**** Testi: Kuinka koukussa olet palstaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Quizmaster
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
- Käyn palstalla vähintään joka toinen päivä.
- Olen löytänyt uusia ystäviä palstan kautta.
- Olen tavannut jonkun palstalaisen oikeassa elämässä.
- Minulla on ainakin yksi palstalainen messengerissä.
- Palstalla on ainakin yksi nimimerkki, jonka koen niin kiehtovaksi, että seuraan hänen keskustelujaan ja mielipiteitään.

Vaan viis :o

TULOKSET:

Jos 1-5 väittämää osui ja upposi, olet vielä kohtuullisen selvillä vesillä. Osaat käyttää palstaa hyväksesi, mutta et seuraa kaikkea orjallisesti. Sinuna kumminkin vähän pidättelisin itseäni, koska palstariippuvuus kasvaa herkästi. Käytät suunnilleen 20% päivästäsi palstalla.

:laugh: Olisit laittanut vielä yhdeksi kohdaksi : Käytän reilusti aikaa "kuinka koukussa olet palstaan" testin tekemiseen...

:laugh:

En jaksa kyllä laskea noita pisteitä, ja lukea kysymyksiä, mutta olen kyllä koukussa yleensäkkin ottaen keskustelu palstoihin, sen tiedän ilman testejäkin. Melkeinpä päivittäin seuraan joko suomi24 tai kaksplussaa, jos kerkeän. Onhan näitä tapoja käyttää se vähäinenkin vapaa aika, kaipa tämä on eräänlainen harrastuskin, riippuvuuden lisäksi. Olen ihminen joka addiktoituu helposti, joten tämä on aika lepsu vaihtoehto :laugh:

tärisyttää, suuta kuivaa, päätä särkee ja lapsetkin on ihan hiljaa kun äitiä *koukuttaa* jos ei pääse koneelle ainakin neljästi päivässä ja palstalle varsinkin....:P...vitsivitsi...kerran tai kaks päivässä katon onko jotain *kivaa tapahtunu* ja kerhossa käväsen..

Alkuperäinen kirjoittaja tutina:
tärisyttää, suuta kuivaa, päätä särkee ja lapsetkin on ihan hiljaa kun äitiä *koukuttaa* jos ei pääse koneelle ainakin neljästi päivässä ja palstalle varsinkin....:P...vitsivitsi...kerran tai kaks päivässä katon onko jotain *kivaa tapahtunu* ja kerhossa käväsen..

unohdin muuten mainita että se oli se tasan 6...noista kohdista joissa *jäin navastani kiinni* :P

Jos 6-10 väittämää täsmäsi sinuun, sinulla tulee varmasti jo pieniä vieroitusoireita joutuessasi eroon palstasta. Lomaillessasi pystyt jopa unohtamaankin palstan hetkeksi, mutta heti palattuasi arkeen olet taas entiseen tahtiisi palstalla. Osaat käyttää palstaa hyväksesi, mutta vietät täällä myös paljon aikaasi. Olet luultavasti aika tyypillinen palstalainen, joka silmäilee palstaa arkitouhujen lomasta. Käytät suunnilleen 50% päivästäsi palstalla.

:whistle:

Yhteistyössä