~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Voi että teidän kanssa!Saatte aina mut hyvälle tuulelle kun luen teidän juttuja! :D Tervetuloa kaikki uudet! Milean + muut jännääjät plussaa kehiin! Oma napa:Odotan kovasti ensi viikkoa et pääsee tikuttamaan ovista joka on luultavasti juuri joulupäivänä...Mukava joulunaika tulossa :LOL: ,pientä raketin pakkausta tiedossa.. :D Ja tietysti ennen kaikkea toivon et ne spermatestin tulokset tulee ennen joulua ja ovat "hyvät"!!!Pelkään ajatustakin jos sieltä jotain "huonoa" löytyy. :'( Mutta toivotaan...
 
milean Lauantaina :D Tai oikeastaan huomenna, tai ehkä jo tänään? Noh jos varman päälle lauantaina ja pessimistinä lauantaina, et jos on ei oo tärpän, ehit sulatella asiaa ennen aattoa ja jos ja kun on tärpänny niin pelaat varman päälle että se plussa tulee varmasti :heart: Eli lauantaina :D Äänestän minä! :D Jänskättääääää.. :D

taffo Nyt tsemppiä siihen oviksen bingaukseen! Ja sen hyödyntämiseen ;) Pidän peukkuja kovasti, et saatte ihanan joululahjan ja tiedon, että simpat on hyviä :) Ja sitten rakettipaketin sen myötä :) :heart:

ON: Ei oireita ei oireita ei oireita, lalalalalalalalaaaaa.. *yrittää kovasti edelleen huijata kroppaa* :D
 
Voi teidän kaikkien kanssa, ootte niin ihania. :heart:

Mulla iski ihan kamala väsymys. :/ En nyt jaksa oikein kommentoidakaan muuta kuin että testatkaa lauantaina ja plussatkaa, kiitos tack merci thank you danke gracias. :D
 
Sartsa83
milean ehdottomasti lauantai. Äänestetty ja päätetty, lukkoon lyöty! .. Hempu testaa huomenna, koska mä pakotin sen siihen. :p

Taffo Älä suotta pelkää etukäteen. :) :heart: Katsotaan sitten mitä tuleman pitää. Ollaa sun tukena. :hug:

Hempu Diudidiu.... :D :heart:
 
No joo sartsa niin testaankii :D Mut eihän se välttämättä oo kuitenkaan plussa siinä vaiheessa kun KP 29 vasta sillon.. :D Jos tulee ollenkaa plussaa.. Mut noh, testaan kuitenkin, vähän tekis mieli mennä heti testaa, mut en viitti itteeni kiusaa saati avokkia :D Reppana sais slaagin kun miä karjun vessassa ja potkisin pesukonetta :D milean kuulostaa hyvältä toi yhtäaikaa plussaaminen ;) päivä sinne tai tänne, voidaan sanoa, et samana päivänä plussattiin :p

taffo aina :heart:
 
Kauhea ressi päällä nuista raskaus asioista. Kaamea vauvakuume ja oirelua on ainakin mielestäni ollut sinne suuntaan, mutta jo toisen negatiivisen testin jälkeen alkanu tuntumaan, että mielikuvituksen tuotosta on kaikki. Onko muilla kokemusta?!
 
helitys kuulostaa varsin tutulta :) Itellä tosiaan neljäs yk menossa ja aina tuntuu että on kaikenlaisia vihlasuja ja muita myllerryksiä mahassa...Ja aina se nega jaksaa v*tuttaa yhtä paljon :kieh: . Mut kyllä me jaksetaan ku tiedetään mitä sitten tulee kun tärppää :heart:

Tosiaan tein nyt sitten taas ihan vaan varmistuakseni sen negan tänään vaikka menkat oli ihan normimittaset mutta viikon ajoissa ja muitakin tuntemuksia oli. Selvispähän sekin taas!
Mutta onneks taas alkaa olla laskennallisesti ainakin ovis käsillä että saapi alkaa tuota ukkokultaa hätyyttämään tositoimiin :D Toivottavasti tämä kierto nyt tuottais jo tulosta, olis ihan mukava alku uudelle vuodelle jos ne menkat jäisi tulematta :heart:

Tsemppiä kaikille muillekin siihen plussan metsästykseen =)
 
helitys Mulla yk 17 menossa ja nyt vasta tässä syksyn aikana on tullu kaikkia kuvitteluoireita.. Aina luulee, että joku oire viittaa raskauteen, mutta sitten se täti kurvaa paikalle.. Kovin on turhauttavaa, sitten rakas avokki saa aina hirveetä huutia, kun miä petyn tätin tulemisen takia :( Onkos teillä mones YK? Tässä kierrossa oon yrittänyt olla kuvittelematta mitään oireita, mut kyllä sitä väkisin alkaa miettimään kun laskee kiertoja ja oletetun ovulaation ajankohtaa ja millon täti olis tulossa jne. Ja sitten vielä onnistuu tällä vauvastressillä saamaan keirron sekasin niin että tiedä millon se täti oikeestaan kurvaa paikalle.. Paljon tsemppiä siulle yritykseen ja tervetuloa tänne meidän joukkoon :heart:
 
milean ja hempula testatkaa joo lauantaina, me jännitetään täällä teidän puolesta! Niin puhalletaan paljon plussia! :heart:

Me katottiin miehen kanssa myös ne jaksot, ja ne oli ylen areenalla näkyvissä muistaakseni kuukauden, joten voi olla ettei näy enää. Mutta ihan mielenkiintoisia olivat, ja niissä oli kyllä paljon asiaakin. Kyllä siellä jossain jaksossa sitten selostettiin miten vähän on prosentteja missäkin kuussa tulla raskaaksi, ja periaatteessa vaan 24h sinä ovulaatiopäivänä.

Mä alan odottamaan ovulaatiota, se taitaa osua joulupäivien tienoille. Saa nähdä ovuloinko, ei voi mitenkään tietää. Toivotaan vaan parasta.

terp ihanaisen! Et viitsisi päivittää ton / toiselle puolelle: /90 (pillerit jätetty 09/09) Mulla ei sinänsä voi laskea yritys kuukausia, kun ei oe noita luomumenkkoja ollut. Vaikka henkisesti onkin nyt yk2....
 
Joo 1yk on menossa. Todellakin kiukku valtaa mielen varsinki ku ovistestitkää ei oo näyttäny mitään joten luovutin niiden testien suhteen kokonaan ja ajattelin että josko se tärppäis ilmanki ku yrittää tarpeeks. :Meinasin tulla hulluksi näiden ns. oireiden kanssa että ajattelin että jos keskusteleminen täällä sais mielen kevyemmäksi. :)
 
helitys Mäkin olen ihan hiljattain alkanu tänne kirjotella tuntojani ja kieltämättä se hiukkasen helpottaa =) Ihan uteliaisuuttani nyt kyselen et missä vaiheessa sun on nyt kierto? Vissiin olis tädin ollut jo aika kurvata paikalle jos on tullakseen vai? Noista kahdesta testistä vaan päättelin :LOL: . Mut toivotaan et jäis tulematta, itse kullekkin ;) .
 
helitys Mulla on tässä meneillään juuri sama tilanne, oon tehnyt tässä kierrossa 2 negatestiä, joista viimeisimmän lauantaina ja sen jälkeen oli todella tyhmä olo kun ajatteli kuvitelleensa kaiken.. Nyt kuitenkin oireet on jatkuneet ja vaan vahvistuneet kaikesta huolimatta niin on vähän sekaisin oleva olo. No, lauantaina se selviää kun testailen. Toivottavasti sulla tuo tarkottaisi plussaa sitten!

Tv-ohjelmista, mä olen katsellut ruutu.fistä noita Vauva tulossa-sarjan jaksoja, mutta oon vähän pettynyt siihen. :( Vinkatkaa ihmeessä jos löydätte youtubesta tai vastaavasta paikasta jotain kivoja dokumentteja tai vastaavia.
 
Onkohan mussa jotain vikana ku kaikki testit osottaa negatiivista niin ovulaatio ku raskaustestitki :D Ei oo tätiä näkyny toistaiseksi vaikka on tuntu että vois tullakki. *murr*
Jossain keskustelupalstalla oli porinaa, ettei useassa tapauksessa plussaus ole onnistunut vasta kuin useita päiviä kuukautisten pois jäännin jälkeen.
Kohta ei uskalla tehdä koko raskaustestiä ku pelottaa se karmiva pettymys :kieh:
 
joo 2 päivää on jo myöhässä.
Oireluna on ollut:
Puolittaista alamahanippailua ja juilintaa
Närästystä
väsymystä
rintojen aristusta
Silti tuntuisikin hieman omituiselta miten mun kohdalla se voiski olla muka niin helppoa että jo ensimmäisellä yrityksellä muka onnistuis. Täälllä on kuitenkin ihmisiä jotka on yrittäny ilmeisesti useita kk.
 
milean mulla on vähän samankaltaista negatiivista testit näyttää mutta oirelua mukamas on. Pittää varmaa turvautua jouluaattona seuraavankerran siihen raskaustestiin jos ei ala tätiä kuulumaan. Ajattelin vaihtaa testin normaaliin testiin nimittäin edelliset kaksi testiä tein sillä digitaalisella testillä ja nyt ottaa päähän ku ei edes voinu valossa katsoa onko edes haaleaa viivaa :D
 
neulainen hihii, meinasin tosiaan huomenna pissiä tikkuun kun toi sartsa niin vannotti minuu tekemää :D Kunhan tuo avokki tuosta häipyy salille niin sitten, että tosiaan voin potkia sitä pesukonetta ja vääntää itkua jos se testi ei näytä yhtään mitään :D Hmh, tosi positiivisella mielellä siis mennään :D *halauksia* siulle, toivottavasti ovuloisit :heart:

helitys jos ei ala positiivista testiä tulemaan eikä tätiä, niin käännyppä verikokeiden puoleen sitten :)

ON: Sain tänään ovulaatiotestistä haaleen viivan.. Sen takia se sartsa nyt innostaakin minuu testaamaan :D Ihana sartsa murunen :heart:

milean voikunvoikunvoikun nyt plussaisit lauantaina :heart:
 
helitys Onko sulla sitten yleensä ihan tasainen kierto? Onhan mahdollista että esim ovis on ollut vähän myöhempään kuin normaalisti tässä kierrossa stressin tai muun takia, ja sen takia sitten testit ei vielä näytä plussaa.. (Itse vetoan tuohon tekosyyhyn tän mun juttuni kanssa. :LOL: )

Hempu oijoi, siellä on tosiaan jännää sitten huomenna! Pidän peukkuja, plussaile nyt siellä sitten ja tule heti kertomaan! Mä teen saman sitten lauantaina. :heart:
 
Hei ihanat hassut rakkaat palstalaiset!

Alkoi hymyilyttää niin leveästi, kun luin teidän hassuja keskusteluja. Tää on kyllä ihan valioyksilö tää meidän ketju :heart: :heart: :heart: Halaus kun ootte ihania!

Hempu ja Milean, onnea teidän "lauantai" plussatreffeille (vaikka hempu testaakin huomenna, mut sitä ei lasketa... :D)! Saanko mä liittyä joukkoon? Mulla on nimittäin huomenna oviksesta 13 päivää, ja meillä on illalla ystävien kanssa pikkujoulut. Aionkin tehdä huome aamulla raskaustestin, että voin sitten hyvillä mielin juoda vähän viiniä. Siis, ei muista syistä tietenkään, enpä sitä ole odottanutkaan yhtään :D :D Heh heh. Tiedän, että ei välttämättä näkyisi (kun ei oo kierron pituudesta mitään hajua) vaikka ihme tapahtuisi ja olisinkin raskaana...

Mä en kyllä yhtään usko, että voisin olla raskaana. Mulla ei ole yhtään sellainen olo, pikemminkin on sellainen olo että en ole todellakaan raskaana. "Oireita" on vaikka millä mitalla (alkuviikon etomiset, iltaisin flunssaolo, rintojen kipeys nyt oviksesta asti, alavatsavihlaisut, nyt alaselän kipeytyminen ilman syytä...), mutta mä en voi uskoa, että mulla voisi olla niin hyvä onni että tulisin raskaaksi eka yrittämällä. Ei mulle käy niin! Ja vahvin syy on tunne, että en ole raskaana. Uskon, että keho oireilee vaan noita luomukuukautisia näin vahvasti. Olipas sekavat selitykset... :ashamed:
 
Niin ja kiitos Hempu kauniista sanoista :heart: :heart: Niin ja pitikin sanoa vielä, että mäkin sain tänään ovulaatiotestiin (joo, sellaisenkin ehdin tossa tekaisemaan, oon ihan sekaisin :D :D) haalean viivan, vaikka ei oviksesta pitäisi olla tällä hetkellä tietoakaan.

Siili saako kysyä että minkä alan ihmisiä oot?

Sartsa ja pöhkis-möhkis halaus :heart: :heart:

Neulaiselle ovisonnea!!!

Helitys, ei sussa mitään vikaa ole! Kyllä ne testitkin vielä plussaksi muuttuu, tsemppiä!
 
Milean kiitos! Pidetään triplatreffit :) Lupaan rapsata heti, mut se on nega, mä tunnen sen niin vahvasti. Hempu ja sää voisitte kyllä plussata näillä treffeillä, kertokaa sit kanssa pian!! +++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
bubunen teeeeervetuloa mukaan vaan testailemaan :heart: Hei, ollaan me sit ton mileanin tukijoukko ja testataan tsempataksemme sitä, koska mulla on kanssa sellanen fiilis, etten varmana plussaa :D :LOL: Mutta toivottavaahan on, että me kaikki päräytettäs sitten tonne listalle, että hempu ja milean ja bubunen 19.12 ;) Siinä oliskin tavotetta ;)
 

Yhteistyössä