset ja iloiset joulut!! =)
Tiedän etten enää ennen joulua ehdi käväisee niin olen vähän ajoissa.

Tulen sitte joulun jälkee päivittää kp:t sun muut (jouluna pitäis tulla täti..jee jee) :p
On muutenkin vähän omituista pohdittavaa ja päätettävää mitä elämältä haluaa (ja missä vaiheessa) kun tuli tilaisuuksia eteen mistä en tiedä sopiiko kieltäytyä. Huh heijaa..
Mutta näistä lisää myöhemmin ja nyt;

IHANAA JOULUA KAIKILLE!!!
 
Voi Hempu, iso voima :hug: !Meillä mies tuli just kaupasta,ensin sano nähneensä vanhan lapsuuden kodin naapurin rouvan kassalla,mies lähetteli rouvan pojalle terveisiä ja rouva kertoi poikansa saavan esikoisen vuoden alusta...Sitten kaupasta lähtiessä joku vanha koulukaveri tullut vastaan pieni vauva sylissä,kehunut ylpeänä esikois poikaansa..Ei se aina ole helppoa kestää kaikkea tuollaista vaikka onkin iloinen muiden onnesta. :headwall:
 
Hempu ja taffo halauksia.. :hug: ymmärrän tasan miltä teistä tuntuu.. itestäkin tuntuu että kaikki sikiää ympärillä ja ihan sama mihin kattoo ni aina on joku raskaana!! Ehkä siihen ei vaan ennen kiinnittänyt niin huomiota, mutta nyt se tuntuu pahalle. Olen minäkin toki onnellinen ja iloinen toisten onnesta, mutta oma tilanne huolestuttaa... :ashamed: :headwall:

Miipeli
Onnea tärkeisiin päätöksiin ja mukavaa ja rentouttavaa joulua sinnekin :heart:

Mää syön kanssa sitä foolihappo lisää (muistaakseni siinä on 800 mikrogrammaa) ja juon greippimehua + syön multivita plussaa. Kunhan nuo multivitat loppuu niin ostan sitä raskausajan multivitaa kun kerta sitä kannattee syyä jo kun yrittää.. =)

Siili h Kiitti tsempityksistä. Jospa se tädin nuija tajuis nyt pysyy jo pois.. ois jo sen aika!!! :whistle: :whistle: :heart: Toivon että sun raskaus menee hyvin ja voit myöskin hyvin.. mutta niinhän se on että sitähän kestää vaikka mitkä jutut kunhan vaan on raskaana!! :heart: Mää en poliisiksi uskaltais.. sinnehän taitaa kyl olla joku pituusrajakin ja meikä on vaan 161 cm pätkä.. ;)

Indrina Lämpimästi tervetuloa joukkoomme =) :flower: :heart:

Opaali78 Raskausonnea puuuuuh :whistle: Älä päästä tätiä pilaan teidän joulua.. mää eksytän sen vaikka siperian puolelle... Hus pois!!!! :heart:

Sartsa ja bubunen Eihän se haikara nyt voi olla osaamatta meille ku te ootte tiennäyttäjinä :LOL: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

ON: Täällä kotosalla on päivä mennyt. Syötiin riisipuuro ja luumusoppaa. Joulukuusta olen ihaillut ja laitoin taas paljon palamaan kynttilöitä. Haluan rentoutua ja olla stressaamatta siitä että tulenko raskaaksi ikinä! On muuten helpommin sanottu kuin tehty. Mutta, positiivisella mielellä ollaan liikkeellä :heart:

Kysymys Montako päivää oviksesta sen kiinnittymisen pitäis tapahtua jos se on tapahtuakseen?? :attn:

Plussatuulia puuuuuuuuuuuuuh ++++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
Sartsa83
Taffo Mä oon syöny tuota samaa multivitan valmistetta jo n. vuoden. Ei tuo valmiste yksinään varsinaisesti mitään teekään mutta kun siihen yhdistää greippimehun ja foolihappovalmisteen niin johan alkaa limoja olemaan. ;) Suosittelen siis lämpimästi nuita vielä tuon vitamiinien tueksi. ;) :heart:

Siili Ei sussa kokoa varmaan ole, mutta sitä enemmän pippurisuutta (lue: pieni ja pippurinen).. ei siinä ammatissa pituutta enää tarvita. Nykyään ei ole mitään rajoja.. hyvä näkö pitää vaan olla ja perusterve ja kuntokin kohdillaan niin sillä pääsee jo aika pitkälle. :) Et poliisikouluun vaan hakemaan. Poliisien sivuilta löytyy tarkempia ehtoja hakukriteereiks. :)

Voi Hempu rakas, toivottavasti oikeesti pääset pian pois sieltä niitten raskaana olevien keskeltä. Ei helpota yhtään sun omaa vauvakuumeiluas ja yritystäs kun joka toinen ilmottelee siellä töissä olevansa raskaana. ÄRKELEEN PÄRKELE!!! :kieh: Hmph.. hanitus. :hug: :heart:

bubunen Totta puhut. Musta vaan tuntuu etten tän koulutuksen jälkeen halua enää koskaan opiskella, etenkään aikuiskoulutuskeskuksessa.. että jos jonnekin joskus kouluun menen niin se on Tampereen Hervannassa sijaitseva Poliisikoulu. :) Mutta tällä hetkellä oon ihan tyytyväinen.. tai en oikeestaan, koska mua vituttaa tuo koulutuksen taso tuolla tällä hetkellä. Haluisin vaan vanhan työpaikkani takasi sieltä metallifirmasta.. sitten oisin täysin onnellinen ja en kaipais elämään enää mitään ihmeellisyyksiä.. :) On kyl kans todella hyvä että nyt vihdoin tulin raskaaksi. Saa kans äippälomalla miettiä että mihin sitä sitten menee loman jälkeen töihin. :) Mutta sulla on taas toisaalta se etu, että sä olet päässyt hyvin elämässä eteenpäin kun oot heti tienny mitä haluat tehä. Toki ihmisellä tulee hetkiä kun haluaa miettiä mitä muuta voisi elämässään tehdä nykysen työn lisäks tai oisko joku muu ala mikä kiinnostais. Ja en epäile sitten hetkeekään etteikö esimiestyö olis rankkaa. Ihanaa siis myös sulle että pääset pian levähtämään. :heart:

Miipelille jouluja kanssa! Nauti!!! :heart: :xmas:

Voi Taffo, sulle kans kun Hempullekin isoja :hug: ja mä en muuta toivois kun että teillekin se onni koittaisi. :heart:

HH1979 No jos ei haikarat sinne löydä niin sitten ne on joko sokeita tai eivät osaa hommiaan, vaikka kuinka kädestä pitäen näyttäis. :LOL: Ja kuten Hempullekin niin sit mä vaihdan teille sitä haikaroiden välitystoimistoa ihan toiseen toimistoon.. haikarat boikottiin!!!!!! ;) :D :hug:

Kysymyksees: Kirjoissa ja netissä yleisesti puhutaan että kiinittyminen tapahtuu hedelmöittymisestä n. 5-8 vrk:n kuluessa. :)
 
pitkästä aikaa

täällä mennään kp 36/25-31. pikku hiljaa ehkä uskallan ajatella entä jos. testiä en oo tehny toistaseks. jouluna ehkäpä jos ei oo hilloviikko alkanu. ei se tulos siitä mihinkään muutu vaikka en heti testiä teekkään ja neuvolaan pääsee vasta parin viikon päästä.
 

Yhteistyössä