Tapaaminen

  • Viestiketjun aloittaja Juhoo
  • Ensimmäinen viesti
Juhoo
Tässä yks kolmesta tarinasta, jotka on joskus tullut kirjoitettua. Olisi kiva kuulla kommentteja tarinoista. Nautinnollisia lukuhetkiä.


Olemme kirjoitelleet jonkin aikaa ja joudun muutaman viikon koulutukseen. En tiedä pystynkö kirjoittelemaan koulutuksesta, joten olemme kummatkin hiukan murheellisia, koska kirjoitteluun saattaa tulla taukoa. Kun olen päässyt koulutukseen niin huomaankin ensimmäisenä päivänä, että siellä on paljon koneita ja myös hiukan vapaata aikaa, joten ruokatauolla kiiruhdan koneelle ja avaan sähköpostin. Sinulta on tullut muutama viesti, jossa kerrot kaikkia ihanan kiihottavia juttuja. Kerrot siitä kuinka tyydyttelit itseäsi yms.. Alan kirjoittamaan sinulle viestiä ja ohimennen tulen mainitsemaan paikan jossa olen koulutuksessa. Kirjoitan sinulla pitkän ja kiihottavan viestin. Kerron mitä kaikkea mielessäni on ja mitä olisi kiva tehdä. Kyselen sinulta myös kaikkia asioita. Lähetän viestin sinulle ja lähden koulutukseen. Koulutuksen jälkeen illalla päätän vielä käydä koneella katsomassa olisitko kirjoittanut. Sinulta on tullut kaksi viestiä. Toinen on pitempi viesti ja toinen on lyhyempi. Aloitan lukemisen pitkästä viestistä, joka on tullut aikaisemmin. Vastailet siinä kysymyksiin, kerrot mitä olet puuhastellut päivän aikana ja kirjoitat myös yhden fantasian. Kun olen lukenut viestin niin olen todella kiihottunut ja #&%?$!*ni on ihan jäykkänä. Avaan toisen viestin ja huomaan heti et siinä on sinun osoitteesi. Kun näen kuinka olet laittanut muutaman hymiön viestiin niin tajuan et asut samalla paikkakunnalla missä koulutus sijaitsee ja jos haluaisin niin voisin tulla käymään kahvilla luonasi. Haluaisit tavata minut ihka elävänä ja jutella niitä näitä. En ole aivan varma, et uskallanko tavata sinua. Lähetän kuitenkin sinulle viestin, et ehkä nähdään ja et pidä pannu kuumana. Lähden käymään syömässä ja samalla kun syön niin mielessäni alkaa pyöriä kaiken maailman fantasioita siitä mitä olisi ihana tehdä kanssasi. Päätän lähteä ainakin katsomaan missä asut. Kun tulen syömästä niin huomaan puhelimen, jonka vieressä on puhelinluettelo. Katson puhelinluettelon kartasta, että missä kohdin asut. Huomaan että asut hyvinkin lähellä ja päätän lähteä pikku kävelylenkille.
Kävelen hetken matkaa ja kävelen kukkakaupan ohitse ja ostan siitä kimpun ruusuja. Kävelen eteenpäin ja löydän kerrostalon jossa asut. Kävelen pihan läpi ja huomaan leikkipaikalla joka on kerrostalon edessä vaaleahiuksisen naisen. Hän on erittäin vetävän ja muodokkaan näköinen nainen. En ole varma olisitko se sinä. Joten kävelen ensin vaan ohitse ja sitten kävelen takaisinpäin ja menen sisään rappuun jossa asuntosi on. Kävelen portaita ylös ja löydän asuntosi. Kun olen ovesi takana niin kuuntelen hetken et kuuluuko mitään ääniä sisältä, mutta ei kuulu. Kuulen kuinka ulko-ovi rappusista käy ja sulkeutuu. Hissi lähtee alaspäin ja sitten uudestaan ylöspäin. Nousen muutaman portaan ylöspäin niin että näen kuka hissistä tulee ja näen suoraan ovellesi. Vaalea nainen hiekkalaatikolta tulee tytön kanssa ulos hissistä. Hän avaa oven, joka on sinun asuntosi ovi. Nainen menee asuntoon sisään ja laittaa oven kiinni. Otan kortin esiin, jonka ostin kukkakaupasta ja kirjoitan siihen tuhman viestin. Kirjoitan että haluaisin riisua vaatteesi ja tutkia sinua ja kaataa päällesi jäätelöä ja sitten nuolla sen pois. Laitan kortin kiinni ruusukimppuun ja laitan kimpun kiinni ovenkahvaan. Paina ovikelloa, mutta menen itse hiukan piiloon ja katson kun avaat oven ja huomaan kukkakimpun. Otat sen käteen ja huomaat samalla myös kirjekuoren jossa kortti on. Otat kortin esille ja luet sen. Huomaan kuinka kasvosi muuttuvat punaisiksi ja tulen samassa esille hissin takaa. Hymyilet minulle, mutta olet samalla myös todella yllättynyt. Kuiskaat minulle, että tyttö menee nukkumaan, joten jos voin hetken odottaa eteisessä. Suljen oven takaani kiinni ja jään odottamaan eteiseen.
Kuulen kuinka hääräilet kaikkea. Tulee hetkeksi hiljaista ja kurkkaan kulman takaa ja näen sinut istumassa sohvalla. Imetät tyttöä. Näky on todella kaunis, mutta myös kiihottava. Koska näen sinun ihanan pyöreät ja täyteläiset rintasi. Olisi ihanaa myös itse päästä maistamaan rintamaitoasi. Imetät jonkin aikaa ja tyttö nukahtaa syliisi. Nyökkäät minulle ja viet tytön nukkumaan. Sinulla on tosi viihtyisän näköinen asunto. Huomaan myös tietokoneen ja tuolin missä aina istut. Mieleeni tulee heti et mitä kaikkea oletkaan tehnyt siinä. Tulen pois makuuhuoneesta ja suljet oven. Hymyilet minulle ja kysyt et kelpaisiko nyt se kahvi. Vastaan että kyllähän sitä aina kupillisen kahvia voisi juoda ja mielellään vielä tuoreella maidolla. Hymyilet minulle ja sanot et eiköhän sekin järjesty. Laitat kahvia ja kun kumarrut niin näen sinun kauniin pyöreät pakarasi. En pysty enään olemaan paikallani vaan nousen ylös ja tulen sinua vasten. Lasken käteni pakaroillesi ja puristan kevyesti niitä. Tunnustelen pakaroitasi ja samalla suutelen sinua niskaan ja kaulaan. Samalla kun suutelen sinua niin tunnustelen käsilläni vartaloasi ja liikuttelen käsiäni pitkin selkääsi ja siitä etupuolelle rintojesi kohdalle. Rintasi ovat ihanan kiinteät ja suuret. Sinulla on päällä toppi, liivit ja capri-housut. Suutelen sinua edelleen niskaan ja kaulaan. Siirrän käteni alas vyötäröllesi ja avaan housusi napin ja vetoketjun ja housusi tipahtavat alas. Kun housusi ovat tipahtaneet alas niin alan tunnustelemaan toisella kädellä paljaita pakaroitasi ja huomaan että sinulla on jalassa stringit. Tunnustelen stringejäsi pakaroitten kohdalta ja siirrän kättäni niitä pitkin alaspäin ja tunnen kuinka stringisi ovat aivan kosteat. Asetan käteni stringiesi väliin ja kumarrun ja vedän ne pois jalastasi. Samalla vedän sinua kauemmaksi pöydästä ja painan sinut nojaamaan pöytään. Pyllistät minuun päin ja näky on todella ihana, kun vielä levität hiukan enemmän jalkojasi. Posliini #&%?$!* näkyy edessäni ja näen kuinka märkä jo olet. Käyn istumaan lattialle ja käännyn istumaan selkä sinuun päin ja vedän itseni haarojesi väliin. Tunnustelen kielelläni häpykumpuasi. Se on ihanan suuri ja pehmeä ja aivan karvaton. Sitten siirrän kieltäni alaspäin ja tulen klitoriksen kohdalle. Klitoris on turvonnut ja se on kuin iso pähkinä. Pyörivän kieltäni sen ympärillä ja imen sitä kevyesti. Jatkan nuolemista alaspäin ja nuolen häpyhuuliasi, jotka ovat turvonneet ja kun tulen edelleen alaspäin niin tulen #&%?$!* suuaukolle. Se on jo hiukan auki ja aivan kosteana. Kehun kuinka kostea #&%?$!* on ja kerron et haluan et #&%?$!* oikein valuu kosteutta. Nuolen sitä koko kielelläni ja yritän työntää myös kieltäni sisääsi. Siirrän kieltäni hiukan alaspäin ja nuolaisen myös kevyesti peppureikääsi. Se on ihanan tiukan näköinen ja näyttää odottavan isoa kyrpää sisäänsä. Jatkan #&%?$!* nuolemista ja samalla kun nuolen #&%?$!* niin työnnän myös sormia sisääsi. Ensin aloitan yhdellä sormella, mut lisään jo pian kaksi sormea ja sitten kolme sormea. Kolme sormea tuntuu ihanan tiukalta ja liikuttelen niitä edestakaisin. Siirrän kieltäni kohti klitorista ja katson ylöspäin ja näen kuinka olet sulkenut silmäsi. Mutta olet samalla myös riisunut toppisi ja avannut liivien kupit. Rintasi roikkuvat niistä ihanasti ulos ja näen myös kuinka toisesta rinnasta valuu hiukan maitoa. Näky on todella kiihottava. Jatkan nuolemistasi ja samalla venyttelen sormillani #&%?$!*. Siirrän toisen käteni peppureikäsi ympäristöön ja nuolaisen sormeani ja työnnän sen peppureikääsi. Et haluasi sormea sinne, mutta työnnän kuitenkin. Tunnen että olet tainnut hiukan tyydytellä itseäsi peppuun ja se taitaa olla hiukan arka. Työnnän kuitenkin sormeni peppureikääsi ja alan liikutella sitä edestakaisin. Alat lähestyä orgasmia, koska alan liikutella lantiotasi ja painat #&%?$!* vasten kasvojani. Huomaan, että vartalosi alkaa täristä ja jännityt hiukan. Ääntelet myös hiukan ja jatkan edelleen nuolemista ja venytän hiukan lisää #&%?$!* ja huomaan että taidat saada toisen orgasmin heti perään. Kun olet saanut toisen orgasmin niin nouset hiukan ylös ja istut alas syliini. Suutelet minua suulle ja sitten nouset hiukan ylöspäin ja työnnät toisen rintasi ja nännisi suutani kohti ja asetan nännisi suuhuni. Puristat hiukan rintaasi ja maitoa pursuaa suuhuni. Se maistuu todella ihanalta. Imen nänniäsi ja maitoa tulee lisää suuhuni. Imen ja lutkutan nänniäsi. Tunne on todella kiihottava ja tunnen kuinka #&%?$!*ni jäykistyy. Huomaat myös itse sen koska alat aukaisemaan housujani ja saat #&%?$!*ni esille. Tunnustelet sitä sormillasi ja puristelet sitä myös. Nouset hiukan ylöspäin ja riisut housuni kokonaan pois. Sen jälkeen jatkat imettämistä ja istut kostean #&%?$!* #&%?$!*ni päälle ja alat hieromaan sitä #&%?$!*. Siirtelen hiukan lantiotasi ja häpyhuulesi hierovat ihanasti kyrpääni. Olen saanut jo reilusti maitoa ja ajattelen et saan sitä varmaan lisää myöhemmin. Nostan sinut ylös ja nousen myös itse ylös. Huomaan että sinulla on aikas vahva pöytä ja nostan sinut syliini ja kannan sinut istumaan pöydän päälle. Vastustelet hiukan mutta painat sinut makaamaan pöydälle ja levitän jalkasi. Ohjaan #&%?$!*ni kostean #&%?$!* suuaukolle. Ja työnnän sen sisään. Työnnän kerralla pohjaan asti ja huokaiset erittäin syvään. Otan jaloistasi kiinni ja alan työntelemään sisääsi. Työntelen aikas voimakkaasti ja huomaan kuinka hengität hyvin raskaasti. Huomaan pöydällä tussin, jonka toinen pää on pyöreä ja tussi on juuri sopivan kokoinen peppuusi. Et huomaa mitä teet, mutta kun alan työntämään tussia sisääsi niin yrität estellä, mutta painan kätesi takaisin pöytää vasten ja työnnän tussin peppureikääsi ja jätän sen sisääsi. #&%?$!* muuttui paljon tiukemmaksi. Kehun kuinka tiukka #&%?$!* on. Jatkan työntelemistä ja toisen käden sormilla tunnustelen #&%?$!* suuaukkoa samalla kun nain sinua. Se tuntuu ihanan pehmeältä. Venytän sormilla häpyhuuliasi ja hieron niitä myös kyrpääni vasten samalla kun se menee sisään ja ulos #&%?$!*. Alan nopeuttamaan tahtia ja tunnen kuinka spermat lähtee liikkeelle. Alan kädellä joka hyväilee häpyhuuliasi hieromaan klitoristasi. Hieron sitä erittäin voimakkaasti ja hyvin pienellä alueella. Alat ääntelehtiä erittäin äänekkäästi ja se kuulostaa todella kiihottavalta ja kerron et haluan kuulla kuinka hyvältä #&%?$!*ni tuntuu. Nostat jalkasi vasten rintakehääni ja tunnen kyrpääni vasten kuinka #&%?$!* tiukkenee. Tunne on aivan mahtava ja enkä pysty enään estämään vaan tunnen kuinka sperma alkaa tulla pian. Tulen sinusta ulos ja vedän sinut istumaan ja jatkan runkkaamalla ja ruiskutan spermat osittain rinnoillesi, mutta myös naamallesi, josta se valuu suuhusi. Spermaa on naamassasi, rinnoillasi, mahallasi ja häpykummullasi. Hieromme kumpikin spermaa ympäri sinun vartaloasi. Lepäämme hetken ja huomaat että kahvi on valmiina. Kaadat meille kupit kahvia ja aiot ottaa maitoa jääkaapista. Estän sinua ja otan ensin toisen kahvikupin ja laitan sen rintasi alle ja lypsän siihen maitoa. Sitten otan toisen kupin ja lypsän myös siihen maitoa. Sanot minua pervoksi, mutta nauran vaan ja puristan rintojasi, jolloin niitä lentää maitoa.
Sait lypsettyä kumpaankin kahvikuppiin riittävästi maitoa ja juomme kahvit sekä syömme hiukan voileipiä jotka olit tehnyt. Istumme kumpikin alasti ruokapöydän äärellä ja sinä sivelet varpaillasi reittäni ja löydät myös löysän #&%?$!*ni. Hieron sitä varpaillasi. Se tuntuu tosi ihanalta. Näytät todella kauniilta ja seksikkäältä ihanan suurine rintoinesi, joissa on sinulle päällesi lentänyttä spermaa. Saamme kahvit juotua ja käsket minut nousemaan ylös ja istumaan sohvalle. Käyt hakemaan pyyhkeen sekä muutaman huivin. Laitat sohvalle pyyhkeen ja käsket minut kontilleen siihen. Sidot käteni kiinni huivilla sekä peität myös silmäni huivilla. Tulee todella erikoinen olo, kun silmät on peitetty ja ei näe mitään. Jotenkin tuntuu siltä, että muut aistit muuttuvat vahvemmaksi. Kuulen kuinka kävelet poispäin ja kolistelet jotain laatikkoa ja hetken kuluttua kävelet takaisinpäin. Tunnen kätesi pakaroillani ja hieron pakaroitani ja kaadat niille jotain kylmää ja liukasta nestettä. Se taitaa olla jotain öljyä. Hierot kätesi öljyyn ja hetken kuluttua tunnen kuinka asetat sormesi pyllyreikääni ja alat työntämään sitä kevyesti sisään. Tunne on todella erikoinen, mutta myös erittäin kiihottavat. Olet kuitenkin todella hellä, joten pystyn rentoutumaan aivan täysin ja nauttimaan tunteesta. Liikuttelet sormeasi ja tunnen kuinka etsit jotain. Hetken kuluttua värähdän ja totean että taisit löytää etsimäsi eli eturauhaseni. Kun kosketat sitä niin tunne on erittäin erikoinen, jonkin verran epämiellyttävä, mutta todella kiihottava. Hetken aikaa kun hierot eturauhastani niin epämiellyttävyys katoaa ja tilalle tulee vain nautinto. Hierot sormella eturauhasta ja samalla tartut toisella kädellä puolijäykästä #&%?$!*stäni kiinni ja alat liikutella kättäsi pitkin sitä. Ei mene kuin hetki ja #&%?$!*ni on aivan jäykkänä ja tuntuu että se melkein räjähtää. Lypsät kädelläsi kyrpääni, joka riippuu alaspäin. Otat sormesi pois pyllyreiästäni ja käden pois #&%?$!*ni varrelta. Mutta tunnen hetken kuluttua, että taidat sitoa jotain #&%?$!*ni ja kivesteni ympärille. Ilmeisesti sidot huivia niiden ympärille. Tunne on kiristävä, mut todella pervo. Tunnen kuinka hiuksesi kutittavat mahaani ja hetken kuluttua suusi onkin jo #&%?$!*ni kimpussa. Liikuttelet kosteita huuliasi terskani ja #&%?$!*ni ympärillä. Tunnen jo kuinka spermat lähteet liikkeelle. Samalla kun liikuttelet huuliasi niin alat liikuttelemaan myös kättäsi #&%?$!*ni ympärillä nopeammin ja nopeammin. Alan itsekin liikkumaan edestakaisin ja myös ääntelehtimään samalla. Tunnen kuinka irrotat huulesi #&%?$!*ni päästä ja liikuttelet vai kättäsi. Puristat kättäsi hiukan lujemmin #&%?$!*ni vartta vasten ja kiihdytät tahtia. En pysty pidättelemään vaan laukean. Tunnen kuinka valtavasti spermaa tulee. Johtuu varmaankin siitä, että hieroit eturauhasta. Tuntuu kuin sitä tulisi ja tulisi. Olen ihan väsyksissä ja sinä alat suudella niskaani ja kaulaani ja huuliani. Samalla kun suutelet niin toisella kädellä hierot kevyesti kiveksiäni ja siirrät kättäsi peppureikääni kohti ja hierot sen ympäristöä. Nousen hiukan ja puristat jotain pulloa ja hetken kuluttua tunnen muovisen esineen peppureikääni vasten. Se on sauvasi, koska se alkaa väristä, kun laitat sen moottorin päälle. Työnnät sitä hitaasti ja varovasti sisääni. Tunne on todella ihana. Alat liikutella sitä edestakaisin, mutta välillä asetat sen eturauhastani vasten ja annat sen hieroa sitä. Tunnen kuinka eturauhaseni sykkii ja tunne on aivan mieletön. Liikuttelet sauvaa ja välillä tuntuu siltä että kivekseni räjähtää ja muutenkin tuntuu että en ole koskaan kokenut näin vahvaa tunnetta. On jopa vaikeaa pysyä paikoillaan. Nojaudut pakaroitani vasten samalla kun liikuttelet sauvaa ja rintasi painautuvat pakaroihin. Siirrät toisen kätesi #&%?$!*ni kimppuun, joka on alkanut jäykistymään jo uudelleen. Tunnen kuinka sperma lähtee taas liikkeelle ja minun on pakko pyytää sinua nopeuttamaan tahtia sauvan kanssa sekä käden kanssa. Tunne on aivan fantastinen. En pysty millään pidättämään kauemmin vaan tunnen kuinka sperma lähtee liikkeelle ja vartaloni alkaa vääntelehtiä. Tunne kuinka irrotat kätesi #&%?$!*ltä ja ihmettelen, että mikä muovinen esine osui #&%?$!*ni päähän. Laukean ja spermaa tulee aivan valtavasti. Tunnen kuinka suuntaat sauvan kohti eturauhasta ja toisella kädellä lypsät kyrpääni. Spermaa tulee ja tulee. Määrä on aivan valtava. Olen aivan väsyksissä ja autat minut istumaan.
Otat huivin pois silmiltäni ja hymyilet minulle tyytyväisenä. Käteni on edelleen sidottu ja sidot minut toisella huivilla sohvan päähän kiinni. Ihmettelen hetken aikaa, että miksi. Käyt itse vessassa ja tulen takaisin. Mukanasi on pyyhe, sitten sinulla on pieni kokoinen lääkeruisku mukana sekä joku valkoinen purkki. Lisäksi otat sauvasi, jonka päältä olet ottanut kondomin pois. Käyt makaamaan lattialle eteeni ja nostat jalkasi jalkojani vasten niin että haarasi ovat levällään ja kostea #&%?$!* on auki. Otat sauvan käteen ja laitat se klitoriksen päälle ja laitat sen moottorin päälle. Alat hieromaan sillä klitoristasi ja #&%?$!*. Häpyhuulesi ja klitoriksesi ovat todella turvonneet ja ne ovat aivan kosteat ja punertavat. Heiluttelet häpyhuuliasi edes takaisin sauvalla. Näky on todella kiihottava ja etenkin ääni joka tulee kun liikuttelet sauvaa. Kuuluu ihana lätinä kun sauvaa osuu vasten kosteaa #&%?$!*. Työnnän myös sauvaa sisääsi ja liikuttelet sitä siellä edestakaisin. Välillä jätät sen sisääsi ja hieron sormillasi klitoristasi. Nännisi ovat ihan jäykistyneet ja muutenkin rintasi pingottavat. Hierot ja puristelet myös rintojasi toisella kädellä. Kun puristat rintaasi niin maitoa lentää hiukan. Haluaisin päästä nuolemaan sen pois, mutta olet sitonut minut kiinni. Otat sauvan pois #&%?$!* ja laitat sen päähän hiukan öljyä ja työnnät sen hitaasti peppuusi. Jätät sen sinne sisään surisemaan ja hierot klitoristasi sormillasi ja samalla myös venyttelet toisen käden sormilla #&%?$!* suuta. Alat lähestymään orgasmia, koska suljet silmäsi ja alat hiukan ääntelehtimään ja liikehtimään. Näky on todella kiihottava kun hierot itseäsi ja näen kuinka klitoriksesi ja häpyhuulesi turpoavat edelleen ja kuinka #&%?$!* alkaa sykkiä. Saat orgasmin ja jäät hetkeksi makaamaan eteeni. Annat olla edelleen sauvan pepussasi ja otat ruiskun käteesi jonka toit sekä valkoisen pienen purkin. Asetat ruiskun purkkiin ja vedät sen sisään jotain valkoista nestettä. En ensin tajua mitä se, mutta sitten tajuan että oletkin lypsänyt spermaani purkkiin. Kerrot minulle, että et käytä ehkäisyä ja naurahdat ja samalla laitat spermaa täynnä olevan ruiskun avonaiseen #&%?$!* ja ruiskutat spermaa #&%?$!* sisään. Ensimmäisen ruiskullisen jälkeen hieron hiukan klitoristasi ja otat lisää spermaa ruiskuun. Ilmeisesti minulta tuli spermaa todella paljon, koska toiseenkin ruiskuun sitä riittää vallan hyvin. Ruiskutat myös sen sisääsi ja hymyilet minulle. Kysyt, että kauhistuttaako minua. Toisaalta kauhistuttaa, mutta myös toisaalta kiihottaa, koska ajatus siitä että voisit tulla raskaaksi ja olisit vielä käyttänyt spermaani on jotenkin aivan hullua. Otat vielä kolmannen kerran spermaa ruiskuun ja ruiskutat sen sisääsi. Sen jälkeen alat hieromaan klitoristasi erittäin voimakkaasti ja samalla sauva surisee pepussasi. Ei mene kovinkaan kauaa kun saat orgasmin ja nostat takapuoltasi ylöspäin, ilmeisesti sen takia että sperma menisi syvemmälle sisääsi. Hymyilet minulle ja taputat #&%?$!* ja mahaasi. Makoilet jonkin aikaa ennen kuin avaat huivit käsistäni. Kun nousit ylös seisomaan niin sperma alkaa valua ulos #&%?$!*. Näky on todella kiihottava ja kun avaat käteni niin tartun sinusta kiinni ja kaappaan sinut syliini ja nostan sinut istumaan sohvan reunalle. Kumarrun eteesi ja alan nuolemaan spermaista #&%?$!*. Nuolen sinua hetken aikaa ja tunnen kuinka #&%?$!*ni on jo uudestaan jäykistynyt. Nousen itse polvilleni ja ohjaan #&%?$!*ni #&%?$!* suuaukolle ja työnnän sen sisään. #&%?$!* on todella kostea ja olet aivan täynnä spermaani. Tunne on todella kiihottava ja alan #&%?$!* sinua voimakkain työnnöin. Työnnöt saavat rintasi hyppimään ylös ja alas. Huomaat, että katselen rintojasi joten alat puristamaan niitä ja rinnoistasi alkaa valua maitoa. Kumarrun eteenpäin ja nuolen kaiken maidon pois. Nopeutan työntöjen tahtia ja kysyn, että sinulta että haluaako pervo lutkani lisää spermaa sisäänsä. Hymyilet ja vastaa että kyllä haluat ja et antaa tulla vaan. Nain sinua erittäin rajusti ja tunnen kuinka sinä lähestyt orgasmia, koska olet samalla myös hieronut toisen käden sormilla klitoristasi. Tunnen myös kuinka itse lähestyn orgasmia ja laukean hetken kuluttua sisääsi. #&%?$!* on aivan täynnä spermaa ja se haisee ihanalta. Annan spermaiselle #&%?$!* suukon. Sen jälkeen suutelemme vielä intohimoisesti. Alan pukemaan vaatteita ja kun olen lähdössä pois niin kysyt et nähdäänkö vielä. Hymyilen sinulle, että ehkä joskus.
 
Lueskelija
Viihdyttävä, mausteinen, kuvaileva. Pituus ehkä yläkantissa, mahdollisesti jaettavissa osiin..?

Nöyrimmin pyydän lisää. Pidän tyylistä, kiihotuin kovasti.

Onko näin että jotkut ovat pakotettuja, omaa tahtoaan vastaan lukemaan tarinoita täällä? Erotiikka on monisävyistä ja rikasta, pääskää sen yli!
 

Yhteistyössä