~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

milean ja hempu, huomio! :attn: JOS täti tulee niin kerrotte sille ettei oo tulemista ens kierrossa tai se saa köniin multa ja varmasti myös sartsalta!! :D Nyt vaan kunnon uhkaukset kehiin jos ei muuten tajua pysyä poissa. *mutisee vihaisesti..*

Sartsa83
Hui miten paljon juttua! Ihanaa!!!! :D :heart: Oon vaan nyt ihan sekasin enkä tiiä mitä sanoa...

Sanotaanko nyt että: hei vaan kaikki uudet joita en oo tavannu ja tsemppiä kovasti yritykseen.

Olikos se Helitys joka sanoit että yk 1 menossa? Ja nyt jo alkaa tulla hulluksia oireiden kanssa? Voi kuule.. taiat olla siinä tapauksessa jossakin hullujenhuoneella jos joudut tänne asti jonne mä ehdin.. plussasin siis yk23 eli lähes pari vuotta yritettiin raskautua. Ei sillä, jokainen vauvakuumeilu on rankkaa ja toivon jokaiselle ettei joutuis kovin kauaa yritteleen että sais sen pienokaisen, mutta nauratti vaan vähäsen kun toinen jo sekoamassa siellä vaikka eka yrityskuukausi menossa. :p .. anteeksi vain Helitys. :hug:

bubunen Pötzi-Möhkis kiittää. :LOL:

Mä keksin uuden nimityksen mun vauvelille, alkiolle.. mikä lie: Nyytti. :heart: Se on se meijän Nyytti joka siellä temuaa. :LOL: Kuulostaa aikasta kivalta. :p ..anteeksi. Ei pitäs tämmösiä jutella täällä.

Hei ihan oikeasti ihmiset. HH, milean, taffo, saana, bubunen, hempu ja kaikki muutkin, hirrrrmuisesti tsempityksiä ja kovasti isoja aaltomaisia plussatuulia. :hug: :heart: Ootte mielessä joka päivä ja niin kovin toivon että plussaisitte pian. :heart:

manuliina Hih, onnittelut limoista :heart: Kuulostipa fiksulta näin sanottuna :D :D Totta, toivoa on aina :) Kiitos tsempityksestä :heart:

HH Oi ja voi, se olis kyllä niin ihaninta tulla kovin äkkiä kotiäidiks :heart: Jos ei enää tässä kuussa tärppää, niin sitten tehdään uudenvuodenlupaus, että ens vuonna meistä tulee äitejä jameijän miehistä isiä! :) :heart:

milean :heart: :heart: :hug: Eihän me ressata eihän, mehän ollaa ihan rento-reinoja ;) Päivä kerrallaan ja plussaa kehiin, jos ei nyt niin ens kierrossa! :heart:

Ihanaihana siili sinä se jaksat meitä tsempittää :) :heart: Kiitos, ihanaa kun olet pysyny täällä meidän tukena ja tsemppinä :heart: Khih :D *pistää vaatetta päälle ja lähtee pihan perälle uhkailemaan tätiä* Jokohan tietäs pysyä poissa :D

Khih, siäkin sartsabrutukseni :heart: Ei tää palsta kyllä olis mitään ilman sinuu :D :D Saunan takana on kyllä tilaa muutamalle tätille ;) Hakataan ne tätit sellaseen kuntoon, ettei pääse liikkeelle ensinkään ja sit hukutetaan kaivoon tai sidotaan ja lähetetään siperiaan jäätyy :D Khih, ihana :heart: :heart: Oi, Nyytti :heart:

:LOL: :LOL: :LOL: Voi vitsi te olette kyllä niiiiiin ihania ja rakkaita ja ihania ja rakkaita ja ihaniarakkaita :D :D :LOL: :heart: :heart: Nyt tää sekos täällä :D Ei tee yhtää mieli karkkia vaikka oon hirvee namisyöppö, nytkii natustan vaan jotaa taffelin grillisipsejä :D :D Ihan sekopäistä :D

Sartsa83
Hempu No älähän nyt.. tässähä ihan punastuu. :snotty: :D Juu, turpiin vaan ja onnee tädeille! Pikalähetys siperiaan eikä palautusoikeutta! ;) ... Juuh, jostai tuo Nyytti putkahti mieleen. :) On se silti pötzi-möhkiäinen ja turska ja kaikkee.. rakkaalla lapsella on monta nimeä jo ennen kuin toinen syntyykään. Ja mun maha vaan kasvaa!! Pikkuhousutki jo ahistaa! :LOL: Siis tämmöset yhet vammaset kun nää on vähä niinkö bokserit/mummokalsarit ja yltyy niinku mahan tienoille, mut resori painaa.. housut vaihtoo.:p

Hih, oot kyl aika hassu. Ja negan teit testillä. Ihme homma. Vois oikeesti sanoa että oot raskaana. Mut voipi myös olla että hcg:tä oli tänää vielä liian vähän. ;) Kun virallisesti ei oo tätipäivä menny ohi. :) :heart:

Sekopää. :p :LOL: Diudiudiu............. :D

Siis kyllähää te kaikki ootte tärkeitä ja ihania, eikä tätä palstaa olis ilman teitä :D :heart: Älkää käsittäkö väärin :D

sartsa joo diudiudiudiudiudidudiuidiudidudui :LOL: Nimenomaan ja varmuuden vuoks maksetaan vielä ite lähetyskulut niin ei tuu sanomista et vastaanottajan pitäs maksaa ne :D Hei, mummokalsarit alias seksintappohousut ;) Sun pitää ostaa jotaa pitsiunelmii löysällä kuminauhalla niin ei painele massua :) Noh katotaa sanooko se testi mitään ens viikolla vai tuleeko se täti jostaa tuulta vetävän ikkunan raosta :D

Rakkaat Hempu ja Milean, melkein tuntuu pahalta sanoa, kun te saitte negat ja mä oisin niiiiiiiiiiin toivonut että saatte plussat, mutta näyttäis nyt siltä että mä olen raskaana. Mä testasin aamupissasta clearblue plussalla, ja siitä tuli selvä plussa. Sitten kun pösilö olen, niin menin tekemään kahvia kitattuani töissä parin tunnin päästä sen digitestin, ja se oli negatiivinen. Nyt panttasin monta tuntia vessassa käyntiä, ja kun tulin kotiin tuossa jonkun aikaa sitten niin tein vielä kaksi testiä, jotka kummatkin näyttää (toinen haaleasti, mutta kuitenkin) plussaa. Eli mua saisi varmaan varovasti onnitella... Oon tosi varovainen ja haluan vielä aamupissasta positiivisen tuloksen, mutta kyllä se nyt hyvältä näyttää...

En voi uskoa tätä todeksi! Mä en ole elämässä saanut mitään kauhean helposti, ja nyt tuntuu että sain lottovoiton!! Toivottavasti tämä nyt vielä varmistuu (vaikka kai kolme testiä sit kuitenkin tietää aika hyvin) ja pikkuinen elämän alku pysyy mukana.

Hempu ja Milean jättihalaukset teille ja oon niin pahoillani. Tsemppiä ja ootte ihania, mä toivon vielä et teidän plussat vaan tulis vähän myöhässä (siis et vielä muuttuis nega plussaksi). :hug: :hug: :hug: :hug:

bubunen Oi, oikein paljon varovaisia onnitteluita! :hug: Niinhän me sovittiin että vähintään yhden meistä on plussattava joten ihan mahtavaa! :heart: Kyllä me täältä perässä tullaan, jos ei tässä kierrossa niin sitten hieman myöhemmin! :hug:

bubunen, varovaiset onnittelut siis täältä suunnalta!! :flower: :hug: :heart:

Kyllä hempu ja milean tulee pian perässä kun me sartsan kanssa käydään "keskustelemassa" niiden tätien kanssa.. :kieh: :kieh: :D Tsemppiä, murut! :heart:

Voi bubunen Jeeee :D sentään joku meistä kolmesta päräytti lopulta sen plussan kuten puhetta olikin, varovaisia onnitteluja sinne :heart: :hug:
P.S Voisitko mitenkään hirttää meidän muiden tätit? :LOL: Ja ohhoh, ootpas siä päässy pitkälle urallas :heart:

bubunen plussa se on!! Usko pois! Onnea onnea kovasti!! :heart: :heart: :heart: :whistle:

Hempu: Kyl me plussataan jo tässä kierrossa. Mää oon päättänyt niin!!!! :heart: Kotiäitiys kunniaan!! Sitä ei ole tässä maailmassa yhtään liikaa.

ON: Flunssasta huolimatta pupuiltu :heart: . Tänäänhän se ovistikku näytti aamulla selkeetä plussaa, joten en varmaan myöhästynyt oviksesta. Mulla ei oo enempää testejä että olisin testannut huomenna myös. Nyt sit vaan jään odottelemaan mahdollisia tuloksia. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :LOL:

Onnea bubunen! :heart: :hug: :hug: :hug: Mä tilailin taas testejä tänään netistä. Toivottavasti ei tuu ennen joulua jotta en ala tehdä turhia negatestejä malttamattomuuksissani :ashamed:

Ja ammateista.. Mä olen ihan kohta valmis opettaja :wave:

Yhteistyössä