~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

anu84 :hug: negasta, toivottavasti se vielä muuttuu plussaksi. niin mä ainakin välillä vielä jaksan ajatella, mulla siis kp 39 tänään. vai onkos se jo 40.. no mutta anyway. toivottavasti meillä muuttuu tädittömyys vielä plussaksi. :heart:

vielä sartsalle.. lueskelin noita vähän aikaa sitten kirjoitettuja tekstejä ja huomasin, että oot mennyt just naimisin? en sitten jaksanut sen pidemmälle selata ( :ashamed: ), ehkä siellä oot kertonutkin naimisiinmenosta enemmänkin. mutta koska te ootte mennyt naimisiin? onnea! :heart: me mentiin naimisiin talvella ja just tossa yksi päivä huomasin että ensimmäistä kertaa käytin aviomies-sana luonnollisesti. wihii. :)

mulla on muuten ihan sama juttu ton syömisen kanssa. Oon lihonnut kesän jälkeen 5kg ja nyt sanoin miehelle että kahteen viikkoon ei osteta sitten yhtään karkkia. Toivottavasti mies pitää, sillä kyllä kestän. Mutta jos kaapissa on karkkia, niin nehän on sitten syötävä :D

kiitosta vaan taas kaikille hengenheimolaisille!!! :D tänne oli tosiaan tullut tosi paljon tekstiä taasen tuon päiväisen viestini jälkeen, enkä millään jaksanut lukea niitä kaikkia 12-tuntisen työpäivän jälkeen, joten kaikille yhteisesti :hug: ketkä sitä tarvitsee, plussaa niille joilla on jännäyspäivät ja kaikkea hyvää sitten lopuille!!! :heart:

).( itsellä nuo jännäyspäivät ovat juurikin meneillään...toisaalta oon tosi innoissaan, mut toisaalta vaan odotan sen tädin saapumista, kun oon edelleen ihan varma että se tulee, siksi en testaakaan. en kestäisi sitä negaa, kun toisaalta nämä tuntemukset ovat tosi vahvoja (nännikipu tuntuu vaan yltyvän), mutta sit toisaalta niitä on helppoo vähätelläkin. yritin tunnustella sieltä, että jos jotain tätiin viittaavaa olisi jo tulossa, mutta a) sormeen tarttui pelkkää valkovuotoa ja b) en tajunnut ollenkaan mitä ootte selittäny jostain kohdun nipukasta, napukasta vai mistä, kun en tuntenut yhtään mitään! en siis tajunnu... :p joten ei kai voi edelleenkään muuta tehdä kuin odottaa. niitä menkkakipuja ei edelleenkään ole, mutta huomenna ollaan taas jo vähän viisaampia. huomenna siis jo kp 30. ensimmäisiä luomuja odotellessa meni tuohon 31 pvää, mut muuten pysytellyt alle 29 pvää. jaiks!

Huomisiin!!! Ja kiitos teille kaikille olemassaolostanne!! voipi olla että huomenna tulen itku-potku-raivarin kera....... :ashamed:

9.11.2oo9 Maanantai

Zande........................kp 70/32.........................yk ?
Edda............................kp 69/?.............................yk 3
Haaveileva85.............kp 62/26-33....................yk 8
neulainen...................kp 56/?...........................yk 1
ShiruLi........................kp 55/26.........................yk1
Ansku-82.....................kp 50/30........................yk 10

Ambrosine85................kp 49/30........................yk 3
Louvre.........................kp 46/32-35...................yk 17
BabyBubble..................kp 42/??.........................yk 1

Celestial.......................kp 39/?...........................yk 1
Siili H............................kp 39/?..............................yk ?
Pipopi...........................kp 38/26-39....................yk 16
bebek..........................kp 36/?(41).....................yk 2 (haamu)
anu84..........................kp 35/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 35/28-30...................yk 4

Bambina......................kp 29/26-31....................yk 3
HappyFeet...................kp 29/34.........................yk 12
murppa86....................kp 28/25.........................yk 53?
kilu09...........................kp 27/29.........................yk 10
Sinirusko......................kp 26/28.........................yk 13
mekkala.......................kp 24/26-31.....................yk 1
Hempu86la...................kp 23/25-30.....................yk 16
Elviir-a..........................kp 23/28-31.....................yk 9
milean..........................kp 22/28-34?...................yk 1
Taffo82.........................kp 21/26-28.....................yk 3
yöperhonen-................kp 21/28..........................yk 23
vauvahaaveita.............kp 21/28..........................yk 1

Cladoceran..................kp 19/39..........................yk 9
Miipeli..........................kp 16/27-36.....................yk 11
terp.............................kp 14/26-30.....................yk 3
LauraAnnika................kp 14/(26-)30-37.............yk 11
Siffis............................kp 14/30...........................yk 7
kiharapää....................kp 12/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 12/28 - 30....................yk 3
Saana07......................kp 11/26-28......................yk 4
Opaali78......................kp 11/28-29......................yk 8

Sartsa83.....................kp 6/27-38.......................yk 23
EtanaLilli......................kp 5/31...........................yk 11
Jempula.......................kp 4/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 3/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 3/29-32....................yk 4
HH1979........................kp 1/27-28......................yk 3
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09

Taustailee:
(HayLina.......................kp 27/29...........................yk 13)

Huh, olipa paljon tekstiä syntynyt hieman päälle vuorokaudessa. Mut nyt olen taas ajantasalla kaikista (toivottavasti :) ). Jos joku jäi huomioimatta tai on jokin väärin, niin huikatkaa. Huomenna tulen jo aamupäivällä, niin ette kerkee kirjoittaa niin paljon :p

Tervetuloa uudet! :flower:

Ja ihanaa, et on taas haamuja jännittämässä, saadaan lisää plussanneita listaan! :)

Ton listan näkeminen sai mut taas purskahtaan itkuun :'( mää en jaksa, ihan kuin sydäntä revittäis rinnasta :ashamed: kuinka sitä saa ittensä koottua taas uuteen yritykseen??

tänään sattunut muutakin paskaa kuin tädin tulo. Serkkuni 12-vuotias tytär on joutunut sikainfluenssan takia hengityskoneeseen sairaalassa ja häntä pidetään narkoosissa. Viittä vaille henkeä viedään. Voi vaan toivoa ja rukoilla että lapsi paranee. :heart: Olotila on siis kaikin puolin itellä järkyttynyt ja luhistumispisteessä :'(

HH1979: :hug: ai kamala, toivottavasti tuo tyttö paranee tosiaan.. aivan hirveää tuommoinen :(

vauvahaaveita: mulla on vähän sama tilanne täällä, tosin en oo vielä ostanut testejä. :D tänäänkin kyllä mietin kun kuljin apteekin ohitse.. miten sitä vielä pystyisi odottamaan jonkin aikaa!

).( Täällä on tuntunut tänään pariin otteeseen pari semmoista outoa "muljahdusta" jossain tuolla kohdun tienoilla. (vähän vastaava fiilis kuin silloin kun laittaa kuukuppia paikoilleen ja se muljahtaa avoimeksi, mutta "ylempänä" ) Tiedä sitten mitä sekin tarkoittaa, en oo kyllä aiemmin huomannut tommosia, mutta toisaalta ei oo tullut tarkkailtuakaan näin hyvin. Onko kenelläkään muulla ollut tommoista?

mä sain siis sunnuntaina apteekin omalla haalean viivan testiin ja nyt tänään tein uuden testin apteekin omalla ja sain testiajan sisällä kaksi viivaa, vaikka toinen oli haalea mut selvästi kuitenkin erottui.. joten mä nyt oletan olevani raskaana, kun oireitakin on kokoajan..(väsymys, kuvotus, palelu, rinnat kipeät ja välillä oon tosi herkistynyt)

ehkä mä uskallan pikku hiljaa siirtyä odottajien puolelle.. voihan sieltä aina takasin tulla, jos jotain pahaa tapahtuu.. toivottavasti kaikki menis hyvin

Bebek rv 5+1

paljon plussia kaikille!
:hug:

10.11.2oo9 Tiistai

Zande..........................kp 71/32.........................yk ?
Edda............................kp 70/?.............................yk 3
Haaveileva85...............kp 63/26-33....................yk 8

neulainen.....................kp 57/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 56/26.........................yk1
Ansku-82.....................kp 51/30........................yk 10
Ambrosine85................kp 50/30........................yk 3

Louvre.........................kp 47/32-35...................yk 17
BabyBubble..................kp 43/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 40/?...........................yk 1
Siili H............................kp 40/?..............................yk ?

Pipopi...........................kp 39/26-39....................yk 16
anu84..........................kp 36/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 36/28-30...................yk 4
Bambina......................kp 30/26-31....................yk 3
HappyFeet...................kp 30/34.........................yk 12

murppa86....................kp 29/25.........................yk 53?
kilu09...........................kp 28/29.........................yk 10
Sinirusko......................kp 27/28.........................yk 13
mekkala.......................kp 25/26-31.....................yk 1
Hempu86la...................kp 24/25-30.....................yk 16
Elviir-a..........................kp 24/28-31.....................yk 9
milean..........................kp 23/28-34?...................yk 1
Taffo82.........................kp 22/26-28.....................yk 3
yöperhonen-................kp 22/28..........................yk 23
vauvahaaveita.............kp 22/28..........................yk 1
Cladoceran..................kp 20/39..........................yk 9

Miipeli..........................kp 17/27-36.....................yk 11
terp.............................kp 15/26-30.....................yk 3
LauraAnnika................kp 15/(26-)30-37.............yk 11
Siffis............................kp 15/30...........................yk 7
kiharapää....................kp 13/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 13/28 - 30....................yk 3
Saana07......................kp 12/26-28......................yk 4
Opaali78......................kp 12/28-29......................yk 8

Sartsa83.....................kp 7/27-38.......................yk 23
EtanaLilli......................kp 6/31...........................yk 11
Jempula.......................kp 5/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 4/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 4/29-32....................yk 4
HH1979........................kp 2/27-28......................yk 3
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09

Taustailee:
(HayLina.......................kp 28/29...........................yk 13)

vauvahaaveita: Vaan tässä kierrossa nyt vain yleensäkkin? Jos vaan tässä kierrossa niin toivottavasti se sitten tarkottaisi jotain kivaa meille kummallekkin. :D Milloin oot aatellut testata muuten? Itse mietin vielä, jos maltan niin odottelen johonkin kp30 tienoille (ellei täti tule kylään aiemmin), mutta todennäköisesti en jaksa tätä piinaa niin pitkään. :LOL:

Oijoi, Bebekille oikein paljon onnea ja tarrasukkia! :heart: :flower:

milean tässä kierrossa vaan :D Viimeksi ku mä testasin, kun aloin Miia odottaa niin testasin päivää ennen menkkojen alkua, ja haamuahan se sillon näytti :heart:
Varmaan sunnuntaina testaan :p sillon olis ko 27/28 ja mulla on testit herkkiä, joten saattais näkyäkkin.

bebek :heart: :heart: :heart: :heart: Paljon onnea!!

Mä en oikein tiedä mitä tekisin tän kropan kanssa. Toi lista näyttää toivottomalta, miten noita päiviä voi olla jo 57?? Mulla oli viime viikolla ihan sellainen tunne, että olisin ovuloinut. Kauanko sitä sitten pitäisi odottaa että jos se täti tulee, niin milloin se olisi tullakseen? Ovulaatiosta joku pari viikkoa vai? Pitäisikö mun odottaa vielä se aika ennen lääkäriin menoa?

Toisaalta vois yrittää soittaa tonne arvauskeskuksen neuvontaan, mutta ne varmaan nauraa mun pyynnölle jos pyydän lääkäriaikaa tässä flunssaepidemian aikana. Ja saa nähdä ehtiikö ne vastatakaan enää ollenkaan. Ehkä pitäisi tehdä vielä yksi r-testi, vaikka inhoankin katsoa niitä negatiivisia tuloksia.

HH1979 Suuri :hug:

Bebek onnea!!! :heart: :heart:

pata-ässä :hug: :hug: :hug: :hug:

HH1979 :hug: jaksamista!! ei muuta kun tsemppiä ihan joka osa-alueella!!! :heart: :hug:

).( tätiä ei kuulu eikä näy, kp 30/26-31. kauanko se mua piinaa, vai piinaanko ite itteeni?? en vaan haluu testata, kun en haluu sitä negaa, kun ekan kerran antaa edes vähän toivoo tuo tätikin, et tulee myöhässä ja joitain oireita on, mut ei niin paljoo, että tunnistaisin niitä raskausoireiksi, enemmän vaan tädin-tulo-oireiksi... :ashamed: aaaarrrggghhh! huomisen katon vielä, mut sit torstaina ne periaatteessa olis joka tapauksessa sit myöhässä, niin ehkä sitten testaan. mut pelkään niiiiiiiin paljon. ja kun on sellanen olo, et se ei jotenkin vaan voi olla mahdollista!!??! huh, olipas sekavaa, kun tässä kiireessä koittaa vaan jotain kirjoottaa... :D

tsemppiä ihan kaikille, ihan kaikessa, ei pelkästään tässä projektissa... :) :heart: :flower:

bebek iso halausonnittelu plussasta! :flower: :heart:

Kiitti ihanasta tuesta teille . Oon ollut ihan rikki jo monta päivää eikä olo meinaa hellittää ollenkaan :ashamed: sitä taitaa toivoa liikaa plussaa omalle kohdalle ja sit musertuu aina kaikki toivo kun täti tuleekin.

Mun ärtymystaso nousi ihan huippuunsa kun kuulin että eräs 18 v tyttönen on raskaana ja tuolla viinaa vetää kavereitten kanssa. Omien arviointiensa mukaanhan sitä voi huoletta ottaa viinaa 4 kuulle asti. Uskomattomia dorkia!!!!!!! Meinas pää levitä siihen paikkaan. Ihan taatusti oisin kuristanut sen muijan jos se ois silmien eteen tullut!!! Nyt se puhuu sit abortista vaikka on jo 12+2 rv. On se saatana niin väärin!!!!! Anteeksi ruma kielenkäyttöni, mutta ottaa oikeesti niiiiiin pattiiiiiiin!! :kieh:

Voi ei HH1979..toi on niiiiiiiiiin raivostuttavaa! :kieh:

Ja mullakin tosiaan se tilanne että kaveripiiri on sikiänny (onko tuo sana ees) tasaiseen tahtiin. Vähintään kuukauden välein tulee raskautumis tai syntymis uutisia. Vieruskaveri töissä paljasti pari viikkoa sitten olevansa neljännellä kuulla raskaana. Nyt sitä tulee varmasti mietittyä joka päivä. Tosin heilläkin taitaa olla yritystä takana..en kehdannut kysellä.
Viime viikolla tuttava sai ihanan pienen tyttövauvan :ashamed:

En tiijä taas mitä tekis. Tädin tuloon pieni ikuisuus ja nyt jo alkaa olemaan taas tämä pakkomielle. Ei osaa antaa vaan olla ja havahtua sitten vasta jos on myöhässä. Ei..
Töissäkin huvittaa kun joku pöllähtää selän taakse ja varmasti huomaa paniikkireaktion mikä tulee kun googletettu sivu ovisplussasta pitää saada piiloon.

Viime yönä oli tosi helpottava unikin. Testasin siinä hienon plussan :headwall: siis ihan r-testin, ei ovisplussan.. ja testasin sen itseasiassa kolme kertaa kun en siinä unessakaan ekasta testistä uskonut! :LOL:

Jepsis. Sunnuntaina testattu kunnon o-plussa haaleni siis nyt taas huomaamattomaksi viivaksi ja testailu ohi tältä kuulta. Kaikki meni niinkun pitikin (vaikka mun tuurilla o-plussa ei kuitenkaan oo sitä että ovuloisin) ja silti mieli maassa. Jos kaikki oliski niinku pitäs ni sithän täs ei oo mitää tehtävis ku ei vaan tärppää. Siinähän siis toisaalta huojentus jos tietäs missä mättää ja tietäs että vielä on vaihtoehtoja. En tiiä. En kyllä siis toivo itelleni ongelmia, toivon ettei hoitoihin tarvitse ryhtyä!! Sekavaa. :attn:

Ahdistaa kun tietää mikä hulluus tässä on taas edessä kun odottelee sitä vikaa viikkoa..

Ensinnäkin isot onnittelut bebekille :heart: ja kaikille ketkä tarvitsee niin iiiiso :hug: .Kaipailisin sitä itsekin,tää odottelu on niiiin tuskaisaa enkä oikein tiedä mitä ajatella,lämmöt on olleet jo reilu viikon yli 37,eilen illalla oli kamalia vatsakramppeja (näyttää tekevän saman tänään),niitä en onneksi voinut kuvitella kun mieskin yhden "viillon" jälkeen tunsi pulssini alavatsan kohdalla,nännit tuntuu ja näyttää turpoavan mutta....aivan yhtä hyvin voi se helvetin japanin liputus tehdä tuloaan,pelottaa ja jännittää.AAAARRRGGGG!!!!!Kuinka ihmeessä te muut selviätte tästä???? :eek:

Ja HH1979,aivan karseeta,en voi uskoa että tuollaista tapahtuu (vaikka itse nään sitä kyllä paljon työni puolesta) aivan kuin sairasta pilaa meille muille! :headwall: :headwall:

Mä oon sitten kipeä. :/ Kurkkuun koskee, lihaksia jomottaa aivan törkeästi, paleltaa ja iho hehkuu tulikuumana. Kuumetta lähemmäs 39 astetta. :eek: :(

Bebekille suuri onnitteluhalaus täältäkin. Ihanaa. :heart:

HH1979, aivan kamalaa ja edesvastuutonta tuollainen käyttäytyminen. :eek: Itse näin tänään naisen, joka veti maha pystyssä tupakkaa, se jo pisti suututtamaan. Mutta että tuollaista.. HUH! :kieh:

Taffo82 :hug: :hug: toivottavasti ei oo japanin liputus tulossa! (mua vieläkin naurattaa toi termi :LOL: ) ja en osaa sanoa miten me muut tästä selvitään, kun mulla ainakin tuntuu etten selviäkään. piinaavaa, piinaavaa.. mutta mä pidän täällä peukkuja. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Taffo82:
Kaipailisin sitä itsekin,tää odottelu on niiiin tuskaisaa enkä oikein tiedä mitä ajatella,lämmöt on olleet jo reilu viikon yli 37,eilen illalla oli kamalia vatsakramppeja (näyttää tekevän saman tänään),niitä en onneksi voinut kuvitella kun mieskin yhden "viillon" jälkeen tunsi pulssini alavatsan kohdalla,nännit tuntuu ja näyttää turpoavan mutta....aivan yhtä hyvin voi se helvetin japanin liputus tehdä tuloaan,pelottaa ja jännittää.AAAARRRGGGG!!!!!Kuinka ihmeessä te muut selviätte tästä???? :eek:

Taffo82 täältä tulee :hug: :hug: :) tuntuu hyvin tutun kuuloiselta. Ite oon pysynyt kyllä aika rauhallisena, ihmettelen sitä itekin... :/ siis nyt kp 30/ 26-31. eli huomenna tädin pitäisi viimeistään tulla. mut jotenkin en panikoi yhtään, kun oon ihan satavarma et se tulee. "oikeesti" sen piti tulla jo maanantaina, mut... en tiiä, miten oonkin näin rauhallinen??!!! oireina on alavatsatuntemukset, ei mitään nippailuja (mistä muut on joskus puhunu), vaan voin ihan täysin tuntea kohdun paikan ja koon. ihan selvästi. eli ei siis minulle normaalia menkkakipua. ja tosiaan voiko olla mahdollista, että nuo nännit siis jo turpoavat?? kun ihan tosiaan näyttää ja todellakin tuntuu että olisivat? hah, oonko ihan tyhmä kun mietin näitä? kun on sellanen olo et toisaalta...mut sit toisaalta... nyt on siis dpo 16/17. voihan hittolainen, mitä tää nyt on?? japanin lippua :LOL: vai sitä ittensä??? mutta edelleenkään en halua testata, pelkään sitä negaa, se sieltä kuitenkin tulis... :ashamed:

miipeli kyllä se uni vielä toteutuu, usko pois!!! kaikkien meidän osalta, ja toivottavasti piakkoin myös! :heart:

HH1979 mua kyllä suututtaa tollaset! :kieh: ehkä ymmärtävät sitten joskus myöhemmin tekojensa seurauksia, jos esimerkiksi eivät voi saada aikanaan lapsia, kun ehkä oikeasti olisivat siihen valmiita ja niitä haluaisivat... hitto sentään tuollaisia!!!

Hei, katsoin tänään kalenteria, ja huomasin menkkojeni alkaneenkin viime kuun 16. eikä 17. päivä. Eli tänään on kp26, mikä oli viime kierron pituus. Joten päätin siis kokeilla ekaa kertaa elämässäni raskaustestiä, jotten hermoilisi menkkojen alkua. Kokeilin sitten neljän aikaan clearbluella, jolla tuli selvä plussa. En edelleenkään ole uskoa sitä, joten tein äsken predictorin testin, ja siinä ei tullut toista viivaa...:( Korkeintaan erittäin himmeä sellainen... Ajattelin vielä testata huomenna aamuvirtsasta, jos kolmas kerta toden sanoisi... Neuvokaa mitä pitäisi tehdä?

Yhteistyössä