Hei ihanat hassut rakkaat palstalaiset!
Alkoi hymyilyttää niin leveästi, kun luin teidän hassuja keskusteluja. Tää on kyllä ihan valioyksilö tää meidän ketju :heart: :heart: :heart: Halaus kun ootte ihania!
Hempu ja Milean, onnea teidän "lauantai" plussatreffeille (vaikka hempu testaakin huomenna, mut sitä ei lasketa...
)! Saanko mä liittyä joukkoon? Mulla on nimittäin huomenna oviksesta 13 päivää, ja meillä on illalla ystävien kanssa pikkujoulut. Aionkin tehdä huome aamulla raskaustestin, että voin sitten hyvillä mielin juoda vähän viiniä. Siis, ei muista syistä tietenkään, enpä sitä ole odottanutkaan yhtään
Heh heh. Tiedän, että ei välttämättä näkyisi (kun ei oo kierron pituudesta mitään hajua) vaikka ihme tapahtuisi ja olisinkin raskaana...
Mä en kyllä yhtään usko, että voisin olla raskaana. Mulla ei ole yhtään sellainen olo, pikemminkin on sellainen olo että en ole todellakaan raskaana. "Oireita" on vaikka millä mitalla (alkuviikon etomiset, iltaisin flunssaolo, rintojen kipeys nyt oviksesta asti, alavatsavihlaisut, nyt alaselän kipeytyminen ilman syytä...), mutta mä en voi uskoa, että mulla voisi olla niin hyvä onni että tulisin raskaaksi eka yrittämällä. Ei mulle käy niin! Ja vahvin syy on tunne, että en ole raskaana. Uskon, että keho oireilee vaan noita luomukuukautisia näin vahvasti. Olipas sekavat selitykset... :ashamed: