Mä tulin kurkkimaan tänne teidän juttuja, ja oonkin kahlannut alusta saakka pinoa läpi sieltä täältä muutaman sivun verran ja imenyt tietoa sisuksiini :wave:
Mä kun olen ihan pihalla noiden Terolutien kanssa, kun lääkärikin heti sanoi ettei oo koskaa ollu kyseisten lääkkeiden kanssa tekemisissä eikä tiedä niistä mitään, niin en oikein kunnollista ohjeistusta saanut häneltä ko. kuurille. Tilanne on siis tämä, että tammikuusta saakka on ollut pikkukakkonen toiveissa, mutta kuukautiset alkoivat vasta helmikuun lopulla ensimmäisen kerran raskauden jälkeen (vauva 07/11). Eka kierto oli 38 päivää, ja tämä toinen sitten huiteleekin jo tänään kp 60. Sain perhesuunnittelun kautta ajan aika nopeasti lääkärille, kun terveydenhoitajalle valittelin vauvan neuvolakäynnillä näitä kiertojen pituuksia ja kerroin vauvahaaveista. Nyt tästä ensimmäisestä Terolut-kuurista on syömättä vielä 3kpl ja toivon mukaan menkat alkaisi joskus ensi viikolla, että pääsee taas kunnolla yrittämään, ovistikkuja tilasin ison satsin, tosin en kyllä yhtään tiesä milloin niitä pitäisi alkaa testailemaan, kun kierrot on aina ollut pitkiä ja epäsäännöllisiä, esikoisestakin sain ovisplussan vasta kp26 ja haamulainen tuli kp39. Terolutit sain kolmelle kierrokselle.
Tämä on jotenkin niin tylsää, kun koko ajan kuvittelee olevansa raskaana mutta ilmeisesti noiden Terolutien sivuvaikutuksiin kuuluu paljon raskausoireiksi tulkittavia oireita. Mulla on nyt muutaman päivän ollut niin hirveä väsy, että samanlaista muistan olleen viimeksi esikoista odottaessa ihan alussa rv 5-6. Nytkin olen nukkunut 11-12h yössä ja pari tuntia päikkäreitä vielä vauvan kanssa päälle ja siltikin on kovin alavireinen olotila ja koko ajan tekisi mieli kiemurrella peiton alle nukkumaan
Samoin tämä tissikipu on aika jäätävää...
Onko teillä muilla koko ajan Tero-kuurin syönnin aikana jotain jänniä oireita, vai onkohan tämä nyt vaan jotain ensimmäisen kuurin aikaansaannoksia kun kroppa heräilee (toivottavasti) horroksesta...? Onko jotain kikkakolmosia antaa raskautumisyrityksille Terojen aikana?