~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

mekkala Eikös ne himmeätkin ole kuitenkin positiivisia tuloksia? Tee tosiaan huomenna vielä aamuvirtsasta, silloin pitäisi tulla parhaat plussat jos tulee. Mutta vääriä plussiahan ei periaatteessa tule ollenkaan, joten onneksi olkoon!! :heart: :heart:

Hui, täällähän on tullu ihan hurjasti tekstiä taas eilisen illan jälkeen :D

Nopeesti luin läpi ja jo meni pää sekasin :D Mut lyhyydessään ja ytimekkyydessään Onnea plussanneille :heart: :heart: Plussatuulia kaikille muille :heart: :heart: Ja ne jotka vielä metsästää tätiä, niin onnea tädin metsästykseen, voisin lahjottaa vaikka oman tätini täältä sinne jollekulle teistä lievittämään epätietosuutta tätin alkamisesta ;) Halukkaat vastaanottajat voi ilmottautua, vastaanottaja maksaa postimaksun ;) :hug:

Ja oma napa.. Vihdoin ja viimein sain aamulämmöksi tänään kp 23 niin 37.1.. Mikäs juttu tää nyt sit on.. Kun kp 17 oli 36.4 eli just ennen oletettua ovulaatiota, jonka jälkeen 36.8 kp 18 ja nyt kp 23 tuli mittariin 37.1. Perin omituista, alavatsajuilintaa, muttei edelleenkään tissikipua.. Ja kaapin täydeltä D-vitamiinia ja foolihappoa ja multivitaa nyt ;)

Olen koittanut mieltäni piristää jos sun vaikka millä. Ei toivottua tulosta. Olo vaan paheni itse asiassa kun kävin kattelemassa lapsettomuushoidon sivuja (ja hintoja).. :/ :kieh:

Uskon että sitten JOS ikinä tulen raskaaksi, niin raskausoireet ovat selvästi huomattavissa ja menkat jäävät pois, jne.. En usko kuuluvani ryhmään ihmisiä jotka huomaavat 3 kuulla että hups, raskaana ollaan, jne. ja että menkat vaan tulis vaikka oisinkin raskaana. Ompa taas sekavaa tekstiä, älkää välittäkö ihanaiset, sekaisin täällä on muijakin.. :p

alan taas kasaan itteeni oviksen bongausta varten vaikka Japanin Lippupäivät ei oo vieläkään loppuneet edes... hauska sana tosiaan tuo Japani-juttu... :D

Paljon jaksamista, tsemppiä, haleja ja +++++++++++plussatuulia kaikille+++++++++++ :whistle:

Sartsa83
Herttinen tätä tekstiä taas tullu! :D .. mut lyhykäisyydessään kirjottaneille:

Plussanneet (eli bebek..ainoo???) ONNEAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ja muille teille ihanille ihmisille, joita meinaa japanin liputukset ja epätoivo kiusata: :hug: Ootte ihunia ja tuutte vielä raskaaksi! NIH! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Siili H:
vielä sartsalle.. lueskelin noita vähän aikaa sitten kirjoitettuja tekstejä ja huomasin, että oot mennyt just naimisin? en sitten jaksanut sen pidemmälle selata ( :ashamed: ), ehkä siellä oot kertonutkin naimisiinmenosta enemmänkin. mutta koska te ootte mennyt naimisiin? onnea! :heart: me mentiin naimisiin talvella ja just tossa yksi päivä huomasin että ensimmäistä kertaa käytin aviomies-sana luonnollisesti. wihii. :)
Hih.. kiitos kiitos. Mentiin tossa 22.10. naimisiin maistraatissa. Meil oli suunnitteilla ens vuodelle häät, muttei jaksettu oottaa ja tällä tapaa pääsee eroon pakollisista sukulaiskutsuista. ;) ... meinataa kyl juhlistaa ens vuonna siunauksella ja sitte pitää bileet, mut muute.. eipä tuota rahaakaa ole isoja juhlia järjestää joten hyvä näin. Onnellinen olen. :heart:

Ette tekää sitte kovin kauaa ole vielä olleet. :) onnea vain. :) Hih.. juu, kestää hetken ku osaa käyttää nimitystä aviomies ja muutenki uutta sukunimee. :)

Sartsa83
Tämä palsta sekoilee taas.... kaksplus sivusto muutenki tökkii välillä..johtuukohan siitä että ihmiset kirjottaa niin vinhaa vauhtia yhtäaikaa? :D:D:D

Hempu Mä en tänää kerenny ostelee vitskuja enkä mehuja enkä mitää. :ashamed: *huoh*....jos huomenna sitte.

Oma napa: eilen otin ylimääräsen clomin ja tänää tullu reilun runsaasti valkovuotoa. Alavatsaa juilii ja tuntuu ko kakattais koko ajan mut mitää ei tuu... mrh! Kp 7 mennään.. huomenna eka pistos menopuria ja siis perjantaina jälleen lääkärin pakeille ultraileen tilannetta.

hempula! Lähetä ne japanin liputukset mulle vaan!!

Katsoiko teistä kukaan muu sitä teemalta tullutta vauvadokumenttia? Me katsottiin just miehen kanssa se viimeinen osa netin kautta, ja oli kyllä ihan hyvä. Niitä tuli siis neljä jaksoa, ja 100 pariskuntaa "seurattiin" kuinka tulla raskaaksi vuoden aikana. Mulle jäi silti vähän tyhjä olo, olen kai jo asennoitunut siihen että musta tuleekin lapseton.

(sorruin tänään tekemään r-testin, ja negahan sieltä yllätys yllätys tuli. Kp lähemmäs jo 60, eikä lippuja näy eikä kuulu)

Sartsa Hitto vie, kirjotin sulle pitkän postin tonne yksityisviesteihin ja sit kun se piti lähettää, niin ilmotti, et joku virhe ja koko teksti katos :( Höh, yritän huomenna uudelleen..

HH1979 Ihan oikee asenne ovulaation suhteen ;) Go girl Go :heart:

neulainen joo, pistän ne japanin liput huomenna postiin, niin pitäs olla parin päivän päästä perillä ;) Jaksamista :heart: Eikä susta mitään lapsetonta tule! Nyt tyttö, pää pystyyn ja asennetta :) Ei saa luovuttaa :hug:

Eilen tosiaan jatkui nuo vatsakrampit ja lämmöt taas aamulla 37.2.Ihmetyttää vähän koska ovat jo tosiaan yli viikon olleet koko ajan yli 37.Pelkään että tosiaan ne saamarin hilloviikot vaan tekee tuloaan...Well,kai se on vaan yritettävä ottaa asiallisesti sekin... :ashamed: PLUSSAA PUUUUUH meille kaikille +++++++++++++++++++++++++++++!!!!!!! :p

Hei taasen :)
Mä olen taustaillut pari päivää ja muutonki murehtinu ja masistellut. Mut nyt alkaa elämä jo voittamaan, paha täti on selätetty ja uudet ovulaatiot odottaa. (tulipa ritarillinen olo :D)

Onnea plussanneille/plussanneelle. :heart: :flower:
Ja toivottavasti mahd. monella tärppäis!

Asiasta toiseen, ette sitten tiedä! Mä oon täällä kärvistelly raivoani, ku oon seurannu tuttavan tilannetta. Ensiksi yritettään lasta. No, elämäntilanteet muuttuvat ja parisuhteet eivät kaikkea kestä. Sitten tehdään se klassinen "viimeinen akti" ennen uusia tuulia ja kappas kummaa - raskaudutaan. Ja lopulta päädytään aborttiin. :headwall: :headwall: :headwall:
Mun tekis mieli huutaa.

Mutta onneksi meillä on, kanssasisaret, toisemme ja mehän ei luovuteta. :heart:

Satiini-: Jotenkin niin perinteistä että tosiaan tuommoisessa tilanteessa sitten tulee raskaaksi. Ärsyttävää. :/ (Toimiskohan se itselläkin, jos sopis miehen kanssa että käyttäydytään niin kuin erottais (vaikkei oikeasti erotakkaan) että elimistö luulee että nyt ois paras hedelmöittyä jos joskus aikoo. :LOL: )

Omaa napaa: Täällä on PAHA ummetus meneillään, Olo on niin turvonnut kuin olla ja voi mutta mitään ei tule ulos. Kuitujakin pitäisi olla ihan tarpeeksi. Pissalla sen sijaan oon joutunut käymään normaalia useammin, yleensä oon sitä tyyppiä että riittää jos käy pari kertaa päivässä. kp24 meneillään, muilla samoilla tienoilla olevilla samankaltaisia oireita? Kohdunnipukka on myös todella ylhäällä, niin ylhäällä etten meinaa ylettyä, ja yleensä se on aika alhaalla. Rinnoissa ei ainakaan vielä mitään muutoksia vaikka niitä tuleekin vähän väliä kokeiltua että olisko ne jo kipeät. :LOL: :LOL: (Joo, olen oirenarkomaani, todennäköisesti nääkin on ihan kuviteltuja. :D)

Omaa napaa.. : en tajua kuin kestää odottaa sen kaks viikkoa tädin tuloon/ei tuloon..ihan liian pitkä aika :'(
En myöskään käytä enää ikuna niitä halpis r-testejä. Sain viime kierrossa haamujen haamun niillä ja täti tuli kumminkin. Nyt siis ei auta muu kuin odottaa että on oikeasti myöhässä ja testata vaikka cb:n paremmalla testillä. Jos sinne asti koskaan päästään.

Satiini Mulla oli (huom!OLI) kaveri, joka raskautu ja teki sitten abortin sen takia, kun ei ollut rahaa pitää toista lasta.. Sitten hyö kuitenkii lähtivät kuukauden päästä risteilylle aivan onnessaan.. Ja nyt hää sitten on vissii kuulemani mukaan jo 6 kk:lla uudestaan raskaana.. Miä olin kyllä hälle niin vihanen tosta abortista, etten pystyny enää kattomaan koko ihmistä silmiin, vaikka eihän se miulle mitenkään kuulunu.. Mut kuitenkin, kyllä miutakii sapetti.. Huudetaanko yhdessä? Tsemppiä ovulaation metsästykseen ja plussatuulia :heart:
Tsemppiä!

Milean kyselit samoilla kiertopäivillä olevien oireita.. Mulla menossa kp 25/25-30 nyt.. Tuntemuksia siis, kp 23 oli lämpö vielä 36.8, kp 24 ja 25 aamulämpö 37.2. Pelkästään pientä tukalaa oloa vatsassa ja sellasta jännää painon tunnetta ajoittain selässä, ei särkyä. Kohdun napukkaa kun kokeilin, niin mun mielestä oli tavallista kosteampaa ja sellasta hiukan läpinäkyvän oloista valkovuodon tyylistä jäi sormeen, en tiedä onko napukka normaalia ylempänä vai ei..:D Rintojen särkyä ei vielä mullakaan, vaikka normaalisti pitäs olla.. Mut jatketaan me oireiden kuvittelua kunnes plussataan ;) :heart:

Milean älä muuta sano! Kaikki keinothan on sallittuja sodassa ja rakkaudessa, mitähän miehet tästä ideasta tykkäis? :LOL: Mutta tuosta ummetuksesta, mulla on aina ollut mahan kanssa ongelmia ihan tarpeeksi ja tullut huomattua että viikkoa kahta ennen kuukautisten alkua on maha kahta kovemmalla. Alitajuinen stressi ja jännitys varmaan sen tekee. Mut voihan se olla muustakin sulla, toivottavasti siitä paremmasta syystä! :heart:

Miipeli voi sentään. :/ Odottavan aika on aina pitkä, eikä sitä helpota toistuvat pettymykset! Voimia :hug:

Mä oon miettiny josko tilais noita digitaalisia ovistestejä, ku kovasti niitä kehuttu. Liuskilla en ole meinaan onnistunut ovulaatiota vielä bongaamaan. Olis kiva saada varmuus että täällä ees ovuloitais - alkaa meinaan huolettaan ku vuosi tosiaan tjottailtiin ja nyt ahkerasta pupuilusta huolimatta ei mitään. Mut toisaalta, mä oon vielä untuvikko meidän yrittävien joukossa joten turha alkaa spekuloimaan :)

11.11.2oo9 Keskiviikko

Zande..........................kp 72/32.........................yk ?
Edda............................kp 71/?.............................yk 3
Haaveileva85...............kp 64/26-33....................yk 8

neulainen.....................kp 58/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 57/26.........................yk1
Ansku-82.....................kp 52/30........................yk 10
Ambrosine85................kp 51/30........................yk 3

Louvre.........................kp 48/32-35...................yk 17
BabyBubble..................kp 44/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 41/?...........................yk 1
Siili H............................kp 41/?..............................yk ?
Pipopi...........................kp 40/26-39....................yk 16

anu84..........................kp 37/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 37/28-30...................yk 4
Bambina......................kp 31/26-31....................yk 3
HappyFeet...................kp 31/34.........................yk 12
murppa86....................kp 30/25.........................yk 53?

kilu09...........................kp 29/29.........................yk 10
Sinirusko......................kp 28/28.........................yk 13
mekkala.......................kp 27/26-31.....................yk 1 (haamu?)
Hempu86la...................kp 25/25-30.....................yk 16
Elviir-a..........................kp 25/28-31.....................yk 9
milean..........................kp 24/28-34?...................yk 1
Taffo82.........................kp 23/26-28.....................yk 3
yöperhonen-................kp 23/28..........................yk 23
vauvahaaveita.............kp 23/28..........................yk 1
Cladoceran..................kp 21/39..........................yk 9

Miipeli..........................kp 18/27-36.....................yk 11
terp.............................kp 16/26-30.....................yk 3
LauraAnnika................kp 16/(26-)30-37.............yk 11
Siffis............................kp 16/30...........................yk 7
kiharapää....................kp 14/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 14/28 - 30....................yk 3
Saana07......................kp 13/26-28......................yk 4
Opaali78......................kp 13/28-29......................yk 8

Sartsa83.....................kp 8/27-38.......................yk 23
EtanaLilli......................kp 7/31...........................yk 11
Jempula.......................kp 6/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 5/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 5/29-32....................yk 4
HH1979........................kp 3/27-28......................yk 3
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09

Taustailee:
(HayLina.......................kp 29/29...........................yk 13)

Heipparallaa! :wave: Täällä elellään taas sitä piinaavaa piinaviikkoa.... ;) Uskottelen itelleni koko ajan, että nyt kyllä olen raskaana jne...vaikka se epätodennäköistä taas onkin!Perjantaina varmaan tipahan taas maanpinnalle....Mutta jos nyt oisinkin raskaana,ja ens viikolla ois täälläpäin mulle tarjolla tuo possupiikki ni uskallanko ottaa?Mitä mieltä ootte?

Sartsa83
Tsemppiä nyt hirmuisesti Satiini ovulaation metsästykseen ja juum mä todellakin tiiän miten tuommonen kans suututtaa.. tiiän kans yhen naisen (narkkarin) joka on jo tehny varmaa viis aborttia ja sitten kuitenki itkee että haluaa raskaaksi. Mutta kun ei ole munaa lopettaa käyttöä niin....... sen siitä saa sitte. :/

Milean ja Hempu jännätään nyt sitten miten käy teijän kanssa. :) Paljon plussatuulia. :heart: :heart:

Miipeli :hug: :hug: :hug: :heart: :heart:

Sartsa83
Sinirusko Ota joka tapauksessa possupiikki. Lääkäri sano mulle kun käyn lapsettomuushoidoissa, että joka tapauksessa suositellaan piikkiä. Tähän mennessä ei ole ollut mitään estettä raskaudelle ja raskaana oleville se annetaan joka tapauksessa. Että mene vain huoletta ottamaan se. :)

Ja tsemppiä loppuun saakka. :) Toivotaan parasta.

Satiini-: No kun siinä se just onkin, mulla kun yleensä menee vatsa ihan sekaisin ennen menkkoja ja siitä tietää että ne lähestyy, ja nyt sitten ei tule mitään ulos. :D Mutta ehkä nyt tosiaan kun tässä kierrossa tuota jännitystä on ollut enemmän niin asia on toinen. No, jos nyt vielä muutaman päivän jaksaisi odottaa, vaikka vaikeaa onkin :D En oo vieläkään ostanut edes raskaustestiä, kun tiedän että jos ostan sen kotiin odottamaan niin en kuitenkaan malta odottaa tarpeeksi pitkään vaan teen sen heti. :LOL: Mietin tuossa että sunnuntaina tai maanantaina vois ehkä testailla.

Aika epätodennäköisenä mä kyllä pidän sitä että olisin raskaana, ajankohta pupuilulle oli aika huono ja no muutenkin en jotenkin usko olevani raskaana, mutta toisaalta, meidän suku on tosi helposti sikiäväistä sorttia, siskokin juuri keväällä synnytti kahdeksannen lapsensa (on just sitä tyyppiä joka raskautuu kunhan vaan näkeekin miehen) niin sitä rupeaa sitten kuitenkin miettimään että ehkä se sittenkin ois mahdollista... Ajoitus olis kyllä aivan täydellinen jos olisin tullut tästä kierrosta raskaaksi, LA:kin olisi lähellä mun omaa syntymäpäivääni.

Yhteistyössä