Terolut mimmit

Terolut-mimmien toivelista 29.3.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............148/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................108/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
Vici.....................81/?.............24v.......1..........1.........terot
Fossiili................34/?..............32v........2.........8.........tauko

Hennu86.............32/33-37......26v........1........11.........tauko
Ansku83.............28/31............28v........1........13......2.clomi
Haidippiduu.........25/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92......23/29............19v.........1.........3.......2.tero/2.clomi

minnams...........21/32.............25v.........3........11........1.tero
Laola................21/28-41........23v..........1........3.........3.tero
Omppuf............17/23-36.........22v........2........12........tauko
Ambrosia85.......12/26-30.......26v.........1.......15.......1.clomi/terot

jenni_noora.......11/28?............27v.........1.........3.........tauko
macy gray.........6/30-34........31v.........2........28........OI9
another.............4/28-?.........25v..........1.........5. ......1.clomi
NaksuP.............3/28.............28v.........2.........3.........2.clomi
Tilli84...............2/20-36?.......27v........2.........5........tauko


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero
Surya.........9.3.......30/23-77........27v......1.lapsi.....yk12.......2. Femar


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Fossiili dpo 13
Hennu86 dpo 11(13)
Ansku83 dpo 10
lumihiutale92 dpo 6
minnams dpo 4
Laola dpo 3


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Ambrosialla hieno folli!! :)

Minnams mulla on jokaisessa Tero-kierrossa ollut ihan älyttömät määrät valkovuotoa!

Hennu pahoittelut negasta!

Mulla satunnainen tuhruttelu vaan jatkuu... Ja tänä aamuna tein malttamattoma testin ja negahan se oli :( Alkais nyt sit vuoto kunnolla, et pääsisi seuraavaan kiertoon!!
 
Ambriosa Hieno folli!!! Seurataanko sitä että irtoaako se ni mitenkään nytte?

Minnams Mulla kans ihan hulluna valkovuotoa. Vessassa saanu juosta koko viime viikon ku tuntunu että hanat aukeaa :D

Hennu Niin kauan ku ei menkkoja ni toivoa, tiedäthän :) Mut siis jännäklubilla on nyt niin paljon tungosta että kyllä tuosta joku plussaa!

Mua niin huvittaa tää menkkojen odottelu. Eilen salilla ku olin menossa suihkuun ni huomasin alushousuissa jotain rusehtavaa. tutkailin niitä alushousuja ihan innoissani siinä jonkin aikaa ennen ku tajusin että oon ns julkisella paikalla. Onneks siinä ei ollu ketään! :D Yöllä oli tullu muutama ihan verinen tahra ja nyt vähän enemmän. Eiköhän nämä nyt menkoiksi muuttuis! Varasin jo ajan labraan, kun se piti varata kp 3-5 ajalle. Maanantaille sain eli se olis just se viides päivä. Vähän kyllä nyt huolestuttaa et tuleeko sitä ovulaatiota ollenkaan vaikka nää menkat lähtiski rullaamaan... Ja nyt en yhtään muista että pitikö mun itte varata sille lääkärille aika vai soittaako se mulle noista tuloksista!?! Olis kiva kuulla ihan lääkäris suusta eikä vaan harrastaa tätä nettimedisiinaa.
 
hennu ja vici oon ihan samaa mieltä! Pakko jonkun on plussaa :D ite tuskin oon, mut tapahtuuhan niit ihmeit :D nyt mulle on tullu kovast turvotust vattaan ja rinnat on tullu tosi kipeiks, etenkin kainalon puolelt :eek: pikkasen ovat turvonneetkin. Tosin nyt on menos terolutin 7pvä et voi olla siitkin. Ois vaan niin kova hinku vihdoin saada vaaveli, yk takan jo niin monta. Niih ja vatsan nippailuu löytyy kovast ja pisul saa juosta jatkuvasti :D
 
Eilen testattu nega, tänään taas testiä kehiin. Vaikkakin tuntuu suht turhalta.. Ei tuhruttelua, ei mitään menkkaoloja... Jos plussaa ei tulee, nii tiiän että menkkoja saapi taas ootella. Pitänee sitten turvautua teroihin. Tuun illalla kirjottelee salin jälkeen lisää, nyt on jatkettava töitä :D
 
Viimeksi muokattu:
Juu, täälläkin tyyppilliset menkkamahakivut ilmassa, eli se siitä sitten. Vähän tuli jo punaista vanaa pyyhkiessä, eli huomenna varmaan sitten alkaa kunnolla. Viimeksi alkoi kp28 ja nyt sitten kp25. Oviksen olin bongaavinani kp9 ja kp10, mutta ei näemmä sitten tuottaneet tulosta :( Noh, lomat tähän väliin ja sitten kait taas uutta yritystä putkeen.. Oletteko muuten syöneet aina 3 kuuria (10tbl/kk) ja sen jälkeen pitäneet taukoa vai? Mulla nyt toinen Terolut kuuri takana ja ajattelin että ehkä kolmannen jälkeen katsoisin joko menkat alkaisi taas normaalisti.
 
Fossiili, Hennu ja Minnams, nyt tytöt tsemppiasennetta! Vielä on kaikki mahdollisuudet, ei saa vaipua epätoivoon :) Minulla on tunne, että kyllä jonkun on jo PAKKO plussata jännälistalta! Olisihan se jo suorastaan vääryyttä, jos kaikki joutus uuteen kiertoon..

Wish012 pahoittelut, jos se täti sieltä nyt paikalle kruisailee.. Itselle määrättiin teroja kaksi pakkausta, joten olen ajatellut, että putkeen ne pitää syödä :D ei lääkäri ainakaan minulle sanonut, että ensin yksi pakkaus ja toinen jonkun ajan kuluttua? En siis tiedä mikä oikein on.

On: Täällä on välillä nippailuja masulla, tiedä sitten mistä johtuu näillä dpo:lla. Pissalla täytyy käydä usein, mutta ehkä sitä sitten tulee juotua enemmän. Toiveet on korkealla, myös mies on "ihan varma tärpistä". Mutta, eihän sitä voi olla, toisaalta uskoo mahdollisuuksiin, mutta toisaalta aattelee, että no en kuitenkaan ole raskaana. Jos testipäivää halutaan laittaa jännälistalle, niin minulle voi laittaa 5.4. Sekä minulla on 4.tero-kuuri menossa. Kiitos Hennulle, jos päivittelet huomenna.

Tähän loppuun haluaisin lisätä vielä tällaisen, ainakin itseäni koskettavan videon. Pitää olla äänet.
Sinun tarinasi | Vidi
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minnams
laola ihanaa että jaksat olla pirteenä ja kannustaa :heart: sitä kyl tarvii varmast jokainen tääl olija joskus :) itellää on vaan monta yritys kertaa takan et tahtoo jo usko lopuu :/ inhoon vaan näit teroluteja niin vietäväst kun antavat niin selvii raskausoireit vaik tiedän etten voi viel niit tuntee, ovulaatiost sen verran vähän aikaa :eek: hennu viittitkö korjata mulle dbo 5 itelläni kävi laskuvirhe paholainen :D kiitos kovasti kun olet jaksan päivittää tietoja ! :hug:
 
Ja pah, nega taas... Äärimmäisen turhauttavaa :(.
Ja tänään oli kyllä pinna kireellä. Keitti ihan älyttömästi, ku unohin ostaa kaupasta tomaatteja. Siis yhtien tomaattien takia meinasin repiä pelihousuni :D. Kävin niitä sitten hakemassa, että sain ruuan tehtyä. Ja osan turhautumisen sai mieskin päällensä :(. Kävin sit salilla ja sain sinne turhautumisen purettua, tuli juostua 50min, mikä on mulle melkonen saavutus :). Olisin varmaan pinkonu pitempäänkin, mutta oikea polvi rupes näyttää olemassaolonsa. Nyt on vähän helpottuneempi olo. Saunaan kohta ja miehen viekkuun köllimään.
Mies on lähössä kavereitten kanssa Ylläkselle urheilureissulle, ja mulle jäi hommaksi jäädä kotiin. Mun talvilomani oli ja meni, enkä olis varmaan saanu ens viikkoa vapaaksi töistä, joten jään sit suosiolla matkasta pois, vaikka se ärsyttää ihan suunnattomasti. Sanoinkin miehelle, että ens viikolla en tee nii yhtään mitään ja syön vaan suklaata ja lihotan itteni tunnistamattomaksi :D. Sano rakastavansa mua kumminkin :heart:

Koittakaahan nyt Jännä-klubilaiset plussailla ihan urakalla, kun tänne sitä plussaa ei näköjään ole tulossa... Vaikka en vieläkään heitä kirvestä kaivoon :D. Huomenna taas testailen ;)
 
Fossiililla ihana mies, hauskaa miesvapaata viikkoa sulle!

Mä alan kanssa odottelemaan tolta jännälistalta noita plussa uutisia!

).( limojen katoamisesta sekä lämmöistä päätellen oletettavasti eilen ollut ovis. Kielis myös siitä se, että eilen nippailut kovin, tänään ei lainkaan.

Mietin, onko mahdollista että on kaks follia? Tuo mun 21mm ja voiko siitä sisarusfollistakin kehittyä käyttökelpoinen yksilö? Eroa näillä ei siis ollut kuin 4-5mm?
 
Fossiili Voihan perkule, kun sitä negaa vaan saat, vaikka olisin sulle plussaa toivonu :heart: Onneks voit liikuntaan purkaa sitä turhautumista. Mie kanssa oon nyt löytän erilaiset jumpat tässä kahen viikon aikana ja täytyy sanoa, että liikunta tekee hyvää pääkopalle :)

wish012 Mie oon yleensä aina 3 kk:n jälkeen pitänyt tauon ja antanu kropalle tilaisuuden yrittää toimia ihan iteksee :)

Ambro Mahtavaa jos ja kun oot nyt ovuloinu!!! :)

ON: Täällä taitaa kp 1 olla tänään, viimeistään huomenna :) Eilen illalla rusehtavaa tuhrua ja sellainen paineentunne kohdussa, että limakalvo valmistautuu vuotamaan ulos. Tänään aamulla paperiin jäi jo vähän enemmän.

Mutta, ei masennuta. Onneks tein ne negatestit, niin tää vuoto ei tullut ihan "puun takaa". Positiivisia puolia: kierto on jäämässä 32-33 päivän mittaseks, oon ovuloinu ja luteaalivaihe näyttäis olevan ihan kohtuullinen. Lisäks menkkoja edeltävä viikon kestävä tuhruvuoto jäi tässä kierrossa pois :)

En siis tartte nyt pahoitteluja tms. :) Clomeja en ota vielä käyttöön. Mennää tää kevät ja kesä ihan luomuna, kun ei näyttäis tarvitsevan terojakaan enää :) Jos kerta kaikki toimii miehellä ja naisella ja siltiki on vaan 20-25 %:n mahdollisuus onnistua per kierto, niin puoli vuotta voidaan ihan surutta vielä yrittää...

Toivottavasti mun liikuntaharrastus nyt kestää, koska se tekee päälle ja tietysti kropalle tosi hyvää. :)
 
Terolut-mimmien toivelista 30.3.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............149/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................109/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
Vici.....................82/?.............24v.......1..........1.........terot
Fossiili................35/?..............32v........2.........8.........tauko

Hennu86.............33/33-37......26v........1........11.........tauko
Ansku83.............29/31............28v........1........13......2.clomi
Haidippiduu.........26/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92......24/29............19v.........1.........3.......2.tero/2.clomi

minnams...........22/32.............25v.........3........11........1.tero
Laola................22/28-41........23v..........1........3.........3.tero
Omppuf............18/23-36.........22v........2........12........tauko
Ambrosia85.......13/26-30.......26v.........1.......15.......1.clomi/terot

jenni_noora.......12/28?............27v.........1.........3.........tauko
macy gray.........7/30-34........31v.........2........28........OI9
another.............5/28-?.........25v..........1.........5. ......1.clomi
NaksuP.............4/28.............28v.........2.........3.........2.clomi
Tilli84...............3/20-36?.......27v........2.........5........tauko


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero
Surya.........9.3.......30/23-77........27v......1.lapsi.....yk12.......2. Femar


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Fossiili dpo 14
Hennu86 dpo 12(14)
Ansku83 dpo 11
lumihiutale92 dpo 7
minnams dpo 6
Laola dpo 6


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Taidan vähän sensuroida kirosanoja alkuunsa %&#?"!&!%&#%¤&"%!

Eli mulla voipi päivittää kp1/34, yk9 ja terotauko.
Hanat aukes tossa töissä ollessa, ensin alko mieletön mahakipu ja het aamusta sai ruveta kiskomaan nappia naamaan. Mahakivusta jo tiesin, että täti kurvaa tunnin sisään kylään :(. Mutta jotain hyvääkin taas, alko ihan ilman teroja ja eikä ees pitkittiny kierto. Noinkohan kroppa toimis ihan ilman teroja tästä eteenpäin. No enpä kyllä usko, että saan terot jättää kokonaan pois, jossain vaiheessa kierto menee satavarmasti sekasin :)

Aika monilla näyttää mun lukeman perusteella olevan tuhruvuotoa ennen virallisten menkkojen alkua. Mulla ei oo koskaan ollu niin, vaan hanat aukee kerta heitolla :D. Mutta taitaa tuokin olla aika yksilöllistä, niinku moni muukin meidän kroppien toiminnassa :)

Mies lähtee jo tänään tonne kotikylilleen ja sieltä sitten huomenna starttaavat kohti Yllästä. Meillä on pojan kanssa huomenna mässäily- ja leffapäivä, ja iiiihan aamusta iltaan asti :D. Vieläkun keksis että mitä leffoja kattelis. Harry Potterit, Sormusten herrat, X-menit, Piratesit ja sun muut elokuvasaagat on koluttu läpi. Ehkäpä myö jottain keksitään.
 
Viimeksi muokattu:
Fossiili Voi että :( Pahoittelut uudesta kierrosta, mutta onneksi ei venynyt tuon pidemmäksi, luteaalivaihe just passeli ja ei tartten edes teroja. :)

Täällä ei ole hanat vielä auenneet. Aamun jälkeen ei ole näkynyt mitään.
 
Kuka se sanoikaan, että niin kauan kun menkkoja ei näy, on toivoa! ;) No siihen täällä ainakin takerrutaan :D Menkkoja ei näy ja tiputtelukin jo loppunut. Huomenna varmaan uskaltaudun testaamaan.. Aikaisemmissa kierroissa testannut monena päivänä, nyt olo on niinkin rauhallinen, että edellisestä testistä kohta viikko..
 
Fossiilille pahoittelut tädistä! :) Hennu vielä toivoa on, ja loistavaa että luteaalivaihe on sulla hyvän mittainen! :)

Mulla tässä eilisestä lähtien ollut ovismainen olo, vatsakipu ainoastaan puuttuu. Eli himottaa... ja kostea olo. :D Päätin muka etten testaa ovista ennen gynekäyntiä, niin äsken oli PAKKO testata. Ja viittä vaille plussa! Joko pco tekee jotain todella typerää temppua, tai sitten on tulossa aikainen ovis. Piti jo raskaustestikin testata paniikissa kun clomeja kuitenkin syönyt, onneksi se sentään oli selvä nega.
 
Hennu Hienoa, jos kierto pysyisi järkevissä lukemissa. Toki sinulle sitä plussaa oltais toivottu!

Onkos lumihiutaleella oireita?

ON: Täällä ollut tänään dpo6 paperiin pyyhkiessä tasaisen vaaleanpunaista valkkaria.. Voisko olla kiinnittymistä? Vai onkohan tuhrua.. Oivoi! Muutenkin oviksen jälkeen ei todellakaan ole mitään "kuivakautta" ollut, vaan ihan kunnolla vuotamalla on tullut valkkaria. Lämmöt on päälle 37 astetta, mutta sehän ei itsestään kerro tietenkään juur mitään. Toiveet on hyvinkin korkealla, että ryminällä tullaan sitten alas!
 
Laola Eipäs oikeastaan ole mitään oireita, mitä nyt tissit vähän kosketusarat. Ei oo yhtään menkkamainen olo, menkat pitäis alkaa keskiviikkona, jos mennään samalla rytmillä ku viime kierto. Jännittää, mutta en kyllä usko, että raskaana olen..

Lähden huomenna kotipaikkakunnalleni viikon reissulle. :) Eli ens sunnuntaina tulen sitten takaisin, musta ei siis varmaan viikkoon täällä kuulu. Onnea kaikille yritykseen ja pitäkäähän lippu korkealla ! :)
 
täällä on nyt eka päivä terolut kuurin jälkee, menkkoja ootelles. Lämmöt ei oo ollu kohol koko kierron aikan ollenkaa :( valkkaria tulee vaan peevelist ja rinnat on isot ja arat. Siin kaikki, eiköhän tääl tädit tuu koht kylään. Sanoin gynelle siel käydessäni et mul tulee ovulaatio tosi myöhään 21 päivän, mut ei uskon, sanoi ettei ole mahdollist, et on vaan hormooni sekannus :eek: ei kai mul sit ollukaan ovulaatioo täs kierros ku lmmöt ei sano mitään. Tosin en niit tarkkaan mittailekaan, mut silloin ku katon niin pikkasen kohol on mut ei sillee ku yleensä oviksen jälkee. Kauhee ku masentaa :'( mä niin haluisin vaavin!
 
Terolut-mimmien toivelista 2.4.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............152/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................112/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
Vici.....................85/?.............24v.......1..........1.........terot
Ansku83.............32/31............28v........1........13......2.clomi

Haidippiduu.........29/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92......27/29............19v.........1.........3.......2.tero/2.clomi
minnams...........25/32.............25v.........3........11........1.tero
Laola................25/28-41........23v..........1........3.........3.tero

Omppuf............21/23-36.........22v........2........12........tauko
Ambrosia85.......16/26-30.......26v.........1.......15.......1.clomi/terot
jenni_noora.......15/28?............27v.........1.........3.........tauko
macy gray.........10/30-34........31v........2........28........OI9

another.............8/28-?...........25v.........1.........5. ......1.clomi
NaksuP.............7/28.............28v.........2.........3.........2.clomi
Tilli84...............6/20-36?.......27v........2.........5........tauko
Fossiili..............4/34..............32v........2........9.........tauko
Hennu86.........3/33..............26v........1........12.........tauko


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero
Surya.........9.3.......30/23-77........27v......1.lapsi.....yk12.......2. Femar


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Ansku83 dpo 14
lumihiutale92 dpo 10
minnams dpo 9
Laola dpo 9


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
minnams :hug: pää pystyyn, kyllä se vaavi teille vielä tulee. Miksei vois tulla ovulaatio 21 päivänä?? Kerroppa sitten jos sulla alkaa menkat et minkälaista vuotoa tulee.

Mulla nimittäin nyt to-su tuhrua vaan, pikkuhousunsuojaa on käyttäny, mutta ei näitä menkoiksi voi kutsua...Mua nyt surettaa ku tää homma ei oo vielä lähteny edes käyntiin ku kroppa ei pelaa :( Oliko nää nyt menkat vai ei? Viikon päästä selviää ku tänään meen verikokeisiin, kattovat FSH, TSH ja prolaktiinin. Niistä näkee että onko ne kiertopäiviin sopivalla tasolla. Jännittävää.

Olin vkl kaverilla ja taas kuulee niin paljon vauvauutisia semmosista tutun tutun tutuista. Huoh. Oon tälle kaverille joskus viime kesänä valittanu kun mies ei halua vielä lapsia ja tää mun kaveri luulee vieläki että ollaan sillä kannalla ku en oo jaksanu sille mitään sanoa ku se menee muuten ihan sekasin. Se on semmonen vauvarakas hömpöttäjä :D Sit se koko ajan nytki puhu vauvoista ja siitä kuinka he tekevät lapset heti kun menenvät naimisiin. Huoh. joo tehkää vaan. Mut sit on kyllä ihania kavereita jotka järkkymättömästi uskoo että saadaan vauva ihan kohta ja näkee positiivisia puolia kaikessa yms yms. On tää tämmöstä tunteiden vuoristorataa :)

Hennu Onko menkat alkanu??
 

Yhteistyössä