Terolut mimmit

Voi Hennu toivotaan sulle nyt paljon vahvistusta viivalle :) Kuulostaa melko lupaavalta :)
Mulla meneillään dpo 12 tai 13. Dpo-päivästä 10 ihan minimaalista verensekaista tiputteluvuotoa pari kertaaja rinnat tosi kipeät ja isot..Raskaustin(herkän) tein, mutta se oli ainakin negatiivinen. Menkkojen pitäis kaiken järjen mukaan huomenna tai ylihuomenna alkaa.. plaah..taas yks pettymys :(
 
Eipä täällä saa lääkäriä kiinni jotta voisi asian vahvistaa.. Sairaanhoitaja sanoi vaan että "syö 10 päivää", niinkuin arvelinkin. Noh tuskin teen ainakaan väärin :) Lasketteko muuten ekaksi kiertopäiväksi ensimmäisen tiputtelupäivän vai kunnon vuotopäivän? Tässäkin eroja kun on palstoja lueskellut..

Sunnuntaina aloitan taas oviksen tikuttelut, kun kp11 :)

Vahvistumisia Hennu! :whistle:
 
Heipä hei!

Tuossa töitten jälkeen dippasin r-testin ja viivahan siihen ilmestyi. Ei mitään haamulaista tai viivan paikkaa, vaan ihan kunnon viiva (ei yhtä vahva kuitenkaan kun kontrolli), sellanen jonka mies txtviestissäkin ihan näki :D. Meinasin lentää pyrstölleni, koska niin vahva tunne oli että tästä kierrosta ei plussaa tule. Olo on taas kerran todella epätodellinen :). Oloja ei oikein ole ollut. Paitsi rintojen arkuutta, minkä aattelin enteilevän tätiä. Sanoin vielä toissa päivänä miehelle, että ei oo samalaista kipuilua kun aiemmin plussatessa...

Hennulle viivanvahvistumis puuskaa täältä :heart:

Ja onnea synttärisankareille :flower:
 
Hennu Ihanaa! Viivan vahvistumisia sinne :) :heart:

Fossiili Onnea! :)

Sitten omaa napaa.. Kävin siis tänään siellä ultrassa.

Ensin ultrattiin vasen munasarja, siellä isoin folli oli 11mm. Lääkäri totesi, että onpas ne nihkeitä, kun ei millään meinaa kasvaa. Ajattelin, että taas sitä mennään, aina vain petytään. Sitten ultrattiin oikea munasarja, josta löytyi 22mm folli! Lääkäri sanoi sen löytäessään: "No täällähän on kaunis rakkula, todella upea!". Olin ihan innoissani ja totesin itsekin, että mahtavaa! Huvitti, kun lääkäri vielä myöhemmin saneli koneelleensa ja kertoi että upea ja kaunis folli kasvanut. :D
Oon niin onnellinen! Tänään pitää vielä Pregnyl injektio pistää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Fossiili ONNEA MILJOONASTI!!!! :heart:

Hennu mitämitämitä vanhat silmäni lukevatkaan...siellä haamuillaan?? :D Vahvistumisia!!!! :heart:

Mulle saa päivittää nyt torstaille kp3/30 yk15! Niin nätisti alko mensut ilman lääkkeitä ettei tosikaan! =) Jotain positiivista jos tästä pitää hakea... :D
 
Terolut-mimmien toivelista 3.5.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Haidippiduu.........60/28...........27v.........1........5.........terot
pinna.................59/56............23v........1.........7........
Fossiili..............35/34...........32v.........2.........9.........tauko
Hennu86..........34/33-37.......26v.........1........12........tauko
Sateenkaari85...29/29-42.......27v........1........11........2.tero

lumihiutale92....27/29............20v........1.........4.........tauko
Vici..................20/28.............4v.........1.........3........tauko
jenni_noora.......16/28?..........28v........1.........4........4.tero
macy gray.........11/30-32........31v.......2......29.......OI10
NaksuP.............9/27.............28v.........2........5........3.clomi

nallukkan..........7/28-32........23v........1........2........2.tero
Lindu...............5/28-30.......22v.........1.........3.........3.tero
Tilli84...............5/32............27v........2.........6.........tauko
Ansku83..........3/30.............28v........1.........15.......tauko
minnams..........2/32............25v........3.........13........3.tero


Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Hennu86 dpo 12 (haamuilee :))
Vici dpo 8


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4........29/28-41.....23v......1.lapsi......3.........4.tero (km rv 6:'(


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf
Ambrosia85
another


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
lumihiutale Vau, vähän hienoa, että oli löytynyt kunnon folli! Nyt toivotaan, että se myös irtoaa sieltä :)

Sateenkaari Jospa sulla ollu kiinnittyminen vasta tuolloin dpo 10 tai dpo 11? Silloin ei testeissä näykään mitään :) Ite veikkaan mun kiinnittymisen olleen viime la tai su. Maanantaina vaan väritön viivanpaikka herkkään raskaustestiin.

nallukkan Hyvä, että sait asian varmistettua :) Mie lasken kp 1 ensimmäisen vuotopäivän eli tuhrutteluja en laske. Tuhruttelu on mulla sellaista, että pärjäisin yhdellä pikkuhousunsuojalla vaikka koko päivän, mut uus kierto ku alkaa, niin sit pitää siirtyä kunnon siteeseen :)

Ansku Pahoittelut uudesta kierrosta, mutta onneksi menkat alkoivat ilman apuja! Alkaa siis jotain kropassa toimimaan :)

Fossiili ONNEA ONNEA MILJOONASTI !!!! :heart: Kovasti toivottelen tarrasukkia ja kaikkea hyvää!!!

ON: Kuvaa laitettu plussatestipinoon :) Inhottaa toi mun kännykän kamera ja sen huono laatu :D Mutta, vahvistumista havaittavissa ja tänään kokeilin jo herkkyydeltään 25 mIU/ml testiä ja sinnekin se viiva putkahti.

En oo viime yönä nukkun juuri ollenkaan, kun Möhkö teki pesää ja kohdulla oli ties mitä tuntemuksia :D Lisäksi tietyst kaikki ajatukset pörräs ympyrää...
 
Viimeksi muokattu:
Paljon Onnea Fossiili !!! :heart:
Minulla alkoi uusi kierto eli voipi laittaa että kp 1 ja yk 12 lähtee käyntiin ja pidän varmaan terottoman kuukauden, kun en jaksa kolmatta migreenikuukautta peräkkäin :( Sellaista vähän lääkärin kanssa puhuttiin viimeksi, että jos nuo migreenit jatkuu, niin pidetään välillä taukoa..
Hennu86 voi olla että oli jotain kiinnittymisyritystä, tai sitten oli vaan jotain muuta tiputtelua, kun näin tässä taas kävi :) Rupeaa jo tottumaan tähän :) Toivon kovasti ,että sinun masuasukki lähtisi kasvamaan ja pysyisi matkassa mukana :heart:
 
Ihania uutisia täällä! Lumis onnea kauniista tuloksesta! Vihdoinkin, nyt toivotaan irtoamisia :) Ja onnea Fossiili :heart:

Joo eli jos minäkin laskisin kunnon vuodosta alkamaan kierron niin päivittäisittekö mulle kp6/28-32 :) Täällä alkaa taas kroppa herätä menkkojen jälkeen, jospa sitä viikon lopulla aloittaisi talletus-maratonin ;)

Täällä tuli sitten ihan kunnon takatalvi.. Muutaman päivän oli niin hienot ilmat, nyt kun avasin verhot niin maa valkeana ja lunta sataa :( Prkl. Just mun vapaapäivinä, muahan ei lenkille saada tällaisella ilmalla! Enää ois 1,5viikkoa niin alkaa parin viikon loma ja sitten uuteen työpaikkaan :)
 
Hennu ja Fossiili Oi ihanaa ONNEA ONNEA kummallekin! Jee!! :heart: Ihana lukea ilosia uutisia tästä ketjusta! Hulluna hymyilytää täällä teidän puolesta :)

lumis Noni! Sieltähän ne kasvaa! Mitäs me sanottiin ;)

Täälläki satanu aamust asti lunta. huoh. oikeesti!! nyt on toukokuu!! tulis nyt kesä jo. Mulla ei mitään oloja. Oviksen tunsin tosiaan hyvin ja nyt jännäilen josko tulis mitään oireita et pääsis testaileen! Toisaalta pelkään että menkat ei ala että en ookaan ovuloinu. Mulla oli eilen soittoaika gynelle ku mietiskelin sillon aikasemmin että miksei se määränny mulle enempää teroja kun sen yhden kuurin. Se sano että nykypäivänä ei määrätä enää niin herkästi teroja kuin ennen. Että mulla on kaikki muu ok, mut en tod näk joka kierrossa ovuloi että terot ei auta siihen ovulaatioon. Terothan toki tukee raskautta mutta kun mulla ei oo säännöllinen kierto ni terot vaan sotkis kiertoa ja saattais estää ovulaation. Eli kk päästä lääkäri ja sit mietitään niitä clomeja syksylle jos kierrot ei oo lähteny tasaantumaan...
 
Voi Hennu ja Fossiili... miljoona onnentoivotusta ja lähettelen täältä miljoona tuubia vauvaliimaa ja pakettin tarrasukkia vauvoille!!

Ihanaa <3

Joku muuten oli täällä kirjoitellut pco-tyyppisistä munasarjoista... ja vauvojen saannin vaikeudesta.

Mullahan siis on pco-tyyppiset munasarjat ja 4 kertaa operoitu agressiivinen endometrioosi ja nkään eivät sitten lopulta estäneet raskautumasta. Meillä oli siis hoitoina clomifen kierto ja inseminaatio ja kyllä tässä vahvasti raskaana ollaan :)

Kävin muuten ultrassa omakustanteisesti viikko sitten ja siellä oli täydellinen pikkutirri :)

LadyBlue ja pikkutirri rv 18 +3
 
Vitsi kun en nyt malta lukea tenttiin ollenkaan! Hennu ja Fossili oletteko kumpikin nyt siis ihan oireettomia? Vai onko tullu mitään uusia oireita? Mietin tässä kuumeisena että uskaltaisinko vkl testa...
 
Vici Mulla nyt eilisestä asti tuntun erilaisia nippailuja kohdun alueella. Erilaisia verrattuna ovis- ja menkkatuntemuksiin. Tosin tällä hetkellä on myös ihan menkkaolo ja valkkaria lorahtelee. Pelkäänkin, että vuoto alkaa. Tissit on pysyny suht oireettomina verrattuna aiempiin kiertoihin. Hetkittäin tulee sellaisia pahan olon aaltoja, mutta ei siis tartte mitään pönttöä morjestella :) Iltalämmöt huitelee 36.6-36.9 asteessa, kun mulla normi oviksen jälkeen on joku 36.4. Aamulämmöt pysytelleet oviksen jälkeisellä tasolla.

Mutta summa summarum. Olen nyt ollut oireettomampi kuin aiemmissa kierroissa.
 
  • Tykkää
Reactions: NaksuP

Yhteistyössä