Nyt aktivoituu yksi lokki ja tulee apajille!
Täällä on ollut niin mainio marraskuun plussaputki, joten ajattelin itsekin aktivoitua josko se plussapuhuri puhaltaisi tännekin. Kyllä 7 täyttä kiertoa odottelu riittäisi ihan hyvin mulle ja voisin seuraavaksi sitten vaikka alkaa odotella tädin sijasta sitä pikkulapsosta.
:heart: :heart: Siispä SUURET ONNITTELUT plussaajille! :heart: :heart:
Omassa navassa tapahtuu outoja. Yleensä (lue: aina kun olen ovulaatiota tikuttanut) ovulaatio tapahtuu aina kp18. Siis aina. Nyt alkuviikosta ihmettelin, kun valkkaria on tullut runsaammin ja ajattelin tuossa kp14 kohdalla (eilen) ihan huvikseni testailla ovistestillä. Ja plussa tuli. Mä ymmärrän, että ovulaatio voi stressin tms takia myöhästyä ja sen takia menkatkin myöhästyy, mutta että ovulaatio ilmestyisi yhtäkkiä 4 päivää aikaisemmin. Kummallista! No oltiin onneksi edellisenä päivänä puuhasteltu ja tänäänkin olis ajatus...
Muutoinkin alavatsassa on ollut koko kuukauden outoja tuntemuksia. Välillä tuntuu, että on tehnyt jonkun tiukan vatsalihastreenin ja nyt taas jomottaa silleen oudosti. Ja raskaana en ole - testejä on tullut tehtyä tädinkin jälkeen jo pari, sillä sen verran kummallisia tuntemuksia on ollut.
Täälläkin palstalla on nyt aika paljon jo jonkin aikaa sitten vauvatilauksen lähettäneitä. Tsemppiä kaikille teille ja erityisesti Sartsalle, joka jaksaa kirjoittaa useita tsemppaavia kirjoituksia päivässä, vaikka itsellä on pitkä tovi yritystä takana. Kyllä me vähän pidempäänkin yrittäneet se vauveli saadaan vielä - tavalla tai toisella.
Me käytiin juuri - seitsemän tuloksettoman, mutta hyvin ajoitetun, kierron jälkeen yksityisellä tekemässä perustestit. Että ei vaan ole mitään yllättävää estettä, jonka takia ei raskauduta. Ei löytynyt mitään erityistä. Miehelle ohje oli, että tupakka pois ja mulle, että painoa voisi vähentää 5-10kg. Sen verran se kuitenkin helpotti, että jos joudutaan vuoden jälkeen palaamaan asiaan, niin sain nyt jo ohjeet miten silloin aloitellaan (vikat verikokeet + aukiolotutkimus + inseminaatio). Suvussa on ollut useallakin naisella vaikeuksia raskautua (selittämätöntä), joten siksi halusin mieltäni keventää ja käydä yksityisellä tekemässä perustestit.
Mutta eihän noita sitten tarvitse, kun tulee jo tässä kierrossa raskaaksi - vai mitä?!