Voi että, täällä on liian moni joutunut uuteen kiertoon
Pahoittelut
Ansku ja
minnams!! :hug:
Plaah, ja mie ku olin toivonu, että moni (minä mukaan lukien) olis plussannu tästä kierrosta
Vici Kaks kuukautta joudut odottelee omia menkkoja?? Aika pitkä aika
Jos PCO on kerta todettu, niin niitä ei välttämättä tule
Tosin, meikäläinen toimii hyvänä esimerkkinä toivosta: vuosi sitten tähän aikaan kärvistelin YK 2:n kourissa. YK 1 oli kestänyt 72 päivää ja päättyi helmikuun 2011 loppupuolella. YK 2 päättyi sitten vasta Terolutien avustuksella äitienpäivänä, jolloin kierron pituudeksi jäi 71 (tai 72) päivää. PCO todettiin 26.4. YK 2:n jälkeen söin vielä 2 tero-kuuria ja sitten taukokierto, joka kesti yli 50 päivää (lopetin senkin loppujen lopuksi teroilla). Nyt, viime kierto ilman teroja, ovis tapahtunut jne. PCO-diagnoosin saaneillakin on siis toivoa, vaikka TIEDÄN, kuinka toivottomalta susta nyt tuntuu!! :hug: Se odottaminen on kaikista ärsyttävintä. Siinä missä itte junnaa yhessä samassa kierrossa, niin toiset vetää kolmatta...
Omppuf Siirsin sut taustalle, mut ilman muuta käyt täällä seuraamassa ja kommentoimassa välillä
ON: Mulla ollu tosi helpot menkat nyt
Todella runsasta vuotoa ei ole juurikaan ollut ja viimeiset 3 päivää on vain tuhruttanut. Kolmatta päivää pärjää nyt pikkuhousunsuojalla. Alkaa menkat olla loppusuoralla.
Tänään aamulämpö 35.1 : / Just miehelle hehkutin eilen, et kuinka mun peruslämpö on noussu noin 0.6 astetta vuoden takasesta (silloin oli noin 35.2) ja nyt sit tänään aamulla tommonen lukema : / Näinkö on hormonit taas heittämässä häränpyllyä?
Tiistaina multa poistettiin viisaudenhammas. Onneks ei ole nyt mikään ovisaika, kun kuuriluonteisesti olen vetänyt buranaa naamaan
Mutta, noin muuten oli ihan positiivinen kokemus se poisto: sujui kivuttomasti, kesti alle 5 min eikä jälkikäteen tullut turvotusta tai kovia kipuja
Kiinteää ruokaa pystyin syömään jo iltapäivällä, kun poisto oli aamulla
Sairaslomapäivän sain ja vietinkin tiistain ihan vain leväten ja hissun kissun.
Nyt noin muuten minut on pitänyt kiireisenä työt ja mun uusi rakkaus: liikunta :heart: Jos tässä ei kerta vauvaa saada, niin yritetään sitten kiinteyttää kroppaa