~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Taffo suuri määrä :hug: Testailet sitten uudestaan, kun tätipäivät on myöhässä :) Älä vielä heitä hanskoja kehään :heart: Ja jos ei nyt, niin ensi kierrossa sitten :hug: Tiedän, kuulostaa tyhmältä, mutta niin se vaan on, uutta yritystä sitten kehiin.. Mutta hei, vielä sulla on päivä jäljellä tätipäivään, toivotaan parasta :heart:

ON: juuh, kp 31/26-31, tätiä ei sitten tullut tänäänkään... Nyt alkaa sitten vähän jo hermostuttaan. hitto!!! tunnen alavatsalla koko ajan sellasta kipua, mutta kun en tiedä mitä kipua se sitten on. ja ne nännit, hohhoijaa...turvoksissa ja kipeät, nyt varmaan jo 1,5-2 viikkoa. mutta pelkään!! en uskalla tehdä sitä testiä! :'( mitä mun nyt pitäis tehdä??? odottaa vielä, vai tehdä testi, jonka jälkeen kenties hyppään kattoon tai sit mun maailma romahtaa... :ashamed: vaikka olin ihan varma, et se täti tulee, niin onhan tässä parin päivän ajan ehtiny ajatella jos jonkinlaista. no anyway, tänään oon kävelly kun paskat housussa, kun alavatsa on ollut niin kipee, kävellessä tömähdyksetkin satuttavat alavatsaa. mutta yleensä tädin tullessa alavatsa on ihan erilailla kipee ja selkä ehkä vielä enemmän. ota tästä nyt sitten selvää... aaaaaaaapppuuuuuuuaaaaaa! :eek: (kädet tärisee jo nyt...)

Sinirusko oon kyllä miettiny tota ihan samaa ton possupiikin suhteen. jos tilanne siis olisi se, niin ottaako vaiko eikö ottaa...? koskas meinaat testata?

milean mulla pari viikkoa sitten myös paha ummetus, mutta se meni sitten jonkin ajan päästä ohi, jolloin alkoi tulla näitä muita "oireita"... tiedä sitten mistä johtui, mutta kumminkin... :p

*muoks* kyselin Taffo tilannettas, kun en huomannut, että olit ehtinytkin jo laittaa viestiä... :hug: negasta! mutta sullahan oli kp:ä vasta vähän, voihan se siitä vielä muuttua!

bambina Jos olisin sun asemassa testaisin varmaan heti, mut siitä huolimatta sanon, että odota vielä pari päivää varmuuden vuoks :) :hug: Voin vaan kuvitella miten hermona ja epätietosena oot.. iiik apua, nyt jänskättää sun puolesta :D Toivotaan parasta :) :hug: :hug: :heart:

Sartsa83
Hempu Jjjjjepp. Tänään pistetään. Iiiiks. ;) .. heh.. :p

Ellen voivovioivoivoivivoiiiiiiiiiiiiiii kun on suloinen pieni palleroinen. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: paljonpaljonpaljon onnea!!!!!! :hug:

Taffoooooooo :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Ei masistella ei. Tiiän että ahistaa ja tiiän että masistelee, mutta se on vain kivenheiton päässä että sinäkin ilmotat olevas raskaana! Mä vain tiiän sen. Sunkin on tiiettävä. :heart:

milean mulla on nyt ollu ihan sama homma... aiemmin aina vatta toiminu ennen menkkoja mut nyt ku oon noita hormooneja joutunu veteleen.. niin sen takia mulla (ilmeisesti sen takia) ei maha sit toimikaa kuten normaalisti.. jospa se ummetus kertois sulle jotaki muuta. ;)

taffo Mutta on ihmisiä, joilla se raskaus vaan ei näy heti. Joten älä nyt missään nimessä heitä kirvestä kaivoon, vaan odota se viikko!!

Ja jos mä oisin bambina, niin mä testaisin kyllä heti viimeistään huomenna. Mutta mä olenkin kärsimätön :whistle:

Sartsa83
Hempu Iltasella pitää aina pistää noi pistokset ja sitten tää istukkahormoonia sisältävä pistos joka irrottaa munasolun eli tkee ovulaation pitää pistää tasan tarkkaan klo 21-22. :) :p

Voi Taffo .. sanoit mitä sanoit mut mä halin sua kovin ja lähetän sulle plussia ja ilosia ajatuksia ja toivoa tähän yrittämiseen. :hug: :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart: :heart: :D

Voi mekkala :heart: Onnea hirmuisesti!!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Ootte niin ihania kaikki,haleja ja pusuja kaikille tätä hätähousua lohduttaneille!Vähän taas uskaltaa jo varovaisesti toivoa jos se plussa sieltä kuitenkin tulis kun on menkkoihin vielä 5 päivää..tai oikeestaan 4 kun mulla 27 päivää yleensä aina ja noi pirun pistot mahassa vaan jatkuu. :eek: Mekkalalle hirmu paljon OOONNNEEAAAA!!!Ihanaa! :heart: :flower: Sartsalle erityisesti:sitä samaa sinulle! :hug:

hempu86la , neulanen niin, kyllä huomenaamulla varmaan sitten testaan. syy miksi en ole vielä testannut on varmaan se, etten ole halunnut rikkoa pilvilinnojani. en tiedä miten kestän sen, jos nega tulee. helpompi olis ollu, että olis täti tullu. mut toivon tietty et plussaa näyttäis... alavatsa- / kohtukivut on sellasia...hmm...en osaa selittää. jotkut täällä on puhunut nippailuista tai vihlomisesta. ei mulla sellasta ole. tiedättekö tunteen, kun on virtsarakko ihan täynnä ja kun pääset pissille, niin se tyhjä, sellanen jännä tunne rakossa...? en tiedä tietääkö kukaan, mutta sellanen tunne mulla on koko ajan kohdun paikkeilla. ei nipistele, jomota tms. kun vaan tuntuu ihan selvästi. voi ei, mua itkettää jo nyt kun mietin sitä aamuista jos negan testaan ja sit alkaa se tädin metsästys... :'( kun luulin kans, et huomaan kyllä ihan selvästi sitten kun olen raskaana, mutta en ole mistään muusta varma kuin tuosta uskomattomasta nännikivusta ja -paisumuksesta! :LOL: noh, ostin jo sellaisen cb:n digitestin, että jos kotitesti näyttää epäselvää, niin varmistellaan vielä sillä, mut jos tulee selvä nega, niin en "tuhlaa" sitä sitten.

ja nyt sinirusko ja taffo, älkää luovuttako! mitäs jos plussattais porukalla?? ;) :hug:

mekkala paljon onnea, kyllä se nyt uskottava on!! :heart: :heart:

Jänniä hetkiä täällä monet elelee. Edelleen toivon mahdollisimman monelle plussaa!!! :) :heart:

:hug: Sitä tarvitseville.

Tein uuden raskaustestin ja se oli nega, eli se viime kertainen oli ihan vaan joku viivanpaikka, jota ei oo ennen tullu kyseisellä testillä. Oikeesti se ovis taisi olla vasta nyt...huomenaamulla aloitankin sit terot tähän perään niin josko limakalvo olisi sitten laadukkaampi! ;)

Nyt ois takana 11 yrityskuukautta. Kp 1/28-29 :'(

Noin vuosi sitten kuvittelin että tänäjouluna ois meillä vauva mutta käviki sitten näin. Ja tänään miehen kaveri sai pikkukakkosen, ei vaan jaksanu siitä iloita. Itsekästä mutta ei voi mitään.

Jospa se tästä.

Täällä taitaa ovis lähestyä limoista päätellen. Tai sitten se on jo tullut. No, on tässä ainakin hommaa edistettykin kun kerrankin tätä rouvaakin on haluttanut :LOL: En ole jaksanut edelleenkään stressailla sen kummemmin. Oon pitänyt itseni näistä aiheista niin kaukana kuin mahdollista, ja ihan hyvin oon onnistunutkin =) Helpottaa kummasti elämistä, suosittelen itse kullekin ;)

Tänään sain taas mittakaavaa näihin asioihin, kun kuulin järkyttävän uutisen ystävästäni joka oli viimeisillä viikoilla raskaana. Ei se raskaaksi tuleminenkaan näköjään mitään takaa, mitä tahansa voi tapahtua 9 kk aikana :'( :'( :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja kilu09:
Nyt ois takana 11 yrityskuukautta. Kp 1/28-29 :'(

Noin vuosi sitten kuvittelin että tänäjouluna ois meillä vauva mutta käviki sitten näin. Ja tänään miehen kaveri sai pikkukakkosen, ei vaan jaksanu siitä iloita. Itsekästä mutta ei voi mitään.

Jospa se tästä.
Äläpä muuta virka :hug: . Mulla on nyt tuo yk 11 meneillään enkä tiedä mitä ajatella..Viime joulun piti olla viimeinen lapsetonna.

Ja tänään muuten huomasin senkin etten osaa pitää katsettani pois tuon vieruskaverin mahasta.. Olin jo aiemmin pistänyt pienen "pömpön" merkille, mutta nyt kun tietää että siellä kasvaa vauva.. voi ei.. päivät pitkät siellä katse eksyy neidin masun kohdalle ja mietin miksei minulla ole moista

Yhteistyössä