TERVEISIA ESPANJASTA!

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Jaa, sie oot lähteny jo sinne :D

Otahan sitten kaikki irti. Kyllä toi ulkomailla harjottelu/työskentely avastaa maailmaa ihan eri lailla kun jos vaan nyhvää koto Suomessa.
Varsinki jos aiemmin on ollut vain viikon Irlannissa ja parilla paivareissulla Ruotsissa :whistle: :whistle:
 
Nyt on kylla eilinen ja tama paiva olleet aika lampoiset, yolla oli melkoisen kova tuuli.

Kaverin kanssa tanaan jaettiin meidan tipit jotka oli kertyny kahdeksalta paivalta ja saatiin kumpikin 50? :D Ei vain Teuvalla baarissa toissa ollessa ole noin paljon saanut noin lyhyessa ajassa :whistle: :xmas:

Kavin myos tanaan suomalaisessa optikkoliikkeessa ja loysin melkein heti hyvat sangat. Sangat, linssit ja aurinkolasit yhteensa 69?. Mulla on niin huono nako, etta linsseista tulisi paksut ilman ohennusta. Ohennus maksaa 40-50?. Etta hintaa tulee n.109-119?. Yli sata euroa vahemman kuin mun nykyiset lasit! :D
 
Tuli erittain "kiva" puhelu ravintolaan eilen kaverin aitilta. Kaverin kortti on kopioitu tai automaatissa on tiedonsiirtovirhe, koska kaverin tili on miinuksella 2000?!!! |O |O :headwall: :headwall: 16 paiva on nostettu muka 16 kertaa rahaa. Miten voi olla mahdollista, etta visa electron menee miinukselle?!? Ja kaverin nostoraja on 200? paiva!

Noita kortteja voidaan kuulemma kopioida laserilla kun joku kay automaatilla. Ma oon kayny kaks kertaa samalla automaatilla, soitin eilen sitten miesystavalle etta kay katsomassa mun tilin tilanteen. Siella oli ainakin eilen kaikki oikein, pitaakin katsoa nyt uudestaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Tuli erittain "kiva" puhelu ravintolaan eilen kaverin aitilta. Kaverin kortti on kopioitu tai automaatissa on tiedonsiirtovirhe, koska kaverin tili on miinuksella 2000?!!! |O |O :headwall: :headwall: 16 paiva on nostettu muka 16 kertaa rahaa. Miten voi olla mahdollista, etta visa electron menee miinukselle?!? Ja kaverin nostoraja on 200? paiva!

Noita kortteja voidaan kuulemma kopioida laserilla kun joku kay automaatilla. Ma oon kayny kaks kertaa samalla automaatilla, soitin eilen sitten miesystavalle etta kay katsomassa mun tilin tilanteen. Siella oli ainakin eilen kaikki oikein, pitaakin katsoa nyt uudestaan.
no voi... :headwall: eihän tosiaan electronin pitäis ees mennä miinukselle... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Tuli erittain "kiva" puhelu ravintolaan eilen kaverin aitilta. Kaverin kortti on kopioitu tai automaatissa on tiedonsiirtovirhe, koska kaverin tili on miinuksella 2000?!!! |O |O :headwall: :headwall: 16 paiva on nostettu muka 16 kertaa rahaa. Miten voi olla mahdollista, etta visa electron menee miinukselle?!? Ja kaverin nostoraja on 200? paiva!

Noita kortteja voidaan kuulemma kopioida laserilla kun joku kay automaatilla. Ma oon kayny kaks kertaa samalla automaatilla, soitin eilen sitten miesystavalle etta kay katsomassa mun tilin tilanteen. Siella oli ainakin eilen kaikki oikein, pitaakin katsoa nyt uudestaan.
no voi... :headwall: eihän tosiaan electronin pitäis ees mennä miinukselle... :eek:
Kaveri on alaikainen ja hanen tilitunnuksensa on vanhemmilla, siksi olivatkin asian huomanneet. Aitinsa selvittaa tanaan tuota asiaa. Silla automaatilla on ollut kuulemma aiemminkin ongelmia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marjusca:
No huh. Kaikkea sitä pitää sattua. Toivottavasti asia ratkeaa parhainpäin.
Eika tuo ole ainoa kommellus. Oltiin taalla oltu muutama paiva, kun pestiin pyykkia koneessa mika on meidan asunnossa. Noh, koneen sivussa oleva luukku ei auennutkaan vaan kahva jai kaverin kateen. Pyykit oli sitten kolme paivaa koneessa ennekuin korjaaja tuli aukaisemaan sen.

Vuokranantaja yritti laskuttaa korjausmaksun meilta, mutta tyoharjottelupaikasta soitettiin hanelle, etta ei kay. Eika se kahva ollut edes kunnossa, uusi kahva oli paljon tykympi kuin se vanha. Mun luokkakaveri on sellainen 160cm pitka keijukainen, etta milla hanella olisi edes ollut voimaa sita kiskoa irti jos se olisi ollut kunnossa.

Meille muuten luvattiin useampi sata euroa halvempi asunto, mutta oli tainnut vuokranantaja unohtaa meidat, koska saapumispaivana vasta selvisi missa asutaan!! Asunto on kylla laadukas, mutta kalliimpi kuin mita piti olla.

Mitahan tassa ehtii viela tapahtua ennenkuin ollaan Suomessa 17.2.... :whistle: :whistle:
 
vieras
Oletkos Scarlett tutustunut paikallisiin ollenkaan vai onko aika mennyt suomalaisten kanssa? Ite olin joskus lomareissulla Kanarialla ja tustustuin suomalaiseen tarjoilijaan jonka kanssa pääsin paikkoihin mihin ei tavallinen turisti löytäis, mm. ihanaan kreikkalaiseen tavernaan ja saarella työstentelevien suomalaisten ym suosimiin ravintoloihin. Sai kummasti enemmän reissusta irti. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletkos Scarlett tutustunut paikallisiin ollenkaan vai onko aika mennyt suomalaisten kanssa? Ite olin joskus lomareissulla Kanarialla ja tustustuin suomalaiseen tarjoilijaan jonka kanssa pääsin paikkoihin mihin ei tavallinen turisti löytäis, mm. ihanaan kreikkalaiseen tavernaan ja saarella työstentelevien suomalaisten ym suosimiin ravintoloihin. Sai kummasti enemmän reissusta irti. =)
En ole paikallisiin tutustunut. Mita nyt yksi paikallinen "persoona" :whistle: kay lahes joka paiva ravintolassa.

Meidan piti tanaan menna Malagaan, mutta se siirtyi nyt tuon kaverin pankkikortti jutun takia. Mutta meilla on aikaa kylla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
kuulostaa kivalle tuo teidän reissu. toivottavasti tosiaan se korttijuttu selviää pian ja ennenkaikkea ei tule omaan takkiin.
Jollakin likalla on kaynyt vastaavaa ja pankki oli korvannut. Mun jarjen mukaan varsikin nyt pitaisi, koska eihan tuolla kortilla voi pitaisi paasta miinukselle! :eek:
 

Yhteistyössä