Terolut mimmit

Minnams: ihania uutisia! Jatkat täällä vaan, niinhän mäkin oon, vaikken lääkkeitä enää syökkään. :)

Mites Vici? Onks meillä vielä päivittäjää? :)


On: mut vois lisäillä jännäilijöihin: tänään DPO 2. Tosi kivaa, jos kierto alkaa tasoittumaan tuohon 32 päivään (tästä tulisi toinen kierto, jos näin kävisi!) ainakin oon nyt ovuloinut kaksi kertaa "ihan ajallaan", mulla kuitenkin todettu pco, joten en välttämättä ovuloi joka kk... Ilmeisesti 3kk:n Tero herätteli kroppaa..
 
haaaaaaaamuuuu.... :O Ja tällä kertaa tein ihan luotettavalla pregcheckillä, johon en IKINÄ ole saanut edes roskishaamuja. Huh, jänskättää. Vasta dpo10, eli ihan tästä helpostikin voi menkat vielä alkaa mutta jännäillään nyt silti. Ei mitään oireita. Edes kuviteltuja sellaisia. :)

Aijaa.com - 10217109 Lisäsin vähän kontrastia kun ei se kameralle kovin hyvin tallentunut. Silti tuossa punaista olen vähän näkevinäni. Toivottavasti en kohta näe punaista jos täti tulee kylään! :D

Aijaa.com - 10219875


Muoks: sori kun ramppaan muokkaamassa tätä tekstiäni, mutta laitoin tuohon toisen kuvan vertailun vuoksi, nyt illalla otetun testin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vici ja another
Terolut-mimmien toivelista 19.5.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Haidippiduu.........76/28...........27v.........1........5.........terot
Vici..................36/28.............24v.........1.........3........tauko

macy gray.........27/30-32........32v.......2......29.......OI10
NaksuP.............25/27.............28v.........2........5........3.clomi
nallukkan..........22/28-32........23v........1........2........2.tero
Lindu...............21/28-30.......22v.........1.........3.........3.tero
Tilli84...............21/32............27v........2.........6.........tauko

Ansku83..........19/30.............28v........1.........15.......tauko
pinna...............19/56............23v........1.........8........
minnams..........18/32............26v........3.........11........tauko
Sateenkaari85...17/29-42.......27v........1........12........tauko
jenni_noora.......1/28?..........28v........1.........5........4.tero
lumihiutale92....1/29............20v........1.........5.........tauko

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Tilli82 dpo 3
macy gray dpo 14
NaksuP dpo 10 (haamuilee!!!)
Lindu dpo 6

Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4.....29/28-41.....23v......1.lapsi.....yk3.......4.tero (km rv 6:'()
Fossiili......3.5........35/34.........32v.......2.lapsi....yk9........tauko
Hennu86...5.5.....36/33-37....26v.......1.lapsi.....yk12......tauko


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf
Ambrosia85
another


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))


Listan päivittäjänä Vici, muutkin saa tarvittaessa päivittää :)
 
Heippa tytöt! On ollu niin kauniita ilmoja että oon vaan nautiskellu elämästä tuolla ulkona puutarhassa ja lenkkipolulla, jääny palstailu vähän vähemmälle. Oon käyny lukemassa juttuja mut en oo kerrenny/jaksanu kirjotella. Eikä ollu tullu niin paljon päivityksiä että olisin jaksanu listaa päivittää. Mut mun puolesta saa kyllä joku muukin päivittää jos siltä joskus tuntuu :) Minusta on ihan hyvä vaikka pari kertaa viikossa päivitellä.

NaksuP Ihanaaaa!!! <3 Jospa se siiitä tummuis vielä! Onnea :)

minnams Onpa hyviä uutisia! Mullaki on ylihuomenna gyne, jänskättää et mitä siellä selviää..hui! jospa minäki saisin clomit kun en vissiin ovuloi. Voiko niitä saada jo tässä vaiheessa? Nyt yritystä takana siis 5 kk.. jotakin tähän tilanteeseen kyllä toivois. taas ollu menkkakipuja mut menkkoja ei näy ja testi pysyy negana, ei haamun haamua.

Muilleki tsemppiä tähän kiertoon!
 
Teroja on syöty nyt neljä kuuria, oviksen olen löytänyt ehkä yhdestä kierrosta. Pitkät kierrot muutenkin ongelmana pillereiden lopettamisen jälkeen eli en oikein ole varma tapahtuuko ovulaatiota ollenkaan. En nyt tiedä pitäisikö varata suoraan aika jonnekin lapsettomuusklinikalle vai kävisikö joku tavallinen lääkäriasema jonne ajankin saisi nopeammin?
 
Hei vaan, hei vaan!

Huomenna olis sitten jännäpäivä, ku on se varhaisultra :). Pelottaa ja jännittää samalla. Mutta jännitys vie voiton pelosta :D

Nii juu, tuli käytyä siellä likkojen lenkilläkin. Jaksoin juosta koooko matkan eli melki 8km, ainut mikä häiritsi matkaa oli pienoinen tissikipu ;). Urheilurintsikat ja varsin tiukka toppi oli ihan hyvä olla. Esti "hölskymistä" suhteellisen hyvin. Enkä oikein voinu valittaa kipua, kun kukaan ei tiedä raskaudesta, paitti mun sisko. Lipasutin vahingossa juoksun jälkeen, että onpi rinnat aikasta kipiät, tajus het siitä, enkä sitten viittiny ruveta kieltämään asiaa...

Mä tuun si huomen kertoilee ultrakuulumiset

Fossiili ja perillinen :)

NaksuP:lle viivan vahvistumista :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja another
Onnea NapsuP :heart: Nyt voimia pikkuiselle oikein tuutin täydeltä et pysyy mukana :)

Täällä tilanne siis se, että ovistestiin ei tullut vahvaa viivaa kertaakaan. Toisaalta limat oli kyllä aivan omaa luokkaansa, ehkä se oli ovis ilman hirveitä kipuja ja viivaa testiin?? Mut pessimistisin mielin täällä ollaan asian suhteen. Huomenna loppuu terokuuri ja alkaa odottelu.
 
NaksuP IHANAA !!! :heart: Nyt ihan hirmusti tarrasukkia mukaan!! Vautsi vau :)

minnams Hienoja uutisia sait gyneltä! :) Nyt vain puuhailuiden ajoitukset oikein, niin kyllä se tärppi sieltä ennen pitkää tulee :)

Fossiili Tuskin maltan odottaa sun ultrakuulumisii :) :heart:

ON: Täällä voidaan hyvin :) Väsymys on ajoittain aika kova, mutta kyllä sen kanssa pärjää, kun muistaa levätä. Tissit on kipeät varsinkin öisin, jos ei muista rintsikoita laittaa, mutta mulla onkin rintsikat 24/7 päällä nykyään, paitsi pesulla käydessä :D

Huomenna sitten varhaisultra ja neuvola... Toivottavasti tuolla on kaikki hyvin... Pelottaa ihan pirusti.

Hennu & Möhkö 6 (7) +2
 
NaksuP ONNEA!! :) Täältähän on alkanut putkahtelemaan plussia! Lisäälisää!

Fossiili ja Hennu Ihanaa, varhaisultra! Hyvin se menee, olen ihan varma :)

ON: Tänään oli gyne. Paikat kunnossa, puhu taas vähän monirakkulaisista muniksista mut ei osannu varmaksi sanoa. Yhtään johtofollia ei näkyny. Limis oli 7 mm, vissiin ihan hyvä. Anto terolut kuurin, että tulis menkat ja päästäs uuteen kiertoon. Syksyllä kun puoli vuotta yrittämistä täynnä niin katotaan uusiksi ja clomit alle sitte jos ei oo tärpänny. Paljon se puhu siitä että on hyvä vaan rauhassa odotella, lääkkeet on aina lääkkeitä ja sit aletaan kyttäämään kiertoa ja stressaamaan yms. Ymmärrän että oon aikasessa ja hätänen mutku... :) Ihan kyllä ymmärsi mun vauvakuumeen se lääkäri, varmaan on kokenu joskus saman. Tuntuu mukavalta olla kuitenki jonkinlaisessa hoidossa ja seurannassa. Nyt otetaan kesä iisistä, toivotaan hiljaa ovista ja plussaa testiin :) Ihan hyvällä mielellä oon. Yritän kuitenkin jättää tän palstailun hetkeksi (jos pystyn). Varmaan tarvittas toinen kanssapäivittäjä listalle.
 
No joo, ultrassa käyty ja sain uuden ajan kahden viikon päähän.

Kohtu oli suurentunu, mutta... Raskauspussikin näkyi, ei tosin vastannu viikkoja mitä on jos menkkojen alusta laskee ja oli kuulemma vähän soikean muotoinen, joten tutkaili sitä moneasta suunnasta :). Gyne kysykin, että millanen kierto mulla on. Sanoin että onhan ne ollu vaikka mitä, mutta viimesin oli sen 34 pvä ja että oviksen oon pongannu myöhemmin ku se "normaalisti" on. Eli siis raskauspussin koon mukaan viikkoja olis n. 5. Ei muutakun ootellaan taas. Tuli sellanen olo, että ei taas :(, mies tosin on aikasta positiivinen asian suhteen. En mäkään rupee piruja maalaa seinille ennen ku selviää missä nyt taas oikein mennään. Gynekin oli aika positiivinen että seuraavalla kerralla sitten saadaan jo syke näkyviin. Ai nii ja gyne oli mies, en kyllä ihan älyttämästi siitä tykänny, mutta ei se sit loppujen lopux nii kauheeta ollu. Mies sano, että jos vois valita, nii ehotomasti naisgyne mulle :D.

Näin meillä!

Fossiili ja perillinen?
 
Fossiili No onpa harmillinen tilanne kun joudutte nyt odottamaan pari viikkoa. Mutta eiköhän siellä se pikkuinen ole kuitenkin lymyilemässä! :) Aika paljon on saanut lukea että varhaisultrassa ei ensin näy mitä pitäisi, mutta kaikki onkin sitten ollut ihan kunnossa!
 
Fossiili Voihan kökkö. Just tota mieki pelkään, että "joudun" menee uuteen ultraan viikon, parin päästä. Mut eiköhän teidän osalta siellä parin viikon päästä ole kaikki kunnossa :) :heart:

Hitto ku en siirtäny neuvolaa huomattavast myöhemmäks ja varannu sitten ultraa tyyliin viikoille 8+ tai 9+. Huoh, alkaa jännittää... Omasta kärsimättömyydestä saa varmaan kärsiä...
 
Tuuhan Hennu kertoon mitä sitten ultrassa näkyi! Mulle anto lääkäri ohjeeksi viimeks ku nähtiin että jos plussa tulee testiin, niin varata se varhaisultra, ja sen jälkeen lääkäri päättää miten kauan käytän Lugesteronia. Nyt tuntuu että se lääkitys on ihan paikallaan, nimittäin hieman verensekaista valkkaria löytyi aamulla. Mutta luulen (toivon) että se johtui eilisiltaisesta peittojen heiluttelusta! :) Oli nimittäin vähän ruskeaa, ei ollenkaan tuoretta. Toivotaan parasta. Jos vielä samaa näkyy niin soitan lääkärille että voiko lugeannosta esimerkiksi nostaa, jos johtuukin keltarauhasen vajaatoiminnasta. Mutta taas pregcheckissä eilistä tummempi viiva, että se ainakin tuo vähän mielenrauhaa.

Tsemppiä naiset ja aurinkoista tiistaipäivän jatkoa! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Täälläkin ootellaan ultrauutisia Hennu :) Ja Fossiili toivotaan kovasti että pikkuinen siellä olisi muttei halunnut vielä liikaa olla linssilude :) Ihania nää plussauutiset kyllä, antaa ehkä vähän toivoa itellekin.

Huokaus. Pakko taas purkautua. Eli olen kertonut siitä mun velipuolesta, jonka tyttöystävä on nyt raskaana ja ovat seurustelleet sen 2kk. Äsken äitipuoli ja isä kävi kahvittelemassa, ja eipä sitten muusta puhuttu kuin miten hienoa on että vauvauutisia tuli ja voivoi miten veljeni on aikuistunut (mitä aikuista siinä on että aloitellaan seurustelusuhdetta ilman ehkäisyä?!). Teki mieli huutaa, että HEI! Kyllä tässä muutkin haluaisi niitä vauvauutisia kertoa mutta kun ei voi :'( Melkein tuli itku silmään, mutta kun ollaan sovittu miehen kanssa ettei puhuta vauvayrityksestä niin ei sit puhuta. En vaan tiiä kauanko jaksan olla hiljaa :(

Täällä kp26, menkkojen siis pitäisi alkaa viikon lopulla viimeistään. Ovista en tikkuun saanut, mutta mietin että josko se sitten kuitenkin on tapahtunut.. Kerran päivässä vaan tikutin, eli on kai se voinut ohikin mennä. Limoja kyllä tuli ja mahaa nippaili reilu viikko sitten, eli toivoa ehkä on.. Tai sitten ei. Oon koittanu olla ajattelematta asiaa. Viime päivinä on ollut mahakipuja kyykistellessä ja äkkiliikkeissä. Eilen illalla nukkumaan mennessä sattui pötköttää kyljellään, piti olla selällään. Vetäkää mut maan pinnalle, näitä tuntemuksia on ollut ennenkin enkä taas halua pudota pilvistä! :ashamed:

Ihanaa kevätpäivää kuitenkin kaikille, ajattelin taas lähteä raivonpurku-lenkille :)
 
Terolut-mimmien toivelista 22.5.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Haidippiduu.........79/28...........27v.........1........5.........terot
Vici..................40/28.............24v.........1.........3........tauko

macy gray.........30/30-32........32v.......2......29.......OI10
nallukkan..........25/28-32........23v........1........2........2.tero
Lindu...............24/28-30.......22v.........1.........3.........3.tero
Tilli84...............24/32............27v........2.........6.........tauko

Ansku83..........22/30.............28v........1.........15.......tauko
pinna...............22/56............23v........1.........8........
minnams..........21/32............26v........3.........11........tauko
Sateenkaari85...20/29-42.......27v........1........12........tauko
lumihiutale92....8/29............20v........1.........5.........tauko
jenni_noora.......4/28?..........28v........1.........5........4.tero

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Tilli82 dpo 6
macy gray dpo 17
Lindu dpo 9
minnams dpo4

Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4.....29/28-41.....23v......1.lapsi.....yk3.......4.tero (km rv 6:'()
Fossiili......3.5........35/34.........32v.......2.lapsi....yk9........tauko
Hennu86...5.5.....36/33-37....26v.......1.lapsi.....yk12......tauko
NaksuP...20.5...26/27.............28v.........2.lapsi........yk5........3.clomi


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf
Ambrosia85
another


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))


Muut listalle päivityksiä haluavat: laittakaa päivitykset punaisella Kiitos :)
 
Viimeksi muokattu:
Enhän mää malta olla täältä pois :D Ihan hävettää ku eilen uhosin että jätän koko palstailun ja vauvakuumeen! :D Tajusin tänään kuitenki että se, että saan tänne käydä välillä purkamassa ni se vähentää mun stressiä ennemän ku se että yritän olla täältä erossa. No joo... vähän masis meininki tänään. Oon vaan niin hirveän pettyny että yhtiäkään ihan oikeita kuukautisia ei ole tullut, en ovuloi ja syksyllä alkaa clomit.. Oon ihan innoissani niistä clomeista kyllä, olisin vaan halunnu ne heti! Kesälomatauko, ihan hyvä ootella vielä pari kk (vissiin). Nyt nappasin toisen teron. Lääkäri kirjotti niitä 30 tablettia, sano että söisin nyt 10 ja jos ei taaskaan ala (ja testi nega) ni ottasin uudet 10. Pitäskö kuitenki kerran kokeilla silleen miten muut näytätte syövän eli jatkossa kierron 15-25 päivä? Mitä mieltä ootte?? Piristäkää minnuu.. :(

nallukan Toi sun tilanne on kyllä kamala!! Huoh. oikeen itteäki puistatuttaa. Koita kestää :hug:

Fossiili Ihan varmasti on elämää siellä, ei vaan vielä näkyny. eikö nii :)

Muistakaa jatkossa kirjottaa listalle toivomanne päivitykset punaisella Muutamat onki laittanu tolleen ja se on nii helppo bongata! Ja jos mulle tulee huomaamattani viikon palstailutauko ni päivitelkää joku listaa sitte. Sori kun vähän luistelen tästä hommasta mut en halua ottaa tuosta päivityksestä ittelleni mitään ressiä...
 
nallukkan ehkä jos kertoisitte että kyllä vauvaa toivotte koko ajan... voisi loppua sitten nuo ajattelemattomat kommentit ja yltiöpäiset hehkutukset veljen vauvasta? Mutta eipä kyllä mekään kellekkään kerrottu kun esikoista vuosi tehtiin, eikä ole kerrottu nytkään.
vici Siis käskikö lääkäri sun syödä heti putkeen toisen terokuurin jos menkat ei ala? Outoo, mullahan ei alkanut ekan terokuurin jälkeen, mutta lääkäri käski syödä n. neljän viikon päästä uuden kuurin, ja sitten ne alkoikin.
 
naksup ei huolta jos pyyhkies tulee vähän tuhruilua alkuraskaudes. Toista lasta odottaessani mul tuli plussauksen jälkee ruskeeta verta paperiin. Säikähdin ihan älyttömäst et kesken meni. Lääkäri totes et kaikki on kunnos ja jos veri on ruskeeta väriltään niin ei haittaa. Sitä voi tulla useampi kk juuri silloin kun on kk:n aika. Mut jos muuttuu kirkkaaks niin pitää ottaa heti yhteys lääkäriin. Eli ei huolta, kohtu putsaa itsensä jotta vauval on tilaa kasvaa ;) tsemppiä odotukseen :D vici ymmärrän sinuu oikein hyvin, mulkin oli vähän välii mieli maas kunnes äsken sain clomi reseptin. Nyt oon ku eri ihminen. Tiedän et ainakin clomeilla on mahdollisuus vauvaan, se antaa kummasti voimaa. Voihan se olla et sinulla kerkee tärppää ennen sitä, luonto on ihmeellinen :) jaksamisia sinullekin! Ja jätti isoja haleja kaikille plussanneille! :hug:
 

Yhteistyössä