NaksuP Mulla sellanen fiilis, että kaikki on hyvin. :heart: Rauhallisesti vaan pitäis ottaa alkuraskaudessa. Mieki oon jumpat vaihtanu rauhallisempiin, kun varsinkin spinningis meinas tulla vähä huono olo
Eli spinning ja steppi ainaki pannassa nyt alkuraskauden, mut muissa jumpissa käyn kyllä.
nallukkan Voi sinuu : / Toi on ärsyttävää, kun kysellään koko ajan!! Me tosiaan saatii tämä loppuyritysaika olla aika rauhassa, koska moni tiesi, että ehkäsy on jätetty pois, ollaan yritetty useampi kuukaus eikä se lapsi kyselemällä tule. Enkä saanut enää näitä hyviä neuvojakaan, mitä olin ihan tarpeeksi kuullut, mm. seksin määrästä, ovistikkujen pois jättämisestä, stressistä luopumisesta ym.
Se on jännä, kun vielä nykypäivänäkin pidempään yrittäminen on tabu. Siitä ei puhuta, vaan ehkä vähän hävetäänkin sen surun ja kärsimyksen lisäksi, kun ei onnistuta saamaan lasta aikaiseksi, vaikka loppujen lopuksi monen asian täytyy mennä nappiin, että hedelmöitys ja kiinnittyminen ylipäänsä tapahtuu. Näiden lisäksi pikkuisen pitäisi vielä pysyä siellä kyydissä.
Tosi asiassa pienempiä ja isompia ongelmia on todella monella pariskunnalla nykypäivänä. Mulla ainakin helpotti, kun sain puhua asiasta ja monelle kaverille esim. PCO oli ihan uusi tuttavuus. Ja esim. anoppi kertoi, että mun avomiestä oli yritetty monta vuotta. Esikoinen tärppäsi suht helposti, mutta tätä kakkosta ei meinannut kuulua. Sitten taas kolmas tuli hyvällä ikäerolla keskimmäiseen verrattuna. Ongelmia on ihmisillä paljon, mutta ne yritetään pitää piilossa. Mie sain monet hiljaseksi sillä, kun totesin, että lasta kyllä yritetään, muttei vain kuulu.
Fossiili Hyvinkin voi olla, että olet vasta viikoilla 5+ jotain
Parin viikon päästä saat ultrassa hyviä kuulumisia :kiss:
macy gray Pahoittelut negasta ja uudesta kierrosta : / Ei kuulosta mukavalta tuon sinun "ystävä" : / Ehkä ihan hyvä, että otit häneen etäisyyttä. Toivottavasti kesätauko toisi teille luomuplussan. Mie täällä pidän peukkuja teille.
ON:
Eilen käyty ultrassa. Siellä pikkuinen oli oikeassa paikassa ja pienen pieni sydän sykki niin vimmatusti :heart: Tosi selvästi näin sydämen ja osotin vaan sormella monitoria: "Tuossako se sydän nyt sykkii?" Aika uskomaton fiilis.
Viikkoja oli 6+2 eli päivän vähemmän kuin mun laskujen mukaan, mutta täsmää kuitenkin hedelmöitysaikaan
Neuvolassa yritti edelleen, että mulla olis menossa jo rv 7+4, kun sinnikkäästi täti laski edellisten kuukautisten ja 28 päivän kierron mukaan :stick: Mutta lähete nt-ultraan lähti tiedoilla, että raskaus on menossa välillä rv 6+2 - 7+4. Näytin nimittäin sille ultrakuvan ja sanoin, minä viikonloppuna hedelmöitys on tapahtunut. Muu ajankohta ei oikein ole mahdollinen, ellei kyseessä ole joku uusi Jeesus
Sokerirasituskokeeseen joudun heinäkuussa noiden rakkulaisten munasarjojen takia. Neuvolalääkäri on 19.6. ja nt-ultra varmaan juhannuksen jälkeen. Nyt sitten kuukauden päivät vaan kasvatellaan pikkuista
Ens viikolla kerron uutiset meidän porukoille
Voimia ja jaksamista teille kaikille :kiss: :heart:
Hennu & Möhkö rv 6+3