TERVEISIA ESPANJASTA!

Alkuperäinen kirjoittaja en kyl jättäis lastani:
oho... siis monenko vanha sun lapsi on????
Sa teet niin kuin sa teet ja ma teen niin kuin ma teen. Tama on mun elama eika mun tarvitse kysya teilta jeesustelijoilta lupaa. Profiilista naet koska mun likka on syntynyt ja viela kertauksen vuoksi: likka on isallaan joka kylla osaa hanesta huolehtia.
 
vieras
Mitä sitä nyt kauhistelemaan jos lapsi on isällään hoidossa!!!!! Tuskin tekee ap:stä yhtään huonompaa äitiä kun niistä jotka tekee pitkiä työmatkoja ja korvaa puuttuvan ajan ostelemalla leluja ja hemmottelemalla pilalle. Ja ap:llä varmasti kova ikävä lastaan joten miks pitää vääntää puukkoa haavassa? Kyse ei kuitenkaan ole esim puolesta vuodesta eikä pienestä vauvasta...
 
vieras vielä
ja vaikka asia ei mulle kuulu niin eiköhän lapsen isällekin tee hyvää olla joskus lapsen kanssa kahdestaan ja oppia tuntemaan lastaan paremmin, meinaan vaan kun huomasin et ap asuu kahdestaan lapsensa kanssa. Must on ihailtavaa et on exän kanssa niin hyvissä väleissä et pystyy tekemään tommosen ratkasun ja ajatella elämää tässä ja nyt niin ei tarvii sit myöhemmin harmitella et kun jäi asioita tekemättä nuorena kun ois viel jaksanu.
 
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja en kyl jättäis lastani:
oho... siis monenko vanha sun lapsi on????
Sa teet niin kuin sa teet ja ma teen niin kuin ma teen. Tama on mun elama eika mun tarvitse kysya teilta jeesustelijoilta lupaa. Profiilista naet koska mun likka on syntynyt ja viela kertauksen vuoksi: likka on isallaan joka kylla osaa hanesta huolehtia.
joo omapa on elämäs. ei mun. ja tosiaan lastani en kyl jättäis minkään työharjoittelun takia.. kai niitä paikkoja on suomessakin. ei se sun ansiolistassa mitenkään ketään kiinnosta oletko tehnyt hernesoppaa turisteille jossain espanjassa...? olisit hankkinut paikan vaikka lontoosta tai jostain missä on paljon paremmat paikat. ja taso.
 
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vielä:
ja vaikka asia ei mulle kuulu niin eiköhän lapsen isällekin tee hyvää olla joskus lapsen kanssa kahdestaan ja oppia tuntemaan lastaan paremmin, meinaan vaan kun huomasin et ap asuu kahdestaan lapsensa kanssa. Must on ihailtavaa et on exän kanssa niin hyvissä väleissä et pystyy tekemään tommosen ratkasun ja ajatella elämää tässä ja nyt niin ei tarvii sit myöhemmin harmitella et kun jäi asioita tekemättä nuorena kun ois viel jaksanu.
jos ei ole ketään muutakaan lasta hoitamaan niin pakko olla varmaan väleissä...
kannattaa juu tehdä lapset nuorina, teininä ja hankkia ammatti sitten kun on lapsia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pientä yleissivistystä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Missä päin Espanjaa oot?
Fuengirola, Costa Del Sol
Onko Telde siellä päin?
Telde on Gran Canarialla ja Teide Teneriffalla.
Vieras joka sanoi Teiden olevan Teneriffalla myöntää häpeissään käyneen pienen lukihäiriön. =)
 
vieras
huh-huh onko sun mielestä 24v teini???? Jos on niin ootko sit sitä mieltä et lapset pitäs hankkia nelikymppisenä kun on ammatti eikä lapsen saanti mahdollisuudet ole enää niin hyvät eikä oma jaksaminen ole samaa luokkaa kun alle 30v? Katsoppa peiliin ja kekity omaan elämääsi!
 
hei muuten
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
huh-huh onko sun mielestä 24v teini???? Jos on niin ootko sit sitä mieltä et lapset pitäs hankkia nelikymppisenä kun on ammatti eikä lapsen saanti mahdollisuudet ole enää niin hyvät eikä oma jaksaminen ole samaa luokkaa kun alle 30v? Katsoppa peiliin ja kekity omaan elämääsi!
no ei 24vuotias mikään kovin vanhakaan ole..
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh :
joo omapa on elämäs. ei mun. ja tosiaan lastani en kyl jättäis minkään työharjoittelun takia.. kai niitä paikkoja on suomessakin. ei se sun ansiolistassa mitenkään ketään kiinnosta oletko tehnyt hernesoppaa turisteille jossain espanjassa...? olisit hankkinut paikan vaikka lontoosta tai jostain missä on paljon paremmat paikat. ja taso.
Niin edelleen on kyse mun omasta elamasta. Luuletko etten tata lahtemista miettinyt kauan ja pahkailin, etta kuinka likka parjaa. Mun aiti ( tyokseen hoitanut lapsia yli 25 vuotta ) sanoi, etta totta kai lahden. Etta kamalan aidin lisaksi likalla on kamala mummukin :kieh: :kieh: :whistle:

Mitaan hernesoppaa ei ole ainakaan tana aikana ollut ruokana siina ravintolassa. Pitaa ilmeisesti rautalangasta vaantaa, etta kylla tiistaista perjantaihin on lounaalla tavallista suomalaista ruokaa, MUTTA iltaisin ja viikonloppuisin on carte-lista eika ne ruoat ole mitaan tavisruokia.

Ja on se kumma kun ei itse saa valita sellaista tyoharjoittelupaikkaa kuin haluaa vaan asia pitaisi hyvaksyttaa kaksplussan mammojen komitealla. :LOL: :LOL: :whistle: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei muuten:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
huh-huh onko sun mielestä 24v teini???? Jos on niin ootko sit sitä mieltä et lapset pitäs hankkia nelikymppisenä kun on ammatti eikä lapsen saanti mahdollisuudet ole enää niin hyvät eikä oma jaksaminen ole samaa luokkaa kun alle 30v? Katsoppa peiliin ja kekity omaan elämääsi!
no ei 24vuotias mikään kovin vanhakaan ole..
No ei 24v. kuitenkaan mikaan teini ole. Olen kaynyt ennen lapsen saamistakin kouluja, mutta ammattia mulla ei viela ole. Mulle koutuksen hankkiminen ei ole mikaan ongelma vaikka on lapsi/a. Hankkiihan moni uuden ammatin mua vanhempana ja lapsia saattaa olla monta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miten sulla on siellä sujunut?mulla niin tekis kovasti itselläkin lähteä vaihtoon ens syksynä kun se ois mahdollista,mut saas nährä uskallanko_Onko kaamea ikävä lasta?
No ihan hyvin meilla menee, toissa on mukavaa. Tyoporukka on rentoa.

Totta kai mun on likkaa ikava! Niin ja miesystavaa, mutta hanen kanssaan voi paremmin puhua puhelimessa ja tekstailla ( on oppinut sen jalon taidon pikkuhiljaa :whistle: ) Mutta likka ei kauaa puhelimessa viihdy ja samalla saattaa katsoa telkkaria, niin keskittyminen puheluun on vahan sita sun tata. Mutta paras kysymys likalta oli, etta onko siella maanjaristyksia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Tuli erittain "kiva" puhelu ravintolaan eilen kaverin aitilta. Kaverin kortti on kopioitu tai automaatissa on tiedonsiirtovirhe, koska kaverin tili on miinuksella 2000?!!! |O |O :headwall: :headwall: 16 paiva on nostettu muka 16 kertaa rahaa. Miten voi olla mahdollista, etta visa electron menee miinukselle?!? Ja kaverin nostoraja on 200? paiva!

Noita kortteja voidaan kuulemma kopioida laserilla kun joku kay automaatilla. Ma oon kayny kaks kertaa samalla automaatilla, soitin eilen sitten miesystavalle etta kay katsomassa mun tilin tilanteen. Siella oli ainakin eilen kaikki oikein, pitaakin katsoa nyt uudestaan.
no voi... :headwall: eihän tosiaan electronin pitäis ees mennä miinukselle... :eek:
Kaveri on alaikainen ja hanen tilitunnuksensa on vanhemmilla, siksi olivatkin asian huomanneet. Aitinsa selvittaa tanaan tuota asiaa. Silla automaatilla on ollut kuulemma aiemminkin ongelmia.
Ulkomaan nostoista menee komissio, siksi electroninkin voi vetää miinukselle. Eli jos sun tilillä on vaikka 300? ja nostat 300? Espanjassa, niin sun tililtä lähtee esim. 312?.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja en kyl jättäis lastani:
oho... siis monenko vanha sun lapsi on????
Sa teet niin kuin sa teet ja ma teen niin kuin ma teen. Tama on mun elama eika mun tarvitse kysya teilta jeesustelijoilta lupaa. Profiilista naet koska mun likka on syntynyt ja viela kertauksen vuoksi: likka on isallaan joka kylla osaa hanesta huolehtia.
naurattaa kun jeesustellaan iästä.kyllä se isä varmasti osaa hoitaa.meillä likka syntynyt kans 03 ja on aika tomera tyttö.ois varmaan viikko kausia mummilla hoidossa jos mentäisiin tytön mukaan.
 
hopo
Haluaisin kysyä omistajan nimeä,koska me ollaan lomailtu siellä viime kesänä ja oltiin useaan otteeseen siellä syömässä.samoin tulemme taas toukokuussa tai jos et voi nimeä paljastaa niin jotain tuntomerkkejä,niin tiedän onko sama henkilä kyseessä ja voisin lähettää hänelle terkkuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Ulkomaan nostoista menee komissio, siksi electroninkin voi vetää miinukselle. Eli jos sun tilillä on vaikka 300? ja nostat 300? Espanjassa, niin sun tililtä lähtee esim. 312?.
No kylla me tuo tiedetaan, mutta alle 500 nostoista ei voi menna tili 2000? miinukselle!

Kyse on jostain kansainvalisesta jutusta, etta 14 paiva rahaa nostaneiden tililta on nostettu rahaa muka 16 kertaa ja tilitiedot ihan persiillaan. Korjaavat asian keskiviikkoon mennessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hopo:
Haluaisin kysyä omistajan nimeä,koska me ollaan lomailtu siellä viime kesänä ja oltiin useaan otteeseen siellä syömässä.samoin tulemme taas toukokuussa tai jos et voi nimeä paljastaa niin jotain tuntomerkkejä,niin tiedän onko sama henkilä kyseessä ja voisin lähettää hänelle terkkuja.
Ravintola on Bar Witi Cocina
http://www.barwiti.com/
 
Hopo
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja hopo:
Haluaisin kysyä omistajan nimeä,koska me ollaan lomailtu siellä viime kesänä ja oltiin useaan otteeseen siellä syömässä.samoin tulemme taas toukokuussa tai jos et voi nimeä paljastaa niin jotain tuntomerkkejä,niin tiedän onko sama henkilä kyseessä ja voisin lähettää hänelle terkkuja.
Ravintola on Bar Witi Cocina
http://www.barwiti.com/

Ei ole sama paikka kyseessä,mut onko tämä suomalainen ravintola?
Olitko jossain vaiheessa menossa Fuengirolan suomalaiseen Refla-nimiseen paikkaan harjoitteluun...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hopo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja hopo:
Haluaisin kysyä omistajan nimeä,koska me ollaan lomailtu siellä viime kesänä ja oltiin useaan otteeseen siellä syömässä.samoin tulemme taas toukokuussa tai jos et voi nimeä paljastaa niin jotain tuntomerkkejä,niin tiedän onko sama henkilä kyseessä ja voisin lähettää hänelle terkkuja.
Ravintola on Bar Witi Cocina
http://www.barwiti.com/

Ei ole sama paikka kyseessä,mut onko tämä suomalainen ravintola?
Olitko jossain vaiheessa menossa Fuengirolan suomalaiseen Refla-nimiseen paikkaan harjoitteluun...
En ole Reflaan ollut menossa harjoitteluun, mutta olen siella kaynyt kylla karaokessa :whistle: :D Myos Witi on suomalainen paikka.
 

Yhteistyössä