~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Tosi monella on täällä jännät paikat! Toivottavasti tulee monta plussaa!

Täällä odotellaan vieläkin ovista. Sais jo vähitellen tulla. Argh. Kp 19/28-29 jo.

Mä käytän hyödykseni kaikkien vähän epävirallisempienkin tutkimusten tuloksia, jos ne tuntuu hyviltä. Esim. makoilen seksin jälkeen sängyssä jalat ylhäällä ja lueskelen kirjaa. Aika monta kirjaa on jo saanut luettua. :)
 
butterFly88
saana07 en mä sitä tiedä kuin kaun nyt tulis välttää mut mä yritän ainaki aina silleen et jos aamulla pupustellaan niin meen illalla kunnon suihkuun..totta kai mä pyyhin ne päälimmäiset limat pois ja pesen ns. ulkopuolelta itteni mut en rupee tuolta sisältä itteäni kaivamaan puhtaaksi!

pata-ässä en mä oo sata varma onko siitä haittaa jos käy pesulla, mutta kun ystävä jolla on 9 lasta :D niin sanoi että hällä on ollu aina loistavana ehkäsynä se kun on mennyt pesemään seksin jälkeen itsensä kunnolla ja heti kun on vauvoja halunnut on pesut jätetty ja nii on raskaaksikin tultu ei aina ihan heti, mutta kuitenkin.
Siksi ite oon jättäny ton alapesun aina myöhempään, mutta mistäs tota sitten loppujenlopuks tietää :whistle: Mutta mä nyt ainekin kokeilen sitte ns "varmanpäälle".

Onko muuten kenelläkään kokemusta tosta pahanmakuisesta greippimehusta??
miten sitä tulis juoda ja onko miten vaikuttanu ovis limoihin??
Mulla ei itellä oviksen aikaan mitään erityisiä tuntemuksia, en siis tiedä ikinä milloin on ovulaatio en oo liuskojakaan kokeillut...
Jännäillään :)
 


Onko muuten kenelläkään kokemusta tosta pahanmakuisesta greippimehusta??
miten sitä tulis juoda ja onko miten vaikuttanu ovis limoihin??
Mulla ei itellä oviksen aikaan mitään erityisiä tuntemuksia, en siis tiedä ikinä milloin on ovulaatio en oo liuskojakaan kokeillut...
Jännäillään :) [/quote]


Mulla ainakin vaikutti tuo greippimehun litkiminen siihen et lyheni kierto ihan selkeesti.. Ovislimoihin ei mulla ainakaan vaikuttanu, mut toisilla on siihen tepsiny.. Kannattee kokeilla vaiks ei se mitää herkkua ookkaan..
Mä join ainaki joka aamu kp1-kp15
 
butterFly88
EtanaLilli
joitko aina lasillisen siis sitä aamusin?? Sittehän mun on pakko kokeilla kun kierto o n ihan mitä sattuu jos se auttais yhtään siihen.. :)
Kiitos tiedoista =)

Vuorovesi Tervetuloa mukaan :hug: =) tuskin se olis vielä positiivistä tulosta antanutkaan että ei kun jännäilemään meidän mukaan :D
 
butterFly88
vuorovesi mä inhoon sitä greippimehun makua yök...! Mut väkisin se on nieltävä vaikka :D Se muuten on ihan pirun kallista ainakin tuo valion greippimehu yli 2e jos oikein muistan.
Mä lähetän sulle plussa tuulia :)
 


Torstai 20.08.09



Zande..........................kp 54/28........................yk ?
Hlemmur......................kp 53/??.........................yk 2



pokermama.................kp 43/??........................yk 1
anu84..........................kp 41/30-**..................yk 19



Haaveileva-85..............kp 36/26-33(-36)...........yk 7
Siffis.............................kp 36/30........................yk 4
Niin toivoisin................kp 35/30-33...................yk 7
Louvre.........................kp 31/32-45...................yk 15
butterFly88.................kp 31/?............................yk 1



EtanaLilli......................kp 28/26-31.....................yk 8
Elviir-a..........................kp 28/26-31....................yk 6
kaz...............................kp 27/24-34....................yk 14
HaLLeBeRRy.................kp 25/23-28....................yk 21
Vuorovesi.....................kp 24-26.........................yk ?
hippopotamus80..........kp 24/26-29....................yk 9
niiskuneiti-...................kp 24/30..........................yk 5
murppa86....................kp 22/24-28....................yk 50
Pipopi...........................kp 21/26-39....................yk 14
Jezze...........................kp 21/28..........................yk 7
yöperhonen-................kp 20/28..........................yk 20
Opaali78......................kp 20/29-31.....................yk 5



Siniviuhka....................kp 17/27-30.....................yk 20
HayLina.......................kp 17/29...........................yk 9
tiuvi.............................kp 16/30...........................yk 2
Ansku-82.....................kp 14/35...........................yk 9
Cladoceran..................kp 13/32-51......................yk 7
HappyFeet...................kp 12/**...........................yk 10
pata-ässä....................kp 12/28..........................yk 2
kiharapää....................kp 11/28-35.....................yk 23
Saana07......................kp 10/28...........................yk 1



Jeip..............................kp 9/40........................yk 3
Sinirusko......................kp6/28-30..................yk11
Kilu09..........................kp 4/28-29....................yk 8
LauraAnnika................kp ??/(26-)30-37............yk 8



 
butterfly88: mieki oon nyt juonu viime kierrosta asti tuota valion greippimehua. Yleensä aamulla sen yhen lasillisen, mut kun oon nyt jotenki siihen addiktoituntu (johtuneekohan mun kuvitelmasta et se raskauttais paremmin tai jotain :D ) nii tulee sitä litkittyä muutenki. Viime kierrossa alotin sen juonnin niin myöhään, nii en juuri mitään muutosta kyllä huomannu, mut nyt kun oon jatkanu sen juomista jokapäiväsesti tädin tulosta lähtien, niin ovis oli kyllä paljo selkeempi ja muutenki se on lisänny mun "liukkautta". :D Nyt vaan toivon tietty et myös sen oviksen bongaaminen tuottais jotaki mukavaa mukanaan sitte parin viikon päästä. :)

:hug: :hug: kaikille pudonneille!
 
meillä meni tämä yrityskuukausi ihan harakoille. :(
mies on ollu kuumeessa, eikä mitään toivoa yrityksestä ole ollut. harmittaa.
ainoa toivo on, että miehellä olis jotain tosi pitkäikäisiä supersiittiöitä, mutta lienee toiveajattelua.. no, täytyy vaan odotella, että tää kierto loppuu, niin pääsee oikeesti yrittämään... blaah...

täytyypä sitten ottaa tuo greippimehu käyttöön :)
 
Heips ! Nyt voi päivittää kp 1 !Ihan hyvillä mielillä oon vaikka menkat alko tänään ja nyt on siis kierron pituus 28, kunpa se nyt sit vihdoin jäiski tohon 28 ettei menis enää yli. Parempi tietysti olis jos se venyis ainakin sellaset 9 kk ens yrityksestä ;D
 
kaz, :hug: Lapsettomuuspuolella minäkin pyörin, kun meijän talossa ei oo pippeliä :)

Huomenna viimeistään on SE päivä. Vois olla jo tänäänkin... Tädin kyläilypäivä. Jättäis väliin, vituttaa, jos vaan myöhästyy bussista, mut tulee kuitenkin :(
 
Mulla tänään kp14/28-?? . Peittojen alla touhailtu 19.8 :) eli jos kierto kestää tällä kertaa ton 28päivää niin ovis siis tänään! saas nähdä miten käy.. millään en malttais odottaa tuon testailun kanssa! :D
 
Voi sua, Niin toivoisin :hug: Mutta ei ruskeesta vuodosta vielä tartte huolestua! :)
Mä tässä odottelen kans samaa, tulee kurkittua pöksyihin ihan nonstoppina... Huh... Huomenna testi, jos täti ei yön aikana tai tän loppupäivän aikana tuu kyläileen. Äää, miten tää voi olla näin raastavaa?
 
butterFly88
Haylina kiitti tiedoista =)

niin toivoisin :hug: toivotaan ettei se oo mitään vakavaa!!!! paljon voimia sinulle!!!

Mä tänään tein testin en malttanu oottaa ens viikkoon.. :ashamed:
En oikein tiedä nyt onko toi viivan paikka vaiko haamujen haamu pitää testailla sitten sunnuntaina tai maanantaina uusiksi...elkääkä vaan onnitelko vielä! :D

:hug: Kaikille tippuneille!!!
 
butterFly88
Yritän kuvaa saada tänne teille jotenkin...mulla vaan on oma digikamera tällähetkellä rikki se ei jostain kumman syystä mene päälle varmaan ukko kaatanu mehut tai jotain sen päälle ei ois meinaan ihme siltä...mutta yritän kuitenkin niin pääsette katsomaan kanssa onko se viivan paikka vai mikä lie...ainiin ja kaupan (s-marketin) joku halppis testi missä on mukana kaks testiä...
 
Heippa hei!

Toivotaan butterfly, että saat oikean viivan mahdollisimman pian!

Ja Halleberry :hug: :hug: :hug:

ON: Lämmöt on noussut ja ovis on ollut keskiviikkona. Ajoitus hyvä 10! Eli nyt vaan odotellaan. Ja tän kierron perusteella sitten oikeasti selviää luteaalivaiheen pituus. Todennäköisesti 9-10 päivää...
 
En oo kerenny ku pikaisesti lueskelemaan kaiken muutto ja loma hässäköiden takia. Mutta täällä sitä taas ollaan! Keskiviikkona on se lääkäri.. jänskättää! Tällä ei mitään uutta. Yrityskin on ollu vähän niin ja näin kesäloman aikana. En oo ees kerenny kauheesti miettiin koko asiaa kun on ollu kaikennäköistä touhua muutenki! Mut nyt ku paluu arkeen taas on ovella alkaa yrityskin kovempana!

Onnea kaikille plussanneille. Isot halit sitä tarvitseville. Tsemppiä niille joilla alkaa oleen päivät täynnä.
 

Yhteistyössä