TERVEISIA ESPANJASTA!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkälaista siellä on työskennellä? Ja tehdäänkö siellä teidän ravintolassa espanjalaista ruokaa vai onko menu semmoinen suomalaiseen makuun?
Ihan kivaa on toissa, ei ainakaan ole viela ollut kauheaa kiiretta. Lounaalla on suomalaista ruokaa, mutta illalla on vahan hienompia ruokia. Ravintola on suomalaisen omistama ja siella on vain suomalaisia toissa, oikeastaan kaikki asiakkaat ovat suomalaisia ja vanhempaa porukkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai niin ja tietysti.... millaisia on ne miehet siellä :p onko samanlaisia kuin elokuvissa, tummia ja tulisia?
Enpa kuule tieda miehista kun en ole heidan kanssaan ollut tekemisissa. Ihan hyvan nakoisia tummia miehia on tullut vastaan, mutta aivan sama B)
 
Tanaan on vapaapaiva ja kaytiin isossa ostoskeskuksessa. Se paikka oli kylla sitten oikein shoppaajan paratiisi. Meinattiin kylla menna Malagaan, mutta aamulla satoi ja jatettiin se reissu ens viikon maanantaille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkälaista siellä on työskennellä? Ja tehdäänkö siellä teidän ravintolassa espanjalaista ruokaa vai onko menu semmoinen suomalaiseen makuun?
Ihan kivaa on toissa, ei ainakaan ole viela ollut kauheaa kiiretta. Lounaalla on suomalaista ruokaa, mutta illalla on vahan hienompia ruokia. Ravintola on suomalaisen omistama ja siella on vain suomalaisia toissa, oikeastaan kaikki asiakkaat ovat suomalaisia ja vanhempaa porukkaa.
Heh,kiva matkustaa ja olla suomalaisessa raflassa töissä ja vääntää lihapullia....hyi hemmetti mua ei sais mihkään turistirysään vaikka maksettais ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkälaista siellä on työskennellä? Ja tehdäänkö siellä teidän ravintolassa espanjalaista ruokaa vai onko menu semmoinen suomalaiseen makuun?
Ihan kivaa on toissa, ei ainakaan ole viela ollut kauheaa kiiretta. Lounaalla on suomalaista ruokaa, mutta illalla on vahan hienompia ruokia. Ravintola on suomalaisen omistama ja siella on vain suomalaisia toissa, oikeastaan kaikki asiakkaat ovat suomalaisia ja vanhempaa porukkaa.
Heh,kiva matkustaa ja olla suomalaisessa raflassa töissä ja vääntää lihapullia....hyi hemmetti mua ei sais mihkään turistirysään vaikka maksettais ;)
Aivan, sitä samaa olis voinu tehdä ihan täälläkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aivan, sitä samaa olis voinu tehdä ihan täälläkin.

Olen kanssasi erimieltä, varmasti on hyvä kokemus olla vähän muuallakin töissä, kuin Suomessa, vaikka sitten suomalaisten omistamassa ravintolassa. On se kuitenkin erilainen maa ja kulttuuri =) Mutta jos tahtoo ilkeillä, niin kyllähän sen syyn nopeasti keksii, vaikka sitten tikusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aivan, sitä samaa olis voinu tehdä ihan täälläkin.

Olen kanssasi erimieltä, varmasti on hyvä kokemus olla vähän muuallakin töissä, kuin Suomessa, vaikka sitten suomalaisten omistamassa ravintolassa. On se kuitenkin erilainen maa ja kulttuuri =) Mutta jos tahtoo ilkeillä, niin kyllähän sen syyn nopeasti keksii, vaikka sitten tikusta.
No kylla tama on kuitenkin erilainen kokemus kuin jossakin Suomessa olla. Elamaa on tyon ulkopuolellakin ja pitaa itse parjata kaupassa yms.

Enka ole muuten yhtakaa lihapullaa vaantanyt.... :LOL: :LOL: :LOL: Meinaako joku pelle, etta siina ravintolassa tehdaan vain jotain suomalaista kotiruokaa? :LOL: Ihan tavisruokaakin loytyy, mutta sita on vain lounaalla.

Turisteja ei tungeksi taalla nyt aivan alyttomasti eika mun elamaa heilauta jotkut turistit. Pienet on murheet jos sellaisesta herneet vetaa nenaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka lapsesi on suhtautunut nyt kun olet pois?Ikävöikö kovasti?Kuinka olet yhteydessä?Puhelimella?
Likka on muutenkin ollut musta (ja isastaan ) erossa useamman yon ollessaan mun aidin luona. Etta viela likka ei ole pahemmin moittinut mun poissaoloa, mutta kylla pian varmaan alkaa neiti moittia etta nyt on jotain meneillaan.

Puhelimessa ollaan pari kertaa puhuttu, kun neiti leikeiltaan ehtii. Viimeks likka kysy, etta onko siella maanjaristyksia. Kun sanoin, etta ei ole niin likka kysyi miksi. :D En tieda mista on saanut paahansa maanjaristyksen, ei varmaan edes tajua mita se tarkoittaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka lapsesi on suhtautunut nyt kun olet pois?Ikävöikö kovasti?Kuinka olet yhteydessä?Puhelimella?
Likka on muutenkin ollut musta (ja isastaan ) erossa useamman yon ollessaan mun aidin luona. Etta viela likka ei ole pahemmin moittinut mun poissaoloa, mutta kylla pian varmaan alkaa neiti moittia etta nyt on jotain meneillaan.

Puhelimessa ollaan pari kertaa puhuttu, kun neiti leikeiltaan ehtii. Viimeks likka kysy, etta onko siella maanjaristyksia. Kun sanoin, etta ei ole niin likka kysyi miksi. :D En tieda mista on saanut paahansa maanjaristyksen, ei varmaan edes tajua mita se tarkoittaa.
Hyvä sitten.Pianhan tuo aika menee!

 
Olis jo ens viikon maantai niin paasis Malagaan! Ma haluan nahda sen Picasson kodin.

Lauantaina olis karaoke suomalaisravintolas, luokkakaveri menee sinne, mutta ma jaan kampille. Luen kirjaa ja meen ajoissa nukkumaan. Ei oo rahaa kauheasti eika mua oikein huvitakkaan lahtea mihinkaan. Niin ja on sunnuntaina pirteana toissa! :D B)
 

Yhteistyössä