ON: juuh, kp 31/26-31, tätiä ei sitten tullut tänäänkään... Nyt alkaa sitten vähän jo hermostuttaan. hitto!!! tunnen alavatsalla koko ajan sellasta kipua, mutta kun en tiedä mitä kipua se sitten on. ja ne nännit, hohhoijaa...turvoksissa ja kipeät, nyt varmaan jo 1,5-2 viikkoa. mutta pelkään!! en uskalla tehdä sitä testiä! :'( mitä mun nyt pitäis tehdä??? odottaa vielä, vai tehdä testi, jonka jälkeen kenties hyppään kattoon tai sit mun maailma romahtaa... :ashamed: vaikka olin ihan varma, et se täti tulee, niin onhan tässä parin päivän ajan ehtiny ajatella jos jonkinlaista. no anyway, tänään oon kävelly kun paskat housussa, kun alavatsa on ollut niin kipee, kävellessä tömähdyksetkin satuttavat alavatsaa. mutta yleensä tädin tullessa alavatsa on ihan erilailla kipee ja selkä ehkä vielä enemmän. ota tästä nyt sitten selvää... aaaaaaaapppuuuuuuuaaaaaa!
(kädet tärisee jo nyt...)
Sinirusko oon kyllä miettiny tota ihan samaa ton possupiikin suhteen. jos tilanne siis olisi se, niin ottaako vaiko eikö ottaa...? koskas meinaat testata?
milean mulla pari viikkoa sitten myös paha ummetus, mutta se meni sitten jonkin ajan päästä ohi, jolloin alkoi tulla näitä muita "oireita"... tiedä sitten mistä johtui, mutta kumminkin...
*muoks* kyselin
Taffo tilannettas, kun en huomannut, että olit ehtinytkin jo laittaa viestiä... :hug: negasta! mutta sullahan oli kp:ä vasta vähän, voihan se siitä vielä muuttua!