TERVEISIA ESPANJASTA!

Tuli taas eilen todettua, etta maailma on pieni. Istuin pubissa eraan miehen ja naisen seurassa. Kun se mies kuuli, etta olen Teuvalta niin sanoi ensin Horonkyla ja sitten eraan miehen nimen. Siina vaiheessa ma olin aivan etta :eek: :eek: :eek: Sanoin sitten sille miehelle, etta han puhuu mun aitin serkun miehesta :whistle: Ovat joskus tavanneet vuosia sitten, kaski sanoa terveisia. :D
 
Aika vahenee ja vaikka on ihana nahda likka ja miesystava, niin kylla haikein mielin taalta lahden :/ Taalla on tullut tutustuttua niin moneen ihanaan ihmiseen, etta ikava heita tulee. Jotenkin on helposti tutustunut naihin ihmisiin ja heidan kanssaan on hauskaa.

Kylla tanne taytyy tulla joskus takaisin lomailemaan. Jos mulla ei olisi lasta ja miesystavaa, niin muuttaisin tanne koulun jalkeen.
 
Oltiin tanaan elaintarhassa, oli aika mahtava paikka. Simpanssit olivat hauskoja kun varsinkin yksi niista teki suulla melkein koko ajan pieruaanta ja valilla kaikki innostuivat tekemaan sita :LOL: :LOL:

Urostiikeri oli aika karmiva tapaus. Melkein koko ajan kaveli edestakaisin sen lasin takana jossa ihmiset kavivat sita katsomassa. Oli aika ison kokoinen ja sen katse oli kammottava. Naaras ja pentu vain makoilivat kaikessa rauhassa. Urosgorillakin oli aika pelottava ja mulkoili ihmisia lasin takana. Naaras vain istuskeli ja katseli :xmas:

Huomenna mennaan Malagaan kiertamaan nahtavyyksia esim. Picasso-museo. Keskiviikkona mennaan katsomaan formulan harjoitusajoja 200km paahan.
 

Yhteistyössä