~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Täällä siis tänään kp 28/28-?? .. Aamulla testattu viljan herkällä viivanpaikka/nega. Mulla on vatsassakin just sellanen tunne että menkat alkaa kohta. En usko että ne viivat enää tummuu... Kyllä ihminen voikin olla hullu kun saa kuviteltua itelle jos jonkinlaisia oireita :( uskomatonta.. Mutta haleja ja jaksamista muille! :hug:
 
Halleberry Ok, ajattelin vaan kun kukaan ei vastannut millään tavalla kirjoitukseeni, että en kelpaa sinne puolelle kun vasta aloittelen yritystä tällä kertaa... Olen kyllä ajatellut myös aloittaa suoraan lapsettomuuspuolelta kun tosiaan raskautuminen ei minun kohdallani kovin helposti toteudu, mutta en taida sinne vielä mennä kun ei olla missään hoidoissa..
 
Heips. Täällä alkaa kyllä usko loppuu aika hurjasti tossa lapsi asiassa :/ Itteeki vaan pelottaa et jos on jotain vikaa, ja et jos ei voisikaan ikinä lapsia saada. Noo, mutta odotellaan ja katsellaan mitä tämän kuu tuo taas tullessaan !

Plussatuulia kaikille !! :whistle:
 
on: ei ihmeellistä, nyt ei juuri mitään tuntemuksiakaan... :eek: ihme kyllä...

huomen illalla tai viimeistään sunnuntaina sitten ekaa kertaa testailemaan...

sannis11 +++ toivotaan että tummuu!

ja muille myös +++++++ :whistle:
 
onko muilla vastaavia kokemuksia:
aloin juomaan greippimehua heti tämän yrityskuukauden alusta ja mun menkat on ollu ihan mahottoman runsaat eikä meinaa millään loppua (nyt taitaa olla seitsemäs päivä menossa)! Voiko greippimehu ihan oikeasti vaikuttaa noin eli pitäisiköhän sitä alkaa litkimään vasta kun menkat on ohi..?

Tilasin äsken ovistestejä. :ashamed:
Ihan hölmö olo, ajattelin, että osaan ottaa rennosti tämän raskautumisen yrittämisen, mutta ajatukset pyörii vaan asian ympärillä ja pelko siitä, ettei se ehkä onnistukaan on koko ajan jossain takaraivossa vaikka yritystä ei vielä muutamaa kuukautta enempää olekaan takana. Niin moni tuttu on joutunut turvautumaan hoitoihin tai ei ole saanut lainkaan lapsia, että pelkään saman tapahtuvan meillekin...

tsemppiä kaikille muillekin, joiden pää on ihan sekaisin näiden asioiden kanssa.. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiuvi:
onko muilla vastaavia kokemuksia:
aloin juomaan greippimehua heti tämän yrityskuukauden alusta ja mun menkat on ollu ihan mahottoman runsaat eikä meinaa millään loppua (nyt taitaa olla seitsemäs päivä menossa)! Voiko greippimehu ihan oikeasti vaikuttaa noin eli pitäisiköhän sitä alkaa litkimään vasta kun menkat on ohi..?
greippimehu voi happamuudellaan muuttaa emättimen limat simppaystävällisemmäksi oviksen aikaan ja uskomusten mukaan sitä pitäisi juoda menkoista ovulaatioon saakka

kohdun limakalvon tai vuodon määrään ei pitäisi vaikuttaa millään tavalla
 


Lauantai 5.09.09



Zande..........................kp 70/28........................yk ?
pokermama.................kp 59/??........................yk 1
Haaveileva-85..............kp 52/26-33(-36)...........yk 7
Niin toivoisin................kp 51/30-33...................yk 7
butterFly88.................kp 47/?............................yk 1
EtanaLilli......................kp 44/26-31.....................yk 8
kaz...............................kp 43/24-34....................yk 14
Vuorovesi.....................kp 40/26.........................yk ?



Jezze...........................kp 37/28..........................yk 7



Cladoceran..................kp 29/32-51......................yk 7
Sannis11....................kp 29/28-??.......................yk?
HappyFeet...................kp 28/**...........................yk 10
pata-ässä....................kp 28/28..........................yk 2
kiharapää....................kp 27/28-35.....................yk 23
Saana07......................kp 26/28...........................yk 1
Jeip..............................kp 25/40........................yk 3
Sinirusko......................kp 22/28-30..................yk11
niiskuneiti-...................kp 11/28-30..........................yk 6
hippopotamus80..........kp 10/26-29....................yk 10



Kilu09..........................kp 20/28-29....................yk 8
Siffis.............................kp 18/30........................yk 5
Elviir-a..........................kp 16/26-31....................yk 7
HaLLeBeRRy.................kp 16/23-28....................yk 22
Louvre.........................kp 15/32-35...................yk 16
murppa86....................kp 13/25....................yk 51
Bebek..........................kp 12/?............................yk1



yöperhonen-................kp 9/28..........................yk 21
Susanna85..................kp 8/28..........................yk2
tiuvi.............................kp 7/25-30.....................yk 3
Siniviuhka....................kp 6/27-30.....................yk 21
HayLina.......................kp 5/29...........................yk 10
Opaali78......................kp 5/28-29.....................yk 6
Pipopi...........................kp 4/26-39....................yk 15
anu84..........................kp 1/30-**..................yk 20
Ansku-82.....................kp 1/30...........................yk 10

LauraAnnika................kp ??/(26-)30-37............yk 8
Jempula......................kp ??/??.........................yk1





[/quote]

 
Anu84 :hug: tädistä..

ON: Eilen tuli vähän tuhrua joka loppui ku seinään. Tänään aamulla ihan minimaalista tuhrua pyyhkiessä. Housuihin asti ei oo tullu sen eilisen lorahduksen jälkeen mitään. Viime kierron mukaan huomenna pitäis alkaa menkat joten katotaan. Jos mitään ei kuulu niin odottelen kyllä sinne kp 36 asti ennen ku testaan. Aikasta lailla kyllä oon varma, et huomenna "padot aukeaa".

Tsemppiä kaikille joilla testaus on tänään tai lähipäivinä! Ja haleja kaikille muilleki tädin yllättämille.
 
Ja täällä aukes hanat. Kp 1/30. Lyhennetään kierto nyt tohon 30 vaikka menkat kestikin tässä kuussa vaan 29 päivää.

Nyt alkoikin sit eka clomi ja progynova kierto. Toivotaan et niistä on apua. Aukiolotutkimuskin on sit kohta ja ultra noitten clomien takia. Nyt jännittää! :)
 
Halleberry, kiitos tiedosta tuon greippimehun suhteen! Mä yritin jossain vaiheessa selvitellä, että mikä ihme siinä greippimehussa on, joka vaikuttaa. Mutta en oikein päässyt mihinkään muuhun tulokseen, kuin että siinä on foolihappoa. Mutta totuus on tarua ihmeellisempää. Kuulostaa tosi järkevältä, jos syynä on nimenomaan se happamuus. :D

Voih Ansku ja Anu! :hug:

Nyt näyttää olevan kriittiset paikat monella, joten toivotaan, että tästä kierrosta saadaan plussia, jotta tuo meidän lista lyhenisi! (vähemmän päivitettävää ;))
 
täältä :hug: kaikille sitä tarvitseville tasapuolisesti.
iloitsen myös kaikkien puolesta, joilla siihen on aihetta :)

ON: täällä elellään hiljaiseloa..
eilen kuulin, että yksi lähipiiristä on taas raskautunu.. näitä vauva-uutisia putoilee ihan jatkuvalla syötöllä taas.! toki olen iloinen kaikkien puolesta, mutta silti se tuntuu sisimmässä jotenkin pahalta.. tämäkin uutinen, jonka kuulin eilen, ei ollu tyhtään odotettavissa, ei siis ollut mikään suunniteltu lapsi ja siksi se kai pahemmalta tuntuukin..
eli tälläista tänne, lääkäriaikaa pitäis mennä varailee.!
 
kiitoksia Halleberrylle tuosta greippimehutiedosta...
edelleenkään nämä kuukautiset ei meinaa loppua millään, mulla on kohta varmaan verenhukka.. :LOL:

kertokaahan miten vastaatte uteliaiden kyselyyn siitä, että "meinaatteko hankkia lapsia", "koskas niitä pikkusia on teille tulossa", "joko se vauvakuume vaivaa" ym.

musta on ärsyttävää kun aika vieraatkin ihmiset kyselee tuollaista henkilökohtaista asiaa. me ei olla ainakaan kenellekään kerrottu meidän suunnitelmista.

Eli kertokaahan nasevia vastauksia sukulaisten ja puolituttujen kyselyihin...
Ollaan mietitty, että vanhemmilta miehiltä voi alkaa vastaavasti kyselemään niiden erektio-ongelmista, jotta ymmärtävät menneensä henkilökohtaisuuksiin, mutta tuollaisella vastakommentilla voi saada pahaa silmää sukutapaamisissa..
:kieh:
 
Heips kaikille!

Pahoittelut kaikille negan tai tädin riivaamille :hug:

Täällä on alkanu syksy opiskeluiden merkeissä, joten vauvakuumeilu ja palstailu on jääny vähä vähemmälle. Parempi kai niin, jospa vaavi tuliski sitte ku en stressaa siitä liikoja tai näin on ainaki monille käyny :) mutta nyt en enää tikuttele ovista yms. Vaavi tulee jos on tullakseen.

Hyvää syksyä kaikille ja plussatuulia :heart:
 
Tiuvi mäkin oon miettinyt samaa... Eli miten tosiaan vastaisi uteliaille kyselijöille. Olis kiva olla reservissä muutamia laineja, mitä vois sitten tarpeen tullen heitellä. Tietty noi erektio-ongelmilla vastaamiset vois olla yks hyvä. Sitten joskus törmäsin sellaisen postimyyntivittuiluun, meni jotenkin: "Kerropas mistä te niitä vauvoja ootte tilannut, ku mä en oo vielä löytänyt oikeen sopivaa? Saisko netistä jostain?" En muista miten se tarkkaan meni...

Yleensä oon vältellyt vastaamista tai hörähtänyt, että juu ei oo tietääkseni tulossa... :/
 
Heippa! Ensinnäkin isot halit kaikille joilla täti tullut kylään :(
Mutta mutta... Mä testasin aamulla Predictorilla haalean viivan.. tosi haalea verrattuna kontrolliviivaan mutta selvästi nähtävissä, ei tarvitse käännellä ja väännellä nähdäkseen viivan ja vähän vaaleanpunaistakin siinä näyttäis olevan mukana :) Tein toisen testin muutaman tunnin päästä uudestaan ja samanlainen haamuviiva tuli... Yritin saada kuvaakin mutta on niin huono kamera ettei saa mitään selvää :( Mulla siis kp31/28-?? .. kattoin tossa just kalenteriakin, mulla on ollu kierto joskus 38 päivääkin, joten ei täs nyt ihan vielä kannata innostua.. mutta voi kun se tuosta nyt tummuis :heart:
 
mä olen uteliaille vaan vastaillu että "peitot heiluu kovin joka päivä" tai ihan vaan et "tulee jos on tullakseen". riippuu vähän ketä kysyy... meillä tosiaan yritystäkään ei juuri kauaa takana vielä ole mutta onhan niitä uteluita jo pari vuotta kuullu...

On: testailin lauantaina illalla clear bluen testillä, mutta ei tainnu testi toimia kun ei tullu tarkistuikkunaan mitään viivaa...tein kaikki ohjeiden mukaan...lauantaina päivällä oli menkkamaisia poltteluita pari kertaa ja luulinkin et menkat jo alkavatkin mutta ei.. ja sen jälkeen ei niin minkäänlaisia tuntemuksia... tänään tai huomenna pitäis alkaa, ovat kyllä aina juuri ajallaan...mun laskujen mukaan huomenna..
 
Lisään vielä tohon mun tekstiin että siis kahdella Predictor-testillä sain haalean, mutta havaittavissa olevan viivan, mutta apteekin omalla (joka pitäisi olla herkempi) sain tänä aamuna negan?ei merkkiäkään viivasta... antaisko toi predictor muka jo positiivisen tuloksen vai 2 väärää hälytystä...??
 
Kaikille iso :hug: !!!!! :heart: Täällä jo kp 24,nopiasti kyllä menny tää kierto! :) Ovistesteihin tikuttelin suht vahvaa viivaa jo kp 12-14 ja sit ne viivat vaan jotenkin katos ja nyt tänä aamuna taas jonkinlaista viivaa näytti,aikas outoa kyllä!? :/ Tosin viime kiertokin oli sen 40pv et tiedä sitten!Rinnat ollu kipeet jo sieltä kp 10 lähtien,muuten ei mitään....Greippimehua oon juonnu kyl nyt koko kierron!! :) Plussatuulia puhaltelen kaikille!!!
 

Yhteistyössä