Terolut mimmit

Naksup: Nii siis tarkotin että jos ei ala ittestään tulemaan ne menkat sen ekan kuurin jälkeen. Eli että tän kuurin jälkeen otteleen taas jonneki kp 40 ja sit uutta kuuria kehiin jos ei plussaa oo tullu. kauheella tohinalla kirjotin ni tuli vähän oiottua :D

löysin tämmösen todella taidokkaan ja vaikuttavan sarjakuvablogin
Meinasin kaatua Tutustukaapa!

muoks: Kiitos minnams tsempeistä :) Eiköhän tää tästä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pinna ja minnams
NaksuP > Onnea!

Vici > Tuttu blogi mulle tuo jo ennestään. Käyn sitä aina välillä lukemassa. Taannoin linkitin tuon blogin naamakirjaan lapsettomien lauantaina ja eikös siten yhden älypää tuttuni pitänyt päästä hehkuttamaan raskausuutisillaan heti perään. :headwall: Kiitos vaan empatiasta. Hänelläkään ei ensimmäinen raskaus meinannut tärpätä, mutta on jo unohtunut se ja kihahtanut hattuun lisääntymiskyky. Nykyään pätee kaikessa vaikka on ollut vähemmän aikaa äiti kuin esimerkiksi minä. Otinkin sitten etäisyyttä. En jaksa katsella tuollaista omahyväisyyttä.

Täällä käynnistyi ilmeisesti uusi kierto. Negan testasin digillä ja tuhrutus alkoi, joten huomenna varmaankin on kp1. Täytyy jutella lääkärin kanssa kuinka nyt toimitaan. Veikkaan, että nyt alkoi kesätauko ja luomuplussan toivominen.
 
No nii, nyt on vähän rauhotuttu eilisestä ;), ja mietitty asioita.

Eli sillon plussatessa 3.5 testiin tuli 2-3 viikkoa. Ja nyt on menny aika lailla kolme viikkoa siitä. Joten tosiaan ne viikot on sit sen 5+. Eiköstä juu? Vai menikö mun mietinnät niinku ihan mettään...?
 
oli kyllä loistavia sarjakuvia. jotenkin pelottaa että jos tuohon pitää mennä. ei musta olis mihinkään todellisiin hoitoihin. jos ei lääkkeet auta ni en varmasti tee enää mitään. mutta mistä sitä tietää. uskon vaan ettei mun pää eikä mikään muukaan kestäis lähteä johonki piikityksiin tai koeputkijuttuihin. nostan kunnioittaen hattua heille jotka sitä käyvät läpi.
 
pinna > Mulla on pää kestänyt hyvin piikitykset, mutta toimenpiteet ovat sitten jo toinen juttu. Kyllä niihin on henkisesti täytynyt valmistautua, mutta toivottavasti tärppää ennen sitä. Meillä siis hoidetaan lääkkeellisesti ja osa on pistoksina, mutta hedelmöitys hoidetaan ihan perinteisin kotikonstein. Ivf on sitten seuraava askel, jos ei tärppiä ala kesän myötä kuulua.

Useinhan rankempiin hoitoihin kasvetaan vähitellen, jos lievemmillä hoidoilla ei saada toivottua lopputulosta. Oli se ivf meillekin aikaisemmin ehdoton ei, mutta se informatiivinen puoli madalsi kynnystä. Kun ei kerran näin olla onnistuttu ja jos ei kilpirauhaslääkityskään ongelmaa ratkaise, niin täytyy sitten tutkia solutasolla. Se on jokaisen parin oma asia kuinka pitkälle on valmis menemään. Joidenkin on helpompi hyväksyä ilman lasta jääminen kuin se, että lapsi saa alkunsa laboratoriossa tai vähintäänkin gynen tutkimuspöydällä. Sen verran iso asia on kyseessä, että jokainen joutuu tekemään valinnat omissa rajoissaan. Eihän ne toimenpiteetkään ole tae lapsen saamisesta. Tietenkin sitä toivoisi, ettei kenenkään tarvitsisi rankkoihin hoitoihin turvautua ja jos joutuu, niin saisi ainakin siten kauan toivomansa lapsen.

Tuo sarjakuva kertoo kyllä koruttomasti todellisuudesta. Siihen on helppo samaistua. Arvostan sen blogin pitäjää suuresti, kun on noin aran asian saanut hienosti kuvattua sarjakuvan muotoon.
 
macy gray harmillista jos kp1 on oven takana kolkuttelemassa. Tuokoon kesä ja kenties tauko hoidoista teille sitten plussatuulia mukanaan! :)
Fossiili noinhan se taitaa mennä, mitä laskeskelit. Liian aikaisessa oli vaan ultra. :heart:

Täällä taas alkoi tuhruttamaan. APUA?! Päivän aikana ei tullut mitään, mutta nyt illalla taas pyyhittäessä. Pitää kyllä soittaa aamulla gynelle. Huonompi homma vaan kun olen (osa-aikaisena) hyvin fyysisessä ammatissa ja heti aamusta pitää riehua työkuvioissa. Mutta toisaalta, jos on kesken mennäkseen niin ei sitä jalat ristissä makoilemalla estetä. Teen aamulla joka tapauksessa taas pregchekin että mikä on viivan tummuuden tilanne. Mulla on tästä jokseenkin pahaenteinen fiilis. :(
 
NaksuP Mulla sellanen fiilis, että kaikki on hyvin. :heart: Rauhallisesti vaan pitäis ottaa alkuraskaudessa. Mieki oon jumpat vaihtanu rauhallisempiin, kun varsinkin spinningis meinas tulla vähä huono olo :D Eli spinning ja steppi ainaki pannassa nyt alkuraskauden, mut muissa jumpissa käyn kyllä. :)

nallukkan Voi sinuu : / Toi on ärsyttävää, kun kysellään koko ajan!! Me tosiaan saatii tämä loppuyritysaika olla aika rauhassa, koska moni tiesi, että ehkäsy on jätetty pois, ollaan yritetty useampi kuukaus eikä se lapsi kyselemällä tule. Enkä saanut enää näitä hyviä neuvojakaan, mitä olin ihan tarpeeksi kuullut, mm. seksin määrästä, ovistikkujen pois jättämisestä, stressistä luopumisesta ym.

Se on jännä, kun vielä nykypäivänäkin pidempään yrittäminen on tabu. Siitä ei puhuta, vaan ehkä vähän hävetäänkin sen surun ja kärsimyksen lisäksi, kun ei onnistuta saamaan lasta aikaiseksi, vaikka loppujen lopuksi monen asian täytyy mennä nappiin, että hedelmöitys ja kiinnittyminen ylipäänsä tapahtuu. Näiden lisäksi pikkuisen pitäisi vielä pysyä siellä kyydissä.

Tosi asiassa pienempiä ja isompia ongelmia on todella monella pariskunnalla nykypäivänä. Mulla ainakin helpotti, kun sain puhua asiasta ja monelle kaverille esim. PCO oli ihan uusi tuttavuus. Ja esim. anoppi kertoi, että mun avomiestä oli yritetty monta vuotta. Esikoinen tärppäsi suht helposti, mutta tätä kakkosta ei meinannut kuulua. Sitten taas kolmas tuli hyvällä ikäerolla keskimmäiseen verrattuna. Ongelmia on ihmisillä paljon, mutta ne yritetään pitää piilossa. Mie sain monet hiljaseksi sillä, kun totesin, että lasta kyllä yritetään, muttei vain kuulu.

Fossiili Hyvinkin voi olla, että olet vasta viikoilla 5+ jotain :) Parin viikon päästä saat ultrassa hyviä kuulumisia :kiss:

macy gray Pahoittelut negasta ja uudesta kierrosta : / Ei kuulosta mukavalta tuon sinun "ystävä" : / Ehkä ihan hyvä, että otit häneen etäisyyttä. Toivottavasti kesätauko toisi teille luomuplussan. Mie täällä pidän peukkuja teille.

ON:

Eilen käyty ultrassa. Siellä pikkuinen oli oikeassa paikassa ja pienen pieni sydän sykki niin vimmatusti :heart: Tosi selvästi näin sydämen ja osotin vaan sormella monitoria: "Tuossako se sydän nyt sykkii?" Aika uskomaton fiilis.

Viikkoja oli 6+2 eli päivän vähemmän kuin mun laskujen mukaan, mutta täsmää kuitenkin hedelmöitysaikaan :)

Neuvolassa yritti edelleen, että mulla olis menossa jo rv 7+4, kun sinnikkäästi täti laski edellisten kuukautisten ja 28 päivän kierron mukaan :stick: Mutta lähete nt-ultraan lähti tiedoilla, että raskaus on menossa välillä rv 6+2 - 7+4. Näytin nimittäin sille ultrakuvan ja sanoin, minä viikonloppuna hedelmöitys on tapahtunut. Muu ajankohta ei oikein ole mahdollinen, ellei kyseessä ole joku uusi Jeesus :D :D

Sokerirasituskokeeseen joudun heinäkuussa noiden rakkulaisten munasarjojen takia. Neuvolalääkäri on 19.6. ja nt-ultra varmaan juhannuksen jälkeen. Nyt sitten kuukauden päivät vaan kasvatellaan pikkuista :)

Ens viikolla kerron uutiset meidän porukoille :)

Voimia ja jaksamista teille kaikille :kiss: :heart:

Hennu & Möhkö rv 6+3
 
  • Tykkää
Reactions: minnams
macyn kirjoittamaan vielä samaistun. kyllä se on niin henkilökohtainen asia hoidot että se on kyllä jokaisen oma asia. meillä mies ottanut koko ajan suht rennosti. nyt lääkityksen aikana meillä on ollut ihan iloinen mieli. itse vaan vaipuu synkkyyteen kun lueskelee hoidoista ja niiden käyneiden kokemuksia. eilenkin kun lueskelin tuota sarjista niin toisaalta nauratti se todentuntu mut samalla suretti aivan vietävästi. ja surettaa vieläkin. mutta yritän pitää tsemppiä yllä. ovista en aio tässä kierrossa testata katon vaan että kuinka pitkä kierto on. ei sen bongaaminen oo aiemminkaan tulosta antanu. tjot.
 
Heippa kaikki!

Lueskelen melkeen päivittäin teidän juttuja ja nyt tahtoisin tietää teidän kokemuksia ovis testeistä. Eli nyt menossa kp 38, raskaustesti näytti negaa maanantaina. Pyyhkiessä tulee ihan vaaleanpunaista verta liman seassa. Ei tule alkkareihin asti. Huvikseni tein ovistestin äsken ja siihen ilmestyi molemmat viivat, lähes yhtä vahvoina. Mitä ihmettä tää tarkottaa????? Voiko se ennakoida plussaa jos ovis onkin ollut myöhemmin ja tuo vaaleanpunainen lima on kiinnittymisvuotoa?

Tikruu
 
Hennu ihania uutisia ultrasta :heart: Tuntuu varmaan ihan uskomattomalle, että kauan toivottu sydän siellä sykähtelee ^^

Niin, ei multa ole mitään kyselty vähään aikaan et "milloinkas teille tulee vauva?". Anoppi ja muutama miehen sukulainen joskus ovat ilkeitä vihjauksia heitelleet, ennen kuin alettiin yrittää, mutta omat vanhemmat ei ole koskaan asialla udelleet. Kyllä mä ajattelin syksyllä puhua läheisimmilleni, varsinkin jos päädyn kyselemään tutkimushintoja yksityiseltä puolen, silloin ehkä joutuu vähän rahaa lainaamaan... Tietääkö joku, paljonko yksityisellä yleensä maksaa hedelmällisyyteen liittyvät tutkimukset? Täällä on tosi hankala päästä tk:hon, josta kirjotettais lähete polille, joten olen tuota yksityistä jo miettinyt.

Eilen oli aikamoiset menkka-olot, mutta nyt vähän helpotti. Odotellaan vaan.
 
Hennu Varmasti oli ihana kokemus, kun sai kuulla pienen sydämen sykkeen! Onnea vielä sylin täydeltä! :) :heart:

Täällä ollaan vähän kärsimättömällä päällä. Miehellä on kamalat siitepölyallergiat meneillään. On tuhannen tukossa ja nessuja kuluu montakymmentä päivässä. Arvatkaa vaan sitten, onko päästy peiton alle puuhaileen? No ei! Mutta tärkeintä tietenkin on miehen terveys, eihän se itestäkään olis kiva puuhailla, jos ei henki kulje. Tämän kierronhan me aiottiin ottaa rennosti, että siitä ei olekaan kyse, että olisi "pakko" puuhailla. Mutta kyllähän tässä halut alkaa jo hyrräämään, ku toista viikkoa saa olla ilman.. :D :whistle:
 
MG Pahoittelut menkoista. Nyt toivotaan sit luomuplussaa.Jospa se kesän kunniaksi syttyis se elämä :) Tuo on varmasi ihan totta ku puhuit että hoitoihin ikäänkuin kasvaa. Toissapäivän tuntu että maailmanloppu tulee kun syksyllä alkaa hoidot jos kesällä onnista. Mut varmaan tässä kesän aikana kerkeää totutella ajatukseen ja musta tuntuu että stressiki vähenee sillä ku tietää että on hyvissä käsissä ja asialle on jotain mahdollista tehdä.

Lumis Isket nyt miehelles jonku heinixin naamaan ja kammariin! Eihän sitä nyt kahta viikkoa ilman jaksa :D

Fossiili Noinhan se just menee, oot viikolla 5 ni eihän siellä kuulukkaan käsittääkseni näkyä vielä oikeen mitään!? Parin viikon päästä sitte näät sykkeen :)

Hennu Voi että!!! Ihanaa!!! Teidän oma pieni :) Mä kyllä uskon että kun on jaksanu odottaa sen plussan tuloa jonku aikaa ni sen pienen näkeminen tuntuu varmasti ihan älyttömältä:heart:

Mikä siinä on että semmosten puolituttujen raskausuutiset ottaa niin hemmetisti päähän! Kuulin tänään et yks kaverin kaveri joka on seurustellu 4 kk on yhtäkkiä pamauttanu naimisiin. Heti ajattelin että on aivan varmasi raskaana. Ei kai kukaan nyt maailman ihanammastakaan rakkauden tunteesta mee naimisiin 4 kk jälkeen?!? paitsi kännissä vegasissa :D no joo. onnea heille.

NaksuP Toivotaan että kyydissä on!! Peukut pystyssä täällä!
 
lumihiutale92 > Itse myös kärsin pahasta siitepölyallergiasta, joka vaivaa alkukeväästä loppukesään. Käyttääkö miehesi lääkkeitä? Kokemuksesta tiedän, että ilman sopivaa lääkitystä olo on sietämätön, Itse käytän tabletteja, jotka periaatteessa hoitavat kaikkia oireita, mutta tarvittaessa (esim tällä hetkellä, kun on paha tilanne) käytän lisäksi silmätippoja ja nenäsumutetta. Ilmanpuhdistin hurisee ja tuuletusikkunoihin ollaan hankkimassa suodattimia. Olo on imhimillinen, kunhan muistan ottaa lääkkeet tunnollisesti. Silmätipat ja nenäsumute on hyvä muistaa hieman ennakoiden ja tabletitkin aamuin illoin. Ei ole kiva vaiva, mutta onneksi lääkkeiden avulla voi elää aika normaalisti.

nallukkan > Oletko kysynyt neuvolan puolelta saisitko sinne ajan? Hedelmällisyysasioiden tutkiminen ja polilähete kuuluisi kyllä perhesuunnitteluneuvolan asioihin. Julkiselle puolelle kannattaa hakeutua erityisesti siinä tapauksessa, jos yksityisen tutkimuksiin pitäisi lainata rahaa. Hoidot nimittäin maksavat sitten rutkasti enemmän, jos niihin täytyy edetä. Toivottavasti saat lähetteen näppärästi. Plussatuulta!

Tikruu > Ennemmin veikkaisin ovulaatiota. Peitot siis heilumaan ja plussatuulta purjeisiin! ;)

Virallisesti kp1. Ei muuta raportoitavaa. Keskustelen lääkärien kanssa ja katsotaan sitten mikä on toimintasuunnitelma. Toivon parasta, pelkään pahinta.
 
taitaa mun hormoonia koko kroppa olla ihan sekasin. Iltasin on nyt kahten päivän vatta ollu ku potkupallo, tänää varsinkin. Oon laihiksel et ei pitäis turv@otustakaan olla. Rinnat on tullu aroiksi mut niin käy yleensä muutenkin ku ovis ollu. Oksettava olo on ollu jo toista päivää. Ihana, kauhea kroppa :( ens kierrost saan nyt sit tod.näk. Alottaa clomit. Odottelen viel verikokeitten tuloksii... Toivo ois et olisinkin jo raskaan ettei tarvis lääkkeit avuks, mut pah. Toisinaan haluisin jo alottaa clomit, tuntuu et silloin pääsis täs vauva asias eteenpäin... et mä en tajuu tät mahaa, se on jätti iso :'( eikä siel melkee 100% varmuudel oo alkioo, saatikka et mitään näkyis tai tuntuis viel kierron täs vaihees :( nooh tänää vähän depis fiilikset mut huominen on toivonmukaan taas ihana päivä :)
 
Hennu :heart: ihanata ihanata :)

MG pahoittelut uudesta kierrosta. Toivotaan että teillä tärppäis pian

Kiitokset kaikille tsempeistä :heart:

Gyne sano sillon maanantaina, että jos vuoto alkaa, nii pitää sit heti mennä sinne takas. Mä kyllä päätin että potkin vuotoja persiille, enkä anna sellasten vuotojen alkaa ollenkaan. Mä oon vuotoni jo kärsiny. Seuraavat vuodot voi tulla sitten synnytyksen jälkeen :D

Kylläpä muuten voinkin suhtautua eri ihmisten raskauksiin aivan eri lailla :D, viime yönä synty yhelle kaverille poika ja voi että oon onnellinen :heart:. Ja sit tää mun surullisen kuuluisa kaveri on sit jo toista maata. Luulen että jos hää ei olis ihan koko aikaa niin kauheen negatiivinen, siis ihan joka asiasta, nii voisin suhtautua ihan eri lailla. Mä vaan en jaksa kuunnella :). Tekis mieli kertoa vähän faktoja asioista, mutta ehkäpä mie pidän vaan suuni kiinni. Teki kyllä mieli sanoa yx päivä, että jos kaikki on nuin helvetin hankalaa, nii minkä ihmeen takia rupesivat vauvaa puuhailee. Ai nii ja sekin vielä, että on muuten astetta verran vainoharhasempi kaveri. Meille on töihin tullu työharjottelija, ja se oli sitten tohkeissaan ollu että pääsee mammalomatuuraajaksi kesän jälkeen. Nii tää kaveri on sitä mieltä että häntä nyt savustetaan ulos :D, siis WTF :O. Tottakai työnantaja haluaa hänen tilalleen jonkun, ettei jäädä ns pissiin :).

Mutta oottakaapa kun minä kerron tilanteesta pomopäälle, sillon se vasta riemu repeää. Kun tää meidän ylin pomo oli yhelle työkaverille jo vähän raivonnu, että mitäs järkee hänen on maksaa jonkun muun raskaudesta, että ymmärtäis jos maksais omastaan. Ja on siis miespomo kyseessä :D. Meinasin oikeesti pissiä housuun ku kaveri tuon kerto. Ja jahka yx toinen työkamu plussaa nii avot :)

Näihin kuvin ja tunnelmiin

Fosiili ja perillinen
 
Mahtavia ultrauutisia Hennu! Ihanaa kun kaikki oli hyvin.

Täällä ei muutosta, edelleen tihkuaa. Lugeannosta nostettiin. Saapa nähdä. Välillä tulee verta, välillä taas ei. Niinkuin jotain irvokasta arpapeliä. :kieh: Ei mitään raskausoireita. Että edelleen vähän pessimistisellä kannalla.

muoks. Niin joo, viiva taas aamulla r-testissä aamuista tummempi. ja digi sanoi 2-3. Että ota nyt tästä selvää? Teen taas aamulla liuskan, näkee ainakin vahveneeko vai haaleneeko viiva.
 
Viimeksi muokattu:
macy-gray Miehellä on käytössä antihistamiini, Histec. Lisäksi on nenäsumute ja silmätipat. Joten kuten mies pystyy olemaan näillä "lääkityksillä". Kävi tänään työterveydessä ja sai 2 päivää saikkua. Lääkäri sanoi, että jos vielä on pahaa hengenahdistusta, niin menee uudestaan käymään ja saa jonkun astmalääkkeen. Viime yö oli kamala. Mies oli tukossa ku mikäkin, niisti melkeen paperitki puhki. Enhän minäkään saanut nukuttua. Mies nousi kesken yön, kun ei saanut unta. Loppuyön nukkui vapaehtoisesti sohvalla, kun kertoi, että auttaa, jos ei ole niin vaakatasossa nukkumassa. Huh, kauhulla odotan tätä yötä..
 
Lumis täällä kärsin minä siitepölyallergiasta. En tosin kovin "pahasta", mutta niiskututtaa silti. Mulla ns. käsikauppalääkkeet (Heinix, Histec) ei ole auttaneet, mutta onneksi lri määräsi Duactin ja se auttaa. :)

Päässä käydään järjen ja tunteen taistelua. Mahakipuja on ja nyt rinnatkin alkaneet aristaa. Järki koittaa hokea, että tällaista oireilua on ollut ennenkin. Tunne puolestaan sanoo, että nyt olis tärpännyt. Huoh :D
 
Onpahan hassua että huomenna loppuu tero ja tuntuu oikeasti menkkaoloa. Vaikka minun "normikierrossa" ovikseenki ois vielä kaks viikkoa!! Ja itse menkkoihin kuukausi. Että kai tuolla jotakin tapahtuu. Toivotaan et tulisi tuloksiakin!!
 
Menkat tekee tuloaan 100-varmasti. Olin juuri pissaamassa kuppiin (testing testing...) kun alamahalla tuntui sellainen jättimegakipukohtaus, etten ole toista kokenut. Kaksin kerroin kuljin hetken aikaa ja pitkästä aikaa jouduin ottamaan kipulääkettä. Nyt pystyy jo kävelemään ja istumaan :D Episodista aikaa pari tuntia, ja ihme kyllä vuoto ei ole vielä alkanut.
 
Voi harmi kaikkien siitepölyallergioitten kanssa :(. Mulla siinä mielessä hyvä mäihä, etten mistään allergioista kärsi. *koputtaa puuta*

Voi elämä sentään miten voikin väsyttää iiihan koko ajan ja oikein kunnolla. Yx ilta menin jo kasilta sänkyyn :O. Mä oon nukkunu aikasta monta vuotta ihan päin peetä :D, jos haluisin että tää yliväsymys häviäis, pitäs varmaan koisia pari vuorokautta yhtä mittaa. Toisaalta tää väsymys on nyt erilaista :), mutta väsymystä kumminkin.

Ja mun tissikipu ei oo hellittäny sitten yhtään :(, päinvastoin. Ja en oo löytäny mun urheilurinuleita, joten yöt sen takia himpun verran kivuliaita. Ja en haluis särkylääkkeitä syödä :(, mutta jossain vaiheessa varmaan pakko vähän lääkitä.

Mutta jos jotain hyvääkin kipuilun ja väsymyksen lisäksi, nii tää viikko on menny tosi nopeesti eli siis reilu viikko vielä kärvisteltävä siihen ultraan...

Ja kesälomatkin lähestyy, mulla olis viikot 24, 25, 37 ja yx viikko lokakuussa. Paska homma kun joutuu lomat pilkkomaan, kun ei saa maalarit olla päällekkäin lomalla. Hullun hommaa :(. Kivoja "sääntöjä" meijän pomot keksii. Ja ihan turha mennä liitton valittamaan, kun saman tien lätkästään lomautuslappu kouraan jollain varsin hyvällä syyllä. Mutta toisaalta, sit pääsis lomalle ja kunnolla :D. Mutta enpä minä tuolla hyvällä tuurilla enää kauaa aikaa ole, Jihaa ;). Harmittaa vaan ihan älyttömästi, ku kumminkin tykkään mun työstä, mutta ei tuolla oikein voi siitä nauttia täysin rinnoin (kirjaimellisesti :D )

Ja näin loppuu mun valitus ;)

Fossiili ja perillinen
 
Mulla alkoi elämäni ensimmäinen Terolut jakso n.10 pvää sitten. Edelleen mä mietin tuota lääkkeen syömis aikaa. Eli mulle määrättiin se seuraavasti: 1 tabletti vuorokaudessa 10 päivän ajan vuodon aikaansaamiseksi. Jatkossa kierron päivinä 15-24 yksi tabletti vuorokaudessa. Mä oon nyt syönyt sen ekan 10 päivää joten odotanko mä nyt kuukautiset ja lasken siitä ekasta vuotopäivästä ton 15 päivää, jolloin alan taas syömään teroja. Ilmeisesti niin toimin joka kerta..että ekasta vuotopäivästä alan taas laskee sen 15 pvää ja sit 10 pvän terot..Ei tyhmä taas tajuu :D :D

Muuta meidän tilanteesta...Ollaan yritetty raskautta jo noin 5 piiiiiitkääää vuotta, joista suurin osa ollaan kyllä tiietty ettei luomuna tule kun mulla ei ole ollut kuukautisia :( Kaiken maailman tutkimuksessa ollaan juostu useempi vuosi, ja pari edellistä vuotta asia on ollut kokonaan taka-alalla mun opiskelun ja elämäntilanteen vuoksi. Nyt sitten päätettiin että jälkikasvua saa tulla keinolla millä hyvänsä ja Teroluteilla alkoi. "Parasta" tässä on se, että lääkäri kertoi sen viime käynnillä, että mulla on monirakkulaiset munasarjat ja sen vuoksi vuotoa ei ole ollut..En jaksa ymmärtää, että nytkö se muka vasta huomattiin??!! On kuitenkin ultrattu monen monta kertaa, mutta koskaan ei oo sellasesta ollut puhetta..No, elo-syyskuussa sitten alkaa keinohedelmöitys jos ei ihmeitä tapahdu ennen sitä:) Toivon vaan niin kovasti, että alkais edes ne vuodot nyt...Onko muilla yleensä mennyt kauan Terojen alussa, että vuoto on alkanut?

Tässä mun tunteen purkaus tällä kertaa:) Luultavasti tulen tänne "parkumaan" jatkossakin, kun on monia ihmisiä samojen kamppailujen äärellä niin saa vähän vertaistukea:)

Jaksamisia kaikille ja lämpöisiä alkukesän päiviä :)
 

Yhteistyössä