Terolut mimmit

Onnea macy gray :)

Fossiili Aika jännä, mulle neuvolan täti laski edellisistä menkoista, että jo viikolla 21 oon rv 7+3/4, vaikka silloin kyllä on hedelmöittymisestä noin 6+3/4. Sie tulisit niinku jälessä ton mukaan :)

ON: Täällä varhaisultra 22.5. ja neuvola samana päivänä :) Kyselin mun gyneltä, että voiko tuolloin jo ultrassa näkyä esim. syke, niin vastaus oli:

"Hei!
H6 raskauden sijainnin kyllä pitäisi näkyä ja yleensä meidän UÄ-laitteella syke H6+1 eteenpäin. Tule tuolloin käymään, niin tarkistetaan tilanne!"

Silloin siis mennään. Ei olisi pitkä aika :) Ainakin näkee, onko kaveri oikeassa paikassa ja onko siellä pussissa joku...

Hennu & Möhkö rv 4+6 (tai 5+6)
 
nallukkan Höh, niin se vaan on toisille helppoa. Tiedän tunteen! Mulla kaveri odottaa kolmatta, ja jokainen lapsista saanut alkunsa ekasta yrityksestä. :/

Hennu eikös jos menkoista lasketaan, niin oletetta oviksen tapahtuneen noin kp14, ja jos sulla ovis on ollut myöhemmin niin siksi ne viikot menee taaksepäin? Ultrassa varmaan sitten ne viikot pomppaa takaisin siihen mitä itse olit eka laskenut? Kiva että sulla noin pian ultra, ei tartte pitemmälle jänskätä! :)
 
Voi Hennu! Oon kyllä vähän kade! :D olis niin ihana jo itsekin miettiä tuommosia.

Kävin hakemassa terot ja tottakai mun tiskille osu koko apteekin ainoa miestyöntekijä. Kyselin kumminki muunmuassa et koska pitää ottaa ja kuinka todennäköstä on saada migreeni jne.

Ja Nallukan tiedän tunteen. Nimimerkillä just kun kuvittelin et vauvauutiset hetkeks hiljenis kun neljä on jo tänä vuonba synnyttäny. Vastapainoksi neljä ilmoitti olevansa raskaana. Ja oon itte alkanu olemasn vahingossa tyly kun joku on kysyny koska meille tulee tai mahd että olenko raskaana. Kiitti!

Kesä on vielä armonaikaa jäljellä jos ei tärppää niin sitten meidän projekti jäädytetään vuodeksi. Että "ei paineita". Ens viikolla käynnistyy tero ja pitkä viikonloppuloma.
 
Onkohan muuten niin, että kun jos on kaksi munarakkulaa, ja toinen puhkeaa, niin se toinenkin puhkeaa sitten samaan aikaan? Vai voiko se toinen poksahataa myöhemmin? Tuntuisi loogiselta että ne ovuloituu samaan aikaan.

Mietin tässä kun oikean puolen oviksen tunsin ihan selvästi toissapäivänä, ja vasemmalla oli 4mm pienempi rakkula että tuleeko se vasen pari päivää myöhässä, että on saman kokoinen vai pamahtaako se samalla kertaa? Eipä tuolla tiedolla mitään väliä sinänsä ole, talleteltu on anyway. ;)
 
Hennu oon nyt itekkin ihan sekasin noista viikoista :D, eri laskurit antaa eri viikkoja, että mie en nyt tiiä enää yhtään mitään :). Kun laittaa menkkojen ekan päivän mukaan nii vaihtelu on kova laskureitten kanssa. Että mihin sitä voipi uskoa, varmaan sitä viiko 12 ultraa ;)

Kävin vielä yhellä laskurilla :D ja se anto menkkojen ja viime kierron mukaan rv 5+1

Fossiili ja perillinen :D (miehen keksimä työnimi)

*muoks jo toisen kerran :D* Huomenna olis likkojen lenkki, mutta miten hitossa mie juoksen, kun on rinnat niin sairaan kipeet. Urheiluliivitkään ei oikein auta, pitää varmaan pistää varsin tiukka toppi vielä niitten päälle tai jotain. Toisaalta mietin, kun on noita km:ja ollu, että uskaltaako sitä juosta ollenkaan :O, vai kävelenkö lenkin ihan suosiolla.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tuesta kaikille.. :) Nyt kevään aikana laskeskelin et 4 vauvaa on syntynyt tutuille, mutta ne nyt ei kovin paljoa hetkauttaneet kun ei läheisiä olleet. Mutta tämä et oma veli on tulossa isäksi, ja että nuin pirun vähän aikaa ovat ees seurustelleet. Tulee ahdistava olo että kun eivät varmasti ole ees ehtineet suunnitella, kun 1,5kk yhdessä ovat olleet. :( Jotenkin tuli sellainen suojelusvietti päälle, kun en yhtään tunne hänen tyttöystäväänsä ja tulee sellainen olo että ollaankohan sielläkään päässä aivan vastuuntuntoisia kun ei ehkäisystä huolehdita.. En sano että se yksin tämän tyttösen "syy" on, yhtälailla veli ois voinu enempi huolehtia.

Mulla tänään kp15, ovistestiin tulee edelleen tosi hailakoita viivoja mutta limoja on tullut pyyhittäessä nyt melkein viikon ajan. Sitä viime kuukauden ovisrepäisyä ei ole tullut. Tänään pitäis aloittaa terot, oletan ettei oo mitään mahdollisuutta raskautua kun ovista ei kuulu.. Tosin olen aika tietämätön näissä asioissa. Ei kyllä ole tullut pupuiltuakaan, en ymmärrä noita miehiä mutta jos yrittäisin nyt unohtaa yrittämisen hetkeksi. Pitää toipua tästä ensijärkytyksestä veljeni suhteen ja alkaa ajatella, että hei minustahan tulee täti :)

Mittees muut? Täällä sataa räntää, todellakin on sellainen olo että kesäloma alkoi :D Eilen oli viimeinen työpäivä, nyt pari viikkoa lomailen tässä ja koitan saada kevätsiivouksen loppusuoralle.
 
Möhkölle ja perilliselle terkkuja :heart: Pistäkäähän viestiä sit et mitä niille kuuluu!

Onnea MacyGray!:flower:

Nallukan Voi kamalaa!! Uskon että ottaa päähän! Mullaki on veli ja se on nyt seurustellu jo melko kauan tyttöystävänsä kanssa ja - tää nyt on ihan hölmöä - mut mulla on joku ihme juttu pään sisällä että meidän pitää olla ne ekat jotka saa sen lapsen koska ollaan kuitenki naimisissa ja oltu pitempään yhdessä yms... vaikka siis toisaalta olisin tietenki hirmu onnellinen mut munki eka reaktio olis varmasti tommonen ku sulla!

Meidän yksille puolitutuille synty alkuvuodesta vauva ja meidän on pitäny mennä kattoon sitä vaikka kuin monta kertaa mut sit tänä vkl se mies ilmotti et ei kannata tulla kun äiti ja lapsi on lähteneet määrittelemättömäksi ajaksi pois!! Surullistahan tuo on mut mua ottaa lähinnä päästä! nää oli siis ollu semmosessa on/off-suhteessa vuoden ennen ku tyttö pamahti paksuksi. ja tää mies oli aluksi ihan kauhuissaan. musta on vaan niin surullista että aikuiset ihmiset ei muka osaa huolehtia ehkäsystä ja sit syntyy vahinkovauvoja jo valmiiksi riitelevään ja rikkinäiseen perheeseen....

ON: Testit näyttää negaa ja menkkoja ei kuulu. huoh. Turvotus on onneksi nyt tipotiessään! kaks kiloa tippunu yhtäkkiä paino :D Olin eilen pitkästä aikaa tyttöjen kans ulkona! Olipa ihanaa vaan puhua ja juoda viiniä ja syödä hyvää ruokaa :)
 
Terolut-mimmien toivelista 12.5.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Haidippiduu.........69/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92....36/29............20v........1.........4.........tauko
Vici..................29/28.............24v.........1.........3........tauko
jenni_noora.......25/28?..........28v........1.........4........4.tero

macy gray.........20/30-32........32v.......2......29.......OI10
NaksuP.............18/27.............28v.........2........5........3.clomi
nallukkan..........15/28-32........23v........1........2........2.tero
Lindu...............14/28-30.......22v.........1.........3.........3.tero
Tilli84...............14/32............27v........2.........6.........tauko

Ansku83..........12/30.............28v........1.........15.......tauko
pinna...............12/56............23v........1.........8........
minnams..........11/32............26v........3.........13........3.tero
Sateenkaari85...10/29-42.......27v........1........12........tauko

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

macy gray dpo 7
NaksuP dpo 3
Lindu dpo -1

Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4.....29/28-41.....23v......1.lapsi.....yk3.......4.tero (km rv 6:'()
Fossiili......3.5........35/34.........32v.......2.lapsi....yk9........tauko
Hennu86...5.5.....36/33-37....26v.......1.lapsi.....yk12......tauko


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf
Ambrosia85
another


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Vici tuo on kyllä masentava tilanne mikä sun tutuilla, kun on pieni vauva ja sitten tulee ero. Ei oo varmasti heilläkään helppoo. Ja kyllä sitä silti miettii miksi semmoiset vakaassa parisuhteessa olevat ihmiset ei saa vauvaa vaikka vuosikausia yrittää kun taas sitten hyvinkin ailahtelevaisiin suhteisiin syntyy vauvoja.

Mulla oli tänään ihan kamalaa kohtujomotusta, piti ihan panadolia ottaa. Kipua oli jo eilen jossain määrin, mutta tänään se yltyi. Onneksi talttui särkylääkkeellä. Mitäköhän jomottelua lie, ei nyt vielä menkkoja pitäisi kuulua.
 
Mulla alkoi aamulla vuoto, että varmaan on menkat alkamassa, mulla on kp 27 menossa, mulla näyttää heittelevän nää kierron pituudet. 2 ekaa tero kiertoa oli 28 pv ja 3 kierto oli 31 pv ja nyt sitten vaan tuon 27 pv.

Mulle kai saa päivittää kp 1 ja yrityskerta 5
 
Vici aivan järkkyä tuo tilanne, että on-off-suhteeseen syntyy pikkanen :( Kyllä mullakin on vähän pessimistinen olo tän mun veljen (tai oikeastaan velipuolen, kun on eri äidit) suhteen... Mulle sanottiin et aikuisia ihmisiähän ne on, ikäänkuin perusteltiin tilannetta sillä. Aikuisiahan ne on joo, mutta se tuleva lapsi on sitten täysin syytön jos suhde kariutuu... En siis ole vieläkään täysin toipunut järkytyksestä :headwall:

Mulla nipisteli toissailtana kohdun seudulla aika rankastikin, eilen illalla sit ovistestiin ilmestyi melkein_plussa :) Tänäaamuna hailakampi, mut kokeilen illalla. Viime kierrolla ovis oli kp18, ja nyt menossa kp17. Talletuksia eilen ja toissapäivänä, voisin kyllä yrittää vielä miestä houkutella mutta luulen ettei taas töiden vuoksi jaksa. No, eihän sitä tiedä jos ne eiliset jaksais ovikseen asti :D

Täällä tänään ekan lomapäivän kunniaksi siivoillaan. Koko kämppä puhtaaksi, sitten varmaan huomenna jatkan kaappien siivouksella ja keskiviikkona ikkunat + verhojen pesu. Luulette varmaan mua siivousnarkomaaniksi, mutta näkisitte tän kämpän aina silloin kun alan siivoamaan :D Kai tämä on jotenkin terapeuttistakin..
 
Terolut-mimmien toivelista 12.5.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Haidippiduu.........672/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92....39/29............20v........1.........4.........tauko
Vici..................32/28.............24v.........1.........3........tauko

macy gray.........23/30-32........32v.......2......29.......OI10
NaksuP.............21/27.............28v.........2........5........3.clomi
nallukkan..........18/28-32........23v........1........2........2.tero
Lindu...............17/28-30.......22v.........1.........3.........3.tero
Tilli84...............17/32............27v........2.........6.........tauko

Ansku83..........15/30.............28v........1.........15.......tauko
pinna...............15/56............23v........1.........8........
minnams..........14/32............26v........3.........13........3.tero
Sateenkaari85...13/29-42.......27v........1........12........tauko
jenni_noora.......kp1/28?..........28v........1.........5........4.tero

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

macy gray dpo 10
NaksuP dpo 6
Lindu dpo 2

Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4.....29/28-41.....23v......1.lapsi.....yk3.......4.tero (km rv 6:'()
Fossiili......3.5........35/34.........32v.......2.lapsi....yk9........tauko
Hennu86...5.5.....36/33-37....26v.......1.lapsi.....yk12......tauko


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf
Ambrosia85
another


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Vici tuo on ärsyttävää kyllä.. Meinaatko odotella pitkään vai otatko terot avuksi?

Täällä ei mitään uutta. Alkaa levottomuutta vaan olemaan ilmoilla kun odottelee että millon pääsee testaamaan. Turhauttavaaaaaahhh.... |O
 
NaksuP Gyne oli viimeksi sitä mieltä että teroja ei kannata ottaa että mielummin vielä kattos että lahtiskö sillä yhellä kuurilla kierto tasaantuun. No eipä läheny ei... Ens viikolla gyne ni katotaan mitä mieltä se sitten on. Huoh. nytki koko ajan alavatsalla semmonen paine ja jomotus mitä normisti ennen menkkoja... Mistä nää jomotukset johtuu? tietääkö kukaan?
 
Vici Mulla noita tuntemuksia oli jatkuvasti varsinkin silloin, kun en ovuloinut ja keho silti yritti saada siitä menkkoja aikaseksi. Todella rasittavaa : / Ja munasarjoissa oli jatkuvasti tuntemuksia, kun munasolut siellä heräilivät...
 
Mulle saa päivittää kp1 ja yk5. Outoa on se, että menkat alkoi tänään, kun tulin töistä?? Yleensä AINA ne alkavat aamuisin. Vaaleanpunaista tuhrua tuli paperiin, jonka jälkeen hanat auki. Häntä pystyyn ja kohti uutta kiertoa! Tässä kierrossa en aio ottaa mitään lääkkeellistä apua. Tämä kuukausi on nyt meille taukoa lääkkeistä ja gynestä, nyt otetaan rennosti miehen kanssa. Peitot saa heilua sillon kun huvittaa, eikä lääkärin määrääminä päivinä :) Palaillaan gynelle sitten ensi kuussa.
 
lumihiutale mä jo mietinkin et mitä sulle kuuluu :) Toivotaan, että lääkkeetön ja rennompi kierto tekis tehtävänsä! :kiss:

Täällä ei varmaan ole koko ovista tulossakaan, tai jos tulee niin liian myöhään että mitään ehtisi tapahtua kun Terot on menossa jo viidettä päivää.. Lopetan tikuttelun tähän, en kehtaa tuhlata niitä enempää tälle kierrolle. Alamahanippailuja on ja limatkin tosi runsaita, mutta sitä viime kertaista ovistuntemusta ei ole ollut. Noh, eipä sitä aina. Voi että kun osais olla stressaamatta!!! Asiat tapahtuis varmaan puolet nopeammin jos niitä ei ajattelisi..
 
kävin gynellä ja sain mitä parhaimpia uutisia. Mun munasarjat onkin terveet ja siel oli 15mm folli kasvamas :D voi tätä riemua. Sanoi ettei kannata syödä terolutei ja ei ymmärtän minkätakia toinen gyne oli niitä minulle määrän. Sain clomifenit ens kiertoon jos tarvii syödä. Ens viikol on labrat. Sanoi et mul toimii keho ihan normaalisti ja paikat on hyväs kunnos synnyttäneeksi :D sanoi myös et 100% varmuudel tärppää mut siihen voi mennä aikaa. Haluisin kuitenkin viel jatkaa täs keskustelus roikkumist jos vaan sopii? Täält saa hyvin tukee huonoin hetkin. Mulle vois päivittää teroista taukoo ja yrityskertaan vähän vähentää eli olis yk 11 nyt
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86

Yhteistyössä